Die echo van jou is ingezoomd denk ik Ons kloddertje meette bij 7 weken 8.8mm, die van jou? (A.d.h.v. de grootte gaf de machine 6weken en 5 dagen aan) Ik denk dat die 2e echo is om te kunnen registreren dat het een doorgaande zwangerschap is, dan kunnen ze het dossier afsluiten denk ik
Ja hij is ingezoomd idd. Bij ons was het 14.4 mm en gaf 7 weken 4 dagen aan. Loop jij 2 dagen voor op mij?
Nou op de afmeting afgegaan zou dat dus nu 7 weken en 6 dagen zijn Maar punctie datum hanteren dus 8 weken 1 dag. Maar ik wacht de "12 weken echo" af en wat ze dan zeggen, dan kunnen ze ook beter moeten denk ik...
Gefeliciteerd met alle goede echo's. Weet nog wel hoe bijzonder dat was al is het alweer een tijd geleden. Heb elke echo bewaard, geplakt in een album supermooi. @Steef85 wat goed! Fijn dat de iui erop zit. En nu duimen! Ben benieuwd. Hoe gaat het met de andere dames? Hier negatief getest vandaag op 11dpo met wondfo en action early. In overleg met gyn stoppen met medicatie en menstruatie afwachten. Al hoewel ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in heb, willen we dus deze week/volgende week starten met spuiten. Ga ook meer psychische hulp krijgen in de hoop dat ik mij dan minder depressief ga voelen. Vooral de afgelopen maanden vallen gewoon zwaar. Je stopt je vol met verschillende hormonen en niks lijkt te helpen. Het enige wat mij van dit nare gevoel af kan helpen is zwanger zijn, maar tot die tijd moet ik dit op een andere manier oplossen, en ik kom er zelf even niet uit hoe precies.
He gadverdamme @Chocoladetaart. Wat stom dat er weer een negatieve test was. Ik ben dan altijd echt knoch out, en dat was 1000x zo erg toen ik clomid slikte. Ik herken zo goed die semi depressiviteit. Vergis je niet in dat achterlijke clomid! Het is echt mega heftig spul en een killer voor je stemming. Goed dat je hulp zoekt!!! Ik zou zo graag voor ons allemaal willen dat we dit niet moesten doorstaan. Wat een proces, pffff.. @Steef85 Spannend!!! Fijn dat het erop zit. We lopen ongeveer gelijk deze ronde, ik duim @Nienid & @suzies WOW!! Wat een mooie echo's, echt zo blij voor jullie!! Hebben jullie het de omgeving al verteld? @suzies , lijkt mij ook best lastig met de vorige afloop nog scherp op je netvlies. Maar nu schiet het al erg op. Lukt het een beetje om ook te genieten? Dikke kussen voor de andere meiden. Hier alweer op dag 20. Flink in de weer geweest de afgelopen dagen, morgen nog een traditionele afsluiter en dan kan ik met een gerust hart op de wachtbank!!
Kinderwens Agenda Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 22, NOD: 13 december MMM: ja, IUI Hormonen: Puregon en Ovitrelle Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 20, NOD: 2 december testdag MMM: Ja, OI en FM's Hormonen: Clomid 50 mg, Pregnyl 5000, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: belafspraak gyn + keuze maken voor volgende cyclus (injecties ipv Clomid) ************************************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 26 NOD; ergens begin november MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht. Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW ************************************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 25, NOD: ? MMM: Ja, 1e ronde ivf Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho ************************************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 18, NOD: 10 november MMM: in januari starten Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 34, NOD: 3 december MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** SuperEendje - 30 jaar - 1e kindje Ronde: geen idee NOD: ? MMM: ja, icsi traject 1.0 (1 Emmy in diepvries) Hormonen: decep, gonal f 225, crinone gel Eerstvolgende Afspraak: testdatum ************************************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 38 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 10-07-2018 MMM: Ja, 6x IUI nu ICSI 1 Eerstvolgende Afspraak: 5 december intake verloskundige ************************************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 32, Uitgerekende datum: 12-07-2018 MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) Eerstvolgende Afspraak: 4 december intake verloskundige BEVALLEN: 4 uit 14 Poolvos - MEISJE! 19-10-2017 manaolana MEISJE! 24-10-2017 Aanne88 - JONGEN! 3-11-2017 MvB83 - MEISJE! 15-11-2017 ZWANGER: 7 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017
Hey dames! Gefeliciteerd voor de dames die de lijst meer roze maakt. Respect voor de dames die doorknokken! Hier is alles in een rollecoaster gedaan... 30 aug hadden we gesprek in Eramus en dat voelde niet goed. We hebben diezelfde middag MCK gebeld en konden de dinsdag daarop gelijk terecht voor traject bespreking. Dinsdag gesprek, alles was in orde en we kregen toestemming voor transport rietjes en er werd een startgesprek met prikinstructies ingepland. 3(!) weken later was het startgesprek, alles is uitgelegd, schema gekregen, prikinstructies gekregen en rietjes waren in orde bij het MCK. Dus we gingen starten met de eerst volgende cyclus. What?! Ja echt zo snel ging het.. dus begin november ongesteld geworden, startecho gekregen, medicatie meegekregen. Schema werd aangepast omdat er maar 2 follikels klaar lagen die te zien waren op de echo. Ff schrikken dus gonal op maximaal 225. En daarnaast decap. Dus die avond gelijk 2 spuiten zetten. Best slikken, maar dat prikken viel mij echt mee. Ik deed het gewoon en de bijwerkingen vielen mij ook erg mee. Week later terug voor 1e vervolg echo: 8 follikels, yes! 3 dagen later terug voor 2e echo: 12 follikels, punctie ingepland. Punctie was pijnlijk maar goed te doen. Daarna 4 dagen rust gehouden en dat was maar goed ook want bij de terugplaatsing zagen ze dat mijn eierstokken nog vergroot waren en dat ik dus echt rustig aan moest blijven doen. 12 follikels zijn er tijdens punctie aangeprikt, 7 eicellen gevonden, 3 bevrucht. 1 teruggeplaatst en 1 zit er in de diepvries. Dus nu is het morgen een week terug dat ik technisch zwanger ben geworden, haha. Ik moet nog een week wachten tot testdatum, maar het is wel heel bijzonder dat dit allemaal kan. Binnen een kleine 3 maanden is het van heel lang wachten door een achtbaan naar technisch zwanger.. heb wel hier meegelezen, maar was vooral echt even met mezelf bezig. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Lief dat een aantal dames vroegen hoe het ging.
Wat een verhaal @SuperEendje ! Ik snap helemaal dat je je hoofd vol van jullie eigen rollercoaster, goed dat je daaraan hebt toegeven. Heb je een enigszins afleiding de aankomende week? De spanning lijkt me echt super intens! En hoe hoe je je ?
Ik voel me eigenlijk heel oké. Heb af en toe hoofdpijn, ben wel moe als ik eenmaal zit kak ik in, als ik doorga gaat het goed. Geen krampen ofzo. Dus heb geen idee of het gelukt is. Wel 's nachts soms wakker om niets... echt vervelend, want dan slaap ik niet meer zo goed. Ik moet zeggen dat ik niet echt aant aftellen ben, maar meer opdat het op het werk erg druk is en lange dagen. 's avonds lig ik er om half tien al in, dus veel tijd om na te denken heb ik niet hihi. Zal komende week wel anders zijn, haha.
@Nooortje ja rotzooi hè, Clomid. Hoeveel mg gebruikte jij? Ik ga weer ontzettend voor je duimen meis! @SuperEendje spannend hoor, ben benieuwd. Mijn menstruatie is langzaam begonnen, dus tel morgen als dag 1. Dan zullen de sluizen wel helemaal opengaan . Maandag echo, prikinstructies en dus ook echt starten met injecties. Erg spannend, weer een nieuwe stap. Volgens de gyn is de kans op zwangerschap al verhoogd met Clomid, maar met de prikken nog wat meer. Nou, laten we t hopen..
@Chocoladetaart spannend hoor die start, kan me nog goed herinneren hoe spannend ik dat vond en de eerste spuit heb ik echt lopen giechelen. Maar doe vooral wat je prettig vind, alleen samen, beneden, badkamer enzovoort. Ik ga hard voor je duimen!
Dat is toch ook hcg? Maar daar zullen de testen nu niet meeer op reageren neem ik aan? Bij mij was pregnyl 5000 er na 10 dagen wel weer uit.
Ja klopt, maar dit is sneller uit je lijf dan pregnyl zeggen ze. Maar het is nu 14 dagen geleden dat ik hem gespoten heb, dus dat is toch nu echt wel eruit, haha.
Op zich goed, laatste dagen met vlagen weeig gevoel in maag, hoofdpijn en warm, 's nachts zweten en rare dromen. Zo af en toe een steekje onderin, verder moe. Maar dat had ik al sinds het spuiten Hoe gaat het met jou?
Wow @SuperEendje dat ziet er veelbelovend uit!! Wanneer mag je officieel testen? Ik lees ook nog wel mee maar ben niet meer zo actief. Een korte update: We hebben inmiddels de wachtmaand na de punctie en verse terugplaatsing erop zitten en beginnen deze ronde aan onze 1e cryo (tp in natuurlijke cyclus). Krijg sinds 1,5 week ook medicijnen voor mijn schildklier. Tsh waarde was begin dit jaar 3,5. In nl vinden ze dit vaak prima, in buitenland moet het vaak onder de 2 zijn voor een zwangerschap. Na veel zeuren mocht ik nogmaals bloedprikken. Nu was de waarde 4,7! Gyn wil er weinig aan doen, huisarts gelukkig wel en vind het prima om te streven naar een waarde onder de 2. Alle beetjes helpen toch Ik zal de lijst zo nog even aanpassen. Succes dames!
Kinderwens Agenda Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 22, NOD: 13 december MMM: ja, IUI Hormonen: Puregon en Ovitrelle Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 20, NOD: 2 december testdag MMM: Ja, OI en FM's Hormonen: Clomid 50 mg, Pregnyl 5000, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: belafspraak gyn + keuze maken voor volgende cyclus (injecties ipv Clomid) ************************************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 26 NOD; ergens begin november MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht. Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW ************************************************************** Loeselein - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 27, NOD: ? MMM: ivf 1.1 Hormonen: tp in eigen cyclus, alleen Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: 6 dec echo ************************************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 18, NOD: 10 november MMM: in januari starten Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 34, NOD: 3 december MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** SuperEendje - 30 jaar - 1e kindje Ronde: geen idee NOD: ? MMM: ja, icsi traject 1.0 (1 Emmy in diepvries) Hormonen: decep, gonal f 225, crinone gel Eerstvolgende Afspraak: testdatum ************************************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 38 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 10-07-2018 MMM: Ja, 6x IUI nu ICSI 1 Eerstvolgende Afspraak: 5 december intake verloskundige ************************************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 32, Uitgerekende datum: 12-07-2018 MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) Eerstvolgende Afspraak: 4 december intake verloskundige BEVALLEN: 4 uit 14 Poolvos - MEISJE! 19-10-2017 manaolana MEISJE! 24-10-2017 Aanne88 - JONGEN! 3-11-2017 MvB83 - MEISJE! 15-11-2017 ZWANGER: 7 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017