NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

@Nooortje wat fijn dat je je ei gevonden hebt! Om de dag is prima toch! Ik duim weer voor je. En wat heerlijk, een paar dagen weg.

Ja vind het weer spannend. Hoop stiekem dat er weer 2 eitjes groeien :oops:

Nooortje vindt dit leuk.
  2. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Owja dat hoop ik ook voor je! Dan heb je weliswaar lang gewacht maar wel meteen 2.. ik duim weer voor je.

Ik ben gisteren op stap gegaan eigenlijk, wat tegen mijn principe’s in. Maar het lukt me amper om mijn leven nog zo op stil te zetten. Als we weer beginnen in z’huis dan wordt het anders. Dit was de eerste koningsnacht weer sinds we begonnen zijn. Heb zo hard gefeest, poeh die kater heb ik dan weer niet echt gemist...

Snuky en Chocoladetaart vinden dit leuk.
  3. Chocoladetaart

Heerlijk toch meis! Vooral niet schuldig voelen. Zoals je al zegt; je kunt niet alles opzij blijven zetten en je moet ook blijven 'leven.' Want, hoe verdrietig alles nu ook is, het klokje tikt door en genieten is heel belangrijk! ❤

Nooortje vindt dit leuk.
  4. Chocoladetaart

Weet niet hoeveel er hier nog meebabbelen of überhaupt nog meelezen :roflmao: maar even kleine update, haha.

Hier FM gehad vandaag op cd 10. Rechts een ei van 12 mm. Donderdag weer terug en dan waarschijnlijk Pregnyl zetten.

Ashleyrachel, Snuky, suzies en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Ikke !!!!

Wat goed, dat gaat een mooie cyclus worden (mag ook wel). Hoe voelt het voor je?

Ik mag plaatsnemen op de wachtbank. Ga uit van een eisprong op vrijdag/zaterdag. Dus ben nu zo’n 2 dpo. Gaan weer 12 lange dagen worden, Hahah!!!

Chocoladetaart en suzies vinden dit leuk.
  6. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Hey meiden, ik ben er nog hoor! Was er een paar dagen heerlijk tussenuit in het buitenland met de vereniging waar ik lid van ben. Het was mega gezellig en de afleiding deed me ook goed! Gister teruggekomen en sinds vanmiddag voelde ik me toch een partij beroerd...! Ik hoop stiekem dat dat goed nieuws is (zit op 12 DPO). Was af en toe wat licht in mijn hoofd, vervelende maag (ik denk dat mensen dit misselijk noemen, ik noem het altijd "niet lekker voelen" omdat ik geen overgeefneigingen heb) en eten stond me een beetje tegen. Kan ook goed komen door de reis en het wat onregelmatiger (en toch wat vreemder) eten daar. Mijn maagje kan dan nogal gevoelig reageren. Net wel gewoon lekker een bordje eten op trouwens, dus het is maar raar allemaal.

Als het nu trouwens toch niet gelukt is, gaan we door met ivf. Dat was aan de ene kant even schrikken, aan de andere kant ben ik daar ook wel aan toe. Toen ik de 20e een gesprek met mijn gyn had, heeft hij me ook nog eens heel goed onderzocht. En hij zag toch duidelijk verklevingen van endometriose. Dik balen...! Dus hij vond nu toch ook wel tijd om rigoureuzer in de grijpen. Ik kan morgen een afspraak voor de intake maken. Doe ik maar wel, die kunnen we altijd weer afzeggen (positief blijven hè? ;)).

@Nooortje Meh, kan me voorstellen dat 2/3 maanden tot de operatie veel te lang duurt. Echt niet leuk! Leuk dat jullie er trouwens even tussenuit gaan samen!! Fijn vooruitzicht.
    Ah en wat het feesten op Koningsdag betreft. Ik ben zelf van mening dat zoiets best wel kan hoor, als het maar met mate is, zeg maar (zoals alles eigenlijk). Je hoort ook verhalen dat mensen per ongeluk zwanger worden en ervoor en in de eerste weken gewoon drinken en roken bijvoorbeeld. En dat is dan ook goed gekomen. Wij proberen natuurlijk zo gezond mogelijk te leven, ook vóór de eisprong, maar zo'n avondje moest best een keer kunnen lijkt mij! *knuffel* Wel jammer van je kater...:p
    En welkom op het wachtbankje! Ik heb vast een plekje voor je voorverwarmd, haha!

@Chocoladetaart jeeeeeejjj, je bent weer begonnen met spuiten! Wat fijn zeg!!! En al een groeiend eitje, dat is mooi nieuws! Keep us posted!

@Steef85, knuffeltje!!!

7. Chocoladetaart

@Snuky hoe gaat het nu, al getest? Of helaas toch je menstruatie gekregen? Wel heftig hoor die verklevingen. En nu dus ivf. Ik hoop dat dat niet nodig is!

@Nooortje ik duim voor je. Weer die ellendige wachtbank..

Nou net echo gehad op cd 15 en had een mooi ei van 21mm! :D Slijmvlies is MEGA dik. Was van de week al 17mm. Gyn heeft net gelijk de Pregnyl gezet in mijn bil. Vanmorgen vroeg seks gehad dus perfect getimed. Morgen(avond) maar weer, dan maandag starten met Utrogestan en maar weer wachten.

Gewoon uit nieuwsgierigheid. Weet iemand van jullie of een follikel met Puregon ook al eerder kan springen na Pregnyl? Ik dacht aangezien hij al vrij groot is, kan het dan zijn dat mijn lijf zelf al iets in gang zet (LH piek) en dus dat hij bijv vandaag springt ipv na 36uur? Je zou haast denken van wel toch? Met ivf gebruik je natuurlijk nog andere injectie om een te vroege eisprong te voorkomen maar die gebruik ik natuurlijk niet..

Ashleyrachel vindt dit leuk.
  8. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Chocoladetaart ; Oew goeie vraag!!! Ik heb echt geen idee. Klinkt opzich wel logisch. Dit klinkt in elk geval als een zeer kanshebbende ronde, ik duim hard.

@Snuky; ik ben ook benieuwd hoe het bij jou is!

@hier; wij staan op het vliegveld en vertellen zo voor een paar dagen naar de zon. Heerlijk! Uiteraard hoop ik met goed nieuws terug te komen.

Dikke knuffel voor jullie

Poolvos vindt dit leuk.
  9. Chocoladetaart

@Nooortje heerlijk zeg! Geniet ervan lieverd! Even je gedachten op iets anders. Waar gaan jullie heen?

Ik mag op t wachtbankje eindelijk! Goed benut dus we wachten maar weer!!

Poolvos vindt dit leuk.
  10. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Lieve meiden, ben jullie nog niet vergeten, maar ik was even eruit geplugd ;) dus kon even bij lezen.
    @Chocoladetaart ik heb geen idee of die dan al wat zelf kan doen, ik dacht van niet.
    Maar wat een mooi ei na al die ellende :)

@Nooortje dit is jullie laatste ronde voor de Iui toch ? Hopelijk is de Iui uiteindelijk gewoon lekker niet meer nodig.

@Snuky heb je al getest? Ik hoop zo dat het gelukt is en dat het er even tussen uit goed voor je geweest is en de vruchten heeft af geworpen.

Hier fijne tijd in Thailand gehad, tot de laatste 1,5 week toen extreeem moe en misselijk geweest dus daardoor heel erg heimwee gehad.
    Ook momenteel even uitgeplugd met het werk, reistijd afstand woon werk en nu de combi zwangerschap is te veel van het goede en ik kan niet meer opladen in het weekend. Dus vanuit de arts de stekker eruit en nu aan mezelf denken en de mini.
    Ondertussen ook met defensie aan het regelen of we eerder terug kunnen verhuizen naar Nederland. Omdat ik hier in Duitsland echt niet op mijn plek zit. En daarbij man ik mag niet klagen maar wat een raar systeem hier un Duitsland met controles. Ik wil zo graag naar een nl verloskundige. Maar we zitten net te ver van de grens dus het hele bevallen hier aan het eind van het jaar geeft me zon angst gevoel. Bah.
    Dus vanmiddag alvast kijken naar een koophuisje in nl en dan kijken hoe en wat met de financiën omdat we al 1 huis en 1 appartement in nl op naam hebben en we dit verhuren. En dan hopelijk met geluk nog voor de zomer vakantie terug verhuizen naar Nederland.
    Dus zoals jullie lezen lekker druk ;) en redelijk gestresst ;)

11. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Chocoladetaart hoe is het op het wachtbankje? Lukt het om je gedachte te verzetten?

@Snuky hoe is het bij jou?

@Ashleyrachel leuk om iets van je je horen! Kan me voorstellen dat jullie wereld met de kleine opkomst helemaal op de kop staat. Succes met alle keuzes!

Ik heb net getest, hartstikke wit. Had goede hoop deze maand, dat doen we dus maar niet meer. Ik hoop dat de operatie echt snel komt nu.

De vakantie is overigens heerlijk, doet ons echt zo goed. De tank was behoorlijk leeg. We hebben nog nooit zo weinig gedaan!

Even een vraag aan @Chocoladetaart @Snuky en @Steef85 wat zouden jullie ervan vinden om een nieuwe groep te maken? Maar dan onder de “mmm clubs?” Misschien vinden we daar nieuwe meiden die mee willen kletsen en waar we steun kunnen vinden.

Steef85 en Chocoladetaart vinden dit leuk.
  12. Chocoladetaart

@Ashleyrachel goed dat je even aan jezelf denkt. Heel belangrijk! Heel vervelend die misselijkheid (ik ken het, tot 16 weken dagelijks overgegeven) maar het is voor een goed doel. Geniet van je zwangerschap en leuk dat je even iets liet horen!

@Nooortje dikke knuffel. Wat verdrietig, weer wit. Vreselijk. Hier gaat het wel oké hoor. Wat betreft een nieuw clubje vind ik een goed idee. Het is hier zo rustig dat het denk ik ook prettig is wat nieuws op te starten voor wat meer steun zegmaar. Hoe zullen we hem noemen? +2 jaar wachten op een wonder? Of iets in die trant?

13. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Hooooi meiden. Helaas helaas, ik ben vrijdag ongesteld geworden na al een negatieve test op donderdag. Heb er zo de balen in, echt *** dit. 30e ronde comes and goes.

Ik heb momenteel echt even zo'n gevoel dat ik het niet meer trek. Ik zit ook steeds meer aan adoptie te denken. We gaan straks verder met ivf, eind juni (pfff!) is de intake. Tot die tijd ga ik even aan de anticonceptiepil. De natuurlijke manier wil voor ons schijnbaar niet lukken, dus ik kan mijn lichaam en de duidelijk aanwezige endometriose beter even rust geven. En ondertussen word ik op social media gespamd met zwangerschapsinfo's en alles. Ik ga daar maar een tijd af, bah.

Welkom terug @Ashleyrachel! Vervelend dat je zo misselijk bent en dat je niet op je plek bent in Duitsland. Je mag wel in ons huurhuisje, dan pak ik mijn boeltje met mijn man om naar Duitsland te gaan. :p Sorry, flauw. Succes met alles! Klinkt pittig! Wel goed dat je een stapje terug doet en op jezelf past.

@Nooortje, boehoeeee een witte test. :cry: Dikke knuffel!!! Wanneer is je NOD? Wel fijn dat jullie lekker aan het bijkomen zijn!

@Chocoladetaart, wanneer verwacht jij je NOD?

Wat een nieuw groepje betreft: ik vind het prima. Maar inderdaad, een titel met iets van "2+ jaren" in de naam lijkt me wel een goed idee. Anders schuiven er toch dames aan die veel korter bezig zijn en dan wél snel(ler) zwanger zijn. Worden we niet gelukkiger van denk ik zo (klinkt dat gemeen...? :|)

14. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Snuky bleeeeeh... wat een ellende is dit toch. Herken wat je schrijft helemaal, de zoveelste teleurstelling. Heb je mensen om je heen met wie je dit kunt delen?

@Chocoladetaart & @Snuky Top! Dan gaan we dat gewoon doen. Lijkt me goed om iets met die +2 jaar te doen. Ik maak ‘m dan aan onder de mmm clubs, Okay? @Snuky helemaal niet gemeen, juist eerlijk. Voor mij voelt dat net zou. Juist bij jullie kan ik dat tenminste kwijt en dat wil ik graag zo houden.

Snuky vindt dit leuk.
  15. Chocoladetaart

Helemaal goed! Jij maakt hem dus aan? :)

16. Chocoladetaart

Jeetje wat klote!! Dikke knuffel. Ben je nu dus aan de pil? Enne ik deel je gevoel wel hoor! Klinkt niet gemeen. Mede om die reden schrijf ik al heel lang niet meer mee in de nod groepjes. Kan me er zo aan ergeren.

Ik ga volgende week zaterdag of zondag testen. Ben dan 13/14 dpo. Gebruik Utrogestan en word daardoor niet uit mezelf ongesteld. Wil ook niet eerder testen. (Ook niet echt verstandig vanwege Pregnyl) Heb wel veel last van bijwerkingen. Vanmorgen echt mega ongie krampen. Was niet te harden! Gisteravond na seks ook al. En hoofdpijn! Bluh, rot hormonen..

17. Faithful

Faithful Niet meer actief

Wow mijn meldingen doen het weer.
    Ik dacht het is rustig (zelf ook erg schuldig aan geweest) blijkt vandaag ineens dat ik gewoon geen meldingen meer kreeg en ik aardig wat pagina's gemist heb.

Ik ga na het eten even rustig terug lezen en reageren en zelf weer wat schrijven. Die 2+ club waar ik wat over zie, zou ik daar bij mogen met mijn ronde 24 of is dat een specifiek groepje voor/van een aantal van jullie? Misschien wat makkelijker te volgen dan een groep die al langer bestaat.
    Voor nu eet smakelijk, fijne avond vast en tot later.

18. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
  19. Faithful

Faithful Niet meer actief

Dankje @Nooortje, ik ga zo gelijk kijken.

Het was even zoeken maar februari heb ik voor het laatst geschreven. Ik heb heel eerlijk dat ik niet al die 18 + pagina's heb gelezen die daarna geschreven zijn.
    Maar iedereen heeft weer aardig wat meegemaakt zo te lezen.

@Frummels wat fijn dat de nipt goed was en je steeds meer kan genieten.
    Leuk dat jullie een meisje krijgen!
    @Steef85, sorry voor de late reactie!!! En ik hoop dat jullie in die 3 pogingen een mooi resultaat mogen verwachten!
    @Chocoladetaart wat herkenbaar wat je schreef over de kinderwens en tzt het boek sluiten na een volgend kindje.
    @Ashleyrachel gefeliciteerd nog!
    @Brinsa dikke knuffel!

Ik zal zo in het andere topic wat over de afgelopen tijd schrijven. Voor nu vast fijne avond allemaal.

20. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Loeselein en @Brinsa we zijn verhuisd naar http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/2-jaar-we-keep-on-fighting.675784/
    Als jullie er weer voor willen/kunnen gaan zijn jullie van harte welkom om daar aan te sluiten!

@Frummels , @Poolvos , @suzies , @Aanne88 , @SuperEendje , @MvB83 , @Nienid , @Zaza258 , @Ashleyrachel en @manaolana wij zijn verhuisd. Sommige van jullie lezen en leven nog steeds met ons mee (echt super lief!). Voor de liefhebber die graag mee wil blijven lezen hoe het met ons gaat: hierboven staat de link.
    Bedankt voor alle steun, geniet van jullie kleine wondertjes en voor sommige natuurlijk nog een fijne zwangerschap! Ik zou het leuk vinden als jullie nog even een PM sturen als de kleine geboren is en laat weten hoe het gaat!

p.s. ik hoop dat ik niemand ben vergeten!

Deel Deze Pagina