NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Simba wat een spannende dag voor jou, heel veel succes. Begrijp dat je er wat tegenop kijkt is ook niet niks, maar je krijgt er wel iets geweldigs voor terug! :) je hebt er bijna een kindje bij!!! :D

Rissie voelde mijn mannetje gister avond ook wat minder, ga je je toch zorgen maken. Ik wilde nu even aankijken maar voel hem gelukkig weer meer. Maar toch vind ik het gek dat de vk tegen jou zegt 12 uur wachten! Gelukkig voel je haar weer! Pff het is ook spannend allemaal.
    Zijn jullie ook zo ongeduldig? Ik denk steeds wat te voelen, maar ik voel ook allerlei nieuwe dingen en veel voorweeën maar hoop zo dat het doorzet!

Nijntje ik denk dat zo gauw die kleine straks in je armen ligt je weer helemaal verliefd bent! Op allebei je kinderen, dat weet ik zeker. Verder ben ik persoonlijk helemaal niet bang dat ik meer van mijn kind dan van mijn partner ga houden. Ik verwacht dat we gewoon samen een grote liefde erbij krijgen. Ze staan dan gewoon samen op de eerste plaats, waarom zou je moeten kiezen? Gewoon lekker van ze allebei genieten :)

Mataraa wat leuk tegelijk met je zus! Schelen jullie kindjes straks ook niet zo veel. Lijkt me heel leuk!

2. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Thnx dames, het zal ook vast loslopen, maar het is soms een beetje een benauwend gevoel!

Rissie wat een verschil hoor ik toch steeds... Zodra ik na een uur of 3 a 4 al twijfel kan ik bellen, direct komen en desnoods doorgestuurd worden voor een ctg... Gun echt iedereen zo een vk! *knuffel*

Simba wat spannend! Geniet van de laatste dag met dikke buik en geniet morgen nog meer van jullie kindje in je armen!

Mataraa, dat leek mij ook wel leuk, helaas zijn mijn twee zusjes en schoonzusje nog niet zover, haha.... Maar wie weet....

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Nou vind het echt heel raar want rond 27 ,28 weken ben ik ook 2 Keer doorgestuurd voor een ctg.en wat mij lijkt als je 2 uur lang stil zit en geen beweging voelt dat je moet bellen.en vanaf wanneer je beweging patroon andrrs is als anders.ik had gister van half 9 tot aan 12 uur niks gevoeld.ze zei ja dan slaapt het misschien.denk Amehoela!! Volgens mij had ze gewoon geen tijd en geen zin ofzo.en doordat ik zei dat ik er inmiddels werr gevoeld had,dat ze dacht vind het wel best!

Heel spannend Simba!! Snap dat het een raar idee is dat je afscheid moet nemen van je buik en het getrappel.moeten wij straks ook natuurlijk,maar wij weten niet wanneer dat zal zijn.heel veel succes en geniet van je kleintje!!

Ja miekje ben ook erg ongeduldig! Bij alles denk ik oo zou het? Gister middag steeds zo'n druk in me onderbuik.net of er een baksteen onder in me buik lag.af en toe een steek waarvan ik weer denk zou dit het begin zijn??? Denk dat het wachten na vandaag wel lang zal duren nu de feestdagen en het weekend voorbij is,,,,
    Kan me soms niet voorstellen dat ze er straks gewoon is!!!

4. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Spannend Simba! Hopelijk kan je vandaag nog lekker genieten van je buik en dat je morgen er klaar voor bent! Succes morgen!

Ik vind het ook maar een rare vk hoor Rissie!

Hihi Nijntje, het wordt het 6e kleinkind van mijn ouders ;)
    Maar ze vinden elk nieuw kleinkind zo bijzonder!
    En het kindje van mijn zus is dan nr 7..
    Ze heet al 2 meiden van 10 en 7. Dus zeker leuk dat de leeftijd dicht bij elkaar ligt. Ze is in april uitgerekend..

