NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Van harte! Geniet en tot gauw!!

2. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Gefeliciteerd Poolvos met jullie dochter!

Poolvos vindt dit leuk.
  3. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Gefeliciteerd @Poolvos Hoe is het met jullie?

@Nienid: heel spannend! Volgens mij zit het erop. Ik ga mega hard duimen voor jullie.

@Chocoladetaart; goed dat jullie alles besproken hebben en de volgende maand er ook weer voor gaan. Toch hoop ik echt dat je morgen een ander bericht hebt.

Wij gaan weer beginnen aan onze om de dag verplichte sessies. Moet echt uit mijn tenen komen zo langzamerhand, maar ook deze maand gaat het ons vast weer lukken!!

Poolvos vindt dit leuk.
  4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Poolvos gefeliciteerd! Geniet er van!

Poolvos vindt dit leuk.
  5. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

@Poolvos gefeliciteerd!

Hiet nega test vanmorgen. Kon ook niet anders. Ik moet ook zeggen dat ik geen traan meer laat. Het enige wat aan me blijft vreten, is het feit dat alles gewoon goed is. Progesteron tekort wordt al opgevuld vanaf januari. Waarom raak ik dan niet zwanger?! :$ hebben we dan toch echt elke keer gewoon dikke vette pech? Maar dat zullen jullie ook herkennen..

Had met mezelf afgesproken dat ik even lekker los mocht gaan met shoppen bij een nega test, dus ben net met tassen vol teruggekomen :rolleyes:

Poolvos vindt dit leuk.
  6. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Poolvos van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Wat fijn dat ze er eindelijk is. Heerlijk genieten meid en als je weer tijd hebt horen we graag hoe het met jullie allemaal gaat!

Poolvos vindt dit leuk.
  7. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    #1227 Steef85, 21 okt 2017
    Laatst bewerkt: 21 okt 2017
    Kinderwens Agenda
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 21, NOD: half november
    MMM: beginstadium onderzoeken gehad, alles goed
    Eerstvolgende Afspraak: 3-11 gesprek gyn
    Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 19, NOD: 21 oktober testdag
    MMM: Ja, OI en FM's
    Hormonen: Clomid 50 mg, Ovitrelle, Utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: testdag afwachten
    Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 26 NOD; ergens begin november
    MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht.
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde:25, NOD: ?
    MMM: Ja, 1e ronde ivf
    Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho

Brinsa - 25 jaar - 1e kindje
    Ronde: 18, NOD: 10 november
    MMM: in januari starten
    Eerstvolgende Afspraak:
    Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 31, NOD: ?
    MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) met gonal f (87,5) en pregnyl (5000)
    Eerstvolgende Afspraak: 18-10 fm
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 33, NOD: 31 oktober
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison
    Eerstvolgende Afspraak:
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus
    MMM: ja, icsi traject
    Hormonen: nog niet
    Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject.
    NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter)
    Ronde: 36, NOD: ?
    MMM: ja, IVF traject
    Hormonen: sinds 19-09 elke dag Decapeptyl, vanaf 03-10 Gonal-F
    Eerstvolgende Afspraak: 10-10 Echo voor Follikelmeting

Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017
    Bevallen op:
    19-10-2017 van dochter L.
    MMM: Nee

manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017
    MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad)
    Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo

MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017
    MMM: Alleen beginstadia onderzoeken
    Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK

Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN!
    Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017
    MMM: Ja
    Eerstvolgende Afspraak:

Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

ZWANGER: 5 uit 14

Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017, *oktober 2017

8. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Brinsa spannend nog 1 ronde voor de vakantie. Ik duim voor je! En ik ben het met je eens weer roze op de lijst zou erg fijn zijn.

@Chocoladetaart wat erg meid dat je je zo naar voelde vorig weekend. Gaat het nu weer iets beter? Bah weer een witte test. Dikke knuffel meid! Groot gelijk lekker even jezelf verwennen met shoppen!

@suzies nee we hadden geen percentage gehoord en gisteren trouwens ook niet. Ik was zonder echte verwachtingen naar het gesprek gegaan, dan kan het ook niet tegen vallen toch :p Heb afgelopen week het dan ook heerlijk los kunnen laten ook dankzij drukte op werk.
    Fijn om te horen dat je de moed weer hebt gevonden voor deze ronde. En dan zo snel al een ei. Jammer dat het er geen twee zijn. En nu weer op het wachtbankje. Ik ga heel hard voor je duimen meid!

@Nienid wat ontzettend spannend allemaal! Wat een tegenvaller dat het zaad van je man zo dramatisch laag was. Fijn om te horen dat de punctie mee viel! Hoe was de terugplaatsing? Ik ga voor jou ook heel hard duimen!

