Lieve meiden! Ik heb besloten te stoppen met ZP en ga dus vragen om mijn account te laten sluiten. Maar dat doe ik uiteraard niet zonder afscheid te nemen van jullie. Bedankt voor het samen kletsen, de ups, downs en digitale steun. Meiden die nog steeds aan het wachten zijn op een kleine; heel veel sterkte en ook jullie komen aan de beurt! Daar heb ik vertrouwen in. Zwangere dames geniet en alvast heel veel geluk gewenst. Mama’s geniet van jullie kleintjes! Dat doe ik ook. Het is een groot geluk heel veel liefs manaolana
Ik weet niet of je dit nog leest, jammer dat je gaat! Heel veel geluk en plezier en wie weer spreken we elkaar ooit nog een keer met een andere Nickname!
Kinderwens Agenda Steef85 - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 24, NOD: 29 januari MMM: ja, IUI Hormonen: Puregon en Ovitrelle Eerstvolgende Afspraak: 7-2 evaluatie gesprek ************************************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 22, NOD: nog onbekend MMM: Ja Hormonen: even rustmaand zonder hormonen en onderzoek cyste, daarna weer starten met Puregon, Pregnyl en Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 29 NOD; ergens eind januari MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht. Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW ************************************************************** Loeselein - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 27, NOD: ? MMM: ivf 1.1 Hormonen: tp in eigen cyclus, alleen Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 22, NOD: 4 maart MMM: februari starten, dit moeten we uitstellen ivm risico zika Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Nienid - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 38 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 09-07-2018 MMM: Ja, 6x IUI nu ICSI 1 Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 32 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 12-07-2018 MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** SuperEendje - 30 jaar - 1e kindje Ronde: geen idee (ZWANGER) Uitgerekende datum: MMM: ja, icsi traject 1.0 (1 Emmy in diepvries) Hormonen: decep, gonal f 225, ovitrelle, crinone gel Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 35 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 08-09-2018 MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: BEVALLEN: 5 uit 14 Poolvos - MEISJE! 19-10-2017 manaolana MEISJE! 24-10-2017 Aanne88 - JONGEN! 3-11-2017 MvB83 - MEISJE! 15-11-2017 Zaza258 - MEISJE! 21-11-2017 ZWANGER: 4 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017[/QUOTE]
Sorry dames even hele drukke tijd en hier te weinig geweest, woensdag heb ik een vrije dag en dan wil ik even gaan zitten om bij te lezen. Hele fijne avond vast gewenst!
@Nooortje wat fijn dat er gekeken wordt of het allemaal wat versneld kan worden, inmiddels nog wat gehoord daarover? Ik ga voor je duimen! @Zaza258 Gefeliciteerd met je dochter en wat fijn dat ze inmiddels beter slaapt en daarmee je emoties ook wat rustiger zijn. Lekker genieten dus nu zo te horen, fijn! @Brinsa Dank je en ja daar gaan we nu wel voor op naar zo dichtbij de 40 weken als mogelijk. Maar goed eerst die twee streepjes weer eens zien. Jullie al idee wanneer jullie kunnen beginnen in de mmm, omdat je schreef over het risico Zica of daar nog geen duidelijkheid over? (Of heb ik er overheen gelezen, sorry in dat geval.) @Chocoladetaart Dank je, ja zeer verdrietig maar gelukkig kan ik er (met ups en downs) steeds wat beter mijn weg in vinden. Hoe is het nu bij jou? @Frummels hoe is het nu bij jou, nog last van spanning of inmiddels wat meer vertrouwen er in. Hoe was trouwens de laatste echo als ik mag vragen.
Ja eindelijk weer even tijd om te komen schrijven, blij als het weekend is want drukke tijden op het werk in in prive sfeer. Inmiddels zit ik al even in de wachtweken en heb ik over een week meer duidelijkheid. Mijn schildklier lijkt nu eindelijk weer eens normaal te gaan doen na de mk van vorig jaar, werd ook wel eens tijd. Hopelijk gaat dit ook mijn cyclus en kansen weer verhogen. Dit weekend is een beetje dubbel vanwege de verjaardag van onze jongste ☆, ik ga lekker met vriendlief uiteten en daarna potje pool spelen ofzo. Even kijken of ik dit jaar nog een taart bak of dat ik er eentje koop. Ik mag nu dan voor hem het 3e kaarsje uitblazen.
Speciaal moment dus voor jullie. Ik vind het mooi om te lezen hoe jullie er samen mee bezig zijn in de planning en de uitvoering. Denk dat dat heel waardevol is en vind het prachtig dat het een ‘samen moment’ is, lees vaak genoeg dat stellen dat niet kunnen/elkaars verdriet en proces niet begrijpen. Zo te horen een mooie relatie waarin jullie goed op elkaar ingespeeld zijn. Mijn echo zondag was gelukkig weer goed. Gisteren voor het eerst bij de vk geweest en mocht daar nog een keertje spieken, het geeft me enorm rust dat ie het nog steeds doet en ik begin er steeds een beetje meer in te geloven dat ie het ook blijft doen.
Op de NICU zeiden ze al dat 3 van de 4 stellen van te vroeg geboren kinderen uit elkaar gaan (ongeacht of ze blijven leven of niet) nog voor de kinderen de NICU verlaten of kort erna. In die maanden daar hebben we wekelijks een kindje 'zien' overlijden en heel veel stellen die niet samen bleven. (ook genoeg die dat wel deden hoor.) Deste dankbaarder ik ben dat wij bij die 1 op de 4 stellen horen die bij elkaar blijven. Ja wat fijn om te horen dat je steeds meer vertrouwen krijgt, hopelijk kan je ook al meer genieten van je zwangerschap. Op naar de volgende super echo om van te genieten!
