Jaaaaa wat een fantastisch nieuws: een goede echo! Wat heerlijk meid! Die ene dag afwijking zou ik mij echt niet druk om maken. Vriendin van mij deed ivf en het scheelde bij haar zelfs vijf dagen in het begin terwijl dat technisch niet kan en alles is goed gekomen. Kan je al beetje genieten? Ja zeker meer vertrouwen omdat de kans iets groter is dat je zwanger wordt in ronde van foamecho dus ik ga heel hard hopen dat het nu eindelijk blijvend raak is!
@Frummels wat fijn dat je eileiders open zijn, maar klote dat het zo'n zeer deed! Is zo'n foamecho heel anders dan een HSG? Ik zag je andere topic over twijfel over je ei, hoe is het nu? @Nienid gefeliciteerd met het goede nieuws! Had gisteren 6 dagen na Pregnyl getest om te kijken of de hcg eruit was, 't is nog zo nieuw voor mij dus ik dacht ik ga even uittesten, maar was een heel duidelijk lijntje zichtbaar.. Volgens mij kan Pregnyl wel 10-12 dagen in je lijf zitten toch? Vind het best slecht dat de gyn mij daar dus niks over verteld heeft. Het is natuurlijk ook een kwestie van gezond verstand, helemaal na 6 dagen kan het eigenlijk nog lang geen 'eigen' hcg zijn, maar stel je test na 12 dagen positief dan ben je als 'leek' misschien helemaal blij, helemaal als je al zo lang probeert.. en dan blijkt het de Pregnyl of Ovitrelle nog te zijn! Het is dat ik me altijd wel inlees op internet maargoed als je dat dus niet doet... lijkt me toch wel een heul belangrijk punt om duidelijk te melden vanuit het zh..
Het lijkt erg op elkaar alleen het materiaal dat ze gebruiken is anders, in mijn geval schuim. Je kan inderdaad nog lang positief testten na pregnyl, weet niet precies hoe lang maar uit mn hoofd een dag of 11? Zie wel eens meiden op het forum elke dag testen om te zien hoe het daalt of stijgt al geeft dat vaak dan wel stress als zon streepje iets donkerder is en ze niet weten of dat nou is vanwege zwangerschap. Ei inmiddels geweest en nu drie dpo!
@Frummels fijn dat hij gesprongen is! Heeft de utro hem nog wat tegengehouden of heeft dat geen invloed gehad? Nee, elke dag testen vind ik gekkenwerk. Moet ieder voor zich weten, maar ik word dan helemaal gek. Twijfel om in het weekend weer een testje te doen.. ben zo nieuwsgierig maar toch ook weer zo bang.. kan beter gewoon wachten tot volgende week zaterdag denk ik..
Net even gebeld om de keuze voor injecties vast door te geven, en gevraagd welk medicijn ik dan ga krijgen. Vind dat altijd wel interessant om zelf vast wat dingen te lezen enzo. Ik krijg volgende cyclus dus Puregon of Fositimon. Bij de eerste FM volgende cyclus krijg ik dan gelijk prikinstructies.
Er volgens mij niet. Mn ei kwam voor mijn doen ook nog gewoon op tijd (meestal tussen dag 14-17). Ik weet niet of dat handig is, wellicht krijg je er alleen maar meer stress van afhankelijk van de donkerte van je test? Want hij gaat sowieso nog positief zijn dan toch? Weet even niet hoeveel dpo je zit.
Ik zit vandaag 9 dagen na Pregnyl, dus denk 7 dpo. Ik had net nog een licht streepje, wilde kijken of de Pregnyl er nu uit was (nieuwsgierig haha) maar dus nog niet helemaal. Wel stuk lichter dan woensdag. Nu hopen dat ze volgende week weer oplopen..
Ik heb niet meer getest. Wil woensdag weer proberen. Voel me verder depri en huil veel. Heb net weer een afspraak gemaakt bij de praktijk ondersteuner bij de HA omdat ik merk dat het gewoon echt niet goed gaat. Kan woensdag gelukkig al terecht. Ook een telefonische afspraak met de gyn die dag, dus we zullen zien. Hoe voel jij je? Alweer ruim 7 weken, gaat hard hè?
Echt vervelend dat je niet lekker gaat. Ik kan je verder ook geen tips geven helaas. Ik had altijd het gevoel dat doorgaan de enige optie was. Geef je jezelf wel de ruimte en accepteer je het van jezelf om verdrietig te zijn? Ik heb echt niet het gevoel dat het heel hard gaat We hebben net de echo gehad bij de kliniek en hebben volgende week de intake bij de verloskundige. De echo was goed en klopt op de dag met mijn eigen berekening. Ik voel me niet zo goed, ben ontzettend moe en misselijk e.d. maar is allemaal voor en goed doel . Ik kan niet wachten tot we verder zijn dan de vorige keer toen het mis was.
