NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Allemaal fijne feestdagen gehad ondanks de dikke buikjes? ;) Hier zat ik na een klein uurtje echt proppie vol met het gourmetten, normaal zitten we zo minimaal twee uur te eten (wel rustig aan natuurlijk ;)).

Hier nog totaal geen drukkend gevoel, alleen als ik een stukje moet fietsen... Vorige week was mijn uk dan ook nog voor geen centimeter ingedaald, morgen weer controle, maar verwachten niet dat het nu wel gedaald is :(

Heb wel enorm last van mijn schaambot, blijf het raar vinden dat het bij het bekken hoort, haha... Als ik even gezeten heb, moet ik er echt eerst een paar meter "doorheen" lopen...

Oja en het plassen.. Overdag twijfel ik regelmatig of ik een blaasontsteking heb, zo weinig hoef ik te plassen... Maar snachts, pff, dan lijkt alles eruit te komen van een hele dag... Zo vreselijk vervelend. Normaal kon ik het wel redden door savonds niet zoveel te drinken en smorgens juist wat meer, maar nu lijkt alles opgespaard te worden tot de nacht :(

En weet niet of jullie er last van hebben, maar ik schijn vreselijk te snurken :( Zo sneu voor mijn man... Hoewel hij er normaal ook wel wat van kan en ik weet dat dit wel weer overgaat ;) haha...

2. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hahahaha dat snurken heb ik ook al als opmerking gekregen :D Ik merk het soms zelf ook :D Voorheen snurkte ik nooit, maar schijnbaar zaag ik tegenwoordig hele bossen in mijn slaap!

Ook dat plassen 's nachts, daar word ik helemaal krankjorum van. Voorheen dronk ik ook minder voor het slapen gaan en dan redde ik het wel, maar nu ga ik er 's nachts minimaal 3 keer uit. Ik blijf nu ik vakantie heb, net zo lang in bed liggen tot ik zin heb om op te staan :)

En die hormonen zijn ook heel herkenbaar. Huilen en boos zijn om niks. Ml belde me een paar weken terug toen ik net naar het tuincentrum was geweest. Ik stond met mijn nieuwe vaas in de hand en liet deze vallen toen ik telefoon af nam. Nou ik was laaiend! Het was zijn schuld natuurlijk :D Hij is heel lief 's avonds met me terug gegaan en had een nieuwe vaas voor me gekocht :) Op de terugweg zat ik huilend in de auto en zeg snikkend dat ik ook niet begrijp waarom ik zo doe :D

Hahaha heerlijk dat zwanger zijn ;)

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben beetje vergeetachtig maar kreeg er vandaag niet nog iemand van dit clubje een keizersnede?

4. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Vandaag zou nikaa ingeleid worden toch? Maar die is al bevallen ;)

5. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    haha snurken heb ik ook last.. en wat jij zegt Nijntje als je een tijdje hebt gezeten moet ik het eerst ook even eruit lopen ;)

Hier komt het steeds dichterbij de datum is bekend en vandaag werd ik gebeld door het ziekenhuis met de tijd van de keizersnede en hoe laat ik mij moet melden.. pfff ik kan niet wachten en toch is het ook een stukje afscheid van dit deel van mijn leven.. ( word na de geboorte van ons kindje gesteriliseerd voor diegenen die het nog niet wisten hier )

Voor iedereen sterkte met de laatste loodjes

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh dan ben ik daarmee ws in de war nijn :)

Simba, lijkt me best lastig om zo'n definitieve keuze te moeten maken. Kies je nu met een bepaalde reden voor sterilisatie?
    Hier gisteren idd weer nagedacht over ac. Waardeloos..... Maar ga dit keer denk ik toch de koperspiraal proberen. Hormonen worden het niet meer. En nog niet zeker genoeg over t aantal kindjes om daadwerkelijk de leiding af te binden:p

7. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha. Mieke ook als je de tweede keer bent denk je dat hij eerder komt. Ik denk dat bij mezelf ook 😀. Ik hoop ook echt dat hij snel komt. Ben het zwanger zijn zat en ben nieuwschierig hoe hij eruit ziet.
    Morgen weer oo controle, ben benieuwd.

8. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Jeszss ik liep er al een tijdje mee rond aangezien ik niet meer aan de pil wilde.

De reden erachter is mijn leeftijd ben bijna 37 als dit kindje word geboren hebben we twee en ik weet zeker dat ik geen kinderen meer wil ook niet bij een andere man mochten mijn man ik gaan scheiden ( was ik overigens niet van plan )

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier bij de vk geweest.kleine is volledig ingedaald en ze denkt dat het een 6 pontje gaat worden zo aan de buik te voelen.

