Haii dames! Nijntje wat erg... moeilijke tijd voor jullie. Heel veel sterkte de komende tijd xxx Nikaa ook heftig zeg, hoop voor je dat je kleintje nog lekker even in je buik blijft en dat je niet meer zo vaak harde buiken krijgt. Lastig zeg... Susanne gefeliciteerd met je huwelijk! Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, genieten met ook nog je mupke in de buik erbij tijdens zo'n speciale dag. Ismi goed nieuws voor jullie wat fijn Rissie nog even afwachten dus maar de eerste berichten vallen mee, gelukkig Hier voel ik alles steeds dichterbij komen. Kamertje is ver af, alleen de afwerking nog. Moet wel nog alles wassen maar dat vind ik toch leuk! We hebben bijna alle spullen in huis, kinderwagen al in elkaar gezet en alles, het wordt zo echt nu! Voel ons mupke heel veel, zo gezellig maar soms ook een beetje eng! Vooral als hij helemaal naar boven naar het huidoppervlak komt. Ben trouwens met zwangerschapsyoga begonnen. Ik vind het heerlijk! Maar de les is echt gericht op de baby en voorbereiding op de bevalling, totaal niet zweverig. Merk verder dat ik vaker moe ben, mijn schoenen aandoen is een kriem en iedereen wil aan mijn buik voelen hihi voel me op en top zwanger
Ik vraag me af hoe het met Lady Twilight is.. heb haar al een hele poos niet meer op het forum gezien... Ik zelf ben herstellende van een buikvliesontsteking en krijg ook deze week de uitslag van urine kweek op GBS die ik in de vorige zwangerschap ook had. verder doet de baby het super goed en ben ik sinds gisteren begonnen met de babykamer.. merk dat ik er nu veel minder mee bezig ben dan de vorige zwangerschap maar dat komt natuurlijk ook ik heb er eentje rondlopen van 2,5 die heel veel aandacht vraagt. 17 december afspraak ziekenhuis voor de datum keizersnede en dat zal begin januari worden..
Vannacht is mijn schoonvader rustig ingeslapen... Gelukkig heeft hij eindelijk rust! Kom er net vandaan en nu zo mijn meisje uit bed halen en naar het dagverblijf brengen... Het is goed zo! Voor wie het nog wist, wij hadden een enveloppe thuis met het geslacht. Mijn man en ik hadden onafhankelijk van elkaar al besloten dat we het zelf wilden vertellen aan hem. Dat hebben we samen met mijn dochtertje afgelopen maandag ook gedaan. (hij kon niet meer met woorden reageren, maar we konden zien dat hij het erg mooi vond!) Raar om nu te weten wat ik in mijn buik heb, maar heb er zeker geen spijt van! Een mooi geheimpje tussen mijn schoonvader en ons!
Gecondoleerd nijntje, wat ontzettend mooi dat jullie samen dat geheim hebben. Heel veel sterkte de komende tijd....
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Wel een mooi gebaar dat jullie het hem nog verteld hebben. En dat het jullie geheimpje is. Dikke knuffel voor jullie x
Dank jullie wel allemaal! Gelukkig hebben we alles nog met hem samen al geregeld, dus nu hoeven we alles alleen maar uit te voeren... Vandaag handjes op de kist gezet, dat vond mijn dochter natuurlijk geweldig Ben benieuwd of hij in januari nog een teken gaat geven Verder zit de baby hier inmiddels goed hoog en nu regelmatig tegelijk hoog en laag te "schoppen", uitrekken is misschien een beter woord... Oftewel druk in de ribben en een lel in mijn blaas, haha... Van mij mag het januari zijn Maar eerst morgen met mijn meisje sinterklaas verwelkomen...
Fijn dat jullie alles samen nog hebben kunnnen regelen. Handjes op de list is een mooi gebaar! Snap dat dat wel leuk was voor jullie dochter. Ik geloof ik wel dat er meer is na de dood dus ben ook benieuwd of je iets van een teken kan ontdekken! Hier zit de kleine gelukkig niet tegen me ribben.wel iedere dag een aantal keer tegen me blaas,dan denk ik aaah plassen!!!! Vandaag nog contact gehad met de vk over mijn pret echo van vorige week waar ik de uitslag van zou krijgen zodra die binnen was. ( had me andere vk gezegt) maar deze zei je krijgt daar geen uitslag van omdat het bij een pretecho bureau was,en dus geen medische echo is. Lekker handig ook 2 verschilende vk's !! Pff een hele week voor niks gewacht dus,afwachten maar tot donderdag bij de wel medische groei echo hoe de kleine het doet.maar het zit me niet lekker dat ik bij die pretecho gezien heb dat het buikje en beentje 2 weken achterliepen.heb het zelfs op USB staan.en vind het toch wel raar dat de vk er niks mee doet. Van mij mag het ook snel januari zijn! Vind het zwanger zijn eigenlijk alleen maar stress vol,maak me alleen maar druk om de kleine de medicijne en groei.heb maar weinig momenten dat ik er van geniet,daar baal ik wel van af en toe,want vind me buik zo mooi,en het gevoel als de kleine schopt.