Ik mag de lijst niet aanpassen Als ik mijn aanpassingen doorvoer en op plaats reactie druk komt er te staan dat ik niet meer dan 10000 tekens mag gebruiken. Zou iemand anders het even willen proberen en de volgende gegevens van mij willen invullen: Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 22, NOD: 13 december MMM: ja, IUI Hormonen: Puregon en Ovitrelle Eerstvolgende Afspraak: -
@Frummels spannend meid al hoop ik dat jullie de ivf-pgs niet nodig hebben en voor die tijd een plakkertje hebben! Ik duim heel hard voor je dat je over een week een positieve test hebt! @Nienid wou wat fantastisch dat je een mooie echo had! Wanneer heb je de volgende echo? En is die ook nog in het ziekenhuis? @Chocoladetaart bij mij zeiden ze dat ik niet eerder mag testen dan 2 weken na de IUI. Ik was toch niet van plan om vroeg te testen dus heb ik er niet naar gevraagd waarom dat zo is, maar dat zal inderdaad wel zijn omdat je eerder nog positief kan testen op pregnyl/ovitrelle. Hopelijk zijn de injecties niet meer nodig meid. Maar als wel ik heb ze nu dik een week gespoten en ik voel me prima! Voel niets vreemds en prikken ging ook goed. Vervelend dat je je niet goed voelt. Kan dat nog van de clomid komen? Laat je even weten hoe het was na je afspraken morgen? @suzies wat fijn dat je een goede echo had! Voor jou de volgende echo bij de verloskundige? Wanneer mag je weer voor een echo? @MvB83 en @Zaza258 als het goed is zijn jullie kleintjes al geboren. Hoe gaat het? @hier, het is allemaal erg snel gegaan. Mijn vorige cycli had ik mijn eisprong rond dag 12/13, dus was er wel een beetje op voorbereid. Gisteren de ovitrelle gespoten en vandaag IUI. Allemaal erg goed gegaan en nu dus op het wachtbankje!
@Nienid wou wat fantastisch dat je een mooie echo had! Wanneer heb je de volgende echo? En is die ook nog in het ziekenhuis? @hier, het is allemaal erg snel gegaan. Mijn vorige cycli had ik mijn eisprong rond dag 12/13, dus was er wel een beetje op voorbereid. Gisteren de ovitrelle gespoten en vandaag IUI. Allemaal erg goed gegaan en nu dus op het wachtbankje![/QUOTE] Ik heb dinsdag intake bij de VK, weet eigenlijk niet of ze dan ook echo doen. Ze hebben het wel op de website dat je het kan doen... Ahg ga het allemaal beleven Een beetje afhankelijk van wel/niet echo bij de VK komt dat dus neer op de voorlopig eerstvolgende geplande echo op 20dec, dit is de laatste echo in het ziekenhuis en dan alleen nog maar naar de VK. PFFF ben ik stiekem wel blij om Woon zelf in Amersfoort en liep voor IVF bij VU in Amsterdam, dacht dat dit handig was ivm werk maar dat viel toch soms tegen hahaha... Nu dus lekker in Amersfoort bij de VK. Succes met deze ronde op het wachtbankje!!! Ik duim met je mee, dikke knuffel!
Gekke vraag... Wat voor soort echo heb jij gehad? een inwendige...? Die van mij ziet er voor mijn gevoel behoorlijk anders uit hahaha
Succes vandaag met je afspraak en telefonische afspraak. Vervelend dat je je zo naar voelt... Ik hoop dat je snel weer een beetje beter voelt...Dikke knuffel!
Inwendig inderdaad. Hoe ziet die van jou eruit dan? Ben ik nu wel heel benieuwd naar. Ik heb maandag de intake bij de verloskundige. Daar maken ze ook een echo, de vorige keer was toen direct te zien dat het niet goed zat. Dat maakt het wel super spannend. Vanwaar nog een keer naar het zh? Of is dat standaard na ivf?
Kinderwens Agenda Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 22, NOD: 13 december MMM: ja, IUI Hormonen: Puregon en Ovitrelle Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 20, NOD: 2 december testdag MMM: Ja, OI en FM's Hormonen: Clomid 50 mg, Pregnyl 5000, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: belafspraak gyn + keuze maken voor volgende cyclus (injecties ipv Clomid) ************************************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 26 NOD; ergens begin november MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht. Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW ************************************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 25, NOD: ? MMM: Ja, 1e ronde ivf Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho ************************************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 18, NOD: 10 november MMM: in januari starten Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 34, NOD: 3 december MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: MMM: ja, icsi traject Hormonen: nog niet Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 38 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 10-07-2018 MMM: Ja, 6x IUI nu ICSI 1 Eerstvolgende Afspraak: 5 december intake verloskundige ************************************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 32, Uitgerekende datum: 12-07-2018 MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) Eerstvolgende Afspraak: 4 december intake verloskundige BEVALLEN: 4 uit 14 Poolvos - MEISJE! 19-10-2017 manaolana MEISJE! 24-10-2017 Aanne88 - JONGEN! 3-11-2017 MvB83 - MEISJE! 15-11-2017 ZWANGER: 7 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017
Ik heb even een en ander aangepast in de lijst omdat er inderdaad teveel tekens instonden....Zo lukt het weer.