Ik ben niet heel veel online momenteel, maar kwam weer even langs waaien @Frummels fijn meis dat het tot nu allemaal goed gaat! @Nienid gefeliciteerd met je goede echo! @Steef85 hè nee.. wat ontzettend rot. Hoe ging je echo? @Brinsa dikke knuffel! het valt ook niet mee en die MMM is ook ontzettend spannend.. Hier afgelopen woensdag bloedgeprikt en krijg dinsdag de uitslag en nog een echo om de cyste te bekijken zonder hormonen. Ook al is de kans klein dat het foute boel is, toch vind ik het best eng (lees: erg eng). Heb ook aantal vragen opgeschreven zodat ik niks ga vergeten, zowel over dit als over die hevige menstruaties etc. Verder genieten we lekker van deze hormoonloze periode. We zien wel waar het ons gaat brengen. Heerlijk! Het is een rustmaand qua follikelmetingen en medicatie. Maar het klussen gaat vrolijk door hoor Dikke knuffels voor jullie, lieve meiden! Tot gauw!
Ik snap heel goed dat je best zenuwachtig bent. Fijn dat ze het in ieder geval goed onderzoeken. Zet ‘m op meid! Knuffels!
@Frummels hoe gaat het met je? Voel je nog steeds geruststellende kwaaltjes? @Brinsa ik kon het mijn laatste vakantie ook minder loslaten dan daarvoor. Maar probeer toch zoveel mogelijk te genieten! @Chocoladetaart hoe was het vandaag? Goed nieuws gehad? @hier, uitgangsecho was goed dus ik ben alweer druk bezig met spuiten voor IUI 3.
@Steef85 heb je nog een beetje vertrouwen in iui. Vind je altijd zo sterk en positief klinken! @Chocoladetaart laat je weten hoe het morgen gaat? Succes meis! Met mij gaat het nog steeds wel oké. Paar kwaaltjes, word vooral rustig van mn pijnlijke borsten. Zolang die pijn doen is het goed nieuws, in ieder geval is dat het altijd geweest tot nu toe, dus daar probeer ik maar op te bouwen.
@Frummels thanks! Maar ik heb ook echt dagen dat ik er even volledig doorheen zit hoor maar dan ben ik meestal niet op ZP dus krijgen jullie dat niet echt mee . Als ik er doorheen zit probeer ik mezelf daarna zo snel mogelijk weer op te pakken Ik probeer gewoon hoop te houden dat het gaat lukken (eerst zelf, nu met IUI). En ik denk altijd maar het kan nog erger. Ik heb geen last van de hormonen, ik heb geen lange cycli meer, ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad, vriendlief heeft goed zaad en we zijn gezond. Al moet ik zeggen dat ik een jaar geleden naar de lijst keek en bij sommige van jullie al 20+ ronden zag staan en ik toen dacht jeetje wat erg zo lang, dat hoop ik toch echt niet te halen want dan wordt ik helemaal gek Ik had het toen namelijk heel erg moeilijk met iedere keer die teleurstelling. Dat werd daarna weer beter maar merk dat ik nu echt wel weer meer moeite heb om weer positief te worden als mijn temperatuur weer keldert. Fijn om te horen dat je borsten nog pijnlijk zijn! Ik duim echt zo hard voor een plakkertje!
Wat een heftig gesprek is dat geweest Choco....lijkt mij wel (deels) de verklaring waarom het maar niet wil lukken? Zo rot dat dit allemaal moet gebeuren voor jullie kinderwens...ik kan mij voorstellen dat je je even terugtrekt, al hoop ik dat je ons op de hoogte houdt over het verdere verloop. Hoe is je partner eronder?
Mijn partner staat volledig achter mij en de arts. En mijn gevoel zegt ook dat ik dit moet doen. Dus gelukkig staan alle neuzen dezelfde kant op.
Jeetje @Chocoladetaart wat een verhaal weer meid. Snap dat je dit niet had verwacht. Klinkt alsof jij en je partner er al goed over hebben nagedacht en dat jullie een prima plan van aanpak hebben voor nu. Ik hoop echt dat je moeilijke weg uiteindelijk toch naar een mooi babytje zal leiden voor jullie! Wens je heel veel succes te komende tijd. Laat je ons weten als er nieuws is? Woohoo @Frummels je bent nog steeds zwanger ! Spannend hoor meid. Ik duim keihard voor een mooie echo! @alle andere meiden die aan het wachten zijn, op een ei, in de wachtweken of op behandelingen, ook jullie weer heel veel sterkte en kracht toegewenst! Jullie zijn en blijven bikkels. Dikke knuffel.
Lieve @Chocoladetaart jemig, wat een heftig verhaal. Ik schrik heel erg en krijg het er helemaal koud van. Maar hoe dit voor jullie moet zijn kan ik me maar amper voorstellen. Ik vind het echt verschrikkelijk. Dat dit nou de verklaring moet zijn. Wat een opties blijven er over zeg, pfff. Doe vooral wat goed voor jou / jullie is, ik hoop dat je ons op de hoogte wil houden. Ik wens jullie heel veel wijsheid toe. Hele dikke knuffels, xxx
Hey meiden, allereerst vanuit mij de beste wensen voor 2018! En dat al jullie wensen (op welk vlak dan ook) mogen uitkomen. Hier hebben we 29-12 de eerste echo gehad. Ik was helemaal niet zenuwachtig de dag ervoor en had er heel veel zin in. Tot een telefoontje van mijn beste vriendinnetje. Haar zus had op 1e kerstdag een miskraam gehad en was 8 weken zwanger. Echt zo heftig! Dus mijn zenuwen schoten omhoog en het was zo'n opluchting dat er iets zat. En met een sterk kloppend hartje. Het kindje liep precies goed op groei en alles zag er goed uit. Het zat op de juiste plek en het was eerst eentje. Ik had nog best wel krampjes en vooral erg moe. Vandaag ben ik 9+2 dagen zwanger en ik merk dat ik een bevestiging nodig heb. Zit alles wel goed? Klopt het hartje nog? Ik ben nog erg moe, 's avonds kun je mij echt opvegen. Vandaar dat ik ook weinig hier te vinden was laatste weken. In kerstvakantie veel geslapen en vooral niets gedaan (Netflix i love it!) En ik kreeg geen meldingen van nieuw geplaatste berichten.. zie dat het een bekend probleem was/is. Verder wat jeukende borsten en puistjes her en der. Ben niet misselijk of voel me gek. Mijn darmen zijn wel gaan uitzetten, maar inmiddels heeft het wel weer een plekje is alles rustig en is de wc gang weer redelijk. Komende woensdag hebben we intake bij verlofkundige, maar op een locatie waar geen echo apparaat is.. dus ik baal wel een beetje dat ik geen extra echo tussendoor krijg. Bij mck heb ik dus eentje gekregen. De termijn echo heb ik als ik 12+1 dag ben en dat is de eerste echo bij verlofkundige. Ik weet nu even niet wat ik moet doen, zal ik de verlofkundige bellen om een echo of het mck waar ik behandeld ben... Of gewoon maar afwachten, tips?... Ik hou mezelf nu maar voor: geen bloed is goed. Ik ben wel blij dat het gelukt is na 1 behandeling, echt wel hoor! En plas met plezier blauwe kannen vol. Wil ook niet zeikerig overkomen omdat hier meiden nog k*ttiger mee maken. Maar ben wel erg onzeker aant worden. @Chocoladetaart : wat een verhaal meid! En goed dat de neuzen nu dezelfde kant uit staan en ik wens je veel sterkte de komende tijd. @Frummels : wauw gefeliciteerd! Een mooie test zeg! @Nienid : wat een mooie echo! Wauw!
@Chocoladetaart succes met je belafspraak morgen! @SuperEendje wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Ik zou woensdag gewoon je onzekerheid met de verloskundige bespreken, wie weet mag je wel eerder komen. Termijnecho kan al vanaf 10 weken als ik het goed heb dus misschien kunnen ze hem vervroegen.
Hey meiden, ik heb mijn laatste bericht over de stand van zaken en de plannen die er zijn even laten verwijderen door Beheer ivm privacy. Wil het uiteraard met jullie delen maar dan liever in een pb. Dus als jullie nog vragen hebben of de dames die mijn vorige bericht gemist hebben, liever even niet benoemen in het topic maar via pb'tje hihi Hoe gaat het met de rest van de dames? Ik verwacht hier pas weer een echte kans in maart of april. Tot die tijd geen hormonen en geen ovutestjes. Mocht het toch in de komende tijd spontaan raak zijn is het natuurlijk mooi, maar we zijn er niet bewust mee bezig.
@Frummels wat spannend dinsdag. Ik ben heel benieuwd en ga voor je duimen. Je voelt je nog steeds goed? Ik ben er vrij rustig onder. Heb alleen door alle drukte in mijn hoofd een korter lontje. Verder heb ik er, ondanks de wisselende emoties, (Voel me soms heel blij maar soms ook erg verdrietig en boos op alles) vrede mee dat we de komende periode minder kans maken. Het is in 2 jaar tijd, toen alles altijd perfect getimed was en ik medicatie gebruikte ook nog nooit gelukt, dus dan kan de komende periode met minder kansen er ook nog wel bij. Het zegt in mijn ogen allemaal zo weinig. Als het ons gegund is, is het ons gegund en hebben we geluk en anders jammer dan. Hoop over een paar maanden weer te kunnen starten met Puregon. Fijn weekend!
Lieve @Frummels heel veel plezier en succes gewenst met jullie echo morgen! Laat je hier even weten hoe het was? Mijn duimen draaien overuren voor een lief klein frummeltje met kloppend hartje!!
Je klinkt heel sterk meis, respect! Succes aankomende periode. Ik ben nog steeds oké, inmiddels alleen heeeeel zenuwachtig maar dat hoort erbij.
@Chocoladetaart niks anders dan veel begrip en respect voor jouw keuzes. Ik stuur je een pb! @Frummels ik wil je/jullie al het geluk van de wereld wensen voor morgen! Dikke knuffels Hoe is het met jou @Steef85 ? Snap heel goed wat je schrijft! Ik had een super vakantie, heeft ons goed gedaan. Uiteindelijk besloten om er toch voor te gaan deze ronde, deze week zal 't moeten blijken.. Liefs!!