NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Jaaaa hoor!!!!
    Kom maar op met die clear blue!

Edit: ik zie net je andere post. Gefeliciteerd!!!! En dat terwijl je deze maand dacht dat er geen kans was. Wow!
    Ik ga ZO hard duimen voor een plakker!

Brinsa vindt dit leuk.
  2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ik had de clear blue met kruisje gedaan want dat was de enige die ze hadden buiten de weken indicator en hij is heel licht maar hij is er.

Ik geloof het nog steeds niet hoor

Bijgevoegde bestanden:

3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Yes yes!!
    Ik zag m al in je andere post. Zie boven!
    Gefeliciteerd!!

Brinsa vindt dit leuk.
  4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Dankje wel. Nu moet het gaan doordringen en hoop dat ik morgen een duidelijkere test heb om aan vriendlief te laten zien want die is nu niet thuis vanwege werk.

Poolvos vindt dit leuk.
  5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Jaaa die moet gewoon gaan oplopen hoor! Je hebt er zooolang op gewacht! <3
    Ons groepje wordt écht nog helemaal roze!!!

6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja wat fijn he! En ik dacht zo sterk dat ik de laatste zal worden van het groepje maar er is toch een wonder gebeurd. Hoop echt dat de andere meiden snel volgen

7. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Ja @Brinsa duidelijk hoor! Van harte! Ik duim dat ze mooi oplopen en je morgen je vriend kan verrassen! Het is je van harte gegund ❤

Die angst heb ik dus zelf heel erg. Dat ik als laatste ben. Of nooit op roze kom. Ben mijn vertrouwen echt helemaal kwijt na alle tegenslagen. In andere groepjes gedurende deze 2 jaar bleef ik vaak ook over. We hebben dit groepje al lang en het is geweldig dat er zoveel al zwanger zijn of bevallen uiteraard en het is iedereen van harte gegund! laat dat duidelijk zijn natuurlijk! Maar heel eerlijk, vind ik het soms ook wel moeilijk.

Brinsa vindt dit leuk.
  8. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Wat super @Brinsa!! Ik duim ontzettend met je mee dat ze nu mooi gaan oplopen. Beter kan je vriend niet thuis komen!

Brinsa vindt dit leuk.
  9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Chocoladetaart @Nooortje ik snap jullie heel goed en het voelde ook even heel dubbel om het hier te posten omdat ik weet hoe het voelt als het iemand anders is en niet jij. En eerlijk het kijkt nog teeds of het niet mijn post zijn maar van iemand anders.

Maar lieve meiden ik wil jullie nogmaals op het hart drukken geef niet op! Want zo zie je maar weer dat er echt nog wonderen bestaan. Mijn vriend had zeer slecht zaad, was ook nog eens ziek rond mijn ovulatie en we hebben het alleen gedaan op de ochtend van de positieve test, en daarvoor ookal een week niet. Ik blijf voor jullie duimen dat ook jullie dit mag overkomen. In de tussentijd blijf ik jullie natuurlijk steunen waar ik kan❤

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Lieve dames het geluk is van korte duur want ik verlies bloed, dus ik stel me in op dat het einde verhaal is

11. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Neee!! Dat kan niet waar zijn! Kom op nou! Kan het geen innestelingsbloed zijn? Een klein vaatje in je bm gesprongen?
    Ik ga een kaarsje voor je aansteken <3

12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja dat kan allemaal maar ik ga er niet van uit. Ik kijk het aan en blijf doortasten om te zien of ze wel oplopen of niet.

Wat lief van je hoop dat het helpt!

13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk spannend. Kon je maar gewoon een paar weekjes vooruit kijken soms hè?
    Dikke knuffels!!
    Maak jezelf niet gek. Dit is hoe dan ook een fantastisch wonder en moet gewoon goed aflopen.

Brinsa vindt dit leuk.
  14. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Jeetje @Brinsa, ik ben een slechte tuurster maar ik zag op al je testen iets, dus ik dacht ja weer roze op de lijst!!! Maar nu al bloedverlies, ik snap dat je er onzeker van wordt. Maar ik heb wel vaker gelezen van bloedverlies vroeg in de zwangerschap. Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch gewoon raak is! Hoeveel DPO ben je eigenlijk?

15. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja wat o onzettend balen he! Dit had ik zelf ook niet verwacht. Zit 10 dpo denk ik. Het kan misschien een innestelingsbloeding zijn maar denk het niet. Zal wel zien wat er gebeurd de komende dagen. Wordt dus iets minder leuk nieuws voor vriendlief morgen

16. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Snuky alweer dik een week na Ovitrelle. Hoe gaat het nu met je?

@Chocoladetaart ik heb een keer gehad dat mijn 2bsure echt positief was en CB geen smiley. Ik heb wel drie keer per dag getest. Uiteindelijk wel een temperatuurstijging na 2 dagen dus echt een eisprong, maar dus geen smiley. Heb je gisteren en vandaag nog getest?

@Ashleyrachel hele fijne vakantie!

@Nooortje vervelend dat je ei aan de verkeerde kant is gesprongen :( Heb je ondertussen al een idee wanneer de operatie is?

@hier ja die angst als laatste over te blijven of dat het misschien helemaal niet gaat lukken heb ik ook. En toch ben ik iedere keer oprecht blij als een van ons zwanger is want het geeft me ook wel weer hoop.
    Hier ondertussen CD13 en nog geen positieve test, voor mij alweer een jaar geleden dat ik op CD 13 nog geen positieve test had. Hopelijk komt hij nog maar ik ben er bang voor dat het een ei-loze ronde wordt door die cyste.

17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Brinsa zooo benieuwd hoe t gaat nu. Nog veel bloed verloren? En natuurlijk: nog getest?

18. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hè bah. Een ronde je ei overslaan: zo klote! Hopelijk snel de volgende kans!

Jullie gevoel van als laatste over te blijven herken ik ook. Nu is het hier alweer even geleden dat ik tóch roze mocht laten zien; maar in die twee jaar dat dat duurde heb ik me vaak zo hopeloos gevoeld. Gedacht dat ik het vast helemaal niet kon. Dat die miskraam mn enige zwangerschap ooit zou worden.
    En dan opeens is het er. Voor mij na 2 jaar spontaan. Voor mijn vriendinnetje na 7 jaar en door ivf.
    Het is oneerlijk. Het is het moeilijkste dat ik ooit heb gedaan. Maar uiteindelijk is het het ZO waard.
    Hou vol lieverds!!

19. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

@Brinsa wat vervelend die onzekerheid. Ik heb bij beide zwangerschappen bloedverlies en bruinverlies gehad. Bij helder bloed ging het mis, maar bij mijn zoontje bruinverlies en dat ging goed. Had met bijna 14 weken zelfs heel klein beetje rood bloed, maar dat betekende niks. Het kan 2 kanten opgaan. Sterkte met wachten.

@Steef85 ben enigzins blij dat @Nooortje en jij hetzelfde hebben. Dacht misschien ben ik de enige die zich zo voelt. Het geeft hoop maar vind het gewoon steeds moeilijker worden. Wat vervelend van je ovu testen! Cystes zijn vreselijk. Ik had zaterdag een posi dipstick dus hopelijk morgen op de echo een gesprongen follikel te zien.. Verder geen smiley gehad. Wel genoeg gezellig gehad de afgelopen dagen dus kunnen hem niet gemist hebben.

Deel Deze Pagina