Vind het nu ook spannend worden.net zijn vrienden van ons oom en tante geworden.zei was een week later uitgerekend dan mij.dus ze moest nog 3,5 week.gelukkig gast alkes goed met hun kleine.
    Stiekem word ik er wel een beetje jaloers van,wil ook graag ons kleine meisje zien!

Heel spannend Simba dat ook jou datum bekent is! En de operatie erna ook natuurlijk.snap dat het moeilijk is,het is niet niks!

Ik schijn ook te snurken hoor ik net van man lief wahaha.zal dan wel een zwangerschapsding zijn

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier nog ff een buikfoto met kerst gemaakt. 37.2

11. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Mooie foto Rissie!! Mooie buik ook. En wat fijn dat ze volledig is ingedaald. Simba wat spannend voor jou dat je de datum weet. Had je daar invloed op eigenlijk?

Haha Chanty, nou ik ben benieuwd of dat gevoel klopt dan of dat we ons zelf voor de gek houden.
    Kheb nu echt bijna continue harde buiken, trekt door naar rug en soms benen is dat normaal?

12. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Mooie foto rissie! En heerlijk dat ze al zover gedaald is!

Heb net ook controle gehad, vorige week kon het hoofdje nog helemaal boven mijn bekken bewegen, nu zat het hoofdje een stuk lager, helaas nog niet helemaal ingedaald en ik moet ook nog steeds direct bellen, maar het begin is er gelukkig :D
    Volgende week woensdag weer controle en stiekem hoop ik dat het de laatste controle is ;)

en snurken hoort er inderdaad helemaal bij hoor! Zijn ook banden in je lichaam die slapper worden... Had alleen nog niemand erover gehoord ;)

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha ik denk al steeds bij somige steken en harde buiken,ojeej ik denk dat het gaat beginnen wahaha.uur later nergens geen last meer van.

Ben hier wel ontzettend moe pfff. Kom uit bed,doe alleen al de standaard dingen zoals aankleden,hond uitlaten en de vaatwasser en ben al moe!
    Heb ook nergens zin in.
    Heb ook totaal geen last van die nesteldrang dat ik me huis moet poetsen!!
    Wel wil ik dat het schoon en opgeruimd is.en vind het belangrijk dat me vluchttas klaar staat.maar poetsdrang uh nee die heb ik niet.

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Mooie foto Rissie! Fijn dat baby al ingedaald is. Enneuh puur alles opgeruimd willen hebben is ook een nesteldrang hoor ;). Niet iedereen krijgt poetsdrang...:)

Haha hele bossen worden hier omgezaagd hoor, komt echt door de zwangerschap. Gaat (gelukkig) allemaal weer over.

MIekje continue harde buiken is in principe niet echt normaal. Het kan voorwerk zijn, maar als er echt een uur lang regelmaat inzit dan zou het ook het begin van iets anders kunnen zijn. Komen de harde buiken echt in golven? Probeer voor de gein eens bij te houden hoe vaak je een harde buik hebt en hoe lang ze duren. En de stelregel volgens mij vk is altijd, gaan ze met rust weer weg? Neem een douche/bad en ga een uurtje naar bed.

Hier ineens grote twijfel over de naam. Vraag me echt af of we de goede keus hebben gemaakt of dat we toch verder moeten kijken. Vind alleen geen alternatief. Ahhhhhh niet fijn :p.
    Morgen hebben we weer echo, kunnen we weer even naar ons meisje gluren!

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dage meiden.

Geheel onverwacht ben ik zondag bevallen dmv een keizersnede van een gezonde dochter Naima. Het is weer een kleintje, maar ze doet het geweldig! Ze weegt 2290 gram en is 44 cm. Vanwege haar gewicht blijven we nog een paar nachtjes extra in het ziekenhuis.

Zondagochtend om half 5 kreeg ik plotseling weeën die niet meer overgingen. Om 7 uur 's ochtends waren we in het ziekenhuis en om 9.32 uur is ze geboren. Ging giga snel maar het was een prachtige ervaring. Ik kreeg de gentle sectio dus ze is niet van mijn zijde geweken. Heerlijk! We genieten volop!
    Ik heb eindelijk mijn iPad hier in net ziekenhuis dus ik kom weer wat vaker spieken. Zal straks ook even een fotootje plaatsen van ons kleine popje.

Fijne avond!

16. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ismi Gefeliciteerd.. Geniet ervan.. prachtige naam trouwens

@Miekje ik had er invloed op mocht een datum doorgeven en mijn voorkeur is het ook geworden ;)

17. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Gefeliciteerd Ismi! Mooie naam ook! En wat fijn dat ze het goed doet! Klinkt als een mooie ervaring, ga vooral lekker door met genieten!

18. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ons kleine frummeltje 💖💖💖

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg