NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Owja mooie! Dit is een van mijn favoriet;

Denken
    Eerst dacht ik: 'niet aan denken',
    dat heb ik toen gedaan,
    maar twee seconden later,
    dacht ik er tòch weer aan.
    Nee, zo eenvoudig is dat niet,
    want weet je, wat je doet,
    je denkt er óók aan als je denkt
    dat j'er er niet aan denken moet.

Toon Hermans
    Liefs!

Steef85, Chocoladetaart en Nienid vinden dit leuk.
  2. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Even een ego berichtje..

Omdat mijn cyclus net zoals "vroeger" weer heel lang werd ben ik vanaf dag 17 begonnen met ovulatietesten. En ja hoor, nu dag 22 een positieve ovulatietest (smiley clearblue). Ik vind het zo raar.. maar nu..Vinden jullie dat dit reden is om contact op te nemen met het z'huis?

3. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Als het je niet lekker zit zou ik gewoon bellen @Nooortje. Mijn gyn heeft als grens een cyclus van 35 dagen. En daar kom jij nu denk ik ook overheen. Ik verwacht zonder medicatie ook ongeveer een positieve ovulatietest rond die tijd als waar jij nu zit. Gewoon bellen meis!

Nooortje vindt dit leuk.
  4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Meiden zo herkenbaar die teksten!

Ik ben ook zo dankbaar voor het forum en in het speciaal ons groepje dat we hebben. Het geeft me zoveel steun!

@Nooortje ik zou gewoon bellen, want je cyclus veranderd opeens uit zichzelf dus ja ik vind het een goede reden

Nooortje vindt dit leuk.
  5. Faithful

Faithful Niet meer actief

Wat de andere dames ook zeggen gewoon bellen, liever een keer te veel zeg ik altijd maar.
    En die teksten, pff herkenbaar.

Vandaag echt opgesteld geworden, had zo'n goede hoop deze maand tot ik gisteren op dag 26 wat vage bloedvlekjes zag. Vanmorgen werd duidelijk dat het echt een maandelijkse periode is. Zucht hallo ronde 21, wanneer wanneer?
    # Danmaargenietenvandekidsophetwerk # ookleuk
    maar serieus
    # wanneerishetnuonzetijd

En hup we gaan weer vrolijk door en de klaagbuis gaat uit.
    (zeg ik stoer, maar voel me anders)

Fijne dinsdag allemaal, lekker zonnetje schijnt buiten! Hopelijk straks ook weer van binnen hier.

6. Chocoladetaart

@Nooortje even tussendoor; heb je nog gebeld meis?

7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Lieve dames hoe is het hier?

Even een korte update, mijn vriend heeft vandaag aangegeven te willen wachten tot de zomervakantie met de mmm. Dit omdat zijn opleiding erg zwaar is en dus ze hoofd eerst wat rustiger wil hebben. Ik ben ontzettend verdrietig en weet eerlijk gezegt niet hoe ik nog 6 maanden vol ga houden.
    Dus ik hoop zo ontzettend dat we gewoon op de natuurlijke manier zwanger worden in die 6 maanden, maar dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden.

8. Chocoladetaart

Jeetje lieve @Brinsa... weet niet zo goed wat te zeggen. Lijkt me vreselijk moeilijk. Hoe gaat het nu met je? Dikke knuffel ❤

9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja ben er kapot van, heb ook niet kunnen slapen...

10. Chocoladetaart

Pff heftig hoor.. snap je heel goed.
    Kan je er niet met hem over praten? En aangeven dat dit echt te heftig is voor je? Jullie zijn ook al zo lang bezig. Erg heftig om nu de MMM weer uit te stellen :(

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja naar wil hem niet pushen of egoïstisch zijn. Vind het erg lastig. Ik hoop gewoon zo dat er een wonder gebeurt de 1 van de komende maanden.

Hoe gaat het met jou?

12. Chocoladetaart

Ik vind je niet egoïstisch hoor. Jullie zijn al zo lang bezig, wat je uiteraard samen doet, en dan ineens wil 1 van de 2 stoppen. Logisch dat je dat pijn doet. Snap dat je niet wilt pushen maar vind het ook wel heel erg voor je dat je vriend ineens echt nog zo lang wilt wachten. Moeilijk hoor :( is hij echt zeker van zijn zaak? Of misschien toch een moment opname omdat hij nu misschien veel aan zijn hoofd heeft ?

