Ja tuurlijk last ik weten hoe het Bij de vk was. Cdvg: idd ik denk dat ik zelf ook 1 dag minder ben,maar zullen we van de week zien bij de echo.stomme banners allemaal hihi. Ik ben ook iedere keer gerust dan weer ongerust , gister dacht ik hehe eindelijk en gebeurde net voor ik naar bed ging die roze toestand weer !! Ben gelukkig wel weer rustig en heb het gevoel dat het goed zit. Donderdag avond komt mvm vind die test wel eng, zal blij zijn als het een mooie knaller is me roze bruin ook weg blijft!!
Rissie ik begrijp je helemaal ik ben ook doodsbang voor een negatieve test bij mvm ik twijfel zelfs om eerst een test zelf te doen is toch eigenlijk te zot haha. Vandaag heb ik voor het eerst een heftige dag ben al de hele tijd heel erg misselijk en vanmorgen buikpijn en hoofdpijn. Nu kom ik mijn bed weer uit en gaat het wel wert maar nog misselijk. Ik Zie het allemaal maar als een goed teken vandaag.
Ladytwilight: balen zeg een baal dag maar waarschijnlijk hoort er allemaal gewoon bij. Ik heb ook de ene dag voel ik me moe sago alles doet dan zeer, en andere x voel ik me kip lekker!! Ja die test mvm. Ben ook in staat om zelf eerst weer een kv te doen.omdat ik bang ben dat het streepje weg is of straks geen knaller is ofzo. Misschien toch maar op vertrouwen dat het goed is.
Ja ik denk dat we toch veel meer vertrouwen in onszelf moeten hebben. Wij hebben genoeg positieve testen gehad en de slogan was altijd geen bloed geeft moed. Het ziet er naar uit dat dat nu wel maanden weg blijft dus zolang ik niet ongesteld ben en gewoon mijn symptomen blijf houden slaat gewoon die test positief uit van mvm!
Heb zulke mixed gevoelens.... Bah... Vanmorgen dus twee keer streep roze. Net gewerkt (loop met de post, oftewel 4 uur non-stop lopen en fietsen), maandverbandje voor en er zit een vlek van ongeveer een euro muntstuk... Kan alleen zo slecht zien of het roze/rood/bruin is... Net bij het toiletbezoek klein beetje gelig op het papiertje... Zou het dan toch goed gaan? Mijn gevoel is gewoon vervelend, vertrouw mijn lichaam voor geen meter meer na vorig jaar (voorstadium baarmoederhalskanker, operatie, waarbij de wond tot 4x toe gedicht moest worden). En nu dit weer. Mijn buik voelt ook heel anders dan bij de eerste zwangerschap (duiveltje), maar dat is ook niet zo gek na vorig jaar (engeltje).. Aargh, sorry, voel me zo verward nu
Hey meiden. Het is allemaal wat hè. Die onzekerheid. Alles wat je wel of juist niet voelt. En dan het wachten erbij. Het weet allemaal wat.. Pff, leef met jullie mee hoor. Had zelf vanmorgen kramp zoals bij menstruatie, na 'een bepaalde inspanning' . Ik las dat dit normaal is omdat je baarmoeder samentrekt wanneer je tot een hoogtepunt komt.. 😁 Enfin, het trok gelukkig weg. Alleen toen ik net naar het toilet ging had ik wat bloed in mijn onderbroek. Ik schrok me kapot. Bleek het gewoon een wondje te zijn. Ondanks dat ik die conclusie trok en echt wist en zag dat het niet van binnenuit kwam en me geen zorgen hoefde te maken. Ga je er toch over nadenken. Kan je nagaan wat jullie moeten voelen als er geen aanwijsbare reden is. Ik zal blij zijn als de eerste echo, of liever nog de eerste 3 maanden voorbij zijn! Het is wel echt super fijn alles te kunnen delen met jullie en lekker te kletsen over alles wat achteraf hoogstwaarschijnlijk allemaal onbenullig was.
Pff hier wordt ik ook gek!!! Dacht het is gestopt gewoon wit/gele afscheiding , ga met me vinger na binnen gewoon wit /geel Zoals normaal, ik denk nog is voele en heel me vinger vol helder bloed! Ben nu echt zo bang ! Ik denk zou ik iets geraakt hebben misschien??? Laat ik het maar hopen dat het een wondje is van binnen en niks anders !!!
Rissie toch. Je moet toch ook niet met je vinger naar binnen gaan? De afscheiding etc was goed gaf je al aan. Ik ga duimen dat het nog blijft zitten maar blijf er verder maar wel van af en probeer rustig te blijven meis. Knuf!
Ohh meiden, niet leuk zeg! Ik duim heeel hard voor jullie!!! Dikke knuffel!! Ismi, wil je mij op de lijst erbij zetten? Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 15 januari uitgerekend 25 juni intake vk & 1e echo Alvast bedankt xxx
Het is ook stom van me om met me vinger na binne te gaan. Heb vast iets geraakt anders had er de 1e keer ook gelijk al bloed aan moeten zitten lijkt mij. Heb gelukkig geen buikpijn, en het is alleen met afvegen een beetje . Ga nu 10x na de wc om te vegen. Maar ik denk dan hoe moet dan dan met seks ,is het dan zo gevoelig van binnen?
Dat kan inderdaad heel gevoelig zijn daarbinnen dus dan kan je wat raken. Nu de vingers er buiten laten en alles proberen af te wachten. Bel desnoods volgende keer a la minute je vk wanneer je zo gestresst erover ben dan kan ze jr gerust stellen misschien daar zijn ze voor.
Ik blijf er vanaf ga niet meer voelen!! Moet vanavond naar de vk voor intake en hoop dat ze misschien even kan kijken en gerust kan stellen, hopenlijk stopt het snel!! Zo je hebt al een mooi buikje!!! Ik heb bij somige broeken dat ze ook niet meer lekker zitten ,trek drrm de laatste week steeds een legging aan
Ja maar moet zeggen dat mijn darmen ook giga bezig zijn hoor van de kleine rijstenkorrel kan het nog niet zijn haha 😊 Heel veel succes en plezier bij de vk vanavond! Spannendddd!
Ja haha ik lees ook te veel op internet en vond het wel een leuke. Ik denk totaal in plaatjes. En zie dan een rijstkorrel in vorm van een baby bizar ik weer het haha
Hahah ik vind de baby nu een kleine garnaal haha dus wij noemen de baby de kleine garnaal! De rijstekorrel is ook erg leuk hihi Hier ook maar een foto van de mini buik !!
Leuk kunnen we het verschil telkens zien. Jammer dat we daar niet een apart gedeelte voor hebben voor onze groep haha
Een buikfoto januari nod clubje Zo iets bedoel je ?? Bloeden stopt gelukkig ,het is nu een inimini bruin veegje bij het afvegen. Pff gelukkig. Ik stomme doos!! Ik ga nergens meer aan zitten