NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

@Ashleyrachel welkom hier! Hopelijk snel een mooie positieve test :)

Ashleyrachel vindt dit leuk.
  2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Ashleyrachel hoop ook voor je dat het niet nodig is!

Ja hier in de afgelopen 2 jaar nog geen zwangerschap, mijn vriend is dan ook zwaar verminderd vruchtbaar. Wij zouden nadat we het tot deze maand echt zelf wouden proberen beginnen met de mmm, alleen heeft mijn vriend aangegeven het op het moment te zwaar te vinden vanwege zijn opleiding die deze maand is begonnen naast zijn fulltime baan. Hij wil het uitstellen tot de zomervakantie( dan is het zwaarste deel voorbij). Dit is nogal erg hard aangekomen en ik ben daar momenteel erg kapot van, maar heb respect voor zijn gevoelens. Dusjaa we hebben nog een hele lange weg te gaan....

3. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Jeetje lijkt me idd even een domper!
    Knap van je dat je het kan respecteren, maar lijkt me idd niet makkelijk.
    Weet hij wel dat het heel rauw op je dak is gekomen?
    Ik heb echt geen ervaring met verminderde vruchtbaarheid, maar kan hij daar zelf ook niks aan doen door bijv voeding of iets?

4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja dat weet hij zeker!

Ja het zou kunnen verbeteren met aanpassing van voeding en supplementen. Wij hebben dat ook allemaal geprobeerd maar helaas heeft het niks uitgehaald.

5. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Kut dat het niets geholpen heeft!
    Hopelijk zit er toch dan de komende maanden een goede zwemmer tussen en die de droom toch waar gaat maken!

6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja laten we het hopen, ik ga er niet van uit maar als dat dan toch gebeurd is het helemaal mooi!

Wanneer kan jij testen?

7. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Vanmorgen getest en Omo wit, 11 dagen na de pregnyl. Ik denk morgen ochtend weer :) ik zeg altijd ik test niet meer voor nod.... Mja uuuh :roflmao: zou morgen 10 dpo zitten

8. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Hahaha oh wauw je test ook echt al heel vroeg. Nou er kan nog van alles gebeuren! Spannend

9. Chocoladetaart

Zit weer wat in dubio. Mijn ovulatie testen dipstick zijn echt al heel donker en zo goed als positief. Maar cb gaf nog geen smiley vanmorgen en zojuist. Zoals eigenlijk altijd zal ik morgen mn knaller wel hebben. Gisteravond hebben we het gezellig gehad. Dan kunnen we het beter morgenavond weer doen toch als ik nu nog geen knaller en smiley heb? Elke dag heb ik ook niet zo'n zin in, en wil eigenlijk vanavond lekker vroeg slapen..

Ben een beetje uit het ovulatie wereldje haha aangezien ik de afgelopen maanden alleen follikelmetingen heb gekregen :roflmao:

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja ik zou het morgenavond doen. En als je zin hebt ook die avond daarna nog een keertje, dan moet je wel goed zitten. Spannend hoor.

Ik krijg trouwens altijd zo'n trek als ik jou naam zie hahaha zie dan ook echt een hemelse chocoladetaart voor me die op me wacht :roflmao:

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  11. Chocoladetaart

Thanks! Ja dan doen we dat. In ieder geval morgen, de dagen erna zien we wel waar t schip strandt :D

Hahaha kan ik me goed voorstellen :roflmao:
    Echt zo'n lekker groot stuk taart met zachte choco vulling .. *kwijl*

12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Hahah ja precies zo 1 ..*kwijl*

13. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @Chocoladetaart
    Denk dat als je morgenvroeg of morgen avond het gezellig maakt je echt wel goed zit.

Idd wat @Brinsa zegt ik krijg nu zin in zon ontzettende dikke vette choco lava cake :roflmao: en dat terwijl ik dikke griep heb :thumup:

Hier trouwens sinds vanmiddag een soort menstruatie pijntjes /drukkend gevoel in me buik links en recht onderin.
    Hoop zo niet dat dit een slecht voorteken is...
    dan zou ik weer een korte LF hebben met de pregnyl.... maandag pas nod :(

14. Chocoladetaart

@Ashleyrachel beterschap! En is bij een korte lf Utrogestan geen optie? Ik gebruik het deze cyclus niet, maar als ik het gebruik werkt het perfect.

Nou hier is ie dan! Vanmorgen mn knaller. Ben eigenlijk moe, maar als de kleine straks slaapt toch maar mn charmes in de strijd gooien :rolleyes:
    Word altijd zo zenuwachtig en opgejaagd van een posi ovu, wil dan het liefst NU maar dat kan niet o_O

Bijgevoegde bestanden:

Nooortje vindt dit leuk.
  15. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Nee volgens de artsen is me LF net lang genoeg, maar 10 dpo en nog geen bloed.... dus geeft moet... + een tuur streep gehad.... maar toch nog ergens heel erg bang dat het pregnyl is. 12 dagen na de pregnyl nu.

Haha ik ken het gevoel, ineens moet het... bleh Haha
    Ik wens je in ieder geval wel een gezellig avond en doe vooral niet te gehaast ;)

16. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Ashleyrachel ik zag een spannende post van je voorbij komen... ik ben benieuwd!!!

@Chocoladetaart yes!!! Zo herkenbaar overigens, maar ik troost me altijd met de gedachte dat ik de vervolgens wel weet dat wij er alles aan hebben gedaan ..!!! Succes :thumup:

17. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    21E61845-DD43-41C7-B2CF-94121D8014A5.jpeg 12 dagen na de pregnyl...

10 dpo en ik vertrouw het niet....
    zoooo lastig weer. Wat denken jullie?

18. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Jajaaaa ze houd het weer spannend :p heb hem net hier geplaats

19. Chocoladetaart

@Ashleyrachel wat spannend meid . Bij mij was het er toen geloof ik allang uit. Ik duim dat ie op gaat lopen!

Hoe is het met de rest van de dames?

Mn lf piek is nu dus al een tijdje aan de gang en ik voelde gister en vandaag mn ei. Net ook nog goed benut.. dus nu afwachten. Kans is klein nu zonder utro , maar wie weet!

20. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Me duimen gaan de komende 2 weken voor je draaien.

Deel Deze Pagina