NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    1A56FD03-6449-45E0-A686-57CCE52652C8.jpeg

Heb hier ook wat moois! 14 dagen na iui nr 4. :)

SuperEendje, manaolana, Poolvos en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Yes @suzies !!!! Ow wat ben ik blij !!! Hoe voel je je?

@Nienid; heb jij nog getest? En vandaag bloedprikken he?! Super spannend!!!

3. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Oh @Nienid en @suzies wat ontzettend geweldig! Het is jullie zo gegund.

4. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Even een snel berichtje; @Nienid en @suzies gefeliciteerd met jullie positieve testen, en @manaolana jij ook gefeliciteerd met je dochter!

Jullie lieve berichtjes deden me goed! Hier alweer een aantal dagen de Clomid kuur op, morgen weer een fm en hopelijk gelijk injectie. Merk dat dit proces steeds zwaarder en zwaarder wordt en heb eigenlijk totaal geen hoop meer dat het op de natuurlijke manier wil lukken en dat voor ons ook iui/ivf hét wondermiddel gaat zijn. Heb het gevoel dat eitje en zaadje elkaar gewoon niet wil vinden en dat er gewoon iets niet goed gaat. Alleen wil het ziekenhuis dit zo lang mogelijk rekken en dat voelt dubbel :(

Tot hoors meiden, aan de dames die er ook flink doorheen zitten, hou jullie taai. Dikke knuffels van mij, eerder een Chocolade plumpudding dan een taartje op dit moment :p
    :roflmao:

5. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Wachten op dat telefoontje duurt erg lang hahaha! :) Rond 2 uur weet ik meer :D

6. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Ik snap je helemaal en zeker ook die angst voor het niet natuurlijk kunnen zwanger worden. Maar vanuit zo'n ziekenhuis kun je je ook voorstellen dat ze daar hun uiterste best doen om je te helpen op de natuurlijk manier zwanger te worden, dat is immers wat iedereen wil toch...? Wel is het frustrerend want volgens mij doen sommige ziekenhuizen er langer over om de volgende stap te doen. Die angst van zaadje en eitje elkaar niet kunnen vinden heb ik vanaf dag 1 gehad (angst voor verklevingen na buikoperatie toen ik 17 was) en als nu dan ivf 1.1 gelijk raak is.... Bevestigd dat wat ik altijd al gedacht heb...

Heb het net trouwens helemaal nagekeken in mijn dagboek;
    Ik liep 19 oktober 2015 het ziekenhuis binnen, 3 maanden lang diverse onderzoeken gehad
    Toen kreeg ik helaas galstenen en moest mijn galblaas er uit, operatie in februari 2016
    Vervolgens wachten op een operatieve HSG (uiteindelijk april 2016) omdat ook ik zeker wilde weten of natuurlijk wel/niet zou lukken en de reguliere HSG afgebroken werd omdat het eerst niet lukte en de kap geen vaccuum meer had dus we niet verder konden.
    Toen een half jaar pauze om mijn lichaam rust te geven voordat ik ging beginnen aan IUI.
    Oktober 2016 gestart met IUI, 1x een ovulatie gemist waardoor we uiteindelijk eindigden in juni 2017 met onze laatste IUI.
    2 maanden tussenpauze i.v.m. vakantie
    In september 2017 gestart met het lange traject IVF en nu hopelijk daar waar wij willen zijn!

Als ik het allemaal teruglees weet ik hoeveel verdriet ik heb gehad in die tussenpozen... maar nu voelt het als de dag van gisteren dat ik voor het eerste het ziekenhuis binnen stapte! Uiteindelijk is het het allemaal waard alhoewel het wel oneerlijk voelt dat de een maar hoeft te zuchten en ze zijn zwanger en wij moeten er zo hard voor vechten. Maar dat zijn we dan ook!! Echte vechters want alles wat we doen hebben we over voor onze toekomstige spruitjes en die zijn het meer dan waard!

7. Chocoladetaart

Natuurlijk snap ik dat het ziekenhuis je het liefst wil helpen op de natuurlijke manier zwanger te worden. Maar die onzekerheid maakt me zo verdrietig. Uiteindelijk is het het allemaal waard absoluut, maar dan moet het wel lukken. Mijn grootste angst is dat het nooit gaat lukken en dat het onverklaarbaar blijft. Net zoals het nu is. Dat lijkt me zó erg.

Maargoed, ben nu gewoon heel negatief en die Clomid maakt het vele malen erger, waar @Nooortje het ook al over had. Ben emotioneel en de hele mikmak. Draait ook wel weer bij ;)

Heel veel succes straks met je telefoontje @Nienid !!

8. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Zojuist telefoontje dat ziekenhuis ook positief test maar dat ik toch nog volgende week terug moet om te checken of de HCG waarden oplopen. Ze hanteren een waarde van 150 als ok/veilig en mijn waarde was 115 (vandaar ook de nog lichte testen). Ik heb even gecheckt wat de waardes horen te zijn...

3 weken // 5 – 50
    4 weken // 5 – 426
    5 weken // 18 – 7,340
    6 weken // 1,080 – 56,500

Maar de bevestiging is er dus dat ik inderdaad zwanger ben, ze zijn alleen nog voorzichtig omdat het nog zo pril is en ze zeker willen weten dat de waarde de komende week stijgt.

Pfff... kan het dus eigenlijk nog steeds niet echt van de daken schreeuwen...

9. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    En nu?? :)

10. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Suzies waaaauw wat een mooie test, gefeliciteerd.

Nienid, Wat ontzettend spannend. Wanneer moet je weer testen? Ik hoop zo dat jullie beeb blijft plakken

11. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    @Chocoladetaart ik hoop dat je snel uit je dip komt en het vertrouwen weer wat terug vind. Misschien helpt het om te denken dat Je nog meerdere stappen kunt nemen hierna. Hebben jullie ook besproken met de arts hoe lang jullie dit moeten proberen. En wat de stap erna is? Zo heb je wat om naar vooruit te kijken en evt aan te geven dat je klaar bent voor de volgende stap. Ik kan me voorstellen dat het voelt als een bodemloze put nu.

@Nienid is het bij jou al een beetje geland? Hier voelt het heel onwerkelijk.

Ik had al een beetje een voorgevoel. Maar ja daar kan je natuurlijk niet op af gaan. Ik werd namelijk maar niet chagrijnig, mijn humeur bleef goed. Dat was eigenlijk het eerste symptoom.

Nu hopen dat het deze keer wel goed blijft gaan :)

12. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    @Nienid waar heb jij de code ingevoerd bij je handtekening? het lukt mij niet....

13. manaolana

manaolana Niet meer actief

@Nienid en @suzies gefeliciteerd lieve meiden, spannend en geweldig nieuws!! Op naar twee mooie baby’s over een maand of acht :D

@Loeselein wat verdrietig en klote dat het toch nog mis is gegaan :(. Sterkte en een dikke knuffel!

14. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Hoi Suzies,
    Dat vond ik zelf een beetje omslachtig :p Maar je moet op afbeelding klikken, dan krijg je een balk waar je die link van jou in kan zetten:

https://www.nodapp.nl/banner/?opt=rainbow/s0/2018/7/12]https://www.nodapp.nl/banner/rainbow/s0/2018/7/12/zw-banner.jpg

Als het goed is zie je banner dan ook gelijk in je handtekening staan als je hem opslaat! :)

15. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Nou het is gelukt hoor....

Nooortje, manaolana en Chocoladetaart vinden dit leuk.
  16. Chocoladetaart

@suzies volgens mij kan je die link kopiëren en plakken :)! Altijd mooi, zwangerschapsbanners. Nou ik zou sowieso 6 maanden clomid krijgen (icm injectie dan eventueel) en daarna over op volledig spuiten. Dat is wat ik weet..

@Nienid superspannend maar je bent iig zwanger! Ik duim dat het hcg blijft oplopen!

De echo van vandaag heeft me niet bepaald uit mn dip gehaald. Bms was 8 dus prima, maar toen ze naar mn eierstokken keek...NIKS! Nog geen eens een klein groeiend follikeltje. Gewoon niks noppes nada.. en dat terwijl ik in ronde 1 clomid op dag 10 een ei had van 15 en vorige maand in ronde 2 op dag 10 eentje van 18. Dus zwaar zwaar klote en ik begon -uiteraard- weer te janken. Voelde zoveel boosheid. Maandag terug en dan hopelijk wel een die gegroeid is en anders hopelijk volgende maand de dosis ophogen als de gyn daar ook mer akkoord gaat :(

Ik probeer wat afstand te houden zoals ik eerder aangaf maar soms toch wel fijn om zo nu en dan je hart even te luchten.. dit weekend gaan we er even lekker tussenuit, hopelijk knap ik daar van op.

Brinsa en Nooortje vinden dit leuk.
  17. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Kinderwens Agenda
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 21, NOD: half november
    MMM: beginstadium onderzoeken gehad, alles goed
    Eerstvolgende Afspraak: 3-11 gesprek gyn
    Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 19, NOD: 21 oktober testdag
    MMM: Ja, OI en FM's
    Hormonen: Clomid 50 mg, Ovitrelle, Utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: testdag afwachten
    Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 26 NOD; ergens begin november
    MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht.
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde:25, NOD: ?
    MMM: Ja, 1e ronde ivf
    Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho

Brinsa - 25 jaar - 1e kindje
    Ronde: 18, NOD: 10 november
    MMM: in januari starten
    Eerstvolgende Afspraak:
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 33, NOD: 31 oktober
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison
    Eerstvolgende Afspraak:
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus
    MMM: ja, icsi traject
    Hormonen: nog niet
    Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject.
    NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter)
    Ronde: 36, NOD: ?
    MMM: ja, IVF traject
    Hormonen: sinds 19-09 elke dag Decapeptyl, vanaf 03-10 Gonal-F
    Eerstvolgende Afspraak: 10-10 Echo voor Follikelmeting

Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017
    Bevallen op:
    19-10-2017 van dochter L.
    MMM: Nee
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017
    MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad)
    Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo

MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017
    MMM: Alleen beginstadia onderzoeken
    Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK

Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN!
    Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017
    MMM: Ja
    Eerstvolgende Afspraak:

Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 32, Uitgerekende datum:
    MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk)
    Eerstvolgende Afspraak:

ZWANGER: 6 uit 14

Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017, *oktober 2017

18. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    @Nienid ik heb jou nog niet op roze gezet, die eer wilde ik aan jezelf laten :D

manaolana vindt dit leuk.
  19. manaolana

@Nienid als je dat doet wil je bij mij dan aanvullen dat ik ben bevallen op 24-10. Thanks!

20. manaolana

Deel Deze Pagina