NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Als ik de keuze heb, dan liever na de kerst en niet op nieuwjaarsdag (dan is mijn vader jarig). Maar ja, mijn broer is 15 januari jarig en mijn man de 24ste. Dus dan moet ik nogal wat dagen omzeilen :D

Ik heb overigens helemaal geen last van voorweeën, harde buiken of krampen. Tijdens de hele zwangerschap eigenlijk geen last van gehad. Hopelijk houdt dit niet in dat ze nog heel lang op zich laat wachten :)

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja ik wist ook niet dat dat bij je thuis gedaan kan worden. Ineens zei ze dat ik denk oké dan graag haha.
    Ik heb vandaag de hele dag zeurderige pijnen en veel harde buiken zal mij benieuwen.
    Als ze eerste kerstdag komt heb ik het gevoel dat dat met een reden komt. Mijn oma is een paar maandjes terug overleden en is op eerste kerstdag jarig. Ze was mijn alles! Verder omzeil ik liever al die feestdagen.

Nikaa ik duim dat alles goed is!!!

3. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik blijf ook krampen en harde buiken houden. Spannend hoor! Van mij mag het ook wel klaar zijn eigenlijk... Voel me helemaal niet zo lekker..

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik heb gelukkig ook geen voorweeen of krampen.
    Alleen af en toe harde buiken.
    Alleen van de week dagen last van indalen.
    Maar van die zooi in me huis vanwegen de kozijnen krijg je wel stres en harden buiken.hoop dag ze morgen klaar zijn en we alles weer schoon netjes af kunnen werken.

Vervelend ismi dat je je niet lekker voelt.

Ik wil ook deze 2 weken nog even niet bevallen,kerst vind ik niks.en oud en nieuw ook niet.maar je heb soms niet te kiezen hihi.we wachten af!!

5. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik nog niet gereageerd heb.

Hier is de situatie nog hetzelfde.. Hoge bloeddruk, ontzettend veel vocht in mijn hele lichaam, hoofdpijn en steeds harde buiken/voorweeen..
    Net weer bloed geprikt en nog steeds zet de zwangerschapsvergiftiging niet door gelukkig. Morgenochtend heb ik een afspraak met mijn eigen gyn en dan gaan we bespreken hoe verder.. Of ik de kerst thuis mag zijn en dagelijks langs moet komen voor onderzóeken en een ctg of dat ze me toch gaan houden. Zo gauw mijn situatie verslechterd, gaan ze ook ingrijpen (inleiden). Maar ivm mijn diabetes proberen ze nog even te rekken want kindjes van moeders met diabetes hebben soms wat langer nodig om de longetjes helemaal te ontwikkelen. Het blijft nog even spannend dus..

6. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Nikaa hopelijk mag je met de kerst toch even naar huis, maar jouw gezonheid en die van de kleine staat natuurlijk voorop! Dus omdat jij diabetes hebt, is je kindje met 37 weken nog niet voldragen? Of is dit nu puur gezien jouw situatie?

Ik hoop dat je toch nog voldoende opknapt om de feestdagen thuis te vieren!

7. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hij is wel voldragen en in principe klaar om geboren te worden maar soms hebben kindjes van moeders met diabetes wat meer tijd nodig om het vocht rond de longetjes weg te krijgen. Daarom vinden ze iedere dag dat hij langer bij mij is mooi meegenomen. Het kan ook zomaar zijn dat hij totaal nergens last vAn heeft als hij nu geboren is maar dat weten we dus pas als hij er is.. Zo lang de situatie dus draaglijk blijft, zullen we wachten met inleiden tot maandag.

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vervelend nikaa dat je niks weet.hoop voor jou dat je toch met de kerst even na huis kan.zo'n zkh is niks.
    Gelukkig weetje dat als ze niks doen je in iedergeval maandag ingeleid word.

Hier ben ik er ff klaar mee,ben erg emotioneel vanwegen de zooi in me huis.alles staat op zijn kop.word gek van de werkmannenen en ze slopen alles nog net ff extra wat niet nodig is.me halve plafond van de babykamer!! En dan ook percies in de babykamer!!!
    Kan bijna niet uit bed,heb zo'n last van me onderrug boven benen en onderbuik.hoe het komt geen idee.en dan komen die werk lui zo weer!! Zal blij zijn als ze weg zijn en alles netjes is.

9. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vanochtend heeft mijn gyn toch besloten ivm de combinatie van alle klachten om te starten met de inleiding. Lig nu op de verloskamer aan de ctg en ze gaan straks kijken of ze m'n vliezen kunnen breken of dat er gestart word met tabletjes om de baarmoedermond te verweken en ontsluiting te krijgen. Het gaat ineens zo snel! Spannend!

10. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Oh Nikaa wat spannend! Heel veel succes meid! Dat je maar een mooi, gezond jongetje op de wereld mag zetten :)

11. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Rissi ik weet precies hoe je je voelt. Wij hebben een paar weken terug de badkamer verbouwd. Verschrikkelijk! En die mannen kijken echt nergens naar. Ik heb op het einde bijna iedere dag huilend naar mijn man gebeld, omdat er weer wat mis ging of beschadigd raakte.

Gelukkig alleen vandaag nog en dan zijn ze opgehoepeld. Hopelijk krijg je met een beetje hulp van familie alles weer netjes op orde.

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja gister stond ik echt te janken.en dan ook nog is de baby kamer die het ergste is!! Het belangrijkste wat we zo mooi opgeknapt hadden!!
    Gelukkig heb ik een lieve familie die einde van de middag komen helpen met soppen en alles weer op zijn plek te zetten zodat we vanavond weer een gezellig en schoon huis hebben!
    Maar leuk is anders! Zei gister tegen me man,als ik ooit nog eens zwanger ben dan geen verbouwing!!!

13. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Nikaa! Wie weet beval je als eerste van dit clubje! Heel veel succes!!

Och rissie wat een ellende idd! Hopelijk zijn ze gauw klaar en krijg je het weer netjes aan de kant.....

Ik voel me nog steeds niet lekker. Pijnlijke buik, telkens harde buiken en voel me zo duf in mijn hoofd. Raar hoor.. Maar we moeten nog wel ff....

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh nikaa wat spannend!! Heel veel succes!

15. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Heel veel succes Nikaa!! Wie weet een echt kerstkindje op kerstavond, hoewel het misschien niet de voorkeur heeft, is het wel een mooi verhaal ;)

Rissie, hoop voor je dat ze vandaag mooi op tijd klaar zijn... Mijn man had er hier ook een handje van van de week... Op de nieuwe kamer van mijn dochter de dakkapel afwerken zonder spullen af te dekken of de deur van de babykamer dicht te doen... Dus hier ook aan de poets geweest...

Mocht ik niet meer online kijken dan wens ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen! Hopen dat de ukkies zich nog even rustig houden. En voor wie de kleine zich toch mocht aandienen... heel veel succes! We kunnen het ;)

16. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikaa, wat spannend!! Dat alles spoedig mag verlopen

Rissie, war vervelend dat je zo voelt en alles slopen.

Ik heb ook al twee dagen dat ik me wat minder voel. Druk op mijn oren en wat misselijk. Ben zo blij als ik hem gezond in mijn armen heb

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ah nikaa wat spannend!! Heb helemaal over je laatste berichtje heen gelezen!!! Hoop voor jullie dat de kleine man er snel en gezond mag zijn.heel veel succes Meis!!

Ismi ik heb dat ook dat ik me niet lekker voel.steeds buikpijn,harde buiken.last van me onderrug.en ben ook erg moe.lopen of iets te lang staan is helemaal niks pff.

18. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    O wat spannend Nikaa..

19. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ohh Nikaa wat spannend! Heel veel succes meid, hoop dat je snel een gezond kindje in je armen hebt en dat jullie kunnen gaan genieten :)

Hier vanavond veel harde buiken met ongi krampjes, maar geen regelmatig en het wordt ook niet pijnlijker dus ik gooi het op voorweeën/ oefen weeën.... zo spannend de komende tijd, k denk steeds zou het zou het? Maar t zal nog wel even duren ;)

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha dat denk ik ook steeds miekje.als ik harde buiken heb en ongie gevoel in me buik.kan san echt niet lopen of staan.en wil dan alleen maar zitten.en denk dan ook Jeej zal dit het begin zijn???
    Spannend he!!

Deel Deze Pagina