Simba ik kom speciaal voor jou kijken!!! spannend hoor en genietse! ik heb al een week last van hele erge voorweeen. en ik vind het ook wel spannend worden als het niet doorzet is donderdag ochtend het moment van strippen hopelijk heeft het dan zijn werking!!!! succes allemaal!!!
Zo eindelijk weer thuis vanuit het zkh! Gelukkig was alles goed met de baby.mijn waardes van het bloed en de urine zijn ook goed.ik moesten we heel lang wachten op de uitslag van de urine.was bang dat ik moest blijven.maar gelukkig was het goed.het is dus geen zwangerschapsvergiftiging wat de vk dacht.heb nog wel steeds hoofdpijn en met vlaggen misselijk.moest het in de gaten houden. Spannend lady!!!ben benieuwd of het doorzet.of dat het toch strippen wordt. Daisy leuk dat je af en toe nog steeds mee leest. Jeetje wat heb je een vervelend jaar achter de rug als ik je onderschrift zo lees!! Hoop dat 2016 een heel mooi jaar voor jullie mag worden met een mooi plakkertje!! Nijntje dat met die darmen en krampjes herken ik ook wahaha.zodra ik kramp hem moet ik naar de wc en ist over! Heb wel dagen van steken en hardebuiken.maar het wc is heel anders. Suus knap dat je nog veel poets!! Ik hou dat niet lang vol.stofzuigen en zitten.de was doen en zitten ga zo maar door, wel vervelend van de striemen die zeer doen
Rissie, goed om te horen dat alles goed is en je thuis bent. Ik ga morgen eens vragen of ze me niet kunnen strippen. Vandaag vrij redelijk gevoeld, nu weer van die vervelende druk op mijn hoofd. En dan voel ik ook altijd druk op mijn oren en neus gaat dicht zitten. Terwijl ik niet verkouden ben. Ik word een beetje gek van die twijfels steeds...steeds rare terug kerende klachten.
Ik probeer in huis nog te doen wat ik kan doen. Nu ben ik sowieso nogal pietluttig, dat is nu met die nesteldrang nog erger Mijn striemen doen me wel echt zeer ja, lichamelijk en emotioneel. Vroeger met sporten zag ik weleens vrouwen in de kleedkamer met een buik zoals ik nu en daar schrok ik toen van. Ik had wel striemen verwacht, maar echt niet zoals dit. Het doet me ook wel verdriet, al weet ik dat ik er straks iets heel moois voor terug krijg. De vk zei tegen me dat het wel mee valt :x Volgens mij om me gewoon een goed gevoel te geven Ik hoop gewoon dat ik me straks nog prettig in mijn vel voel. En mede dit is een reden voor mij dat ze er nu wel uit mag komen, ik wil erger als dit echt voorkomen.
Rissie fijn dat het allemaal goed was! En wat een boel voorweeeen al zeg.. hier totaal geen last van... We zullen zien En susanne, jeetje, ik snap dat je daar last van kunt hebben! Hopen dat het straks een beetje weg trekt...
Agh jeetje suus. Dit is niet leuk!! Hopenlijk trekt het nog weg of dat het minder word! Echt voorweeen heb ik ook niet hoor Nijntje. Of zijn harde buiken voorweeen? Hier gister wel met de vk besproken dat als ik overtijd ga bij 41 weken word ingeleid. Dus over 2 weken is ze er zo ie zo!!
Rissie mooi dat alles goed gaat! Hoop dat het bij simba ook allemaal volgens plan verloopt. Susanne, k kan me voorstellen dat die striemen zeer doen! Ik heb soms al last als hij langs mijn navel gaat omdat dat nu zo'n uitgerekt velletje is. Ik voel nog niks anders, ben de 18e uitgerekend dus verwacht dat hij nog mooi even blijft zitten. Heb alleen wel dat ik veel meer de beweging onderin mn buik voel. Net als in het begin. Hoe is het weer bij jullie? Bij mij dikke ijzel hihi (woon vlakbij groningen) Hoopte al niet dat t afgelopen nacht ging beginnen. Voor de verloskundige ook niet leuk om nu langs de weg te gaan. Vanavond mogen we weer heen dus ben benieuwd wat ze zegt!
O Jeej stokje! Heb net foto's en filmpjes gezien van het weer bij jullie.hoop idd dat de kleine nog even lekker blijft zitten.om nu over straat te gaan is niet erg fijn,en gevaarlijk!! Ik hoop niet dat het weer hierheen komt.(zuid-holland)
Het is inderdaad niet fijn om nu over straat te gaan. Ik ga ook niet autorijden nu haha. We wonen langs een kanaal. Doodeng. Gelukkig is bij ons de weg meer drap dan ijs. Dus redelijk begaanbaar
Ben heel benieuwd hoe het bij SImba gegaan is, hopelijk gaat alles goed! Brrr Stokje, zou het lichtelijk benauwd krijgen van dat weer hoor! Je zou maar nu naar het ziekenhuis moeten. Fijn vooruitzicht Rissie dat je niet langer dan 41 weken door hoeft te lopen! Auw Suus, dat ziet er best pijnlijk uit zeg. Kan me voorstellen dat je daar best verdrietig om bent. Maar geef het straks tijd om te herstellen, het trekt echt heel veel weer weg. Maar je hoopt natuurlijk altijd dat je geen striemen krijgt. En hoe leuk die campagnes ook zijn met I earned my stripes etc... het lijkt met nog best lastig om dat ook daadwerkelijk zo te voelen. Hier vandaag 37 weken. Nog maximaal 5 weken haha en dan is de kleine meid er!
Hey Suus ik begrijp je hoor. Ik heb het niet zo erg als jou maar weet wel door de paar die ik heb dat ze gelukkig stukken lichter worden na verloop van tijd. Hier vannacht een "valse start" gehad. Had dus mega rug weeën en en weeën maar die stoppend een paar uur. Niks zo erg als pijn hebben maar het zet niet door grrr!
O jeetje Suus, dat is echt minder ziet er ook pijnlijk uit Is daar dan helemaal geen middeltje voor? Dat misschien alleen de pijn voor nu wegneemt? Hopelijk heb je er straks minder last van! Lekker vooruit zicht Rissie! Ik moet donderdag op controle, 1 dag voor uitgerekende datum ben benieuwd wat ze zeggen. De kleine man is lekker bewegelijk en vandaag nergens last van. Ik denk dat hij nog wel lekker blijft zitten. Oei stokje, ik zag de filmpjes op fb van schaatsen op asfalt.. lijkt me ook niet prettig nu! Ik woon in Noord Holland en ze zeggen dat hier ook sneeuw gaat komen.. brrr normaal leuk maar nu.. Jaaa Jeszs ook de 37 weken gehaald spannend hoor! Ah das balen Lady!! Zet dan gewoon door.. pfff nu weer afwachten.. bij mij zijn nu ook alle voortekenen weg.. maar jij had ze ook in je rug? Hoe voelde dat?? (Niet fijn neem ik aan maar waar kan je het mee vergelijken?) Ben nou wel errug nieuwsgierig naar Simba!
Mooie buikfoto matara!! Nog een paar daagjes tot de datum!!spannend! O lady dat is ook spannend zeg!! Niet fijn dat het gestopt is! Hopenlijk zet het snel weer door zodat je snel je kleintje hebt. Vind het nu wel spannend worden,kan me er nog niks bij voorstellen dat ik er straks zie!!! Daarom ben ik ook soms nog wel angstig.dat ik denk straks gaat het alsnog fout of tijdens de bevalling.brr wil der gewoon veilig in me armen kunnen houden nu.
Wat dat betreft die wil je niet hebben ben ook wel dankbaar dat die bij mij niet doorzette. Man man man die pijn vond ik erger dan mijn weeën in mijn buik. Eigenlijk gewoon alsof iemand een mes in je rug steekt of dat je er zwaar doorheen gaat. Heb ze nu voor het eerst gevoeld en ik hou ze graag als laatste keer gelijk. Wat wel helpt gelijk druk of massage op je rug op die plek.
