NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Ismi, en wat een mooi kindje.
    Geniet ervan 💗

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Agh wat een mooi meisje!!!
    Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan!!!

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Proficiat Ismi!

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd ismi met de mooie meid!

5. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    We zijn 2 weken verder dus tijd voor een nieuwe foto. Buik is kleiner geworden, dus misschien is de kleine man wel ingedaald ;)

6. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Ismi!!

7. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ahh Ismi wat lief, wat een popje proficiat! Fijn dat het zo goed gaat! Geniet lekker samen!

Ik heb opgelet of er regelmaat in zit, vanmorgen wel leek het maar nu niet meer, ze worden wel steeds gevoeliger en komen nog steeds vaak. Ga zo eens in bad liggen kijken wat er gebeurt. Mupke is nog steeds actief en voel ook regelmatig steken. Hoe is t bij de andere dames?

8. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Gefeliciteerd ismi!!!!

9. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Een plaatje. Geniet van jullie meisje, hopelijk mag je snel naar huis!

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Spannend miekje!! Misschien gaat het een deze dagen toch doorzetten.
    Hier meestal s ochtends harde buiken als ik gewoon in bed lig ontspannen even op de iPad.
    En als ik te veel doe in de huishouding.
    Soms duurd het wel even voordat ze afnemen als ik ontspan.
    Die steken in me buik herken ik ook.
    De kleine meid is vandaag lekker actief.vind dat wel fijn.

Mooi buikje Emilo!!!

11. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren oo controle geweest bij de vk. Alles goed, nog rustig alleen bloeddruk stijgt iets door. Morgen extra bloeddruk even laten meten en urine laten nakijken.
    Vannacht nog een keer sex gehad, ik denk misschien brengt het iets op gang 😀 Had ik het maar niet gedaan. Verdere nacht wakker gelegen van harde buiken en strak gevoel. Nu nog niet helemaal lekker voelt mijn buik. Hebben jullie dit ook?

12. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Emlilo wat mooi je buik! Haha Chanty niet geprobeerd. Mijn partner heeft vorige week ofzo nog eens wat geprobeerd maar meteen wordt die buik hard en durf ik niet meer.

Ja ik vind het heel spannend vooral omdat je niet weet wat je moet voelen. In bad gisteren bleven de harde buiken met regelmaat komen en ze werden steeds gevoeliger dus ik begon echt te denken dat het door ging zetten. Maar vannacht heerlijk geslapen dus t zal wel meevallen ;) misschien was het toch een soort voorbereiding wie weet. Vandaag even aankijken. Bij jullie nog geen voortekenen? ;)

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Chanty heb al 3 weken geen seks meer gehad.de laatste keer ging het tijdens de seks goed.maar erna hele erge harde buiken en idd ook de halve nacht wakker gelegen.
    De andere dag zo last van me boven benen onderrug en me bui dat ik wel kon janken.kon niet meer lopen.
    Vind het wel rot want mis het wel.want ja na de bevalling zal het ook wel weer even duren denk ik haha.manlief vind het ook niet echt een
    fijn idee dat de baby daar zit haha.

Ben benieuwd miekje.misschien was het idd voorwerk.
    Hier vandaag tot nu toe geen last van hardebuiken of steken.heb zo iets van blijf nog maar even 4 of 5 dagen zitten.zijn die gekke dagen voorbij en me schoonouders zijn zaterdag avond ook weer thuis vanuit oosterijk.dus vanaf dan mag het! Hihi.ik heb echt het idee ik zal wel weer de gene zijn die overtijd gaat!! Hier echt iedereen om me heen bevalt 3 2 of 1 week eerder.maarja 2 dagen overtijd mag opzich wel. 16-01-16 vind ik wl een mooie datum!

14. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ismi gefeliciteerd met een beeldschoon meisje!

Hier nog nergens last van. Zojuist bij de vk geweest, ze ligt nu helemaal ingedaald en vast!! Daar ben ik wel echt blij mee :) Verder wachten we maar rustig af hè ;)

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ahhh gefeliciteerd Ismi!! Mooi meisje met een mooie naam :)

Hier ook na huishouden harde buiken.. na een tijdje ontspannen zakt het af..
    Kleine man ligt nog niet vast maar wel ingedaald.
    Mijn bloeddruk is nog steeds mooi laag. Ze verwachten mij volgende week gewoon terug op controle ;)

Binkie is nu geschat op ruim 6 pond en als het wel 8 januari wordt of later 7,5 pond.. wel netjes :)

Haha ik heb ook geen poetsdrang hoor Rissie.
    Hoop dat hij nog een paar daagjes blijft zitten... hoe verder januari in hoe beter ;) maarja 12 jan is mijn zus jarig..
    We zullen het wel zien he..

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ohja sex deze dagen expres niet gedaan omdat tja.. mocht het wel werken.. kleintje rond feestdagen.. hihi van het weekend mag het weer jeeej ;)
    Ik had het ook gevraagd aan de vk en zij zei: gewoon lekker blijven doen, wel is het bekend dat de combi sperma en orgasme de bevalling KAN opwekken... dus :D

17. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier ook al weken geen seks.. het doet zeer en dat is niet de bedoeling moet leuk blijven ;)
    Vorige zwangerschap echt tot het einde seks gehad,maar dat ging deze keer gewoon weg niet..

Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling

18. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Ik herken jou direct Simba.... Eerste zwangerschap ging het prima, nu al een hele poos niet meer... Meer omdat het inderdaad na die tijd zolang buikpijn geeft... Helaas...
    Bij de eerste zwangerschap hebben we na de bevalling gewacht tot het bloeden zo goed als helemaal over was, dus manlief hoefde niet heel lang te wachten ;)

Ik merk nu echt wel dat het aan het dalen is, wat een druk op de botten down under zeg... Bij een grote boodschap op de wc ben ik soms bang dat het zo meekomt, haha!

Voor iedereen een heel goed uiteinde, Nikaa en Ismi: geniet van jullie eerste oud en nieuw met de kleine erbij. En voor de rest hoop ik stiekem dat de ukkies zich nog even minimaal een dag of 2 a 3 rustig houden ;)

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hoelang duurde het bloeden dan Nijntje?
    Ik had begrepen dat je 6 weken moest wachten ivm dat alles dan weer terug op zn plek is en rustig kan worden..

Misschien erg persoonlijke vraag hoor, maar had je er geen moeite mee? En voelde het niet anders??

Fijne jaarwisseling allemaal! En inderdaad dat de kleintjes nog maar even een paar dagen blijven zitten :)

20. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ik erna 6 wkn heb gewacht. Het bloeden was al veel eerder gestopt. Het was wel heel raar de eerste keer, je bent gewoon bang dat het anders voelt enzo. Maar dat was bij mij niet zo. Ik was wel niet ingescheurd of geknipt, dus ik weet niet of dat ook nog wat uitmaakt.

Ik vond de eerste keer poepen akeliger. In de kraamperiode moet he gepoept hebben. Daar blijven ze over vragen. Bij mij was dat voor het eerst oo dag 5. Ik weet dat ik dat drukken bij het poepen toen heel akelig vond.

Deel Deze Pagina