NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Super ismi! Wat gaat het ineens snel he.

Ik vandaag naar de verloskundige geweest en 5 jan om 18.00 word ik gestript pffff echt spannend!
    Net trouwens bijna van de trap gevallen ik gleed uit maar kon nme nog net vast grijpen schrok mij kapot!

Mooie buikfotos ook zeg!!!

Nijn beterschap!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,5 KB
      Weergaven:
      3
  2. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend ismi, dat gaat nu ineens snel.

Lady twilight, waarom wordt jij gestript? Is daar een speciale reden voor?

3. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Wauw dames! Mooie buiken zeg!

Sorry tijdje niet aanwezig geweest. Was druk!
    Alles net snel bijgelezen (kan toch niet slapen haha) maar nou iet helemaal onthouden wie wat zei :$

Gaaf Ismi dat je datum hebt! Heerlijk om naar toe te leven!

Ik ben sinds zondag met verlof! Of nouja paar dagen vakantie en vrijdag gaat mijn verlof officieel in.

Ik heb geen last van opgezwollen handen of voeten gelukkig.
    Wel had ik zondag zo'n pijn onderin mijn buik.. volgens mij was hij aan het indalen.. nu ook geen last meer van.

Groei echo krijg ik ook niet :( maar volgens de vk loopt hij heerlijk op schema..

Maagzuur had ik laatst ook last van! Karnemelk en komkommer helpt! Binnen 5 minuten er van af!

Verder gaat het goed, wil alleen nog te veel en vergeet ik dat ik zwanger ben haha. Was vandaag aan het wassen, badkamer schoonmaken enzo maar eind van de dag gelijk last van mijn onderrug.. dus huishouden moet tandje lager..

Verder geniet ik van de bewegingen in mijn buik alhoewel ik soms echt denk ho maar! Je hoeft niet uit mijn buik te scheuren haha
    Of hij trapt lekker in mn blaas.. hihiiii

Hebben jullie dat trouwens ook dat je je kleine ook wel es voelt lijkt wel in je vagina?? Dat jeukt joh! Klinkt misschien ff raar hoor maar weet niet hoe ik dat anders moet uitleggen..

4. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland

omdat ik al de hele zwangerschap constant ziek ben en niet goed meer slaap daarnaast ook enorme last van mijn rug.
    vanaf 37 weken mag je gestript worden echter werkt het bij veel niet voor de 40 weken. Maar omdat ik bij mijn eerste ook gestript ben voor de 40 weken en dat gewerkt heeft gaan we het weer proberen.

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    matara ik heb juist enorme steken daar soms alsof haar hand er uit komt zetten haha

6. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Haha ja en dan heb je het gevoel dat je hem (of voor jou haar :D) even terug moet duwen he! Zo'n raar gevoel. Alsof je tampon niet goed zit ofzo.. naja je begrijpt me :)

Wel fijn dat ze gaan strippen bij je hoor lady!

7. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Mooie buiken dames! Leuk dat ze zo verschillend zijn allemaal. Ismi wat spannend, maar fijn dat je echt weet wanneer ze komt. Mataraa ik heb geen kriebels maar wel steken van onder in de vagina, mijn verloskundige zei dat hij dan aan het indalen is inderdaad. Ohh ik had vanalles gepland voor vandaag maar ik kom nergens aan toe zooo moeeee...

8. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het is zeker spannend! Nu maar hopen dat ze ook echt tot die datum blijft zitten, anders heb ik alsnog kans op een spoedkeizersnede. En die willen we wel voorkomen natuurlijk..

Ik voel ook niet echt schopjes meer eigenlijk, tis meer schuiven nu. Dan maak ik mij weer zorgen of ik haar wel genoeg voel. Gister wel aangegeven bij de gyn en ze zei dat het normaal was dat je de schopjes niet meer voelt wegens weinig ruimte, dus dat is wel goed natuurlijk. Maar toch....
    Ik bou het gewoon in de gaten en anders ga ik wel langs voor een ctg. Kan me haast niet voorstellen dat ze nu bijna geen ruimte meer heeft want dat hebben mijn kindjes nooit gehad hahaha!

Ik wou ook van alles doen vandaag, maar er is weer niets uitgekomen.... Kan nu nog wel even wat doen denk ik......

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ismi dat heb ik percies het zelfde . Niet echt schoppen meer voel maar geschuif. Vind dat idd ook niks. Heel af en toe zie ik een schopje. Kan het me ook niet voorstellen aangezien ze hier kwa groei 2 weken achter loopt en ze zegge. Dat het een kleintje is. En ze is nog niet ingedaald. Teminste 1,5 week geleden nog niet. Ik voel niet van die steken daar beneden of andere dingen wat met indalen te maken heeft.
    Spannend dat ze gaan strippen lady!! Hopenlijk heeft het effect!
    Het word voor iedereen nu erg spannend!
    Vandaag voor een zwangerschaps shoot geweest. Was leuk om te doen. Hier een fotootje!

10. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan hoop ik dat het strippen werkt lady.

Wat een mooie foto Rissie!!