@Nooortje ja dat vind ik ook jammer, ik merk dat het bij ons ook steeds meer een verplichting wordt :(

@Zaza258 dat is zeker een geruststelling nu ik weet dat beide eileiders open zijn! Hoe gaat het met jou? Alweer de 34 weken gepasseerd, hoe voel je je? Jullie weten nog steeds niet wat het wordt?

@Aanne88 ben benieuwd wat de gyn dinsdag te vertellen heeft. Laat je het even weten?

@Frummels , @Loeselein en @SuperEendje hoe gaat het met jullie?

@manaolana en @MvB83 jullie uitgerekende datum komt ook steeds dichter bij. Hoe gaat het met jullie? Al nieuwsgierig naar het kleine meisje?

@hier, woensdagavond helaas weer ongesteld geworden. Gisteren hadden we afspraak met gyn. We mogen nu kiezen tussen nog even zelf proberen of IUI met hormonen. Aan een kant wil ik graag nu verder en dus IUI doen maar aan de andere kant ben ik ook bang voor de hormonen en zou ik nog even zelf willen proberen nu ik de HSG heb gehad met die olie die voor hogere kans zorgt. Mijn vriend zelf weet het ook nog niet. We hebben afgesproken over twee weken weer op gesprek te komen dan hebben we even rustig de tijd om erover na te denken. Als we IUI willen kunnen we meteen de volgende cyclus beginnen voor deze cyclus was het toch al te laat.

@dames die hormonen spuiten (of hebben gespoten), hoe voelen jullie je eronder? Valt het mee of tegen? Hebben jullie er last van? Zo ja waarvan? Heeft jullie omgeving er last van (doordat je stemmingswisselingen oid hebt)? Wist familie, vrienden en/of werk dat jullie gingen spuiten? Of hebben jullie dat niet gedeeld of later verteld? Sorry ik ben erg nieuwsgierig ;)

9. Chocoladetaart

@Steef85 lijkt me een lastige keus! Was er ook een specifieke reden dat jullie iui krijgen? Of gewoon omdat jullie al zo lang bezig zijn? Ben benieuwd naar jullie keuze!
    Wat betreft de hormonen spuiten: ik heb afgelopen maand voor het eerst een injectie Ovitrelle gehad. Het viel me echt mee, deed geen pijn alleen wat trekkerig gevoel. Mijn ouders weten wel van het spuiten. In eerste instantie voelde ik geen bijwerkingen. Soms misschien een opvlieger maar verder niet veel (wat me meeviel, want het is toch het hcg hormoon en was in de zwangerschap ook heel ziek) Alleen had ik laatst erg veel depressieve buien en stemmingswisselingen. Vind het alleen moeilijk om te zeggen waar het vandaan komt omdat ik naast Ovitrelle ook Clomid en Utrogestan gebruik. Maar de injectie zelf is me meegevallen. Misschien dat het anders is als je vaker moet prikken?

Bedankt voor je knuffel meis!! Voor jou ook een digi hug en voor iedereen die hem nodig heeft ♡

10. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    @Steef85

Ik vind het spuiten echt ontzettend meevallen. Qua last van hormonen vind ik het lastig om te zeggen. Ik ben sowieso een stuk grilliger en minder stabiel geworden maar dat veranderde al toen ik stopte met de ac. En wat er emotioneel bij komt kijken in de mmm helpt ook niet mee. Tel daar nog een miskraam bij op en ja daar heeft mijn man wel eens last van. En zit mezelf ook wel in de weg. Maar of dat nou puur van de hormomen komt denk ik niet. Van de gonal heb ik wel altijd last van hoofdpijn maar dat is iedere ronde anders in heftigheid. Van de pregnyl en dus rond de inseminatie voel ik mij altijd wel wat labieler en moe maar dat kan ook gewoon van de spanning komen natuurlijk.

Wij zijn vrij open hierover. Mijn man iets meer dan ikzelf. We hebben een eigen zaak en de meeste klanten weten ook wel van onze situatie omdat we natuurlijk regelmatig afspraken moeten afzeggen en verzetten. Wij zitten dus niet met werkgevers en collega's. Familie en vrienden weten het ook allemaal.

Jullie moeten vooral kijken wat jullie willen. Een hsg kán helpen maar verwacht er niet teveel van. Voor mij zal de keus helemaal niet lastig zijn. Ik zou het met beide handen aanpakken om de kansen te vergroten en direct beginnen met iui. Maar dat is voor iedereen anders. Wij moesten na de hsg nog 3 maanden wachten om te starten met iui. En de eerste iui was direct gelukt. Waarom zou je het jezelf nog aandoen, 3 rondes? Maar hé dat ben ik......;)

11. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    @Steef85 inmiddels al ruim expert in hormonen spuiten. Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik weinig merk van de hormonen. Werd tijdens de ivf cyclus juist heel rustig van de combo decapeptyl en gonal-f! Nu de utrogestan na de terugplaatsing en daar wordt ik behoorlijk moe van merk ik, maar dat kan ook een beetje de emotionele spanning zijn rondom IVF... :p

Het is even een dingetje de eerste keer prikken maar je went er best snel aan vind ik! Ben benieuwd wat jullie gaan besluiten, hoe dan ook is het belangrijkste wat voor jullie goed voelt!

