NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Mataraa, ze raden inderdaad zes weken aan, maar het ligt helemaal aan jezelf (hoewel rekening houden met de bloedingen is wel verstandig)... Sommigen doen het na een week alweer.. Hier na een week of vier, bloedingen waren weg en manlief was zo lief ;) stond er zelf wel voor open... Het voelde voor mij wel weer een beetje als een eerste keer... Het was best spannend.. Maar uiteindelijk viel het me heel erg mee, ook hier trouwens niks aan schade down under... Behalve beurs natuurlijk...

En met de ontlasting had ik dan weer niks geen moeite, haha, dochter s avonds geboren. Volgende middag flinke ontlasting... Wel raar gevoel hoor.. Dag erna begon te kraam erover, dus ik lachend vertellen dat dat alweer prima ging!

Zo hoor je maar weer, bij iedereen is het anders... Volg je eigen gevoel en maak het gewoon lekker speciaal en rustig...

2. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben januari niet meer gehaald. Deze middag is onze kleine knul J.elle geboren! Met 9cm toegekomen in het ziekenhuis en een uurtje later was hij er al!

3. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Gefeliciteerd! Geniet van een wel hele speciale jaarwisseling!

4. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Emilio en zo te horen is alles goed gegaan!!

Geniet ervan

5. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    O wauw gefeliciteerd Emlilo!!
    Wat een mooi uiteinde en mooi begin van het nieuwe jaar hebben jullie!!
    Zo te lezen goed en snel gegaan!

Dank je voor je verhaal Nijntje! Was gewoon nieuwsgierig hihi

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd emilio, inderdaad een mooi begin van 2016!

7. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Gefeliciteerd Emilio..

8. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Wauw Emlilo wat een mooi nieuws! Van harte met jullie ukkepuk, fijn dat alles goed gaat en wat een speciale jaarwisseling dan inderdaad! Veel geluk samen :)

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    WoW dat is nog eens een mooi uiteinde en een heel mooi begin van 2016!
    Gefeliciteerd met jullie kleine man en geniet van elkaar!!

10. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Emlilo gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man! Wat een goed uiteinde en begin van een nieuw jaar :D Heel veel geluk samen!

11. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    emilio gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

12. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier nog een paar dagen tot de geplande keizersnede .. merk dat ik er toch een beetje tegenop begin te zien vooral omdat bij de vorige zwangerschap het een spoedkeizersnede werd en ik binnen 10 minuten op de ok lag. geen tijd om te beseffen wat er allemaal gebeurde ( kwam later dan ook keihard aan)

Zie erg tegen de ruggenprik op en de naweeën erna of hoeft dit niet te gebeuren vorige keer zeiden ze omdat ik al een hele tijd weeën had gehad dat ik hierdoor niet of nauwelijks last heb gehad van naweeën . nu word het natuurlijk een geplande keizersnede die uit het niets word uitgevoerd zonder dat mijn lichaam er iets voor hoeft te doen bij wijze van dan ;) hoe hebben jullie dit ervaren voor diegenen die een geplande keizersnede hebben gehad?

13. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Sorry ik kan je daar geen advies op geven..

Ik kan me alleen wel voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt. Lijkt mij ook spannend!
    Knuffel voor jou!

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Spannend Simba dat de datum steeds dichterbij komt!!
    Helaas kan ik er ook niks over zeggen.

Hier maak ik me vandaag werr druk omdat ik de baby nog niet gevoelt heb pff.kijk het nog even aan,anders bel ik de vk.
    Word weer zo moe van mezelf,omdat ik weer constant op de bewegingen let en weer dingen opzoek op internet,waaronder ook nare verhalen.maak me dan meteen weer erg druk.

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    He bah Rissie..
    Ik had het trouwens ook in mijn 38e week dat ik hem minder voelde..
    Schijnt normaal te zijn omdat ze dan minder ruimte hebben.. dan bewegen ze wel, maar voel je het minder.
    Nu heb ik weer een adhdtje in mijn buik :)
    Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen!!!

