Nikaa hoe gaat het? Wij hebben gister ook bijna de hele dag op het ziekenhuis gezeten. Ik had zoveel buikpijn dat ik hier de hele ochtend heb zitten janken. Met de baby is alles goed, hartfilmpje was echt prachtig. Ik heb verder geen weeën of ontsluiting dus ook prima gezien de keizersnede. Ik heb een echo gekregen bij de radioloog, hij heeft naar mijn nieren gekeken. Die waren iets gestuwd, maar niet zorgwekkend voor dit termijn, hoorde er wel een beetje bij. Hij zag wel dat er iets klem zat, of de urineleider of een bloedvat, maar met zekerheid kon hij het niet zeggen. Dat kon wel de reden zijn voor de pijnklachten die ik heb. Ze kunnen er verder ook niets aan doen. Ik zal dan toch echt moeten bevallen. Maar ik wil zelf niet bevallen voor de geplande datum. Ik wil baby nog de kans geven om lekker te groeien. Dus kon ik een soort morfine meekrijgen naar huis, als pijnstilling. Hier wordt je megaduf van, ook dit heb ik afgeslagen haha. Is niet handig met nog 2 kids in huis de komende dagen. Ik probeer het wel met paracetamol en als het echt te gek wordt, kan ik het altijd nog krijgen. Beetje lang verhaal geworden, nog even doorzetten hier... Ben allang blij dat er verder niets met de baby of met mij is.. Fijne kerst iedereen!
Sterkte ismi, dat klinkt echt naar. Hopelijk trekt het vandaag Iers weg, zodat je de kerst nog een beetje kunt vieren.
O jeetje dat is ook vervelend ismi! Gelukkig is alles goed met jou en de baby! Snap dat je liever niet hebt dat ze een deze dagen al komt en nog even lekker verder kan groeien! Dat heb ik zelf ook hoor! Hopenlijk word je pijn minder!
Wij zijn gisteravond om 19.37 uur ouders geworden van een prachtige zoon! Ruben is 3650 gram en 51 cm en helemaal gezond.. Ook zijn bloedsuikers zijn goed gelukkig! We zijn nog wel in het ziekenhuis ter observatie van de bloedsuikers. Het was een zware bevalling ondanks dat ik al begon met 3,5 cm ontsluiting. Na 5 uur had ik maar 1,5 ontsluiting erbij (5 cm totaal dus) en zat ik in een constante weeënstorm. Toen voor een ruggenprik gegaan. Wat is dat heerlijk! Een uur lang door de weeën heen geslapen en uiteindelijk is hij met 8 persweeen geboren. Hij heeft nog flink moeite met zijn flesjes en is steeds erg misselijk maar dat moet snel beter worden. Morgenochtend mogen we lekker naar huis..
Ik kwam even gluren voor babynieuws en ja hoor, de eerste is geboren Van harte gefeliciteerd nika! Hopelijk is de misselijkheid snel weg en mogen jullie morgen lekker naar huis. Geniet van elkaar!!
Nikaa proficiat!!! Wat leuk je bent de eerste mama die haar kindje al heeft gekregen! Nog even en dan mogen jullie lekker thuis verder genieten met jullie mannetje geniet ervan!! Ismi vervelend, fijn dat alles goed was natuurlijk maar vervelend dat je zoveel pijn hebt. Rissie grappig dat je het herkent! Ik heb het nog steeds aangezien de harde buiken gewoon niet weg gaan. Hebben jullie dat ook? En ik doe echt rustig aan. Maar het wordt ook niet erger en doet geen pijn. Voel ook nog regelmatig de kleine mup bewegen maar ik vind het zoooo spannend! Kan gewoon niet wachten😀
Jeej Nikaa! Wat een leuk nieuws Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een flink gewicht toch nog voor 37 weken Trots op je! Ismi wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Hopelijk voel je je nu weer wat beter. Ik zou me ook niet prettig voelen bij medicatie. Sterkte meid!
