He shit....je was er al bang voor maar nu dan toch weer de definitieve teleurstelling. Ik vind het zo rot voor je meis. Jij kan er niets aan doen he! Heel veel succes in er ziekenhuis, ik hoop dat dat hele cyste gedoe je mee gaat vallen.
Ik was best gespannen vanochtend omdat ik wist dat als mn test lichter zou zijn het weer afgelopen oefening is, maar gelukkig na een paar minuten al een duidelijke streep te zien, zo opgelucht. Lief lief kleintje, blijf je alsjeblieft nu zitten?
Ik ga je nu toch echt feliciteren meis! Van harte en ik blijf duimen voor je dat dit kindje blijft zitten. Gun het iedereen hier zo ontzettend, een gezonde zwangerschap doormaken en een gezond kindje krijgen. Ik heb gebeld. 9 januari gesprek en volgende week bloedprikken en krijg dan met de afspraak gelijk de uitslag van het bloedonderzoek en nog een echo. Fingers crossed dat het meevalt en het niet verwijderd hoeft te worden.
@Frummels wat een mooie test! Op naar de knaller en goeie echo’s! Weet je al wanneer de eerste zal zijn? @Chocoladetaart heel veel succes 9 januari en wat ontzettend klote weer een negatieve test . En zoals gezegd jij kunt er niets aan doen dus probeer het niet op jezelf te betrekken. @Nooortje fijne vakantie meid! Lekker genieten!
Dank je wel @Frummels , de bewildering is wederzijds! Wij gaan denk ik even pauzeren omdat mijn bedrijf er anders te hard onder lijdt. Aan de ene Kant wil je direct door ...kijken hoelang ik het boo hou en het positieve nieuws van Anderen zoals jij Stimuleren ook om positief te blijven. Ik hoop zoooo met je mee!!!! xxxxx digital hug!!!
Ik belde vanochtend maar ze zijn dicht, dus probeer morgen een afspraak te maken voor half januari. Dan ben ik zes en een halve week.
Dank je wel! Ik zeg altijd tegen mezelf, als je maar lang genoeg volhoudt kom je er vanzelf. Er moet er gewoon een keertje eentje blijven zitten, dat het goed gaat, ik geef niet op! Knuf terug!
Ohhh lieve @Frummels! Gefeliciteerd!! We duimen super hard voor een plakker deze keer. Het is je zó gegund. Ik ga een kaarsje voor je aansteken. <3
@Frummels hoe gaat het vandaag? Ik blijf je echt volgen hoor de komende tijd! Vind je echt ontzettend sterk en wat verwoord je het ook mooi. @manaolana @Poolvos hoe was de eerste kerst met jullie kleintjes? Ja ik baal best erg. De acceptatie is er vrij snel maar toch doet t pijn. Wat doen we verkeerd? Alles is verder goed. Maarja, heb altijd al zo'n voorgevoel gehad en dat klopt dus ook. Eerst alles maar even loslaten volgende maand en dan als we er dat willen starten we weer met de meds in februari. Al hoop ik héél stiekem dat, ookal is de kans klein, het in januari ineens toch spontaan gebeurd. Wat zal dat een wonder zijn zeg.
@Chocoladetaart Het gaat best goed vandaag! Ik voel van alles en dat helpt mij om rustig te blijven. Ik hoop over een paar dagen een knaltest te hebben! Ik duim mee voor jouw wondertje!
