Wat een rust hier dames! Hier gister en en vanavond ei goed benut en nu maar weer wachten! Had flink last van beide eierstokken gister en het ept vandaag langzaam weg. Kans is klein maar blijft toch spannend hoor. Zou zo mooi zijn vlak voor we de behandelingen weer starten.. ben iig blij met een vroeg ei voor mijn doen
@Ashleyrachel ik las net je topic.. toch een nega test.. wat super klote zeg. Zou het dan toch nog Pregnyl zijn geweest Dikke knuffel, hoop echt dat IUI jullie droom waar gaat maken!!
Hallo dames, Hier even een update van mij; gisteren de 20-wk echo gehad en het is een meisje. Helaas was er ook iets te zien wat de verloskundige zorgen baarde dus we zijn doorverwezen naar het WKZ voor een extra echo. Kleintje heeft hoogstwaarschijnlijk Transpositie, dan zijn de aorta en longslagader verkeerd aangesloten op het hart... normaal gaat zuurstofarmbloed door je hart naar je longen om weer zuurstof te krijgen, in het geval van onze kleine hummel blijft het zuurstofarme bloed rondcirculeren in het lichaam en het zuurstofrijke bloed gaat weer terug naar de longen. Niet goed dus en betekend dat ze binnen 1-2 weken na geboorte een open-hart operatie zal moeten krijgen en ze dan de aorta en longslagader op de juiste plek vastzetten. Er is geen erfelijke afwijking of reden dat dit gebeurt het is "gewoon" een "bouwfoutje" in de eerst 8 weken van de ontwikkeling. Des te meer ik er over na ga denken.. des te meer het binnen komt. 95% van de operaties die uitgevoerd worden verlopen probleemloos en kinderen leven daarna een normaal leven... toch spookt het door je hoofd want je hoopt vooral dat het kleintje gezond is.. En de eerste 3 weken van ons kleine hummeltje zouden dan in een couveuse en IC zijn.. Ik wilde jullie dit even laten weten.
(Overigens moet ik dan ook in het WKZ bevallen verplicht en zal de kleine gelijk na geboorte op een infuus en andere apparaten aangesloten moeten worden. Om infecties van het hart te vermijden vermoed ik ook zomaar dat de kleine in een steriele omgeving zal moeten blijven liggen... dus dat betekent in een afgesloten couveuse...)
Wat ontzettend rot, zijn ze hier echt zeker van ? Mocht het toch zo zijn en de kansen zijn goed hopelijk pakt het dan allemaal uit. Heel veel sterkte na dit rot nieuws.. en een knuffel
Ahh lieverd! Wat een verschrikkelijk nieuws. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel. Maar dit is natuurlijk helemaal niet wat je je had voorgesteld. Zeker niet de roze wolk waar je zo naar verlangt. We wachten af! Ik ga zooo duimen dat ze het verkeerd hebben gezien en dat jullie allemaal bespaard blijft!
@Nienid wat verschrikkelijk zeg voor jullie. Ik hoop dat alles goed komt. Jeetje, veel sterkte gewenst. @Ashleyrachel je houdt het dus nog even spannend. Ben benieuwd!
@Nienid Wat ontzettend verdrietig en heel onwerkelijk lijkt me. Veel zorgen in een tijd die je je zo anders had voorgesteld. Uiteraard gaan we voor het beste senario, dat moet!!! @Ashleyrachel ik zie 't!!! Spannend....
En weer Omo wit getest vanmorgen, ben er vandaag wel een beetje klaar mee. Nu maar weer wachten op de rode duivels. En vandaag balen omdat me lichaam gewoon niet wil doen wat het moet doen
Gadverdarrie, had goede hoop voor je. Toch een extra domper na die lichte streepjes lijkt me. Hier hetzelfde verhaal. Ik teste vanochtend ook, vooral omdat ik ongesteld worden op werk niet echt goed trek. Volgende ronde is van ons, afgesproken?!
Bleeh... . Had je plannen vandaag? Ik hoop dat het bij mij ook snel doorzet, dan kan ik flink balen en daarna weer door!
Nee gelukkig geen plannen, want de krampen zijn lekker aanwezig, wel Als sinds ik uit bed ben echt grote schoonmaak aan het houden, en ik denk dat ik straks maar even vast wat spullen voor de reis naar Thailand bij elkaar ga zoeken. Hoeveel dpo zit je nu? Jij nog wel wat op de planning ?
@Nienid wat ontzettend leuk dat jullie een klein prinsje krijgen! Maar wat ontzettend heftig nieuws hebben jullie erbij gekregen. Is het al vrij zeker dat dit het echt is? Of kan ze het toch verkeerd gezien hebben. Gelukkig kunnen ze inderdaad tegenwoordig heel veel en gaat er ook heel veel goed. Deze tijd had je je heel anders voorgesteld en vind het echt heel erg voor jullie. Hoop dat je ondanks alles toch nog een klein beetje kan genieten want dat is jullie zo gegund na deze lange tijd. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik denk aan jullie! @Ashleyrachel dat lijkt me zo naar om de hele tijd van die wisselende testen te hebben. Ondanks dat het zwaar kl*te is dat de duivels door zijn gebroken wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Nu op naar de lui en wie weet is dat net wat jullie nodig hadden. Wanneer ga je precies naar Thailand? Nog voor de eerste lui? @Nooortje en de andere dames die nog wachten op duidelijkheid mijn duimen blijven draaien voor jullie! Hoe is het met de andere zwangere dames?
We gaan 31 maart naar Thailand. Dus als het mee zit nog voor die tijd de eerste Iui Alleen hopen dat manlief dan ook nog tussendoor op dat moment thuis kan komen omdat die tot 30 maart op oefening is. Maar als het goed is moet het tussen door naar huis komen voor de Iui niet zon probleem zijn.
@Ashleyrachel en @Nooortje dikke knuffels voor jullie. Zo oneerlijk hè Ik ga ook duimen voor jullie de komende ronde. Het wordt nu wel eens tijd voor weer wat nieuw roze! Mijn hoofd maakt ook weer overuren. Heb sinds gisteren en vandaag last van mijn darmen en dan vooral een drukkend gevoel op een specifieke plek in mn rechter onderbuik. Voel ook lucht door mn buik gaan. Terwijl mn ei allang weg moet zijn ben ik dan steeds bang dat dat het is ofzo. Had nog een ovu test gedaan en die was gewoon negatief. Streepje was wel duideijk maar LH kan natuurlijk altijd schommelen, ook na je piek. En mijn piek heb ik echt superduidelijk gehad natuurlijk donderdag (en ei-pijn). Vruchtbaar slijm wordt ook al flink minder... Al met al, terwijl ik wéét dat ie gewoon al weg moet zijn heb ik weer wat om over te piekeren. Nice, very Nice Manmanman kan niet wachten tot ik gewoon weer op controle kom, metingen krijg etc!
Jeetje Nienid wat een nieuws.....Dan hoop je eindelijk te kunnen gaan genieten na die spannende echo en dat komt dit eruit...Ik ben in ieder geval blij om te horen dat de succeskans zo ontzettend groot is, maar heel erg logisch dat je bang bent dat jouw kleine meid net bij die 5 procent hoort. Plus dat dit natuurlijk niet de manier is waarop je samen met haar wil beginnen na de bevalling....Ik vind het zo rot voor je. Na alles wat jullie hebben meegemaakt ook dit nog... Hoe ben je er nu onder? Dikke knuf, ik denk aan jullie!