@Chocoladetaart, ja, zou na een paar maanden toch eens proberen aan te kaarten of je het mag gaan combineren met iui. Wordt dit je eerste keer met injecties (sorry, ben ik even kwijt)? Mij vallen ze álles mee! Ik heb ze liever dan clomid! Maar poeeee, wat duurt zo'n kuur lang hey! En super balen van je humeur (wellicht vooral voor vriendlief?) Succes!! En gooi alles er maar lekker uit hoor (behalve de meubels enzo, you know what I mean ). Hopelijk volgt het bloed dan ook snel... @Poolvos, super fijn voor je dat je inmiddels aan "de andere kant" staat. En wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie dochtertje. *gooit roze confetti* Qua vergoeding in het buitenland: geen idee! Ik had daar gisteren een topicje over geopend, zo even kijken of mensen hebben gereageerd (was even niet online na het plaatsen). Waar woon je trouwens? Ergens in het buitenland als ik het goed begrijp hier? @Nooortje, thanks! En je verwoordt het wel goed volgens mij, een ziekenhuis is een gewoon een bedrijf. Vandaag klaagde ik even tegen de verpleegkundige die de uitgangsecho deed dat mijn gyn zo ongelooflijk vol zit. Toen zei ze dat dat inderdaad stom is en dat nieuwe paren nu pas worden ingepland in juni. Pff, ben ik blij dat ik vorige maand een afspraak voor 20 april heb gemaakt! Kun je nagaan trouwens: toen leek dat zo ver weg en nu is het alweer volgende week. De tijd gaat wel snel hoor, maar dat voelt voor jou misschien niet zo denk ik? Pfffff, een cyclus van 40 dagen, wat naar lang...! Is dit een uitzondering of heb je dat vaker? En wat een wachten en onzekerheid nog allemaal. Meh! @Steef85, jeej een gevonden ei! En op tijd geklust, whieh! Ik hoop op heel goed nieuws voor je straks. Hier: ik had vanochtend dus de uitgangsecho, weer bij de aardigste verpleegkundige (die er volgens mij gewoon elke dag is in tegenstelling tot mijn gyn. Zijn hoofd hing wel vrolijk op het prikbord, maar ik was vroeg en er was niemand in de wachtkamer. Volgens mij was nog niemand aan het werk ofzo, haha, behalve deze aardige vrouw. Na mij en in de gang niemand anders gezien. 't Is toch wat, haha!) Aaaaanyway, alles was prima, alleen dat "restje" van vorige maand zat er nog wel steeds, zo'n cyste van een eiblaasje. Vorige maand was die 15mm en nu 13, dus hij wordt gelukkig kleiner. Volgens mij heb ik er geen last van. Vanavond dus weer begonnen met spuiten en ik was het alweer bijna vergeten, domdomdom!
@Steef85 fijn dat je toch een eisprong hebt gehad! Nu maar weer afwachten. Ik duim voor je. @Snuky weer begonnen met prikken dus! Spuit jij ook 75 eh? En gebruik jij ook Pregnyl? Ik heb 3 rondes Clomid gehad en 1 ronde Puregon. Vond Puregon ook veel prettiger en had toen 2 eitjes! Kijk er naar uit weer te mogen beginnen. Met dingen gooien heb ik gelukkig geen last van. Heb alleen tig van irritante mensen in mijn hoofd al een koppie kleiner gemaakt . Erger me kapót aan bepaalde figuren (in het verkeer, krappe ruimtes noem maar op) en nu al helemaal. Mja, als dat het enige is...
Ennnnnn de zwangerschapsaankondigingen in mijn omgeving blijven maar komen....My gooooodness, wéér een. Ik ben zo van slag en eigenlijk ook zoooo boos....Het is zo oneerlijk, wij zijn al zoooooveel langer bezig! Bah....Ik weet niet of ik dit allemaal nog langer trek... Sorry hoor, even klagen. Jullie zullen het vast begrijpen.... Hier verder niks nieuws, cd6 en dinsdag pas een echo op cd10. Bij jullie? @Chocoladetaart, is je kuur klaar en ben je eindelijk ongesteld? Hope so! Ik heb alleen Puregon 50 (reageer ik goed op) en dan Ovitrelle voor de eisprong.
@Snuky ja heel begrijpelijk hoor. Ik trek dat momenteel ook écht niet. Het is ook gewoon vreselijk oneerlijk. Ik heb Puregon 75. Nee heb de laatste pil van de kuur a.s. dinsdag en moet dan nog een x aantal dagen wachten tot de menstruatie hopelijk doorbreekt. Zit nu al vandaag op cd 39 in deze eiloze cyclus. Echt om te janken dit.
@Snuky zo heftig he?! Hoe gingen ze het jullie vertellen? Een beetje okay.., of..? Wij afgelopen week ook weer een, niet te doen. Heb je mensen in je omgeving met wie je het hierover goed kunt hebben en die je steunen? @Chocoladetaart jeetjemina zeg, nog steeds niks?! Wat een kloterige cyclus is dit zeg... @hier; ik sprak de arts woensdag en die vertelde me dat ik ondanks deze lange cyclussen wel gewoon eisprongen heb. Ze gaan nu eerst niks doen, na de operatie kijken we weer verder. Ik ben zo bang dat als de operatie is geweest we het weer een aantal maanden zelf moeten proberen. Maar, we zijn inmiddels al zo lang bezig. Ik weet zo langzamerhand ook niet meer hoe we dat moeten gaan volhouden...
@Nooortje ze kunnen jullie toch niet wéér wegsturen na de operatie. Zou absurd zijn En jij kon ook slecht tegen Clomid, zijn injectie niks voor je om de boel in te korten? Of was er een reden voor dat je die niet hebt? Dikke knuffel. Het is ook gewoon echt niet vol te houden.
@Chocoladetaart ja toch? Ik ben er zo vreselijk bang voor. Al deze onzekerheid en teleurstellingen, ik ben zo moe. Destijds bleek er niks van baarmoederslijmvlies over te blijven door de clomid. Injecties wilde ze niet geven omdat ik toch zwanger kon worden . Dat maakte de keuze voor een nieuw ziekenhuis. Maar nu zitten zij op opereren en verder weet ik niks.. Hoe is het met jou? Inmiddels ongesteld?
Ongelofelijk toch. Belachelijk dat ze je laten lopen met die lange cycli. Ik heb ook injecties gekregen terwijl wij nog niet zolang bezig zijn als jullie. Nee hoor nog niet ongesteld.. zal waarschijnlijk rond donderdag zijn.
@Snuky krijg jij nog echo's om te kijken hoe de eitjes groeien of alleen de uitgangsecho? En ja die zwangerschapsaankondigingen echt verschrikkelijk! Gelukkig hier even rustig qua aankondigingen maar wel net een paar bevallen. @Chocoladetaart jeetje meid vandaag pas je laatste pil geslikt en nu dus nog een aantal dagen wachten. Duurt echt veel te lang! Ik hoop dat het nu snel doorzet. @Nooortje dat kunnen ze toch niet maken om jullie weer zelf te laten proberen na de operatie.... Heb je al een idee wanneer je geopereerd kan worden? Voor jullie allemaal een dikke knuffel!
Haaaaai! @Chocoladetaart, pfffff wat een belaaaaachelijk lange cyclus zeg. En na de kuur breekt het niet eens meteen door?! Waaroooom komt het niet vanzelf op gang hè, bah...Inmiddels hopelijk al wat bloed gespot? @Nooortje, dat zou inderdaad heel flauw zijn als ze jullie na de operatie eerst zelf weer laten aanmodderen. "Je kunt immers zwanger worden", ja halloooo! Soms snap ik dat ook echt niet hoor, het ligt er volgens mij maar net welk ziekenhuis en welke arts je hebt. De één krijgt veel sneller hulp dan de anders naar mijn idee. Heb je al enig idee wanneer je geopereerd wordt? @Steef85, yep, na de uitgangsecho maken ze meteen een afspraak voor ongeveer cd10 om te kijken. Dat was gisteren en er was één eitje bijna rijp. De rest was nog best klein, maar deze ene was echt "prachtig", haha! Soms zijn ze zo enthousiast bij een eitje, dat werkt wel aanstekelijk moet ik zeggen. Dus ik moest gisteren nog 1x de Puregon spuiten en zet strakjes de Ovitrelle. Spannend weer! Wel suf, we zijn de komende dagen erg druk en vanavond, morgenavond én vrijdagavond weg. Maar we gaan ervoor! Vrijdag heb ik dan eeeeeeindelijk een gesprek met mijn gyn, middenin de cyclus, maar dat maakt me niet uit. Ik ga gewoon iui "eisen" als deze ronde niks lukt. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren.
@Snuky spannend weer, hopelijk kunnen jullie het ei toch goed benutten ondanks dat jullie het druk hebben. Ik heb je een PM gestuurd (ik weet niet of je daar berichtje van krijgt?). Succes morgen bij je gesprek bij de gyn. Hopelijk mogen jullie IUI gaan doen! Laat je even weten hoe het was?
Ja, we gaan gewoon laat naar bed, haha. Ik zat te denken: ik ben 30. Dit is ronde 30. Ik heb 30 keer een spuit gezet. Misschien is 30 wel mijn nieuwe geluksgetal?
Knuffels voor jullie! @Chocoladetaart ik hoop dat deze cyclus eindelijk voorbij is ? @Snuky jaaaaa, 30 wordt jullie getal! @Steef85 hoe is het bij jou? Thx voor jullie lieve woorden. Ik heb het z’huis gebelt met de vraag wanneer die operatie gaat plaatsvinden. Antwoord; tussen 2/3 maanden. Inmiddels is dat wat gezakt maar klote is het wel.
@Snuky ja we gaan ervoor dat 30 jullie getal is! @Chocoladetaart heeft het ondertussen al doorgezet? @Nooortje jeetje wat duurt dat nog lang 2/3 maanden... Is het geen optie om te kijken of je bij een ander ziekenhuis eerder geopereerd kan worden? Soms kun je bij een ander ziekenhuis voor dezelfde behandeling wel direct terecht. @hier, ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Helaas ronde 28 een feit en ook weer niet. Want deze en misschien ook volgende ronde mag ik niet zwanger worden om privé redenen. Ik wil het wel met jullie delen maar niet openbaar dus wil je meer weten stuur me maar even een PM. Ik zal de komende tijd dus minder actief zijn op ZP. Hopelijk komt er in de tussentijd wel goed nieuws bij jullie! Het wordt daardoor wel erg rustig hier. Misschien zijn er nog andere dames die hier willen aansluiten. Ik zou het ontzettend jammer vinden als deze groep verdwijnt voordat we allemaal zwanger zijn.
@Nooortje jeetje zeg, 2/3 maanden. Wat ontzettend klote. Het duurt allemaal al zo vreselijk lang en dan ook dit nog. Dikke knuffel! @Steef85 ook voor jou een dikke knuffel. Je mag mij wel een pb sturen als je wilt. Vind het ook erg jammer dat het hier zo rustig is geworden. Ik zit nu 3 dagen na mijn laatste pil Provera en nog niks doorgebroken hoor. Dag 46 Het gaat met mij niet zo goed en dat heeft niet alleen met 'het niet zwanger kunnen worden' te maken maar ook door andere factoren. Wil daar ook niet teveel over uitwijden in het openbaar. Hopelijk snel betere tijden voor ons lieve dames!
Jazeker! Vanmiddag alweer de 3e injectie Puregon 75 gezet. Maandag FM Hoe gaat het hier met iedereen? Het is hier zó ontzettend stil...
Wat goed @Chocoladetaart! Ik hoop dat je nu eindelijk weer een echte kans hebt aankomende maand. Dat mag wel weer’s zeg.. Hoe is het met alle anderen? Ik heb mij ei gevonden dmv ovulatietesten, lijkt een iets normalere cyclus te zijn. Het lukt ons nog steeds om er goed werk van te maken mits we voor om de dag gaan. Vanavond en zaterdag nog maar weer een keer. Over 1,5 week gaan we een paar dagen weg, kado voor mijn verjaardag. Echt mega blij mee