Haai lief! Hier gaat het redelijk hoor. Ben vaak genoeg niet meer misselijk maar mijn lichaam werkt wel ontzettend tegen. Heb al 2 cm ontsluiting maar ze weten niet of ik dat al gewoon had of dat het kwam door vroegtijdige weeën. Ze is super actief in ieder geval in de buik. Sorry maar lees nog wel af en toe maar ik lig vaak gestrekt in bed. Lief dat je aan mij dacht knuf! nijn gecondoleerd meis! Knuf!
Nijntje gecondoleerd! Heel mooi en speciaal dat jullie samen met je schoonvader zo'n mooi geheimpje hebben! Veel sterkte! Susanne gefeliciteerd met jullie trouwen! Volgens mij had ik nog geen foto voorbij zien komen van jou in je jurk of heb ik dat gemist?? Wow Lady 2 cm ontsluiting? Lijkt mij best eng idee.. gelukkig dat je je niet meer misselijk voelt! Ik heb nu 3 echo's gehad.. (normaal zou ik er ook maar 2 krijgen) op de laatste echo liep ik ook 3 dagen achter.. maar het schijnt dat het ook per echo apparaat kan verschillen wat het aangeeft! Misschien dat dat ook het geval bij jou is Rissie? Miekje dat van je buik herken ik.. soms denk ik echt: wow he, heb het idee dat nu mijn buik gewoon opengaat en dat die kleine tevoorschijn komt haha Vandaag dan eindelijk proefdruk besteld van 2 geboortekaartjes.. kamertje is zo goed als klaar.. nog maar 3 weken werken.. heerlijk
O lady dat is wel schrikken al ontsluiting.hopenlijk blijft de kleine nog even binnen. Matara 3 dagen achter lopen is niet zo heel erg.een weekje ook niet zeiden ze in het zkh.maar 2 weken achterlopen lijkt me niet zo goed,als dat steeds verder achter gaat lopen.ben benieuwd hoe het donderdag is. Merk dat de bewegingen meer geschuif en geduw worden ipv schoppen.af en toe zie in de billen omhoog gaat en steekt der ineens zo bolletje uit me buik haha. Gister nog even weze shoppen bij babypark.wat laatste spulletjes gekocht.en gister avond verast door een babyshower erg leuk.
Spannend Lady... nog een paar weekjes en dan gauw de andere 8 cm Ik hoop dat het in ieder geval nog even duurt! Wat een slechte communicatie daar bij jullie rissie, maakt je ook niet zekerder... Pff... Het enige wat ik weet is dat niet iedereen die echo's maakt, ook meer achtergrond heeft om conclusies te trekken... En misschien een kleine troost, mijn dochter liep met 20 weken nog goed, pretecho week achter en vrij snel daarna ook twee weken achter... Daarna bleef ze mooi met het onderste gemiddelde lijntje meegroeien .. Hoop voor jou dat jouw meisje dat ook doet (zeg nou eerlijk, een cm minder hoofdomtrek is ook net iets makkelijker bevallen ) Ik duim in ieder geval voor je!
Ja Nijntje idd hele slechte communicatie. Baal er erg van.maarja ik denk zelf ook maar het was bij het pretecho bureau en is niet medische.ik hou me maar gewoon aan de medische echo's bij het zelfde echo apparaat. Als ze op het onderste lijntje zo doorgroeit is dat niet erg en zeker voor de bevalling niet!! Maar als het nog verder achter ik gaan lopen word ik echt pist!!! We wachten mar af tot donderdag Meer man ik Niet doen
De 2 cm geeft niet heel veel vrouwen lopen daarmee zonder dat te weten. Mijn eerste zwangerschap had ik her al met 20 weken ook door controle achter gekomen. Vandaag is ze aan het indalen begonnen best wel pijnlijk maar gaat opschieten zo!
Zo.. we hebben hier alles achter de rug.. Het was een hele mooie uitvaart, precies zoals hij het had gewild! Was wel een bonk emotie, maar ja, wat wil je met die hormonen... En dan hoor je bij de kist je dochter op de arm van mijn ouders zeggen: "dag opa"... Heb de tranen alweer in mijn ogen staan als ik dit type... Zo mooi! Alleen sinds maandag avond, het condoleren, en dan vooral daarna toen we de kist gingen sluiten, was de kleine zo vreselijk actief in mijn buik (zal ook wel afscheid hebben genomen)... Heb de laatste dagen bijna continu harde buiken (gelukkig zonder regelmaat) en op aanraden van mijn kraamverzorgster mijn werkgever gebeld en ben vanaf nu officieel met verlof. Volgens de kv is het risico op vroeggeboorte met deze spanning best aanwezig. Gelukkig hoefde ik nog maar 2,5 week... Dus nu maar met de beentjes omhoog