NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Goedemorgen dames :)

Lady ik herken je gevoel! Hier ook voor de zoveelste keer vals alarm. Vannacht dacht ik weer dat het ging doorzetten. Begon gisteravond al, in bad ging het door, en s nachts werd ik er wakker van. Het werd steeds regelmatiger en steeds pijnlijker. Vooral in mijn buik maar doortrekkend naar de rug. Een rotgevoel maar wel heel goed te doen dus ik wist dat het nog niet de echte weeën waren maar dacht deze keer echt dat het zich opbouwde. Heb ik al zeker 3 keer gehad echt een paar uur lang. Dan ga je vanzelf denken dat het niet meer lang duurt terwijl het nog 3 weken zo door kan gaan... en daarmee maak ik mezelf en m'n lieve partner helemaal gek. Heb hem vannacht maar niet wakker gemaakt heeft hij tenminste wel nog een goede nacht 😊 bij jullie nog alles rustig?

2. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Bij jou dus ook lekker spannend Miekje!

Bij mij is het nu sinds paar dagen rustig.. denk dat de kleine man nog wel lekker blijft zitten.
    Morgen naar vk. Ben benieuwd of ze al met opties gaat komen of dat ze zegt wacht volgende af..
    Vl gaat iig wel mee morgen. Hij is echt al beetje zenuwachtig haha

Kennis van hem is eergister vader geworden.. vond hij niet zo leuk haha wel leuk natuurlijk maar zegt ie: nou, jij bent langer zwanger en ik wil ook gewoon zo graag dat hij komt. Kan niet wachten!
    En te glimmen al als een trotse papa! Zo lief :)
    Dan smelt je toch!

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O spannend miekje, wel vervelend dat het dan niet doorzet!!
    Hier nog geen last van de weeën.
    Wel had ik gistere avond opeens een natte plek bij me bil toen ik van de bank opstond,,hoe die er kwam geen idee??? Dacht shit heb ik vruchtwater verloren? Maar heb niks meer gezien,dus het zal wel niet.maar toch vreemd hoe die natte plek daar dan kwam,

Hoe gaat het met jullie en de kleine emilo?
    Nog steeds niks van Simba ? Hoop dat alles goed is met haar en de kleine.

Spannend matara over 2 daagjes de datum!! Heerlijk als die mannen er ook zo mee bezig zijn he.voor hun is het ook spannend! Hij Appte van de week ook ja die is bevallen met 38 weken en die is ook vader.dus hij vind het nu ook echt spannend.net als gister dat natte plek,ja ik heb dienst,voel je wat?? Ga op de wc kijken dan?? Anders bel ik me werk dat ik niet kom haha.gekkerds

4. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ja wilde ook net vragen hoe het met de kerverse moeders Nikaa, Ismi, Emlilo en Simba gaan :)

Natte plek bij je bil?
    Weet ik ook niet Rissie.. verder wel droog geweest tot nu?
    Bedoel kan ook zijn dat je scheurtje hebt en dat het vruchtwater in kleine beetjes naar buiten komt.
    Tenminste is mij verteld :D

5. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Meiden hier ben ik dan eindelijk.. maandagmiddag 13:36 is Caitlin geboren ze woog 3255 gr en is 48 cm..
    het was een heftige gebeurtenis zowel voor mij als voor Caitlin vandaar dat ik niet eerder reageerde.. ik heb heel veel pijn gehad en sinds vandaag ben ik weer op de been. Zoals het nu lijkt mag ik morgen naar huis.. Helaas woon ik in het noorden van het land en heb ik dus weinig tot geen visite gehad ivm het weer..
    ik heb mijn man even op pad gestuurd voor kleding maat 48 want 50 is haar veel te groot..

Ik hoop voor iedereen hIer een voorspoedige bevalling en dat jullie ook maar snel jullie kleintje vast mogen houden.

6. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn kleine kereltje is morgen alweer 2 weekjes!
    Hij doet het super en wij raken al steeds beter gewend aan de gebroken nachten haha..
    Zelf ben ik nu bijna hersteld van alle lichamelijke ongemakken van de bevalling. Wel heb ik nog flink last van m'n hormonen, de baby blues/ kraamtranen hakken er soms nog flink in. Heel vervelend vind ik dat want het enige wat ik wil is gewoon genieten van dat mooie kleine mannetje. Het gaat vanzelf over gelukkig..

Iedereen die bevallen is, gefeliciteerd met jullie kleintjes!
    En voor de rest, heel veel succes met de laatste loodjes..