Hier gaat het wel oké. Kijk heel erg uit naar het gesprek met de gyn over een paar weken. Hopelijk met een goed behandelplan. Hoop zelf heel erg dat ik weer mag starten met Puregon en dan in combi met IUI... zal wel niet denk ik (zullen nog wel zelf moeten proberen met injecties) maar gezien de diagnose waarover ik vertelde in pb wil ik liever zo snel mogelijk door met verdere behandelingen en geen tijd verliezen.. we gaan het zien. Ben verder weer begonnen met ovulatietesten en maken het regelmatig gezellig, wil toch dit kansje benutten. Hoop dat ik snel mn ei ga spotten :p

13. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ik denk niet dat het een bevlieging is. Zijn opleiding is ook erg zwaar, het is een 4jarige opleiding wat nu in 1 jaar moet en dat naast zijn fulltime baan. En voor iemand die al ongeveer 15 jaar niet meer naar school is geweest of geleerd heeft. Mocht zijn hoofd rustiger zijn of ik merken dat het hem toch makkelijker afgaat kan ik het altijd nog een keer proberen. Voor nu moet ik mezelf bij elkaar zien te rapen want dit is ook niet goed voor me

Ja ik snap dat je zo snel mogelijk door wil. En het zou helemaal mooi zijn als je meteen met lui kan beginnen. Het heeft voor jullie nu ook te lang geduurd.

Spannend, wie weet is het toch opeens raak binnenkort vooral na wat je vertelde. Blijf je ons op de hoogte houden.

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  14. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Wat klote @Brinsa . Lijkt me ontzettend dubbel, misschien snap je hem zelfs ook wel maar jij bent er ook met je kinderwens die (helaas) niet loopt zoals je dat graag wil. Pfff.. Lastig zeg. Kunnen jullie erover praten?

@Chocoladetaart wat hoop ik dat ook voor jullie, gewoon doorpakken nu!! Dat wachten op voelt zo als verloren tijd.. Ik hoop dat je snel je ei vind !!

Wij hebben net gehoord dat we in juni mogen starten met iui ipv per september. Scheelt drie maanden maar toch voelt het nog zover weg... T valt me momenteel echt zo zwaar. Kan maar weinig hebben, bah. Baal ervan dat het zoveel effect op me heeft.

Ik ga lekker op de bank met een kop thee en de kat.
    Liefs!!!

15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Chocoladetaart ik ben benieuwd hoe t nu verder gaat! Ik snap dat je meteen wilt doorpakken, maar iui of zelf proberen, hopelijk snel een eitje!

@Nooortje pff ik snap helemaal dat juni nog super ver weg klinkt. Wel heel fijn dat het niet meer september is. Dat is gewoon al drie
    pogingen eerder (en hopelijk niet nodig en voor die tijd al zwanger).

@Brinsa oooo! Hoewel je het snapt en het heel heftig klinkt met die studie en z’n werk; wat klote dat hij nu opeens pauze wilt. Ik kan me voorstellen dat dat rauw op je dak valt. De zomer klinkt nog zo lang. Ik hoop met je mee op een wondertje! Zeg nooit nooit! <3

Laat dat roze maar komen!

Ennn... Hoe gaat t met de roze dames? Gaat het bij iedereen nog allemaal goed? Weten we al meer? Goeie echos. Geslacht? *nieuwsgierig!*

16. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Dames ik kom hier ook maar eens mee kletsen :) op aangeven van @Brinsa
    Momenteel weer op het wachtbankje vandaag 8 dpo.

Ik zie hier aardig wat bekende namen voorbij komen, hopelijk duurt het voor ons allemaal niet lang meer.

Nooortje vindt dit leuk.
  17. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Jaaa leuk @Ashleyrachel !! Jij hebt je eerste iui achter de rug? Hoe was dat voor je/jullie?

Wij lopen deze cyclus ongeveer gelijk zie ik. Ik had vorige week maandag een positieve ovulatietest, dinsdag niet meer. Spannend!!!

18. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Oe spannend dan loop ik een dagje voor :)
    We hebben de eerste Iui niet gedaan, manlief moest dinsdag op oefening en de zondag ervoor hadden we een positieve ovu test.
    We hadden die maandag daarna kunnen bellen voor de Iui maar omdat ik dan voor de 4e keer op rij in een week 60 min heen en terug moest rijden koste me even te veel energie dus hebben we besloten om het gewoon nog een ronde zelf te doen.
    Wel de pregnyl gezet om zeker te weten dat die zou springen.

19. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Nooortje wat fijn dat het 3 maanden naar voren is geschoven! Ookal is juni nog steeds niet om de hoek is het toch eerder dan eerst. En wie weet gebeurd er al een wonder voor die tijd. Aangezien in ook pas in de zomer met de mmm kan starten kunnen we elkaar goed steunen de komende maanden.

@Ashleyrachel welkom! Gezellig! Ik heb al heel vaak je voorbij zien komen op het forum dus weet wel ongeveer wat je geschiedenis is. Maar volgende maand iui dus? Wat is de reden dat jullie iui gaan doen, want je bent al een aantal keer zwanger geweest maar ging het heel vroeg mis toch?

20. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Klopt afgelopen jaar 2x een vroege mk.
    We waren uitbehandeld Met de ovulatie inductie, en om de stap nu toch te vergroten wordt het Iui.
    Maar hopen natuurlijk dat die niet meer nodig is ;)
    Hoe loopt het nu bij jullie @Brinsa

Deel Deze Pagina