Wow 3 van de 4....ongelooflijk! Wat een traumatische ervaring dan met je leven kan doen He....ik snap dat je ie gelukkig prijst al zullen jullie daar ook zelf hard voor geknokt hebben!
@Faithful wat heftig zeg. Zoveel stellen die door al het verdriet niet samen blijven terwijl je elkaar dan juist zo hard nodig hebt. Gelukkig hebben jullie elkaar! ♡ fijn dat jullie elkaar zo steunen. @Frummels wow wat ga je hard. Alweer bijna 10 weken, super! Hier gaat het naar omstandigheden redelijk. We zijn we ein-de-lijk een stuk wijzer geworden. Deel het liever niet openbaar maar mocht iemand het willen weten, geef maar een gil en ik stuur een pb!
Ik lees en leef nog steeds mee hoor! Ik zal binnenkort wat uitgebreider reageren. Maar bij deze gil ik even.....
Goede avond dames! Tijd gaat me allemaal veel te snel. Ik heb emotioneel echt heel erg in een dip gezeten door het niet verlengen van mijn contract. Inmiddels is bij mij de rust en acceptatie er maar heb er nog steeds moeite mee om elke dag weer daarnaartoe te gaan... soms vergeet ik dan dat het straks klaar is en ik er niet meer werk en dat heeft toch wel impact... heb geregeld dat ik 1 maand eerder stop, dus mijn laatste werkdag is eind februari. Ik kijk er naar uit omdat ik dit dan kan afsluiten maar ben heel erg benieuwd wat ik ga doen met de tijd.... Qua zwangerschap gaat alles goed! Mijn buik groeit al aardig, over 2 weken is de 20 weken echo alweer en dan zit ik al op de helft... Ik heb zoveel momenten gehad tijdens de mmm dat ik hoop verloor en geen geloof had dat het ooit nog goed zou komen maar na 3 jaar wensen en tranen mogen we dan nu toch eindelijk uitkijken naar de beloning. Accepteer het verdriet ook meiden want het is ook gewoon k allemaal maar er is ook altijd hoop... Ik duim mee met jullie allemaal op een roze test in 2018. Heb trouwens besloten niet op zoek te gaan naar een baan, de reclames zijn leuk maar zelf zou ik ook niet zo snel iemand aannemen die maar 2 maanden kan werken en dan 6 maanden met verlof is. Na de geboorte langzaam opzoek naar iets in de buurt en misschien minder uren dan ik tot nu gewerkt heb, ik zie alleen maar mogelijkheden @Chocoladetaart; ik hoor graag van je via pm ♡ @Faithful jemig wat heb jij al veel meegemaakt zeg. Het geluk van een kind mogen zien groot worden en zich tot een groot mens te zien ontwikkelen maar ook de verliezen die jij en jouw partner hebben doorstaan.. Ik hoop dat jullie verdere Grote hobbels bespaard blijven en dat jullie een mooie weg tegemoet mogen gaan als gezin, net als een ieder ander hier is het jullie enorm gegund. Dikke knuffel! Ik zal morgen even de tijd nemen om uitgebreid nog de rest van jullie verhalen door te nemen en te reageren meiden!
Kinderwens Agenda Steef85 - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 24, NOD: 29 januari MMM: ja, IUI Hormonen: Puregon en Ovitrelle Eerstvolgende Afspraak: 7-2 evaluatie gesprek ************************************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 23, NOD: onbekend MMM: Ja Hormonen: tijdelijk even helemaal geen hormonen, wel ovulatietesten Eerstvolgende Afspraak: controle gyn ************************************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 29 NOD; ergens eind januari MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht. Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW ************************************************************** Loeselein - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 27, NOD: ? MMM: ivf 1.1 Hormonen: tp in eigen cyclus, alleen Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 22, NOD: 4 maart MMM: februari starten, dit moeten we uitstellen ivm risico zika Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Nienid - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 38 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 09-07-2018 MMM: Ja, 6x IUI nu ICSI 1 Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 32 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 12-07-2018 MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** SuperEendje - 30 jaar - 1e kindje Ronde: geen idee (ZWANGER) Uitgerekende datum: MMM: ja, icsi traject 1.0 (1 Emmy in diepvries) Hormonen: decep, gonal f 225, ovitrelle, crinone gel Eerstvolgende Afspraak: ************************************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 35 (ZWANGER), Uitgerekende datum: 08-09-2018 MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: BEVALLEN: 5 uit 14 Poolvos - MEISJE! 19-10-2017 manaolana MEISJE! 24-10-2017 Aanne88 - JONGEN! 3-11-2017 MvB83 - MEISJE! 15-11-2017 Zaza258 - MEISJE! 21-11-2017 ZWANGER: 4 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017
Pff... kwam net dit gedichtje nog tegen op mijn telefoon.. Heb er op sommige momenten echt goed doorheen gezeten tijdens de mmm... mijn grootste valkuil is en was te zelfredzaam willen zijn; ik kan het wel alleen. Maar heb het toch te zwaar voor mezelf gemaakt denk ik.. Dat maakt dit forum zo'n mooie uitkomst, ongezouten je problemen kunnen delen en herkenning vinden... Verdriet kan soms niet omschrijven Wat ik voel bij jouw gemis Maar hoe kan je iets missen Als het er eigenlijk niet eens is Zoveel tranen al gerold Wanhopige momenten veel gehad Een onbegrip diep van binnen Jezus, wat heb ik dit onderschat Ik doe altijd wel stoer En ik zeg het valt wel mee Maar van binnen breek ik steeds Nee... ik voel me niet okee
Deze vond ik zelf ook erg mooi... erg depri misschien maar op sommige momenten kan het zo tot steun zijn!