Gefeliciteerd Nikaa! Hoop dat de misselijkheid gauw over is en jullie morgen thuis lekker van elkaar kunnen gaan genieten! Ook heftig ismi! Maar gelukkig gaat het met jullie nog wel goed, ik snap heel goed dat je geen medicatie wil... Het is al lastig genoeg om de andere kindjes in de gaten te houden zonder dufheid
Nikaa, gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws. En wat is hij goed op gewicht. Hopelijk zijn jullie snel lekker thuis. Geniet ervan
Gefeliciteerd nikaa met jullie zoontje!! Leuke naam!!! Geniet ervan,en morgen met kerst lekker met je gezinnetje thuis! Ja herken het ook miekje,dat als ik soms rustig ga zitten het ook niet afzakt.de harde buiken blijven gewoon komen.denk dan ook ik zit toch,,,,?misschien ook met indalen te maken ofzo.hoor van iedereen om me heen dat me buik ineens langer is gaan zitte,maandag avond weer naar de vk.dus dan zal ik het wel horen. Vannacht was ik ineens niet lekker,kramp in me buik.dacht eerst ojeej het gast toch nog niet beginnen.uit eindelijk moest ik erg naar de wc(sorry) was misselijk en had het erg koud en nog steeds die krampen in me buik.vanmorgen toch nog even uurtje in bed gelegen nadat ik wakker werd en had toen ook steeds harde buiken.niet echt fijn.
Gefeliciteerd Nikaa!!! Wat een heerlijk nieuws dat hij helemaal gezond is!! Morgen lekker naar huis heerlijk genieten! Oh das minder Ismi.. kan me ook wel voorstellen dat je geen medicatie neemt.. Hier ook hoor meiden.. ongi gevoel, harde buik en rugpijn.. lang staan is niet prettig meer... af en toe steken erbij dat je denkt zou het zo zijn? Maar nee hoor hihiii maar van mij mag ie nog wel even blijven zitten. Even de feestdagen voor bij.. Maar aan de andere kant.. kan ik ook niet wachten! Alhoewel.. al denk ik aan de bevalling krijg ik toch wel kriebels hoor.. beetje zenuwachtig haha Sjezus Rissie daar zit je idd niet op te wachten.. gelukkig is het nu klaar. Fijne 2e kerstdag meiden!!
Gefeliciteerd Nikaa! Wat leuk. En onwerkelijk dat het nu echt allemaal gaat beginnen. De baby's worden geboren.. Hihi. Geniet van jullie zoon!
Kan je een hand geven.. hele week al last van slapeloze nachten terwijl ik zooo moe ben.. En voorweeen (de druk down under hihi) heb ik ook.. + snachts is hij heel actief + ik krijg last van krampbenen Heerlijk hoor zo de laatste weken haha Maar ik geniet er nog steeds van Vandaag bed maar es op klossen gezet. Mjn hemel wat is dat hoog! Best beetje eng zo de eerste nacht haha Daarbij stootte ik mijn hoofd aan bed.. moest er van huilen daarop vroeg ik (nouja reageerde ik heel boos) mijn vriend om me met rust te laten (terwijl hij alleen heel lief vroeg of het wel ging).. eenmaal weer bedaard kwam ik tot de ontdekking dat het me niet lukte om op te gaan staan (bed te hoog om aan op te trekken).. geen mobiel bij me.. na 15 min denk ik komt mijn vriend bij me kijken,komt op zijn hurken bij me zitten en vroeg of het ging.. ik stort mezelf in zijn armen en begin nog harder te huilen dat ik niet kan opstaan.. Pffoeh dat waren opeens de hormonen die er uit kwamen denk ik
Ik moet zeggen dat slapen opzich nog wel gaat.er zitten nachten tussen dat ik amper slaap,en nachten tussen dat ik s nachts niet eens wakker word om te plassen!! Gelukkig niet die druk die jullie beschrijven.wel harde buiken. Ik kan ook ineens weer normaal lopen,,, geen steken in me lues en schaambot meer.dus misschien is ze nu ingedaald?? Zal het vanavond wel horen bij de vk. O o matara haha heerlijk he die hormonen!! Ik kan soms ook echt heel lelijk doen naar manlief en dan later denk ik agh hij bedoelde het lief en ik kat hem af.die mannen hebben heel wat te stellen met ons hihi
Ohh wat grappig dit is allemaal zo herkenbaar!! Voel ook sinds vandaag die druk, verder ongi krampjes, soms nog een steek. Voel me vandaag helemaal niet lekker ( misselijk) en ben ook met vlagen niet te genieten zonder reden. Ik denk nog steeds dat hij eerder gaat komen maar volgens mij denken veel vrouwen dat die de eerste keer zwanger zijn 😊 Ben er wel klaar voor... ik wil hem zo graag in m'n armen houden! Spannend voor iedereen hier!!!