MvM geweest... Mag ook beginnen! Vanmiddag eigenlijk geen bloed meer gezien, afwachten maar... Zat net heerlijk te genieten van een droge worst... Dom dom
Hoii lieve meiden, sorry even twee daagjes wat minder gereageerd erg druk en doodmoe.. zwangerschapskwaaltje Jeetje wat lees ik allemaal! Rissie wat schrikken zeg! En Nijntje ook! Bah kreeg kippenvel toen ik het las! Dikke knuffel voor jullie... hoe is het nu? Ik kan jullie misschien enigszins een beetje geruststellen dat ik toen het mis ging hele duidelijk oplopende (wee achtige) krampen had( werd er wakker van s nachts) en daarna 's morgens pas echt helder rode druppels. Je voelt gewoon dat het fout gaat ik wist het meteen helaas Vanmiddag schrok ik ook want ik voelde gewoon iets eruit lopen... meteen naar het toilet gegaan was het witte afscheiding! Helemaal nat.... maar doorzichtig/witgelig gelukkig, heb sowieso vaker afscheiding, jullie? Wat maken we ons gek he. Heb ook de neiging om nog een test te doen gewoon om een mooie knaller te zien. En daarna mvm inderdaad. Mooie test trouwens wat net langs kwam! Rissie hoe was het bij de vk? Liefs mij
Herkenbaar, van de afscheiding. Het is bij mij ook duidelijk anders. En van de week voelde ik het ook zo lopen. Zelfde als hoe jij het omschrijft. Ik ben vanavond gebeld door MvM ga morgen even terugbellen voor een afspraak!
Zo mooie test Nijntje !! gelukkig dat je bloed gestopt is!! Hier is het bloeden gestopt het is nu bruine afscheiding. Mijn gevoel zegt dat het gewoon goed zit omdat dat roze / bruine van gister avond en vanochtend vanmiddag gewoon gestopt was en het weer normaal wit/geel was. Toen ik voelde de eerste keer was het ook gewoon geel/wit en gelijk erna meteen bloed aan me vinger,weet gewoon zeker dat ik iets gevoeligs geraakt heb,anders had ik de eerste keer al meteen rood moeten hebben, en aangezien het meteen minder werd en nu bruine afscheiding heb. Alles was goed bij de vk en vond het erg leuk!! Allemaal boekjes mee gekregen. Bloeddruk enzo was ook goed . Had het vertelde over het bloed gedoe en zei dacht ook het zelfde .ze zei dat het kan komen idd door ontlasting( wat ik gister avond had) En door eventueel niesen hoesten of na de seks . En dat ik nog wel een paar daagjes wat bruine afscheiding kan hebben. Hopenlijk is de bruine afscheidng snel weg en ik hoop niet dat het als nog toch mis is of gaat. Heb gelukkig geen buikpijn. Op naar volgende week vrijdag de echo!! Oja en mvm komt donderdag avond nog langs
Zo net weer even alles bijgelezen. Wat vervelend van al die onzekerheid, kan me jullie angst goed voorstellen zeg.. Wel een mooie knaller bij mvm gelukkig Nijntje! Ik heb ook nog veel last van kwaaltjes wat me soms heel onzeker maakt.. vaak buikpijn, smiddags vreselijk moe en merk dat mijn huid en haar erg veranderd.. extreem droge huid en snel vet haar. Merk dus wel echt dat mijn lichaam aan het veranderen is. Dat stelt me soms gerust en andere keren weer onzeker.. leef ook helemaal toe naar 27 mei (mijn eerste echo).
Thnx dames! En Miekje, jouw berichtje stelde me wel heel erg gerust! De dame van MvM dacht ook wel aan een innesteling eventueel, en anders inderdaad de ontlasting denk ik.. Ze vertelde een verhaal van iemand die zij kende die de hele zwangerschap bloed verloor, en kreeg een heel gezond roodharig kind... hahaha... Rissie, fijn dat jouw eerste afspraak goed was... leuk is dat he, van alles te lezen
Hier alles gelukkig weer rustig ! Geen bloed meer , nog klein beetje gekleurde afscheiding maar het is al bijna weer normaal. Weet gewoon zeker dat ik het zelf veroorzaakt heb. Ben benieuwd als mvm morgen komt!! Hoop op een knaller dan ben ik zeker gerust! Hoe deden jullie dat bij mvm ,ze komt pas in de avond dus de ochtend urine in de koelkast bewaren?
Fijn dat het zo leuk was bij de vk rissie! MvM kwam hier al in de ochtend dus hoefde het niet in de koelkast te doen, ik weet niet wat jij moet doen?
Bij mij komt ze morgen avond half 9, ze had gezegd dat ik me ochtend urine moest opvangen, maar niet dat het in de koelkast moest . Vind dat niks dat het heel de dag moet bewaren
Denk dat ik dat wel eventjes doe, of het in de koelkast moet of gewoon zo, op internet wordt ik ook niet wijzer.ene zegt koelkast ander niet haha
Ik heb gisteren mijn avond urine gebruikt... Het hoeft nu volgens mij geen ochtendurine meer te zijn... Heeft ze mij ook niet gezegd... En ik had best een mooie test Hier trouwens ook rustig, net met de post weer een klein vlekje roze, maar veel en veel minder dan gisteren... Op naar de echo... Nog 9 dagen
Ik vind het ook maar raar, tegen mij zei ze wel ochtend urine . Ik heb gebeld en kan het gewoon op een donker plekje zetten,hoeft niet persee in de koelkast . Ik twijfel. U of dat ik Ddenk zal ik de ochtend Urine nemen,straks beïnvloed het de test omdat het al lang staat of de avond urine is misschien niet econcentreerd . Ik denk dat ik ze allebei voor de zekerheid even opvang .en morgen bekijk welke ik neem. Gelukkig dat het bloeden bijna over is Nijntje!