Succes vandaag Rissie! Mooie buik emlilo! Mijn conditie wordt ook minder en minder haha maar nog wel vol te houden. Ook begint mijn buik meer in de weg te zitte . Net gebeld door VK. Uitslag van de suikertest. Waardes waren iets te hoog waardoor ik zwangerschapssuiker heb. Moet volgende week naar de gyn daarvoor. Is wel even een domper.. alles ging zo goed! Hopelijk dat het met een dieet te "verhelpen" is. Afwachten maar..
In het zkh geweest,en alles was gelukkig goed met de kleine! Daar helmaal aan de ctg ging ze natuurlijk druk bewegen de kleine spook. Ze hebben nog even snel een echo gemaakt met de meeting van het hoofdje en beentje en dat was ook allemaal goed. Ben gelukkig weer gerust gesteld en weet dat ik sommige bewegen niet voel omdat ze in stuit ligt en waarschijnlijk naar binnen schopt. Vervelend matara! Zwangerschapssuiker lijkt me helemaal niet fijn. Hopenlijk is het te verhelpen met een dieet. Maar dat lijkt me ook moeilijk in deze tijd met snoepen,teminste ik snoep nu onwijs veel chocolade en koekjes.
Ooo fijn Rissie!! Goed dat je het gedaan hebt! Stelt je iig gerust.. maar bij twijfel altijd aan de bel trekken. Daar zijn ze voor Pfff tis zeker moeilijk.. laatste tijd heb ik dan ook best veel trek in zoetigheid.. Maarja komt wel weer goed. Je mag na het nemen van het suikerdrankje op zn hoogst een waarde hebben van 7,8 en ik had 8. Dus het is echt minimaal.
Fijn Rissie dat je gerustgesteld bent! Balen van die 0,2 op je suiker Mataraa, vermoed dat dat best te doen is met een dieet! Hoop het in ieder geval voor je! Hier vandaag extra gewerkt, ontzettend veel zieken... Voel het nu wel... Heb trouwens gehoord dat het waarschijnlijk niet direct mijn bekken zijn, maar een SI spier/gewricht, iets in mijn bovenbeen rond de heup... Merk het direct als ik teveel doe Niks aan te doen, komt door de versoepeling van alles
Ja ben wel blij en opgelucht nu. En idd als ik weer niks of minder voel trek ik gewoon weer aan de bel. Dat had de dokter ook gezegd gewoon bellen,beter voor niks als de laat. Matara misschien als je even dieet dat je waardes snel goed zijn als hij maar net eitjes te hoog was,of kan dat niet met zwangerschapssuiker? Heb geen idee hoe dat werkt? Vervelend Nijntje last van je spieren. Kunnen ze er niks aan doen met fysio ofzo? Dat extra werken word nu wel zwaarder. Dat merk ik zelf ook als ik extra moet werken. Heb dan einde van de dag last van harde buiken en me onderug lijkt wel een ouwe oma of dat er iemand overheen gereden is.andere dag nergens last van. Verder steeds enorm veel honger,en zin in veel lekkers! Een aantal weken geleden had ik dat niet kunnen bedenken dat ik weer zo zou kunnen snoepen!!!
Vervelend nijntje! Ik merk het ook hoor na een lange dag werken!! Kom gewoon niet meer vooruit haha Ja met een dieeet moet het goed komem schijnt.. ik ga het wel horen Moet iig over de gehele dag kleine porties eten en langzaamwerkende koolhydraten.. Tot nu toe had ik nog niets dus ben nog steeds niet aan het klagen Hihi Rissie wat een verschil he.. eerst niet eten en nu "hunkeren" in lekkers. Laatste paar weken was ik ook al weer aan het snoepen dan normaal.
Rissie goed dat ze je serieus hebben genomen en wat fijn dat je nu gerust gesteld bent! Mataraa lijkt me moeilijk met al dat lekkers richting feestdagen. Veel zelf maken misschien? Weet niet of je van bakken houdt? Nijntje minder van de spierpijn klachten. Merk zelf wel ook dat ik sneller vermoeid ben, slechter rechtop kom vanuit de bank enzo, en we moeten nog ff! Emilio wat een prachtige buik! Zo groot is die van mij echt niet. Maar 1e kindje is natuurlijk ook anders. Wij hebben gisteren de pretecho gehad, ik ben helemaal verliefd😍😍😍 zoooo vertederend om te zien. Hier is ons mupke:
Onwijs Mooie en duidelijke foto miekje!! Prachtig gewoon van die 3D echos!! Zou nog wel een keer willen!!