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O oké,stelt me een beetje gerust matara dat jij het ook had! Hier onder tussen de vk al gebeld,die weer eens niet bereikbaar zijn alleen voor spoed.twijfelde of ik het spoed nr moest bellen.
    Ik dacht ik wacht wel even .inmiddels de kleine toch weer een aantal keer gevoeld gelukkig.
    Denk dat de vk nog wel terug belt zodra ze tijd heeft.
    Maar maak me nu gelukkig niet meer druk,nu ik de kleine spook weer gevoeld heb.

17. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Sorry simba, heb geen geplande keizersnee gehad ;)

Ik ken het ook wel rissie, ene moment heel weinig, andere moment krijg ik weer een stoot, zo van "hallo, laat je me heel ;)"
    Moest het wel heel erg goed in de gaten houden, heb er zelf geen vervelend gevoel bij als het even wat minder is. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat wel.. Allemaal onderzoeken en niks aan de hand, misschien dat ik er daarom nu wat makkelijker insta...

Pff en dan ff klagen hoor... Nouja, klagen... Ik krijg nu het zo dichtbij komt steeds heftiger het gevoel dat ik nooit zoveel van dit kindje kan houden dan dat ik nu van mijn dochter doe... En naar mijn dochter toe voel ik me steeds schuldiger dat ik niet alles met haar kan doen wat ik wil (al tijden niet meer gezwommen, wat ze heerlijk vind, klimmen en klauteren, enz.)
    Waarschijnlijk is het gewoon zo een cliche, en ben ik straks net zo verliefd op deze als op haar, maar kan het me nu echt gewoon niet voorstellen, erg he :(

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    #2358 rissie10, 2 jan 2016
    Laatst bewerkt: 2 jan 2016
    De vk heeft nog even terug gebelt,en zei dat als je over 12 uurtjes minder beweging voelde ik pas moest bellen.een ochtendje de baby niet voelen was volgens haar niet erg.had weer het gevoel dat ik afgescheept werd.stomme trut vind ik het Grr!!! Ik denk je kan me ook gewoon gerust stellen in plaats van zo te doen,alsof ik een zeikerd ben.dit is ook mijn eerste zwangerschap en maak me soms gewoon zorgen.
    Gelukkig voel ik der weer goed!

Ik snap je wel hoor Nijntje.denk dat die gedachte niet zo raar is.ik heb soms dat gevoel alleen dan met me man! Hij is mijn alles en kan me straks niet voorstellen dat ik waarschijnlijk meer van de kleine zou houden als van hem.of als ik moest kiezen tussen me man en de baby bv!! Ik voel me ook schuldig na mijn hond,dat is ons kindje.en gaan vaak naar het bos of strand.nu de laatste 2 maanden gaat dit eigenlijk niet omdat ik moeilijk loop.vind dit ook zielig voor hem.en dan komt er straks nog zo'n huilend vreemd ding in huis.ik denk dat alles best wel goed komt! En bij jou ook vast meid! En je net zoveel houd van dit kindje als je andere kindje.ik denk dat het vast komt doordat we het ons niet voor kunnen stellen hoe het is en zal gaan en de hormonen hihi.

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Nou idd Rissie.. ze had echt wel even wat meer haar best kunnen doen om je gerust te stellen..
    Het is ook mijn 1e kindje, gelukkig kan ik ook met veel vragen bij mijn zus en schoonzus terecht..
    Mijn zus is nu voor de 3e x zwanger.. zo leuk tegelijk zwanger :) dus kan veel aan haar vragen.

En wat betreft jou nijntje, het zelfde als Rissie..
    Ik loop ook minder met de hond en kan minder dingen ondernemen met mijn vriend.. lopen is sinds een week ook lastiger bij mij.
    Nu is een hond niet helemaal te vergelijken, maar net als Rissie is onze hond ook net ons kind..
    Komt allemaal goed :)

20. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Vandaag mijn laatste dag met een zwangere buik.. Morgen word ze gehaald met een keizersnede.

Vandaag de laatste voorbereidingen en afscheid nemen van mijn buik en het hele zwanger zijn.. word een emotionele dag denk ik..

Fijne zondag allemaal..

Deel Deze Pagina