Hier een foto van de eerste keer samen naar buiten. Op oudjaarsdag naar de oliebollenkraam :)
    image.jpg

7. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Simba!
    O wat vervelend om te horen :( en pijn en door het weer weinig tot geen visite :( hopelijk ben je evengoed aan het genieten??

Goed om te horen Nikaa!! En wat een heerlijk ventje heb je :)
    Snel hersteld ben je! Balen van de kraamtranen maar wel fijn dat je al lekker aan de wandel bent met hem!

8. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Fijn om van je te te horen Simba! Gefeliciteerd! Nu lekker genieten na al die spanning.

Nika heerlijk om naar buiten te kunnen en lekker te genieten!

Hier heb ik vandaag echt ontzettend veel harde buiken en ze zit giga onder mijn ribben dus dat is echt niet prettig hopelijk zet het vanavond door.
    Ben wel echt in spanning voor morgen tussen 9 en 10 word ik gestript echt te spannend!

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Simba gefeliciteerd met jullie meisje!! Leuke naam!!
    Gelukkig dat alles weer goed gaat met jullie beiden.
    O dat is minder weinig visite door het weer.hopenlijk mogen jullie snel naar huis!! Geniet ervan.

Ah nika wat een scheetje!! Word er jaloers van hihi.
    Wel balen van de kraamtranen ,maar denk dat veel vrouwen er last van hebben.het hoort erbij! Geniet van je mannetje!

Ja vond het ook raar een natte bil.heb verder geen natte plekken meer gehad of iets nats gevoeld wat langs me benen liep ofzo. Dus weet het ook niet hoe die plek daar kwam.heel vreemd ook.hou het toch even in de gaten.

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Oeh succes morgen Lady!
    Hopelijk werkt het!! Hoe werkt dat eigenlijk strippen? Weet wel wat het is maar bedoel, bij de 1 breken de vliezen heel snel en bij de ander niet.. ik snap dat niet zo goed..

Ik ben ook beetje in spanning voor morgen.. is gewoon controle maar toch.. komt zo dichtbij nu allemaal hihi

Moet je snel weer voor controle Rissie?

11. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Bij strippen als het effect heeft is dat meestal binnen 6 uur. Ze kunnen per ongeluk je vliezen breken maar meestal gebeurt dat niet.

12. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Succes Lady!!!

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Succes vandaag lady!!
    Hopenlijk gaat het iets doen.

Ik moet maandag weer op controle matara.
    Geen nat meer gezien.ook als ik die trucjes lees op internet zoals blazen op je hand komt er niks?
    Dus denk niet dat het vruchtwater geweest is.waarvan het wel is geen idee??
    Slaap hier sinds 2 nachten echt slecht.kom niet in slaap ,zie ieder uur op de klok pff.tegen de ochtend van ik in slaap.ben denk erg zenuwachtig.overdag merk ik het niet zo.maar s avonds en s nachts wel,lig aan vanalles te denken brr.

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh Lady spannend, hoe gaat het nu?

Rissie de zenuwen 's nachts zijn herkenbaar. HIer vannacht ook lang wakker gelegen vanwege spanning. Heel vermoeiend maar hoort er allemaal bij.

Hier zitten nu echt al een aantal dames dichtbij de uitgerekende datum zeg! Heel spannend, toch elke ochtend even gluren of er al nieuw babynieuws is.

Fijn NIkaa dat het allemaal goed gaat! En wat waren jullie al snel buiten. En kraamtranen... lekker laten gaan, hoort er allemaal bij. Het is niet niks he....

Simba gefeliciteerd met jullie kleine meid!! Nu de tijd nemen om te herstellen, hopelijk voel je je snel beter. Heb je al bericht of je vandaag naar huis mag?

Mataraa alles nog rustig gebleven bij jou?

Miekje hoe was jouw nacht?

Hier gaat het allemaal goed, denk wel wat last te hebben van oefenwerk, maar niet heel heftig. Vandaag weer controle en nog even wat dingetjes bespreken over de bevalling die mij (uiteraard na de afspraak) vorige week alsnog te binnen schoten. Dat geheugen ook....

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gaat ook alles goed hoor! Naima komt 's nachts wel heel vaak, ik ben heel blij wanneer ze een uur of 3 tussen de voedingen laat zitten haha! Maar het zal vanzelf wel beter gaan. Vandaag gaan we even wegen op het cb, als ze niet genoeg aankomt, ga ik kolven en geven we haar bijvoeding. Maar ik heb goede hoop!

Simba ook gefeliciteerd met je kleintje!!