Ik heb wel vorige week een newborn fotoshoot gepland. Zag zo een mooie foto op haar site, dacht dat wil ik ook!!

11. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Spannend Ismi

Ik hoor volgende week wat de datum gaat worden en ik heb een lichte voorkeur voor een datum dus nu maar hopen dat het kan.. als dit kan betekent dit ook voor mij nog iets meer dan 3 weken.. ik kan niet wachten want als ik heel eerlijk ben ben ik wel klaar met deze zwangerschap..

12. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Mooie foto Rissie!!

Ja het is ook meer schuiven wat je voelt.. hele buik gaat scheef haha

Oeh jij ook voor datum Simba?? Ingeleid of keizersnee? Dus dan wordt het net na oud en nieuw?

Pfoe krijg er wel de kriebels van hoor meiden.. zo melden we ons aan voor deze topic.. en zo hebben we het al over einddatums!
    Hihi en zo duurde eerst elke stap zo lang te duren en nu zijn we er al bijna :D

13. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Geplande keizersnede Mataraa..

Ik hoop begin januari..

14. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Vanmorgen de laatste controle gehad bij de verloskundige vanaf donderdag naar het ziekenhuis tot aan de keizersnede.

Baby is nu ongeveer 2300 gram dus dat gaat best de goede kant op alleen met de metingen van hoofd,buik en beentjes loopt ze dik een week achter..

vannacht amper geslapen door brandend zuur heb nu een drankje opgehaald en hoop dat het werkt anders worden het nog lange laatste loodjes

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O sta je dan onder begelding bij de gyno vanaf vandaag Simba?
    Mij kleintje loopt ook bijna 2 weken achter kwa groei.
    Ik mag zo weer naar de vk.krijg daar de uitslag van mijn groei echo van 34 weken.krijg ook het bevallings gesprek.ben benieuwd.
    Heb gelukkig geen last van hele erge maagzuur,heel af en toe nog met vlagen.wel vervelend hoop dat je drankje werkt Simba.

16. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Simba ik heb heel lang al last van maagzuur. Ik drink het drankje antagel en maalox tabletten overdag. Mij helpt het.

Rissie ik hoop dat de echo goed was.

Ik krijg morgen de liggingsecho en het bevallingsgesprek. Ik hoop dat hij ingedaald is.

17. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Wat komt het dichtbij met al die geplande bevallingen.... kan het me nog niet voorstellen dat ik over uiterlijk 6,5 week gewoon een tweede kindje heb :D

Maagzuur heb ik gelukkig maar af en toe met vlagen last van in de nacht, meestal is het weg als ik op mijn andere zij ga liggen...

Morgen mijn dochter naar het kdv brengen en dan haalt oma haar op... Daar blijft ze slapen (oma is woensdag jarig). Daar zie ik haar woensdag ff en dan blijft ze nog een nacht slapen, waarna ik haar donderdag middag weer ophaal bij het kdv... Vind het wel heel erg moeilijk, ze is flink verkouden, twee nachten geleden had ze nog koorts, hoest zich kapot... Maar ik kan de rust zo goed gebruiken nu... Pff, moet me er maar ff overheen zetten denk ik :( (sorry voor het gezeur)

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Echo was goed,kleine groeit op het onderstelijntje mee,ze woog 1832 gram bij 34 weken,dus ze zou nu wel rond de 2100 zitten schatten ze.buik baarmoeder groeien goed en ze was al iets ingedaald.

Nijntje klagen mag hoor! Want snap het heel goed dat het moeilijk is om je meisje weg te brengen maar je moet ook goed voor jezelf zorgen.
    Ik kom ook even klagen!!! Ben ik met verlof vraagt me bazin vanmorgen gewoon of het evt deze week nog een paar uurtjes lukt om te werken!!!! Mijn nek haren gingen geloof ik even overeind staan grrr!!! Ik dacht hoe durf je het te vragen??? Ben met verlof!!
    Nog gewoon 4 weekjes voor de datum.wil gewoon gaan genieten van me rust.ook al heb ik die pas als het kerst is omdat ze de ramen volgende week nog even komen doen

19. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Dat is ook wel heel apart ja rissie... Nouja, ze kan het altijd proberen, als je zo een idioot als ik in mijn eerste zwangerschap hebt :p Hahaha.... Maar eigenlijk hoort het niet nee... je hebt die laatste weken echt nodig om je goed voor te bereiden qua rust! Helemaal als de bevalling wat zwaarder gaat zijn dan gemiddeld...

Ze zeiden dat je vaak op je moeder lijkt, bij mij klopte dat aardig... Mijn moeder had ons in 8 uur, 4 uur, keizersnee en de laatste in 2 uur... Ik deed er bij mijn dochter kleine 5 uur over... Ik hoef nu ook geen uur weeen te meten... Zodra het serieus rommelt komt er direct iemand... Halveren lijkt me wel wat... 2,5 uur :D
    Weten jullie er wat van? Van jullie moeders?

20. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rissie kan me voorstellen dat je baalt. Ga je werken of heb je gezegd dat het niet gaat? Wat voor een werk doe je eigenlijk?

Deel Deze Pagina