♡Januari 2016 Mama's!♡ 8 Januari > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje 9 Januari > 10 Januari > Emlilo, 25jaar, 3e kindje 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari > Rissie10, 25jaar 1e kindje > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje > Ismi2006, 28 jaar, 3e kindje 14 Januari > Chanty34, 34 jaar, 2e kindje 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 16 Januari > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje 17 Januari > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje > stokje, 22 jaar, 1e kindje 19 Januari > linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight,29jaar,2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 26 januari > jeszss,32 jaar. 2de kindje ♡Afsprakenlijst♡ > 15-oktober - SusanneO - controle vk > 19 oktober - Rissie10 - controle vk > 22 oktober - Rissie10 - groeiecho 28W > 26 oktober - Mataraa - 30 wkn controle + bespreken bevalling vk > 9 november - Mataraa - 32 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ > Daisykesie - ma 11wk3d Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur Blauw is een zoon, Roze is een dochter, Groen is een verrassing Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.[/QUOTE]
Ja ik vond het ook wel een eng gevoel. Het voelde net als een botje als bovenop je hand zeg maar haha Best eng idee dat er een mini mens in je zit.. Mijn vk legde uit dat ze meestal rond de 30 wkn zo'n gesprek doen. Dus ws jouw volgend gesprek ook! Zo fijn dat je een groei echo krijgt! Ik krijg die jammer genoeg niet, maar wel een extra echo met 32 wkn omdat 1 niertje iets te groot was. Maar dat is niet iets om zorgen over te maken. Hun willen het extra checken en wij hebben een extra echo hihi Die voorlichtingsavond over de bevalling is hier om de week en je kan je daar dan voor aanmelden. Wat fijn dat je daar een kijkje kan nemen zeg! Weet je idd hoe het er uit ziet! Dat hebben ze hier niet wel jammer.. Want je wilt ook in zh bevallen??
Even korte reactie, wij hebben ook soort steigerhout behang. Als ik eraan denk zal ik morgen even foto maken van kamer van zoontje, kun je zien dat het niet snel druk wordt . Nu weer poging doen tot slapen, al meer mensen laat van nachtelijk wakker liggen?
Ja jeszs merk hier ook wel dat ik minder slaap,misschien door de verkoudheid? Of de zwangerschap. O oké,nou dan misschien over 2 weken idd dat de vk het over de bevalling gaat hebben,spannend. Een extra echo is alleen maar fijn .kan je idd weer extra spieken hihi. Ik heb bij 28 weken een groei echo en bij 32 weken.en dan nog bij 34 voor de ligging die ze hier standaard doen bij 34 weken. Vind helemaal niet erg haha. Ja ik ga zo ie zo in zkh bevallen ivm me medicijne. Wel gewoon onder begeleiding van de vk.na de bevalling word de kleine onderzocht door de kinderarts. Wilde toch al in het zkh bevallen dus vond het niet erg. Zo ik ga naar de yoga les,ben benieuwd.
Ohja is ook zo Rissie! Hoe was de yoga? Wat heerlijk die extra echos! Ik heb dinsdag mijn 1e zwangerschaps gym. Zin in! Oh leuk Jesz!! Is idd niet druk! Leuk plankie ook er boven. Ga ik ook naar opzoek en die hartjes.. zo leuk
Leuk jeszs !! Zo leuk dat steigerhout. Hou ook van riete hartjes! Heb veel van dat soort dingetjes in me huis. Uhm tja de yoga,ik weet niet geloof dat ik het een beetje apart vind.ik dacht lekker ontspanne,maar somige oefeningen vond ik totaal niet ontspannen.en dacht hoe kan je dit nou doen met zo'n toeter??? Voelde me in beginnen niet goed worden.soort hyperventilatie. Misschien met verkeerd ademen te maken ofzo?? Misschien dat ik het nu minder vond omdat ik niet lekker werd. We zien volgende week wel,vind wel leuk om iets met een zwanger clubje te doen. Zwangerschapsgym lijkt me ook leuk!!
Gister is de muurschildering gemaakt op de babykamer. Ik vind hem zo gaaf! Op het bordje staat inmiddels zijn naam ook geschilderd. Ik krijg de foto helaas niet recht..
wat een leuke kamertjes komen er voorbij.. wij gebruiken het ledikantje en commode van onze zoon is wit met donkere hout accenten en de muren zijn taupe/beige en wij hebben dan ipv blauw en lime voor onze zoon .. paarse accenten voor de baby..
Dit is ook nog het kamertje van onze zoon . Moeten de commode nog verplaatsen naar andere Kamer maar hebben m nog in gebruik Hele mooie muurschildering!
Hier ook wat foto's van onze babykamer. Moet de schommelstoel nog even wit verven. En de klok en kapstok ophangen, en nog iets leuks op de muur bove de schommelstoel. Dan is het klaar
Mooi Nikaa!! Ja leuk Rissie!! Je bent echt al ver met de kamer!! Morgen ga ik de suikertest doen.. zo geen zin in maarja voor een goed doel he! Mag vanaf nu niets meer eten en alleen water drinken.. dan morgen vroeg bloedprikken, wachten of het goed is, dan krijg ik een beker suikerwater, 2 uur!!!! daar stil zitten en wachten en dan weer prikken... best gedoetje hoor haha
Oeh succes morgen mataraa, ik moet ook voor de suikertest met 27 weken. En dan ook gelijk voor rhesus antistoffen prikken. Hier vannacht oordoppen in gedaan, hielp wel iets!
Hallo dames! Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen was een beetje druk en daarna buikgriep te pakken dus nu even bijkomen! Maar inmiddels is de badkamer af ( we hebben sterretjeshemel plafond (lichtjes) zal onze kleine ook wel leuk vinden denk ik haha) En nu is project babykamer van start gegaan jippieeeeee Heb ik me zo op verheugd. Ik zie al hele leuke dingen langskomen! Leuk dat steigerbehang! Ik ben ook niet van pooh/nijn/mickey enz. Wij hebben voor mint/grijs/wit en sterretjes als accent gekozen en een mdf boom in dezelfde stijl. Hou van gezellige mandjes, dekentjes, lampjes en knuffeltjes om het aan te kleden maar alleen de meubeltjes (wit) staan al, zo gauw er een begin gemaakt is maak ik n foto! Wat een mooie foto's van de 3d echo! Wij gaan de 20e ben benieuwd! Voel de kleine mup regelmatig. Dagelijks maar inderdaad niet elke dag precies op hetzelfde moment. Wat grappig van in dat zwembad, zou best kunnen dat hij dat fijn vindt! Wij doen vrijwel iedere avond voor het slapen gaan een slaapmuziekje laten horen ( zo' n trekkonijn) vaak krijg ik dan ook een stompje. Zo lief! Vervelend dat sommigen veel last of pijn hebben. Ik heb gelukkig tot nu toe weinig klachten behalve dat ik snel virussen oppik en niet meer moet tillen want dan voel ik het wel in mn rug. En brandend maagzuur af en toe. Gaan jullie trouwens 4 of 6 weken van te voren verlof pakken. Ik twijfel namelijk maar iedereen adviseert me 6. Fijne dag iedereen! Xx
Wat fijn Miekje!! Is ook beetje meer rust nu he Wat grappig dat je reactie krijgt op het slaapmuziekje! Zo wonderlijk nu al!! Ik ga volgende week maar eens kijken voor avcessoires krijg er helemaal zin in haha Ik stop officieel 4 weken vtv, maar dat is dan midden in de week dus ik heb de andere 3 dagen vrij genomen. Ik voel me goed, red het nog dus vind ik het zonde om eerder te stoppen en zo heb ik lekker die 2 weken na de bevalling langer verlof. Maar je moet doen wat jij denkt dat goed voor je is. Als je je rust echt nodig hebt en het gaat niet zo lekker dan zou ik 6 wkn vtv doen. Hoef nog maar 8 weken te werken gaat snel!