Wauw, mooie foto Miekje! Ik heb vorige week ook erg genoten, helaas niet zulke mooie foto's... Klein gelukje is dat we 10 november voor niks nog een keer een 3/4D echo krijgen Dan hoop ik op net zo een mooie foto
hier gaat het minder,zit niet zo lekker in me vel en maak me steeds druk en zorgen om de baby. Heel de dag door let ik op bewegingen.voel der gewoon steeds minder. Vanmorgen een groei echo gehad ivm medicijne,en ze loopt meer als een week achter op de groei. Hoe ze dinsdag de meeting hebben gedaan in het zkh huis weet ik niet,die zei dat alles toen goed was. Maar de vk belde vanmiddag dat de groei achter lag. Ik natuurlijk in de stres want de medicijne kunnen de placenta doorbloeding verminderen,dus groeiachterstand geven en daardoor kan het zijn dat de kleine minder beweegt. Voel de kleine alweer heel de dag niet dus mag zo weer langs komen voor een ctg.morgen een afspraak bij de gynocoloog over me medicijne. Wil die zooi niet meer slikken.wil dat het goed gaat met me kleine meisje.en wil niet meer die stress of ze wel of niet goed beweegt.kan toch niet 3x in de week aan een ctg gaan liggen.pfff
Och rissie toch, wat vervelend dat je je zo'n zorgen maakt! Hoe is het nu met je? Wat de ctg goed gister?
Weer in het zkh geweest. De ctg van de baby was goed. Vruchtwater ook allemaal goed. De kleine is klein maar is nog niet TE klein gelukkig. De medicijne mag ik gewoon verder blijven slikken. Toch blijven die medicijne steken in me achterhoofd. Bij 32 weken krijg ik weer een groei echo. Ik hoop dat ik tot die tijd de kleine gewoon lekker voel bewegen en dan kan denken oké het gaat goed met haar. Hoop niet dat het nodig is om weer aan de bel te moeten treken voor een ctg,want voel me daardoor echt kut.net of je een aansteller bent die zich steeds druk maakt om niks. Hoop dat de 4 weekjes snel voorbij zijn en ik weet dat ze goed geroeid is.
He Rissie, je kunt je beter een aansteller voelen dan dat je niks doet en het mis gaat toch? *knuf* Net bij de vk geweest. Ik krijg over twee weken (30 weken) een groeiecho omdat mijn dochtertje best klein was (ook klein, maar niet te klein). Dus dan hebben we 5 en 10 november een echo, wat een feestje
Dankjewel meiden Rissie wat naar... snap dat je je zorgen maakt als je haar niet voelt, goed dat je aan de bel trekt. Ik hoop voor je dat je haar nu weer meer gaat voelen en je minder zorgen hoeft te maken. DIKKE knuffel voor jou Xxx
Hey meiden. Ik lees al die tijd met jullie mee maar heb zelf weinig te melden, maar ik houd jullie in de gaten. Zet 'm op voor wie het minder afgaat & Rissie gelukkig was alles goed, duim voor je. Verder alles goed met iedereen? Al veel aangekomen, grote buiken, andere kwalen? Ik voelde van de week voor het eerst de hik.. Kleintje doet het verder goed. Ik heb ook nog 2 echo's omdat de praktijk waar ik kom meedoet aan een onderzoek (m.b.t. groei) en ik doe ook mee dus begin november nog een echo en verderop nog 1. Dat voelt als boffen. Helemaal omdat wij ervoor hebben gekozen geen pretecho te doen, was dit een leuke bijkomstigheid. Veel sterkte, plezier, geluk en succes voor een ieder die dat nodig heeft. Tijd gaat snel dus geniet!
Dankje dames! Voel der vandaag gelukkig wel af en toe. Ik hou de bewegingen goed in de gaten en als het minder word onder de 10 bewegingen dus. Trek ik aan de bel. Toch omdat ik weet dat ze klein is maak ik me nog druk om me medicijne. Ik hoop toch dat ze goed gaat groeien want anders stop ik alsnog met die medicijne
Gelukkig dat het goed gaat Rissie! Ennuh.. je bent geen aansteller. Jouw gevoel, jouw kind! Oh dat is zeker een feestje Nijntje! Hoe gaat het eigenlijk nu met je schoonvader?
Mijn schoonvader is eergisteren aan het einde van de dag opgenomen, omdat de zak van de urine vol bloed zat. Veel stolsels in de blaas en er is gedacht om te gaan bestralen om het wondje van binnen te dichten, maar waarschijnlijk doen ze dat niet meer. Van de week uitslag van de scan gehad en alles blijft flink groeien en wat weggehaald was uit de blaas is alweer helemaal terug (vandaar ook die bloeding). Ondertussen hebben mijn schoonouders onderling ongelofelijk ruzie. (beide beetje lichamelijke beperkingen, waardoor ze altijd samen zijn gebleven, maar eigenlijk hadden ze allang moeten scheiden). Ze halen veel oude koeien uit de sloot en ze verwijten elkaar van alles... Dat is misschien voor ons nog wel het zwaarste Wil mijn dochter daar ook niet steeds tussen hebben... Verder met ons prima hoor Hoewel ik wel merk dat alle spanningen niet goed zijn voor mijn buikje