En voor de rest: nog Ffies meiden! Jullie kunnen het!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,3 KB
      Weergaven:
      2
  16. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Haii dames,

Simba fijn om van je te horen! Proficiat met jullie dochter! Hopelijk ben je door haar snel de minder fijne ervaring vergeten! Geniet lekker samen van jullie mupke :)

Ohh Nikaa wat een heerlijk mannetje! Door jouw foto kan ik helemaal niet meer wachten!!! 😍
    Ahh Ismi ook al zo'n schatje, dat lachje!!! heerlijk genieten!!! 😍

Lady succes vandaag!! Spannend, heb veel goede verhalen gehoord over strippen dat het vaak de bevalling op gang brengt ben benieuwd! Mataraa ook succes, wordt toch spannender die controles dichterbij de datum he?

Jesz en Rissie ik heb ook last van die zenuwen! De nachten zijn momenteel echt helemaal niks, kunnen we alvast wennen hihi. Hier gisteravond weer regelmatige, steeds pijnlijkere voorweeën gehad, er lijkt echt een opbouw in te zitten en het trekt door naar mijn rug. Moest me er nu ook echt op concentreren, maar na 2 uurtjes zoiets zakte het weer weg. Ze zijn echt nog heel goed te doen maar worden wel "erger". Door de dag heen heb ik ze soms naar wel heel onregelmatig. Zoooooo spannend! Ik hoop steeds dat hij eerder komt maar dat is nergens op gebaseerd, al komt dat ook wel door die voorweeën steeds.

Jesz wat voel jij precies als voorwerk? Ben benieuwd of we hetzelfde voelen!

Ohhh dames laatste loodjes!!! Succes allemaal.. nog eventjes dan hebben we allemaal de kleine in onze armen 😊

17. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben niet helemaal zeker of het al onder voorwerk valt, dat ga ik vanmiddag even navragen bij de controle. Maar heb sinds enkele dagen dat ik een plek rechtsbovenin mijn buik ineens voel aanzwellen tot een vrij pittige kramp en dan schiet er in mijn middenrug ook eenzelfde kramp in en dat neemt dan langzaam weer af. Geen regelmaat, maar wel steeds vaker.

18. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Aagh wat een schatje!! 😍

Andere meiden ook van harte, klein uk in die grote wagen ook zo cute. Wat zijn ze dan klein hè!

Allen succes met het geduld, de klachten en eventuele spanning. Hier alles nog steeds fluitend (uitgerekend 18/01). Gistern nog een stuk gefietst, kan en doe alles nog. Voor mijn gevoel is een hele bevalling nog laaaang niet aan de orde. Zou bijna willen dat ik ergens last van had zodat het wat meer werkelijk zou worden ofzo 🙈

19. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Agh ismi wat een lieve foto van naima!!!

Hier heel me huis gepoets denk nu toch wel nesteldrang haha.
    De vluchttas is ook klaar.stond al een poos klaar,maar moesten steeds wat laatste spulletjes in.dat is nu ook gedaan.
    Norki marki dat gevoel heb ik ook wel dat ik het idee heb dat de bevalling nog ver weg is.omdat ik ook nog niks voel van voorweeen ,slijmprop ofzo.voel me nu ook wel goed dat ik veel kan.vorige week en de week ervoor niet,kon ik amper lopen en had ik snel pijn.misschien had dat met de indaling te maken.ben nog wel snel moe,maar dat is normaal .zie het ook allemaal nog niet zo voor me de bevalling,en dan je kleintje.kan me het gewoon niet voorstellen!! Spannend

20. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Wat een heerlijke foto Ismi!!! Wat een rijkdom :)

Jeszs hier alles nog steeds rustig.
    Op de bewegingen van de baby na dan haha
    Vanmorgen op controle geweest. Bloeddruk goed, gewicht nog steeds het zelfde, genoeg vruchtwater enzo.. hartje goed..
    Meneer blijft nog wel even zitten denk ik zo!
    Volgende week dan zou ik eventueel over strippen na kunnen denken maar dan ben ik net geen 41 weken en dat wachten ze liever af.
    Maar weet nog niet of ik dat wel wil.. wil denk ik liever aankijken of de natuur het zelf misschien gaat doen..
    Voor nu wacht ik maar gewoon af tot volgende controle.

Rissie, de slapeloze nachten heb ik ook! Toch beetje het onwetende dat je erover gaat nadenken. Slaap nog maar iets van max 5 uur per nacht, ben wel moe maar nou ook weer niet zo super moe..
    Voorbereiding voor straks alvast denk ik de gebroken nachten ;)

Norki heb ik ook hoor het idee dat het nog lang niet zover is!

Miekje vind het toch wel spannend hoor als ik het zo bij je lees :)

Deel Deze Pagina