Ik heb zelf sinds oud en nieuw bijna dagelijks zo'n zenuwachtig gevoel momentje.. heel irritant!
    Denk omdat ik toch wel graag in januari wilde bevallen..
    Afwachten is het he.. alhoewel ik bij elk krampje denk zou het?
    Maar ik denk als het zover is dat ik het wel snel door zal hebben haha

5. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Simba geniet van je laatste uren samen in één lichaam! Morgen heb je je kleintje mooi in je armen. Heel veel succes en ik ben heel benieuwd wat voor iets moois jullie hebben gemaakt ;)

Mijn kleine is iedere dag nog mega druk, ook tijdens de controles bij de vk. Ze vragen ook iedere afspraak of ze altijd zo bewegelijk is. Maar met mijn striemen heb ik tegnwoordig liever dat ze wat rustiger zou zijn. Dat gedraai doet me best pijn :)

Ik ben ook heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Gelukkig zijn we alle feestdagen voorbij, dus wat mij betreft mag ze wel komen!

6. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Simba. Geniet nog even van je buik.
    Ik zou graag met je willen ruilen 😀
    Ik ben mijn buik zat en wil de kleine graag gewoon veilig in mijn armen hebben.
    Wel gelukkig herkenbaar wat ik lees. Elke keer denk ik... Is dit een voorteken? 😁
    De vorige keer ben ik ingeleid dus ik weet ook niet hoe het voelt als het spontaan gebeurd.

Rissie, idd echt een verschil in verloskundige. De mijne zei nog voor oud op nieuw. Goed in de gaten houden of je hem vaak voelt en anders direct spoed bellen.

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja ik vind het ook maar raar. Ik vind ze helemaal niet goed! En ga er ook bij een evt 2e kindje niet meer naar toe!
    Ik hou het zelf goed in de gaten. En als ik vind dat ze niet goed beweegt bel ik gewoon de vk. En ik zeg gewoon je stuurd me gewoon door naar het zkh of anders ga ik zelf! Het gaat hier wel om mijn kind!!

Wel heel leuk om samen zwanger te zijn matarra! Je kan alles samen delen!

Vandaag weer in de prenatal geweest en uiteraard weer met dingen naar buiten gekomen! O o ik blijf kleding kopen!
    Ik ga nu echt niks meer kopen en wacht af wat we krijgen van de kraamvisite. De kleine heeft een kast vol haha
    Aan de ene kant wil ik ook dat ze komt! Wil der zien en vasthouden. Aan de andere kant denk ik o dan is heel het zwanger gebeuren klaar. Geen buik geen getrappel. Vind het nu ook wel een beetje eng. Hoe het zal zijn de weeën.de pijn.ben ook bang voor erna. Lijkt me zo pijnlijk on erna te plassen en te poepen. Je je slap en futloos voelt. De zeren spuitende borsten!! Bang dat er iets gebeurd of met de kleine. Vind het nu toch wel echt worden dat ik denk oei het kan nu ieder moment. En dat je niet weet wanneer vind ik nu ook wel erg vervelend!

8. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net nog naar het ziekenhuis geweest, maar gelukkig alles goed.
    De kleine beweegt over het algemeen vrij veel, dus dat is fijn.

Maar vandaag al de hele dag niet fit gevoel, strakke bovenhuik. (Ik dacht zou het zo ver zijn?). Maar vanaf de namiddag zo strak dat het niet meer ontspande ook niet in bad of liggend.
    Verloskundige om 21.30 uur maar gebeld na lang twijfelen. Voelde zij niets raars aan mijn buik maar ik
    Wel nog steeds. Bloeddruk gemeten en deze was opeens vrij hoog voor mijn doen. Dus zij wilde dat ik direct naar het ziekenhuis zou gaan. Dus dat gedaan. Net ctg, bloedonderzoek, urine onderzoek en echo gehad en alles was goed. De bloeddruk was uiteindelijk aan het dalen, dus dat was ook goed.

Nu lekker weer thuis in bed.
    Was wel ff spannend want de vorige keer hebben ze besloten om me in te leiden. Nu was er geen reden tot dus ik moet mezelf goed in de gaten houden.
    En toevallig lag ik net in dezelfde verloskamer als waar ik bijna 4 jaar geleden mijn zoontje heb gekregen.

De gynaecoloog vond alleen mijn buik best gegroeid. Vorige week 34 nu 38/39. Dus ze zou het doorgeven zodat de verloskundige kan kijken of ze dinsdag een groeisecho willen doen.

Ik ga eens proberen te slapen, ik hoop dat het lukt

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Spannende avond zo chanty, gelukkig is je bloeddruk weer gezakt!

Heel veel succes morgen simba, hopelijk slaap je vannacht nog een beetje.

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O chanty dat is schrikken!! Gelukkig een goeie vk die je doorstuurd voor een checkup! Gelukkig is alles goed met de kleine en met jou.

Heel spannend Simba! Hoop dat alles goed verloopt en jullie vandaag opnieuw trotse ouders mogen zijn!!

Hier zo erg moe,is echt al een paar dagen.kom moe uit bed.heb af en toe ook een beetje hoofdpijn en soms misselijk.vanmiddag mag ik weer naar de vk.ben benieuwd of het misschien door mijn bloeddruk komt?? Ben ook erg emotioneel.kan om alles wel huilen.word gek van me overbezorgde moeder die iedere dag appt,met moet ik iets voor je doen,moet ik helpen in huis.ik kom wel even langs en hoe gaat het met je!! Net eerst even gezegt dat ze er mee op moet houden!! Het id lief bedoeld maar word er gek van! En nu dat ik het gezegt heb voel ik me weer schuldig en heb ik een kut gevoel pff.

11. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Na een hele poos stil te zijn geweest meld ik me ook weer eens :)
    Had er gewoon geen tijd voor helaas.

Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar!
    En Nikaa Ismi en Emlilo van harte met jullie kleintjes!!

Heb net alles vanaf pagina 217 weer bijgelezen dus ben aardig bij dacht ik hihi.
    Heb weinig last van alles. kan nog door het huis heen ed.
    En mn buik is ook niet zo heel groot gelukkig hihi. Zal een een foto toevoegen.

Alleen af en toe last van maagzuur. En balen dat ik veel dingen zelf niet meer kan.

Wie is de volgende in de lijst met uitgerekende datums?

Morgen moeten we weer naar de verloskundige. Afgelopen week schatte ze hem op een 6/6,5 pond. Dus ik ben benieuwd of dat een beetje gelijk is gebleven en wat zijn werkelijke geboortegewicht wordt!

20160104_113414 (1).jpg

12. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Heej stokje! Haha :)
    Wat een mooie kleine buik heb jij zeg!
    Ik heb echt sinds laatste week dat het minder gaat. Hoeveel weken ben je nu?

Volgens mij ben ik de eerste.. 8 januari uitgerekend.
    Vandaag grote dag voor Simba!

Hihi Rissie, stuur je er toch een appje achteraan.. wel lief van je moeder alhoewel ik er ook opslot gek van zou worden ;)

Gelukkig is het allemaal goed Chanty!!

13. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wauw Stokje, wat heb jij een mooi klein buikje! Ik scheur letterlijk uit mijn vel :(

Ik ben over een anderhalve week aan de beurt, uitgerekend op 16-1-2016. Stiekem hoop ik dat ze deze week al komt, ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik kan me niet meer fatsoenlijk voortbewegen, truien en shirts zijn allemaal te kort, broeken zitten te strak en als ik ga poetsen kan ik de volgende dag bijna niet meer lopen van de pijn. Vooral mijn bekken en striemen doen zeer, maar tot heden zit madamme nog lekker trappelend en woelend in mijn buik.

Tot op heden heb ik weinig van voorweeën of iets dergelijks gemerkt. Dus ik denk dat ze nog even op zich laat wachten.

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik vind t al knap dat je nog poetst suus! Hier doe ik alleen nog de was en eten koken.

Tip voor de avond: gewoon een groot shirt aantrekken en blote benen. Lekker warm dekentje erover en je kunt iig kleding knel vrij op de bank zitten ;) de tijd van charmant zijn heeft hier echt plaats gemaakt voor praktisch!

En idd een heel lief buikje stokje, hier inmiddels ook niet meer. Gisteren wel in bikini naar zwembad geweest. Als mannen met een bierbuik gewoon rond kunnen lopen dan kan ik dat ook. Voelde wel gek hoor! En na een uurtje dobberen viel t erg tegen hoe t voelt als je uit het water komt. Het gewicht overviel me behoorlijk:p

15. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Heej Stokje leuk van je te horen! Mooie buik :)
    Simba vandaag helemaal spannende dag, succes hopelijk heb je snel de kleine gezond en wel in je armen!
    Chanty even schrikken maar gelukkig een goede vk, weet je het tenminste zeker en ben je gerust gesteld. Gelukkig is alles goed.

Ohh ik voel zoveel, zo vaak harde buiken en gisteravond echt met regelmaat harde buik maar dan pijnlijker en krampend gevoel. De verloskundige gaf aan dat het klinkt als voorweeën en dat die ervoor kunnen zorgen dat je echte weeën dalijk sneller vorderen maar dit hoeft niet. Ze was er iig wel blij mee dat er al vanalles rommelde maar het kan nog steeds 2 weken duren, geen touw aan vast te knopen. Ik ben 18 januari uitgerekend maar hoop ook echt dat hij deze week al komt hihi :D spannend he ladies!!!

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ben benieuwd of er al iets bij Simba is!!
    Hier bij de vk geweest vanmiddag. Ben nu in het zkh aan de ctg! Me
    Bloeddruk was te hoog en ze vond het niet goed. Dus door gestuurd voor een ctg en bloedprikken en urine na laten kijken. Gek mens die vk! Van de week belde ik en werd ik afgescheept. En nu moet ik opeens naar het zkh van der. Wel goed natuurlijk. Maar vind het een rare praktijk.

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hey meiden, heel af en toe spiek ik nog eens in dit topic....wat spannend dat jullie allemaal bijna uitgerekend zijn! Ik duim voor allemaal mooie gezonde beebjes :D

18. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Ik hoop dat simba ontzettend aan het genieten is na een best heftige ingreep... Kan zelf bijna niet wachten :D

Echt weeen gevoel heb ik nog niet echt gehad, meestal als ik wat kramp krijgt, gaan mijn darmen een paar minuten later werken, dus dan weet ik wel genoeg :D Maar bij mijn dochter was het ook van het een op het andere moment, dus we wachten hier rustig af!

Vandaag heeft onze grote meid voor het eerst in haar peuterbed in haar nieuwe kamer geslapen, wat was ze trots.. Ze vindt het tot nu toe ook erg leuk om haar bedje af te staan aan de baby, zo lief :D

Ze is er nu echt mee bezig, mede omdat wij vanaf november al zeggen dat eerst sinterklaas zou komen, daarna de kerstboom en daarna het vuurwerk... En dan... de baby :D Dus tja, laat maar komen :D Mijn man gaat voor de 16e, ik voor de 12e.. Zijn de 15e uitgerekend...

Rissie, wel fijn dat ze je nu serieus nemen! Succes, hopen op het beste!

En daisy, de tijd is gevlogen... En hoe is het bij jou? Aan je banner te zien best een heftig 2015 :( Hoop voor je dat je nu een mooie plakker hebt!

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hehe neemt ze je eindelijk serieus Rissie.. hoop dat alles goed is!

Oh jeetje Suus, zo'n last van je striemen??

O ben ik benieuwd of de voorweeen helpen Miekje, want ik heb ze ook af en toe.
    Maar laatste dagen ben ik ook aan de diaree :$ bah..

Hihu Jezsz.. zo zit er af en toe ook bij :) 1 broek zit savonds ook echt niet lekker meer bij mijn buik..

Sinds een week zwangerschapsischias. Dus met elke beweging schiet het in mijn rug.
    Nog wel aan het poetsen enzo, maar na een uur moet ik echt even op de bank ploffen..
    Ben vl ook zo dankbaar.. zonder mopperen doet hij de trapstofzuigen en dat soort dingen.. zo lief :)

O stoer hoor van je dochter Nijntje! Een peuterbed!
    Lief dat ze er zo mee bezig is :)
    Haha ja dus nu moet ze komen he ;)

Ikzelf heb hele zwangerschap 17 januari in gedachten, heel raar...
    Af en toe wordt ik dan beetje zenuwachtig want mijn echte data is natuurlijk 8-01. Over 4 dagen al!!!! Wow tijd vliegt echt!!

Daisykesie hoe is het met jou?
    Wat een jaar heb je gehad idd aan je banner te zien. En nu weer zwanger!! Ooo ik ga zo duimen voor je!
    En wat lief dat je even wat laat horen!!

20. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rissie, spannend. Ik hoop dat de waarden goed zijn en met de baby alles goed is.
    Nijntje, wat leuk hoe je dochter reageert. Mijn zoontje heeft ook een nieuw kamertje gekregen. En vraagt nu waar zijn broertje blijft. Wel is hij de laatste weken ontzettend aanhankelijk.

Deel Deze Pagina