Kinderwens Agenda Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 23, NOD: ? MMM: ja, IUI Hormonen: Puregon en Ovitrelle Eerstvolgende Afspraak:Uitgangsecho ************************************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 21, NOD: nog onbekend MMM: Ja, OI Hormonen: Puregon, Pregnyl, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: FM's ************************************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 26 NOD; ergens begin november MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht. Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW ************************************************************** Loeselein - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 27, NOD: ? MMM: ivf 1.1 Hormonen: tp in eigen cyclus, alleen Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: 6 dec echo ************************************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: 2 december MMM: in februari starten Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 38 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 10-07-2018 MMM: Ja, 6x IUI nu ICSI 1 Eerstvolgende Afspraak: 5 december intake verloskundige ************************************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 32 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 12-07-2018 MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) Eerstvolgende Afspraak: 21 december termijnecho ************************************************************** SuperEendje - 30 jaar - 1e kindje Ronde: geen idee (ZWANGER) Uitgerekende datum: MMM: ja, icsi traject 1.0 (1 Emmy in diepvries) Hormonen: decep, gonal f 225, ovitrelle, crinone gel Eerstvolgende Afspraak: 29-12 eerste echo in mck ************************************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 35 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 08-09-2018 MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: 16 januar eerste echo BEVALLEN: 4 uit 14 Poolvos - MEISJE! 19-10-2017 manaolana MEISJE! 24-10-2017 Aanne88 - JONGEN! 3-11-2017 MvB83 - MEISJE! 15-11-2017 ZWANGER: 9 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017
Kinderwens Agenda Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 23, NOD: ? MMM: ja, IUI Hormonen: Puregon en Ovitrelle Eerstvolgende Afspraak:Uitgangsecho ************************************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 22, NOD: nog onbekend MMM: Ja Hormonen: even rustmaand zonder hormonen en onderzoek cyste, daarna weer starten met Puregon, Pregnyl en Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: bloedprikken en 9 jan gesprek en echo bij gyn voor uitslag ************************************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 26 NOD; ergens begin november MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht. Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW ************************************************************** Loeselein - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 27, NOD: ? MMM: ivf 1.1 Hormonen: tp in eigen cyclus, alleen Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: 6 dec echo ************************************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: 2 december MMM: in februari starten Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 38 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 10-07-2018 MMM: Ja, 6x IUI nu ICSI 1 Eerstvolgende Afspraak: 5 december intake verloskundige ************************************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 32 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 12-07-2018 MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) Eerstvolgende Afspraak: 21 december termijnecho ************************************************************** SuperEendje - 30 jaar - 1e kindje Ronde: geen idee (ZWANGER) Uitgerekende datum: MMM: ja, icsi traject 1.0 (1 Emmy in diepvries) Hormonen: decep, gonal f 225, ovitrelle, crinone gel Eerstvolgende Afspraak: 29-12 eerste echo in mck ************************************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 35 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 08-09-2018 MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: 16 januar eerste echo BEVALLEN: 4 uit 14 Poolvos - MEISJE! 19-10-2017 manaolana MEISJE! 24-10-2017 Aanne88 - JONGEN! 3-11-2017 MvB83 - MEISJE! 15-11-2017 ZWANGER: 9 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017
@Chocoladetaart ow wat herken ik toch wat je schrijft. Ik hoop zo met je mee! @Frummels wat fijn om vanalles te voelen!!! Ik blijf je ook volgen. Wij gaan richting de sneeuw, heerlijk! Vandaag de laatste inkopen en dan stappen we vanavond op het vliegtuig. Ik ben iets minder online de komende week.. Fijne jaarwisseling allemaal en op naar een roze 2018 met veel gezonde kindjes!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo veel met kerst heb maar het was heerlijk relaxed en L. slaapt sinds een week ongeveer best wel goed s nachts. Ze komt nog maar voor 1 nachtvoeding. Meestal 20:00-4:00-7:00 of 21:00-4:00-8:00. Iets in die trant dus ik ben blij . Fijne jaarwisseling lieve dames!!
@manaolana wat heerlijk meis dat L. zo goed slaapt! Haha ik vind kerst ook niet super bijzonder, alleen wel al het lekkere eten @Nooortje heel veel plezier meis! Enjoy! @Frummels wat een supermooie testen zag ik voorbij komen. Echt Wauw! Meiden ik weet even niet waar ik het zoeken moet dus ik schrijf het hier maar even van me af. Ben sinds vandaag ongesteld en ben weer zo vreselijk beroerd. Menstruatie pijn, hele buik is opgezet en voelt als één grote blauwe plek, darmen (of buikslijmvlies) doen zo zeer, ben erg duizelig. Kon me vanmiddag amper bewegen van de pijn en heb veel op bed gelegen. Koud, moe en rillerig sinds de menstruatie. De afgelopen maanden ben ik zo ziek de eerste paar dagen van mijn ongesteldheid. Ik kan gewoon niet normaal functioneren. Heb het al eerder aangegeven in het zkh maar ga het weer bespreken met mijn gyn want dit hou ik gewoon niet vol. Nu valt het tijdens mn vrije dagen maar als dit valt tijdens mn werk heb ik gewoon echt een groot probleem. Heb ook veel bloedverlies omdat mijn slijmvlies ontzettend dik is elke keer. Ik moet nog 1 jaar zelf proberen met medicijnen die ik nu gebruik maar ik weet gewoon niet of ik dat ga trekken. In mijn puberteit ook veel last gehad en daarna. Toen ik bevallen was van mijn zoontje ging het beter maar nu wordt het elke maand weer erger. Zal dit misschien een reden kunnen zijn om over te gaan op iui om de kansen te verhogen?
Wat een kletsmajoor ben ik eigenlijk, haha! Maar schrijf verder ook niet in veel clubjes echt actief mee omdat ik deze nog steeds de leukste vind op het forum
Klets maar lekker raak hoor meissie daar zijn we toch voor. Lijkt me heel vervelend als je je zo beroerd voelt iedere maand en zeker als je weet dat het door de hormonen komt. Ik zou bespreken met je gyn dat je dat geen jaar meer ziet zitten en vragen wat andere opties zijn. Die zijn er vast wel!