Stokje ik heb de weerbeelden gezien. Ongelooflijk wat een verschil. Ik woon in Zuid Limburg en hier is het gewoon 7 graden. Hopelijk blijft hij nog ff bij je zitten zodat je niet de deur met spoed uit moet. Susanne ik kan me voorstellen dat de striemen pijn doen. Wat vervelend voor je. Ik heb weer een dagje ziekenhuis erop zitten. Vanmorgen bij vk op controle en doordat de klachten hetzelfde zijn gebleven ben ik doorverwezen Naar het ziekenhuis, onderzoeken, ctg en echo. En alles was goed. Nu kwamen ze er wel nog achter dat het buikje vrij groot is. Ze schatten het gewricht nu op 3,7 kg. Ze hebben gepraat over inleiden maar ze Willen kijken of het vanzelf gaat. Dus vrijdag glucose test en ctg. Groeiecho niet meer omdat dit geen zin meer heeft zegt gynaecoloog. Dus ik vraag wat betekent dat dikke buikje nu... Blijkbaar kan het zijn dat ik suiker heb of Een. grote baby is. Ze heeft ook nog even gekeken naar de ontsluiting. Die was 1cm en ze heeft me geretoucheerd. Ben benieuwd of dit effect heeft. De vk zei vanmorgen nog dat dit pas na ruim 39 wkn effect kan hebben. Dus nu weer afwachten tot vrijdag
Ik ben de vorige keer met vooral buik en rugweeen samen begonnen... Misschien omdat ik wel bekend ben met rugpijn en we hier ook goede oefeningen voor hebben gehad met de zwangerschapsgym, maar ik vond de pijn in mijn rug wel meevallen Toen de vliezen gebroken waren, werd het een weeenstorm in de buik, dat is iets wat ik niemand toewens Haha... Beenweeen heb ik nooit gehad, maar die schijnen heel erg te zijn, omdat je daar vrijwel niks tegen kunt doen... Chanty, je bent er maar druk mee zeg... Hoe fijn zou het zijn als we ze gewoon allemaal in de armen kunnen sluiten Hopelijk heeft het toucheren geholpen! Ik zag vanmorgen ook de beelden uit het noorden, heftig hoor... Helemaal als je naar het ziekenhuis moet... Ik blijf tot nu toe nog thuis, vk praktijk is 5 minuten lopen en onze kraamverzorgster woont op 10 minuutjes fietsen en die kan ik rechtstreeks bellen, zodra het begint. Ik woon in Twente en dat was vanmorgen twijfel, maar morgen zou de ijzel-lijn zakken... ben benieuwd.... vandaag maar vast wat extra boodschapjes in huis gehaald.. Oh en vandaag nog een wiegje gekregen van mijn ouders, zo lief!
Voor iedereen is het natuurlijk anders de 1 merkt meer pijn op dan de ander. Zo heeft een ander weer bij buikweeen een heftige of nare ervaring terwijl k die juist weer mee vond vallen. En ik heb ook veel rugklachten heb spit en een ontzettend zwakke rug dus ik weet wat pijn is. Maar deze pijn van gister was echt niet te filmen. Dus ik kan alleen mijn ervaring vertellen als er naar gevraagd word Ik hoop in ieder geval dat het de volgende x als jet zou gebeuren wat milder os in de rug. En of als een ander het heeft ook het milder is uiteraard.
Bedoelde het ook niet verkeerd hoor lady Wilde het zeggen zoals jij het zegt Iedereen ervaart het anders.. Moest er ook een beetje om lachen, omdat ik ze juist in de rug zo vond meevallen Laten we hopen dat het voor iedereen zo prettig mogelijk verloopt!
Iedereen ervaart dit inderdaad anders. Hier telkens beenweeen, rugweeen en buikweeen. Been- en rugweeen vindt ik de ergste omdat deze niet weggaan en buikweeen om de zoveel minuten terugkomen.