Hier vrijdag de terugplaatsing gehad!! Een mooi 8 cellig embryo wat is terug geplaatst! En nog 4 a 5 voor cryo bewaring. Nu is het wachten... En ik wordt al ongeduldig in de rij voor de kassa dus dit gaat niet makkelijk worden hahaha. Gelukkig wel nog vrij volgende week en er even tussenuit met manlief dus dat zorgt voor wat afleiding! 1 nov om bloed te prikken voor zwangerschapstest! Het is zo onwerkelijk... praktisch gezien ben ik zwanger.... Maar nu moet het kleintje zich nog innestelen!

MvB83, suzies en Aanne88 vinden dit leuk.
  12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Nienid wat spannend zeg! Maar wat fijn dat er een mooi embryo is terug geplaatst. Mijn duimen draaien voor je!

@Chocoladetaart wat ontzettend kl*te dat je test weer negatief was en je er zo doorheen zat. Goed van je dat jezelf zo lekker verwend hebt! Hopelijk voel je je gauw weer beter en kan je ook de beste keuze maken waar jullie je goed bij voelen.

13. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Chocoladetaart ; jakkes!!!!! Knuffel voor jou.

@Nienid; ahhhhh wat mega super spannend!!!! Kun je je hoofd wel een beetje erbij houden?

Ik reageer later meer hoor! Dikke knuffels voor iedereen

14. MvB83

MvB83 Actief lid

16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden,

Ik lees ook nog mee hoor! Vind jullie zo ontzettend sterk en dapper. Dat doorzettingsvermogen van iedereen móet toch een keer beloond worden. Zet ‘m op, hou de moed erin!

@Poolvos Gefeliciteerd met jullie dochter! 42+4, wow! Dat heeft even geduurd, haha… Hopelijk gaat het goed met jullie en kan het genieten beginnen. Succes met alles uitvogelen!

Hier gaat het goed, lief dat jullie ernaar vragen. Mijn datum komt inderdaad steeds dichterbij, ik zit nu op 38+3. Gek idee dat het ieder moment zover kan zijn. Tot nu toe is het nog rustig, heb hier en daar wat steekjes en krampjes maar dat zet allemaal nog niet door. Vandaag weer (reguliere) controle, dus we wachten het maar gewoon af… Ben ondertussen wel enorm aan het genieten van mijn verlof, heerlijk om niets te hoeven en alles te mogen.

Ik denk aan jullie!!

Frummels, Poolvos, Nooortje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Chocoladetaart

Meiden, de menstruatie is hier volop losgebarsten, ik ga de komende periode wat minderen op het forum. Heb het gevoel dat een zwangerschap nog wel een tijdje op zich zal laten wachten en wil me naast de behandelingen proberen bezig te houden met andere dingen. Zal regelmatig meelezen! Liefs!

16. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Lieve lieve @Chocoladetaart, hmm dat is best raar om te typen:p maargoed. Wat ontzettend rot weer meid! Ik voel zo met je mee. Je weet het nooit hopelijk gaat het niet lang meer op zich laten wachten. Het is misschien wel even goed voor je om wat afstand van het forum te nemen en je geest te verzetten. Ik heb soms ook dat ik door het forum er nog meer mee bezig ben dan dat ik al ben. Ik hoop dat het je goed gaat doen en dat wanneer je je weer komt melden je goed nieuws voor ons hebt.

Liefs brinsa

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  17. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Doe wat goed voelt!! Herkenning tot de macht 100; dikke knuffel.

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  18. Chocoladetaart

Lief van jullie!! Succes meiden en tot over een tijdje! Blijf jullie regelmatig volgen :)

MvB83, suzies, Poolvos en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. manaolana

manaolana Niet meer actief

Lieve meiden,

Even een ego berichtje van mijn kant. Ik ben afgelopen dinsdagochtend bevallen van onze dochter. Ze is perfect en we zijn helemaal verliefd :oops:! Alles gaat goed en we genieten volop.

Ik hoop zo dat jullie wensen ook snel vervuld gaan worden. Al het afzien en de onzekerheid van de weg er naartoe is het dubbel en dwars waard maar ik hoop natuurlijk dat het nog maar een korte weg is die jullie te gaan hebben.

liefs

Steef85, Poolvos, Nienid en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. MvB83

MvB83 Actief lid

16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws. Heel veel geluk gewenst!

manaolana vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina