NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Steef85 hoe is het bij jou? Al een testje gewaagd..?!

@Chocoladetaart Waaahhh!! 2 eitjes, goed zeg! Ik hoop net als jij dat deze twee mooi verder zijn gegroeid en blijft en dit jullie ronde wordt. Dan is 2017 toch nog een goed jaar geweest zeg maar. Laat je weten wat je morgen ziet?

Hier; geen bijzonderheden. Sterk gevoel dat dit niet onze ronde is. Het goede nieuws is dan dat ik met de feestdagen gewoon kan drinken. En dat ga ik dan ook maar eens flink doen!

2. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    @Nooortje Jammer als het niet jullie ronde blijkt. Dan maar lekker aan de borrel inderdaad.

@Chocoladetaart wat fijn hoe het nu gaat. Heb je er zelf ook een goed gevoel bij? Als mijn man mij prikte duwde hij ook altijd de naald er veel te diep in. Pijnlijk was da, daar zijn we toen ook maar mee gestopt.

@Steef85 ben heel benieuwd hoe het bij jou is.

@SuperEendje Hoe is het bij jou? Wil je al op roze?

@Frummels Ik hoop toch zo dat 2018 het jaar voor jullie wordt. @Nooortje, @Brinsa @Loeselein, @Chocoladetaart en @Steef85 natuurlijk ook voor jullie

Hier was de intake bij de verloskundige goed. We hebben over een dikke week de termijnecho. Ik ben best onzeker dat het allemaal wel goed blijft gaan. Zou blij zijn als we de 12 weken zijn gepasseerd. De hormonen gieren in ieder geval goed door mijn lijf heen. Ik geniet van bijna alle kwaaltjes die er zijn.

3. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    @suzies goed dat je intake goed was. Spannend hoor die termijn echo.
    Ik zou ook blij dat ik zo ver ben.
    Je mag mij op roze zetten. Maar blijf het onwerkelijk vinden. Heb ook 's avonds last van krampen in mijn buik. Vooral midden in mijn buik. Echt vervelend eigenlijk omdat ik niet weet of dit erbij hoort... wordt er erg onzeker van...

4. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43

Het kunnen je darmen zijn? Die staan bij mij zo goed als stil sinds de positieve test. Veroorzaakt ook nogal wat ongemakken. :confused:

5. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Kinderwens Agenda

Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 22, NOD: 13 december
    MMM: ja, IUI
    Hormonen: Puregon en Ovitrelle
    Eerstvolgende Afspraak:

Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 21, NOD: nog onbekend
    MMM: Ja, OI
    Hormonen: Puregon, Pregnyl, Utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: FM's

Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 26 NOD; ergens begin november
    MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht.
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW

Loeselein - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 27, NOD: ?
    MMM: ivf 1.1
    Hormonen: tp in eigen cyclus, alleen Pregnyl
    Eerstvolgende Afspraak: 6 dec echo

Brinsa - 25 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: 2 december
    MMM: in februari starten
    Eerstvolgende Afspraak:

Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 34, NOD: 3 december
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utro/fraxi/cardioaspirine/prednison
    Eerstvolgende Afspraak:

Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter)
    Ronde: 38 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 10-07-2018
    MMM: Ja, 6x IUI nu ICSI 1
    Eerstvolgende Afspraak: 5 december intake verloskundige

Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 32 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 12-07-2018
    MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk)
    Eerstvolgende Afspraak: 21 december termijnecho

SuperEendje - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: geen idee (ZWANGER) Uitgerekende datum:
    MMM: ja, icsi traject 1.0 (1 Emmy in diepvries)
    Hormonen: decep, gonal f 225, ovitrelle, crinone gel
    Eerstvolgende Afspraak: 29-12 eerste echo in mck

BEVALLEN: 4 uit 14
    Poolvos - MEISJE! 19-10-2017

manaolana MEISJE! 24-10-2017
    Aanne88 - JONGEN! 3-11-2017
    MvB83 - MEISJE! 15-11-2017

ZWANGER: 8 uit 14

Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017, *oktober 2017

6. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan idd erg lastig naar de wc, terwijl ik daarvoor echt dagelijks gemakkelijk kon en soms zelfs 2 keer. Maar geeft echt enorme krampen idd. Als dit nog over paar dagen zo is ga ik toch even naar de huisarts...

Dankjewel voor het roze maken!

7. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Kinderwens Agenda

Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 23, NOD: ?
    MMM: ja, IUI
    Hormonen: Puregon en Ovitrelle
    Eerstvolgende Afspraak:Uitgangsecho

Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 21, NOD: nog onbekend
    MMM: Ja, OI
    Hormonen: Puregon, Pregnyl, Utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: FM's

Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 26 NOD; ergens begin november
    MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht.
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW

Loeselein - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 27, NOD: ?
    MMM: ivf 1.1
    Hormonen: tp in eigen cyclus, alleen Pregnyl
    Eerstvolgende Afspraak: 6 dec echo

Brinsa - 25 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: 2 december
    MMM: in februari starten
    Eerstvolgende Afspraak:

Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 34, NOD: 3 december
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utro/fraxi/cardioaspirine/prednison
    Eerstvolgende Afspraak:

Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter)
    Ronde: 38 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 10-07-2018
    MMM: Ja, 6x IUI nu ICSI 1
    Eerstvolgende Afspraak: 5 december intake verloskundige

Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 32 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 12-07-2018
    MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk)
    Eerstvolgende Afspraak: 21 december termijnecho

SuperEendje - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: geen idee (ZWANGER) Uitgerekende datum:
    MMM: ja, icsi traject 1.0 (1 Emmy in diepvries)
    Hormonen: decep, gonal f 225, ovitrelle, crinone gel
    Eerstvolgende Afspraak: 29-12 eerste echo in mck

BEVALLEN: 4 uit 14
    Poolvos - MEISJE! 19-10-2017

manaolana MEISJE! 24-10-2017
    Aanne88 - JONGEN! 3-11-2017
    MvB83 - MEISJE! 15-11-2017

ZWANGER: 8 uit 14

Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017, *oktober 2017

8. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Chocoladetaart ik heb een keer gehad dat de naald er niet vloeiend in ging en dat werd een mini blauwe plek :p Ik heb geen vreemde dromen. Fijn dat je gisteren twee mooie eitjes gezien hebt! Hoe voel je je nu vergeleken met de clomid? Laat je even weten hoe het morgen was?

@Nooortje helaas ik ben zaterdag ongesteld geworden :( heb jij nog een testje gewaagd? En inderdaad lekker drinken met de feestdagen als deze ronde niet raak is! Alhoewel ik denk dat ik dan misschien alweer op het wachtbankje zit, mijn cycli zijn erg kort momenteel.

@suzies helaas niet raak, dus op naar de volgende ronde! Fijn dat je toch al een beetje aan het genieten bent maar ik snap dat je blij bent als je de 12 weken voorbij bent. Ik duim voor een prachtige echo volgende week!

@SuperEendje fijn weer meer roze op de lijst!

@hier, ik ben afgelopen zaterdag helaas ongesteld geworden. Ik ben verkouden en sinds vandaag ook verhoging. Vriendlief heeft er al een week last van dus hopelijk heeft dat geen gevolgen voor deze ronde.
    Weer een aantal zwangerschapsaankondigingen maar dit keer van mensen die vertelden dat ze oom of tante worden. Toen kwam de beseffing bij mij dat ik nooit tante zal worden, dit raakte me best wel hard :(

9. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Oh wat sneu lieve @Steef85 .. toch weer die klote menstruatie! Bah bah. :(

Nou er doen toch echt 2 eitjes mee deze ronde! Nog nooit gehad. Baarmoederslijmvlies was vandaag 16 (!)mm, en zowel links als rechts een follikel van 16mm! Mag morgen de Pregnyl zetten.

Nienid, Aanne88, Nooortje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    En de pregnyl gezet @Chocoladetaart

Ik heb even jullie advies nodig! Vandaag cb 35 en niks te bekennen dus een testje gedaan, wij lijken allebei iets heel vaags te zien. Word hier dus bloed nerveus van!

11. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Wel even handig om een foto toe te voegen. Hij is bewerkt zoals je kunt zien. Ik vraag me af of 'ie niet veels te licht is en daarmee dus ongeldig.

Bijgevoegde bestanden:

12. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Nooortje ik ben echt slecht in turen maar ik denk wel een licht streepje verticaal streepje te zien :D wanneer is je NOD?

13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik kwam even snel kijken hoe het met jullie lieve dames gaat... en nu blijkt er weer roze bij gekomen te zijn! Yay!! gefeliciteerd @SuperEendje. Wow!
    Zo hard duimen voor een plakker! Wat is dit jullie gegund zeg, na zo’n lang traject!

@Chocoladetaart veel gebeurd lees ik! Nu injecties. Gaat dat? En nu twee eitjes? Wow! Dubbelkans deze maand!! Ik duim!!

@Nooortje jeeetje wat spannend zeg! Die blauwe testen vind ik ook een beetje onduidelijk altijd. Zo lastig af te lezen; maar ik zie ‘m wel!
    Morgen een roze test kopen? Of een digitale? :) Ik ga HEEL hard duimen! Zou een mooi kerstcadeautje zijn!

Hopelijk nu toch snel de hele lijst roze, dames! Hou vol!!
    Vorig jaar met kerst was mijn laatste menstruatie. Ik geloofde het al niet meer en opeens was er toch een positieve test. En nu een baby. Zo onvoorstelbaar, niet te vatten.

Hoe gaat ‘t met de zwangere dames? @Zaza258 bevallen?
    @Nienid en @suzies ik zag goede echos voorbij komen?! Spannend hoor! En veel klachten las ik? Hopelijk snel minder last. Na die 12 weken ging t voor mij opeens een stuk sneller en vanaf 20 weken vloooog de tijd voorbij! Geniet!!

@manaolana, @MvB83 en @Aanne88 hoe gaat t met de kleintjes??

14. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
  15. Chocoladetaart

@Nooortje ik zie hem wel! Heb je een foto van de onbewerkte test? heb deze testen gebruikt bij mijn beide zwangerschappen en ik vond ze prima, alleen was ik al ver over tijd dus was toen een knaller. Ik duim!! Ik denk dat dit wel een pril begin is hoor!

Woensdag idd Pregnyl laten zetten. Deed zó'n zeer. Mn buik heeft al een blauwe plek van de Puregon prikken dus was geen pretje. Gisteren zijn dus mn 2 eitjes uiterlijk gesprongen. Goed benut en nu afwachten, vanavond starten met utro. Merk wel dat zowel ik als mijn partner echt vermoeid aan het worden zijn van de hele MMM. Dat dit ook veel druk op je relatie zet had ik niet verwacht. Dus snellere irritaties etc. Die verplichte nummertjes waar je eigenlijk geen zin in hebt want je bent te moe, maar tóch maar wel die avond meepakken want je wilt toch alle kansen benutten, helemaal als je je vol gestopt hebt met hormonen. Anders is het 'zonde'. Vind het ZO zwaar worden. :( herkent iemand dit?

16. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Thx voor jullie reacties! Vanochtend ben ik alsnog ongesteld geworden, het was ook te mooi geweest zo net voor kerst..
    Nu nemen we pauze, even geen verplichte nummertjes meer en als ik wil dan bestel ik een lekker en goed glas wijn. Even weer normaal.

Ik herken het @Chocoladetaart. Na zo'n lange tijd, al die teleurstellingen en hormonen ben je gewoon op. Maar de kans wil je wel benutten, nou bij mij moet dat vaak uit mijn tenen komen hoor. Voor jullie zit het er wat dat betreft weer op deze maand, ik duim hard!!!

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  17. Chocoladetaart

Ach meis, wat ontzettend oneerlijk weer. Hele dikke knuffel lieverd! :(

Nooortje vindt dit leuk.
  18. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Gut @Chocoladetaart, 2 Eitjes! Wat een prachtig nieuws. Toevallig heb ik zelf ook twee follikels laten springen met Ovitrelle. Dit was de eerste ronde in anderhalf jaar (sinds we met de pil gestopt zijn) dat we een echte kans maken. We mochten dus eindelijk ook eens een 'verplicht nummertje' hebben. Wat was dat lekker en wat voelt het als een zegening om eindelijk eens een eisprong te hebben. Ben er zo gelukkig mee! Herken me dus nul in je verhaal.

Misschien moet je er eens over praten met iemand. Lijkt me heel lastig als het je zo zwaar valt. Denk dat ik namens alle dames in de MMM spreek als ik zeg dat het gewoon helemaal kut is, maar als je er echt zo zo veel last van hebt zou ik er met iemand over praten. Sterkte ermee. Geniet van je 2 eitjes. Dubbele kansen! Daar zouden een hoop meiden hier een moord voor doen ;)

19. Chocoladetaart

Bedankt. Ik weet hoe jij erover denkt en dat is prima. Jij ook succes met je twee eitjes. ;)

20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Nooortje wat rot weer! Hele dikke knuffel! En dat je nu even lekker “gewoon” gaat doen, heb je helemaal goed. Voor mij precies 1 jaar geleden dat ik op 25dec ongesteld werd. Ik voelde me precies zo. We zouden in januari naar ziekenhuis gaan om de MMM te bespreken.
    Zo teleurgesteld besloot ook ik maar lekker te genieten van de kerst met mijn man; met wijntjes met kerst en champagne met oud&nieuw. En lekker even helemaal geen seks. (Bizar dat het zo kan voelen hè?)

@Chocoladetaart in aansluiting op bovenstaande - helemaal normaal dat de MMM tegen kan staan en de verplichte nummertjes zwaarder worden. In de maand dat wij zwanger werden hebben we het ook maar 1x gedaan en daarna nog een paar dagen met een spuitje zelf ingebracht. We konden het toen ook echt even niet meer opbrengen en wilden tegelijkertijd wel graag en geen kansen missen.
    Natuurlijk zet het druk op je relatie. Blijf met elkaar praten en je zult er alleen maar sterker uitkomen! <3

@Pancakes het was misschien niet zo bedoeld, maar ik vind je reactie ontzettend lullig overkomen. Het voelt echt alsof je zegt dat omdat er meiden zijn “die moord doen voor een eisprong” niemand anders mag klagen. We moeten maar blij zijn en mogen de MMM/verplichte nummertjes na al die maanden vol teleurstellingen niet een keertje beu zijn? Omdat er andere dames zijn die het misschien slechter hebben.

Mag ik nu dan niet moe zijn omdat mijn baby vanacht wakker was met koorts na haar prikjes? Mag ik niet klagen over hoe zwaar ook het moederschap soms is? Want er zijn tenslotte zoveel dames die moord zouden doen voor een slapeloze nacht door baby.

Kom op zeg! Laat ieder in zijn waarde. Wij hebben dit groepje om elkaar te steunen. Niet om iemand een vervelend gevoel te geven als die zijn gevoelens of gedachten deelt.
    Wij willen samen blij zijn met jouw eerste eisprong (en hopen oprecht dat je over een paar weken die roze test in handen hebt). Maar wij willen ook samen huilen als de 23e eisprong weer niks opleverde.. of samen zeuren over hoe zwaar dat valt.

SuperEendje, Steef85, Aanne88 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina