Jeetje Rissie wat vervelend, je zorgen worden dus niet serieus genomen door de verloskundige dat vind ik heel erg. Ook dat je nu moet afwachten.... dat kunnen ze niet maken. Dikke knuffel voor jou, begrijp je zorgen en ik hoop dat het dadelijk gewoon allemaal goedkomt xxx
Je hebt gelijk hoor Jeszs.. lekker alles optijd klaar Verlies jij al melk?? Ik nog niet.. hoop ook niet dat dat gaat gebeuren hihi Dat vind ik nou ook Miekje, echt erg als je niet serieus wordt genomen! Kom op Rissie!! Wij staan achter je!! Dikke knuffel!
Dankje dames!!! Morgen avond de afspraak bij de vk.ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Probeer echt voor me zelf op te komen,want het gaat hier wel om mijn kind!!!
Kan wel heel droog zeggen dat je op de deskundigen moet vertrouwen, maar ik weet inmiddels ook wel dat je moedergevoel vaak het beste is! Dus blijf daar maar goed op vertrouwen rissie! Wij hebben vorige week groeiecho gehad en die was prima, dag of 3 a 4 achter, verwaarloosbaar zeg maar... Morgen de herkansing van de 3/4D echo... Nu hopen op een paar mooie plaatjes Melk verlies ik hier ook al een klein beetje, is laat dit keer... Bij de eerste had ik dit al met 20 a 22 weken... En na de bevalling begon het bij mij gelijk echt te lopen... Heel fijn als je borstvoeding wilt geven Kleine update van mijn schoonpapa; vannacht 2x slaapmiddelen gehad, want de morfine was niet sterk genoeg meer... Vandaag zou hij bestraald worden, maar gaat niet door nu.... We denken al langer dat het hard gaat, maar nu is dat pas echt zo... Had nog een stille hoop dat hij januari zou halen, maar die hoop vervaagd een beetje
Laatste update van net is dat mijn schoonvader niet meer wakker gaat worden... Ze houden hem in slaap en dan is het afwachten wanneer hij het leven los gaat laten...
Jeetje Nijntje! Dat gaat in 1 keer heel snel. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!! Dikke knuffel! Ondanks alles hoop ik dat je toch mag genieten van de mooie 3D echo van jullie kleine. Het is zo mooi! Hier verlies ik nog geen melk. Zal het heel raar vinden denk ik haha. Wel zijn me borsten erg groot en groeie af en toe nog steeds geloof ik! Zijn ze weer even gevoelig en kriebelig. Ik weet dat ik op deskundige moet vertrouwen als ze zeggen het is goed komt over 4 weken maar terug. Maar ik vertrouw er niet op dat als ik tussen door een echo laat maken en het dan nog een week verder achterloopt als dat het deed ze dan zo laks zijn omdat dat bij een pretecho bureau was. Vind dat als je dan belt naar je vk ze dan wel even beter gerust kan stellen en desnoods belt ze even naar het bureau voor antwoord. Hoop dat ze morgen de info wel binneheeft!
Jeetje Nijntje! Dat gaat in 1 keer heel snel. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!! Dikke knuffel! Ondanks alles hoop ik dat je toch mag genieten van de mooie 3D echo van jullie kleine. Het is zo mooi! Hier verlies ik nog geen melk. Zal het heel raar vinden denk ik haha. Wel zijn me borsten erg groot en groeie af en toe nog steeds geloof ik! Zijn ze weer even gevoelig en kriebelig. Ik weet dat ik op deskundige moet vertrouwen als ze zeggen het is goed komt over 4 weken maar terug. Maar ik vertrouw er niet op dat als ik tussen door een echo laat maken en het dan nog een week verder achterloopt als dat het deed ze dan zo laks zijn omdat dat bij een pretecho bureau was. Vind dat als je dan belt naar je vk ze dan wel even beter gerust kan stellen en desnoods belt ze even naar het bureau voor antwoord. Hoop dat ze morgen de info wel binneheeft!
Nijntje, heel veel sterkte. Rissie, was even komen kijken of de verloskundige misschien toch gebeld had, maar ik zie dat je toch tot morgen moet wachten. Ik moet ook morgen op controle. Altijd weer spannend. Ik had de vorige keer nog gevraagd omdat jullie allemaal groeisechos hebben waarom dat bij hun niet zo is. Zij gaf aan dat ze het alleen doen bij een reden. Ik heb wel het idee dat mijn verloskundige zuinig is met echo's. Ik heb er 1 gehad met 9 wkn en 1 met 12 en krijg er 1 met 36 wkn. Het kamertje is nu bijna klaar. Heb het weekend en vandaag alle kleertjes gewassen en doeken enzo. En nu ligt er een berg strijk 😁
Nee moet helaas wachten chanty.hoop dat ze de uitslag heeft morgen,zo niet moest ik woensdag ochtend bellen naar de andere vk.lekker verwarrend 2 vk's die soms niet allebei de informatie hebben. Dat zijn wel weinig echo's zeg.doen ze de echo's bij jullie bij de vk zelf of bij het echo bureau. Ik vind veel echo's juist wel fijn.het idee dat ik even naar binnen kan kijken of het goed gaat. Hier ook de kleertjes al gewassen,ze hangen te drogen aan de lijn. Zo schattig gezicht hihi
Ik verlies hier ook al melk (colostrum is het eigenlijk), is hier begonnen rond de 18 weken. Heel vervelend maar het hoort erbij zeker. Heel veel sterkte Nijntje!
Hoi meiden! Sorry voor mijn afwezigheid... Druk, druk, druk met het verbouwen van de badkamer, mijn werk en trouwen! Maar allereerst wil ik Nijntje graag heel veel sterkte met dit verdrietige nieuws wensen. Ik ben vorig jaar mijn schoonvader op een zelfde manier verloren, hier kun je je echt niet op voorbereiden. Ik wens je echt heel veel sterkte, kracht en liefde toe in deze moeilijke tijd! Afgelopen donderdag ben ik dan eindelijk getrouwd. We hebben echt een heerlijke dag gehad en de tijd is inderdaad voorbij gevlogen. Het was gezellig, ook al waren we met een kleine groep. En ook al zijn er niet veel mensen geweest, toch is zo'n dag heel indrukwekkend. Ik ben er nu nog moe van Ik verlies gelukkig ook nog geen melk. Althans, het is me niet opgevallen. Dat lijkt me ook echt zo vreemd... Maar ook ik zal er binnenkort aan moeten geloven ben ik bang Inmiddels ben ik al wel ruim 2 cupmaten gegroeid Morgenochtend de eerste groei echo. Ik ben zo benieuwd hoe groot ons meisje nu is! Ik voel haar in ieder geval goed! Soms is het zelfs een beetje onprettigd Ik krijg overigens al heel vaak de vraag hoe lang ik nog moet, omdat mensen denken dat ik al op het einde loop. Ik draag ook wel echt heel erg naar voren en heb volgens de vk een smalle baarmoeder. Vraag me overigens ook af of dit nog van invloed is op mijn zwangerschapsduur...? Morgen maar eens navragen.
Nijntje heel veel sterkte! Susanne; Gefeliciteerd! Fijn dat je zo'n mooie dag gehad hebt. Snap dat t wel vermoeiend is.. Ik reageer ook nog maar weinig omdat het hier niet zo lekker gaat steeds. Voel steeds minder leven, heb last van bekkeninstabiliteit en kan nu dus niet goed meer lopen-zitten of staan. Alles afwisselen en veeel rusten is de enige optie nu. Verder heb ik sinds het begin al last van harde buiken maar sinds een week doen ze vreselijk pijn.. Ik moet ze echt wegpuffen en ze duren vrij lang. Gister toch maar weer naar de gyn gebeld en moest gelijk komen. Gelijk weer door naar de verloskamers omdat ze bang waren dat de bevalling begonnen was (de harde buiken/voorweeen kwamen met regelmaat). Weer eiwitten in mijn urine gevonden en veel symptonen van een zwangerschapsvergiftiging. Uiteindelijk na vele onderzoeken bleek het gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging en de bevalling was niet begonnen. Na een dag aan de CTG en de 'weeen' activiteit gemeten te hebben, is er besloten dat ik toch naar huis mocht en meteen weer moest bellen als er wat is. Vind het allemaal maar spannend en ben er flink van geschrokken. Hoop zo dat het rustig blijft en dat hij nog minimaal 3-4 weken blijft zitten. Terwijl ik hier mijn zorgen opschrijf, begint er in mijn buik een klein ventje heel enthousiast te schoppen. Je ziet mijn hele buik bewegen. En de tranen rollen over mijn wangen.. Hormonen zijn top
Mooie buik Emilio!! Suus gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest! Leuk he om te trouwen. Spannend de groei echo. Vind het nu ook iedere keer spannend. Nikaa jeetje meid dat is schrikken. Lijkt me allemaal niks die bekken en harde buiken die op weeën lijken.hoop dat je kleintje idd nog even lekker blijft zitten. Maar het is idd ook niet fijn weinig leven te voelen. Heb het ook een aantal keer gehad,het is niet echt fijn. Veel sterkte!!
Vanmorgen de groei-echo gehad. De kleine dame loopt keurig op schema, zelfs 1 dag voor. Ze weegt maar liefst al (geschat) 1620 gram Als ze op dit schema doorgroeit verwachten ze een geboortegewicht van 3300-3400 gram. De smalle baarmoeder heeft verder totaal geen invloed op mijn zwangerschapsduur, alleen zal ik wel meer naar voren dragen. En dat doe ik al met mooi wat striemen onder mijn navel als gevolg :x Maar goed, dat moet ik maar voor lief nemen. Ik hoop alleen wel dat het niet erger wordt, gezien ik nog zo'n 9 weken moet. Het trouwen was zeker bijzonder, al helemaal als je zwanger trouwt Uiteraard was het voor ons geen moetje, gezien we al verloofd waren voordat ik zwanger raakte. Maar toch denken mensen dat hè als je zwanger trouwt. Ik heb me ook ingeschreven voor buik van de maand, waarschijnlijk staat de foto daar in december bij.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes... Hij is eindelijk goed in slaap, dus ze verwachten eigenlijk wel dat het vannacht of morgen een keer gebeurd is... Beter zo! Susanne gefeliciteerd! Lijkt me ook speciaal met een dikke buik Nikaa dat is wel schrikken, het is nog wel een beetje vroeg... Fijn dat je ventje nog even bij jou blijft Wij hebben vandaag een herkansing van de 3/4D echo gehad, maar helaas... Het kindje wilde weer niet meewerken Wat een eigenwijs ding zeg Hahaha... Wel netjes dat we voor twee keer maar de helft hebben betaald Dus maar 45 euro voor twee keer een 3/4D echo Van de andere helft moesten we maar wat moois voor de baby kopen, haha!
Vervelend Nijntje.gelukkig nu hij in slaap is dat hij er niks meer van mee krijgt en geen pijn meer heeft. Moeilijke tijd voor jullie!! Sterkte. Wel balen van het kleine eigewijsje die niet mee wil werken zeg. Gelukkig hoef je maar de helft te betalen. Hier bij de vk geweest,alles was goed. De uitslag van de 28 weken groei echo was wel binnen.en alles was toen netjes binnen de curve,alleen het buikje en beentje op de onderstelijn. De uitslag van de echo van afgelopen week was nog niet binnen.daarop had ik gezien dat buikje en beentje 2 weken achter zouden lopen ipv 1 week bij 28 weken.krijg de uitslag deze week nog zei de vk en ze zouden het bekijken of het buikje en beentje idd achter zijn gaan lopen.ze nemen in ieder geval contact op deze week.ze zei wel als het heel erg was geweest ze gelijk contact op hadden genomen.dus moet maar denken dat het niks ernstigs is.
Wij hebben gister de groei-echo gehad en alles was goed!! Ze loopt heel goe pad op schema en haar gewicht wordt nu geschat op 1580 gram. Prima dus! Zo blij mee he! Mijn dochter liep nu al een week of 4 achter en dat is niet meer goed gekomen, ze woog maar 1880 gram... Hopelijk groeit ze nu goed door! Gister ook gelijk maar de babykamer klaar gemaakt. Mijn dochter en de baby komen op 1 kamer, baby zak eerst nog bij ons komen, dat wel. Dichter is iig heel enthousiast! En ik ook!