Bij mij ook een dag verder haha Zaterdag tik ik de 30 wkn aan whoeiii En hij is zo lekker actief in mijn buik.. heerlijk!!
Vandaag 29 weken.!!!! Het gaat echt snel opeens. Kleine meid word hier ook steeds drukker. Ben wel blij dat ik er de laatste dagen veel voel. Dan weet ik teminste dat het goed gaat daar binnen ivm een weekje groei achterstand. Hoop zo dat als ik volgende week voor de 3D echo ga dat ze gewoon mooi gegroeid is en niet verder achter is gaan lopen.
Heej meiden, Nijntje wat heftig allemaal... jeetje dikke knuffel voor jou! Ismi fijn dat het vanzelf is goed gekomen! Rissie wat fijn dat je haar weer meer voelt! Ik voel de kleine ook heel veel zo gezellig! Merk wel echt dat ik sneller moe ben. Ik heb nu herfstvakantie ( ben juf namelijk ) en we zijn flink met het kamertje bezig geweest. Een muur is mint, de mdf boom hangt, meubels zijn opgezet, wiegje staat op, zal binnenkort al wat foto's maken Na de vakantie nog 5 weken en dan start mijn verlof al! Het gaat zo snel! Hebben jullie dat gevoel ook? Liefs mij
Heei dames! Hier heeel druk gehad met alles. Wat een grote buiken allemaal al zeg! Rissie fijn dat je haar weer meer voelt! Ik heb af en toe ook mn momentjes dat ik twijffel. Meneer beweegt over het algemeen heeeel veel. Dus als het dan iets stiller is is dat raar. De verloskundige zei dat dat niet heel erg was. 4 november hebben we weer een echo. we mochten zelf kiezen of we de groeiecho wouden of niet. Geen moeiijk antwoord hihi. Blij dat het tot nu toe allemaal nog goed gaat met alle beebs! Hopen op voorspoedige bevallingen (over ongeveer 3 maandjes al ) ik zal zo nog even een buikfoto posten hihi
Leuk he miekje dat klussen in de kamer! Vind jammer dat er bij ons niet veel te klussen valt. Gelukkig nog wel wat bij shoppen!! Ook zo heerlijk. Ik ben ook heel snel moe.ga bijna iedere middag wel ff een uurtje op de bank rusten,als ik er tijd voor heb teminste. Haha snap ik stokje dat dat geen moeilijk antwoord is!! Hihi Ik zou ook gewoon lekker gaan spieken naar de kleine.
Heb hier de knoop doorgehakt, ga gewoon lekker met 34 weken met verlof! Zo heb ik nog een paar weken quality time met mijn dochter! Die moet straks al genoeg wennen! Dat betekent dus nog maar 5 weekjes werken Begint hier allemaal aardig te kriebelen, we zijn nu echt in het hele huis aan het opruimen en er komt eindelijk schot in de zaak... Wil graag nog samen met mijn meisje leuke dingen gaan shoppen voor haar kamer Van de week liep ik haar slaapkamer uit en zei ze "hou van jou!" Ik kon wel janken, haha, zo lief! *smelt*
Heerlijk hoor met 34 weekjes met verlof. Ik doe het ook hoor! Nog 5 weekjes qualitytime lijkt me heerlijk met je meisje. Hier ook de kriebels,droom steeds over me kleine meid. Gewoon nog 2,5 maand.gaat zo snel. Hier sinds deze laatste dagen last van maagzuur. Nog nooit van me leven last van gehad,maar wat irritant is dat zeg.bah!!!
Hier ook... nog 5 weekjes heerlijk! Leuk om quality time met je dochter te hebben Nijntje. Voor haar gaat er ook een hoop veranderen. Ja heerlijk dat "klussen" Rissie. Alleen of je het nu echt klussen kunt noemen, het is meer dingen ophangen, verplaatsen, kleertjes in de kast hangen, en keer op keer vastpakken, dat soort dingen Brandend maagzuur is vervelend he, heb helaas ervaring maar bij mij komt het vooral door de obstipatie denk ik. Heeft iig met elkaar te maken. Nog 2,5 maand inderdaad! Zo bizar en ongelooflijk! Vind de bewegingen van ons mupke ook steeds echter worden. Veel duidelijker en zelfs een beetje spannend soms! Dan gaat mijn buik opeens van links naar rechts of er komt opeens zo'n bult omhoog soms schrik ik er echt van, herkennen jullie dat? Weten jullie al wat jullie eerste outfit wordt trouwens? Voor de kleine dan natuurlijk hihi
Brandend maagzuur heb ik ook. Eerst hielp antagel nog maar nu helpt dat drankje niet meer. Vanille-ijs helpt 😀 Tijdelijk. Ik werk tot 4 wkn van te voren, maar begin wel al 1 dec met halve dagen ( wat verlof opmaken) en 10 dec helemaal verlof. Ik denk dat ik mijn zoontje sochtends nog naar oma laat gaan en dan smiddags lekker bij mij. Kan ik wat langer liggen, want snachts slapen wordt steeds onrustiger. Hebben jullie dit ook? Mijn zoontjes kamertje is bijna klaar en heb dit weekend zijn nieuwe kast al ingeruimd. Nu lekker beginnen met de babykleertjes te wassen. Had nog veel en heb ook nog vanalles gekocht. Volgens mij heb ik de hele z8 new born en lucky no 7 collectie 😊 Dus zijn eerste pakje wordt moeilijk kiezen. Vandaag op kraamvisite geweest bij familie. 6 dagen oud en wat mooi. Kan bijna niet wachten 😍
Vind wel heerlijk dat het nu op gaat schieten maar ook een beetje stress.dat ik denk oo dit moet ik nog kopen of dit moeten we nog doen. Gister proefdruk besteld voor het geboortekaartje,jeetje wat ben ik me rot geschrokken van de prijzen !!!! Heb hem besteld op hippe geboorte kaartjes.maar denk dat ik ook nog even verder kijke.vind 95 wel duur voor 50 kaartjes,en dat zonder enveloppen en postzegels. Ik voel de kleine ook veel sterker miekje.zit soms met de iPad op schoot en dan plop gaat die zo een stukje omhoog.nog wel merk ik drukke en rustige dagen.en ze drukt wel vaak tegen me blaas. Ik moet me kleertjes nog allemaal even uitzoeken,heb zoveel gekoch dat ik NIet eens meer weet wat ik nou allemaal heb en van welke maat haha. Wel heb ik het geboorte pakje,een leuke van het merk feetje. Donderdag avond de 3D! Heb er zin in en hoop dat ze gewoon weer op schema ligt kwa groei.
Ahhh het begint bij iedereen te kriebelen!! Zo leuk!! Bij mij ook hoor!! Ik herken mezelf ook in jullie berichtjes.. 10.000x de kraamlijst nakijken of ik alles wel heb.. elke dag ff de kleertjes bekijken (hoeveel heb ik nou van welke maat? Ik heb best weinig, toch maar wat behalen.. nehh kan straks ook wel als het geboren is enz.. enz..) Ik stop 4 wkn vtv. Dat is dan wel midden in de week dus laatste 3 dagen vrij genomen. Gewoon voor mijn gevoel haha Hoef ook nog maar 5 weken te werken en 5 dec zal mijn laatste werkdag zijn.. Woensdag komt de kraamverzorgster langs om vanalles door te nemen.. Wordt nu wel echt hoor hihiii
Maaruh Rissie 95,-?? Vind ik ook veel geld.. Ik heb zelf nog niet naar geboortekaartjes gekeken.. zal ik maar eens gaan doen dan haha
Ja het is echt duur die kaartjes!! Heb nog een beetje rong geneust bij goedkopere maar daar vind ik de kaartjes stom! Of je krijgt een enkele foto kaart. Dat vind ik dan weer niet leuk. Nog maar ff rond kijken. Maar ben bang als ik straks me proefdruk op de mat vind dat ik verkocht ben. Bij ons komt over 2 weekjes de kraamzorg langs. Ben benieuwd. Nog even snel wat laatste dingetjes hale die ik nog mis op het lijstje. Zijn jullie ook zo emotioneel. Ik ken om alles janken. Gister gedichtjes van geboortekaartjes uitgezocht. Waar ik bijna om moest huilen. En s avonds bij de concert van Marco Borsato bij de helft van de nummers lopen janken haha. Doe echt lelijk tegen me me man als hij iets wil neer zetten terwijl ik het niet wil. Dan kan ik gewoon gaan huilen,,, van het mag daar niet staan whaha. Heel raar
De kraamzorg is hier al voor een intake geweest half oktober. En de kraamverzorgster die bij ons komt (bekende) komt vanaf volgende week een paar keer koffie drinken zodat mijn dochter al goed aan haar went, heerlijk Bij mijn dochter hebben we zelf de kaartjes gemaakt, het kost een beetje voorbereiding, maar ze waren wel heel erg leuk! Tekstjes al goed uitgelijnd op papier (of uitprinten en uitknippen en opplakken) in-kepinkjes gemaakt waar de foto tussen kon en die last minute gemaakt, geprint (we hebben een goede printer ) en ertussen gedrukt... En dus ook helemaal niet duur Kleertjes liggen allemaal in bakken op zolder, dus die zijn zo te pakken, we moeten alleen nog ff een "eerste pakje" kopen. Aan de ene kant is het leuk om de kids in hetzelfde te hijsen, maar voor hunzelf later is het wel leuk als ze een eigen pakje hebben...
Wat is het stil hier,, Dat is wel fijn Nijntje dat jullie kraamverzorgster een bekende is.gezellig dat ze op de koffie komt om je dochter beter te leren kennen.dan is ze voor haar straks ook niet vreemd als ze komt kramen. Kwa kaartjes word ik helemaal gek haha. Heb er zelfs over gedroomd vannacht.heb gister weer boeken bij de drukker gehaald maar vind het toch te duur.eigenlijk zelfde verhaal als bij hippe-geboortekaartjes.nl Ik ga van het weekend alles ff op een rijtje zetten van de drukker en sites van internet.maar denk dat we toch maar voor een simpele gaan via Vista print ofzo. Even een lijstje gemaakt met de laatste dingen die we nog nodig hebben.die gaan we volgend weeken shoppen voordat de kraamzorg volgende week langs komt. Vanavond gaan we in 3D spieken naar onze kleine meid!! Ik hoop dat ze mooi gegroeid is.
Ik merk dat ik tegenwoordig meer de stille meelezer ben geworden haha! Lees dus alles, maar reageer wat minder. Kraamzorg is hier ook al geweest, was prima. Even de lijstjes weer onder de aandacht gekregen (hoe kon ik ze vergeten ). Verder heb ik alle kleertjes gewassen van de week. Wel vroeg, maar omdat ik niet weet hoe het met mijn bekken verder gaat heb ik liever dat soort dingen klaar. Hoeft ik er later iemand anders niet mee lastig te vallen! Van het weekend nog even de commode van de peuter naar de babykamer en dan kan ik inruimen. Kaartjes hier ook wel lastig, ik vind heel weinig mooi. Nu dachten we er 1 klaar te hebben maar de proefdruk valt erg tegen. Wij versturen er niet zoveel, dus vind het wel leuk om een mooi kaartje te hebben. Maar het is idd best veel geld! Rissie emo buien hier ook check hoor! Hormonsters doen goed hun werk. Verlies hier trouwens al melk, erg vroeg dit keer zeg! Dus de koffiepads maar weer aangeschaft Verder is de knoop doorgehakt, volgende week is mijn laatste werkweek en ga ik overdragen. Het is niet meer haalbaar om nog echt dingen te doen dus na wat aandringen van mij en een gesprek met de bedrijfsarts is de kogel nu door de kerk gelukkig. Hele opluchting! Er zijn er al een hoop de 30 weken voorbij hier zeg, wat klinkt dat! Dat duurt voor mij nog 2 weken. Maar het hard nu zeg, helemaal met de feestmaanden in aantocht! Nog een maandje en dan de kerstboom zetten woohoo haha! Echt zo'n zin in die gezelligheid. Verder is de kleine meid echt mega actief, dus mijn buik neemt de raarste vormen aan. Heel verschil met de vorige zwangerschap toen ik de placenta voor had liggen.
Ja de tijd gaat snel hoor jeszs! Idd nog 2 maanden en met die feestmaanden gaat het helemaal snel! Vanaf nu hebben wij ook ieder weekend wel wat! Druk druk Toch wel fijn dat je optijd mag stoppen met werken en dat het oplucht geloof ik.kan je nog even lekker gaan geniet !! Hier gister avond voor de 3D geweest,dacht dat ik gerust zou zijn nou niet dus. Het hoofdje loopt goed.maar de beentje en buik lopen nu al 2 weken achter in groei ipv 1 week!! Heb de vk vanmorgen gebeld.zeg ben er niet gerust op ivm die medicine!! Wat een stom wijf die vk!!! Ze zegt ja ik zal eerst de even de uitslag van de echo af moeten wachten tot ik die binnen heb.dan pas kan ik kijken hoever de groei afneemt en je kan doorsturen!! De uitslag heb ik begin volgende week wel binnen,als het erg had geweets hadden ze van het echo bureau meteen bericht gedaan. Ik denk dat mens van het echo bureau weet toch niet dat ik 2 weken terug 1 week achter liep op groei en nu al 2!! En ze weet niet dat ik medicijne slik.en ik denk ze kan toch ook even bellen naar het bureau voor de uitslag! Ik ben in de stress en zei zegt wacht het lekker af tot dinsdag,niks aan de hand maak je niet druk. Nou dat doe ik wel!!! Ben pissig het is wel me kind!!!
Wat vervelend Rissie, ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Zijn er niet meer verloskundigen in de praktijk? Misschien helpt een andere je sneller. Je moet idd opkomen voor je zelf en de kleine.
Ja ik baal er ook van.heb 2 vk's in de praktijk.heb ze steeds om en om.ligt er net aan wie er dienst heeft.de ene is een kreng! als der pet goed staat is ze wel oké.maar owee als ze druk is dan kan ze zo bot zijn. Ik heb dinsdag een afspraak voor controle bij de vk. Tot die tijd hou ik me maar koest.zolang ik de kleine goed voel bewegen,anders bel ik gewoon weer!! Ik hoop dat ze dinsdag de uitslag heeft van de echo,en meer kan vertellen over de groei.en ik ga WEER duidelijk maken dat die medicijne me niet lekker zitten en ik me er druk en zorgen om maak.ik kan gewoon niet genieten en ben boos dat ze me 2 weken terug naar huis hadden gestuurd zonder gesprek bij de gyno,(was volgens hun niet nodig) maar ik was nog steeds niet gerust op de medicijne.maar dacht ja alles is goed dus het zal wel.maar als je 2 weken later alweer met de stress loopt dat is niet goed. Pff word moe van me zelf,voel me een zuur zeikerd naar me man toe,me familie en de vk. Niet leuk