NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Spannend matarra!! Gelukkig dat de controle goed was, het zal nu toch niet heel lang meer gaan duren!
    Ok spanend hoor miekje die weeën die op en afgaan!
    Ik plaats hier nog even een buikfoto! Misschien wel de laatste!!

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Even een update 10 uur gestript 3 cm ontsluiting al. En ik heb nu heel regelmatig pijnlijke weeën alleen jammer genoeg tussen 30 en 40 sec

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Het begint dus te rommelen lady!! Hopenlijk zet het verder door zijn is jullie kleintje er over een aantal uurtjes,,,,

4. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend lady twilight... Fijn dat je al met drie begonnen bent.

Ik moet morgen op controle in het ziekenhuis ivm het feit dat ze dinsdag zagen dat het buikje dikker was en de baby ongeveer 3,7 kg is. Ben benieuwd morgen..

5. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ohhh lady spannend zeg! Dan gaat t vast snel gebeuren succes! Chanty succes morgen in het zkh!

Hier weeeer voorweeën, pijnlijker maar nog steeds regelmatig en zonder dat er een duidelijke opbouw in een wee zit. Maar zo zenuwslopend!

Mataraa fijn dat alles goed was!

6. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Spannend Lady! Wel fijn dat je al 3cm had!
    Hoop zo voor je dat het doorzet!

Mooie buikfoto Rissie! Naja het kan nog 2 weken duren he haha maar ben zwangerschap nog niet zat dat scheelt wel.
    Alhoewel ik wel super benieuwd ben hoe hij er nou uitziet :)

Chanty voor jou ook spannend! Succes morgen!

Nou Miekje gaat lekker bij je :( hoop ook dat het bij jou doorgaat zetten nu!!

Zet m op meiden! Nog even! Dikke knuff

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jeetje wat spannend hier allemaal dames!!
    Spannend miekje hoop dat het dit keer doorzet! Steeds met weeën lopen lijkt ne niet fijn!

Succes morgen in het zkh chanty!
    En morgen de datum voor jou matara!!

Ben ook benieuwd hoe het met lady gaat!

Ik zit hier nog rustig op de bank.niks aan het handje!! Nog niet Hihi.

8. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Spannend Lady! Veel succes!!!

Heerlijk al die schattige kleintjes, ik ben heeel benieuwd naar die van mij :D Ook ik kan nog ff wachten denk ik, ook hier nog nergens last van...

9. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hihi volgens mij stond ik als 1e op de lijst, maar ga ik als laatste bevallen..

Voel me trouwens niet echt lekker.. grieperig.. hoofdpijn.. verkouden.. bah..
    En moe maar kan niet slapen..

10. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik ben sinds gisteren thuis.. Heb verschrikkelijk veel last van stuwing (ik geef geen bv) hopelijk zakt het straks wat af pfff
    Caitlin doet het super.. en onze zoon is een trotse grote broer..

Lady spannend hoop dat het niet lang meer duurt..
    Voor de andere dames succes met de laatste loodjes het duurt vast niet lang voordat ook jullie eindelijk jullie kleintje in de armen hebben

11. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Nou mataraa, ik gok toch echt dat ik later ga bevallen;) anders zouden ze je wel erg lang laten lopen...

12. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hihi je weet het niet Jeszs.. als ik 2 weken overloop en jij 1 week eerder bevalt ;)

Heerlijk thuis Simba!
    Ik ga ook geen bv geven.. is nog wat aan die stuwing te doen?
    Hoe gaat het nu verder?

13. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Gekneusde koolbladeren schijnt verlichting te geven.. 🙈

14. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van het ziekenhuis. Ik word vanavond ingeleid. Spannend...

Voor stuwingen hielp bij mij de vorige keer strakke topjes en Citroen persen en dat drinken vanaf dag 1.

15. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ohh Chanty wat spannend!! Succes en wat een heerlijk vooruitzicht om je kindje morgen sowieso in je armen te hebben!!

Lady hoe is het bij jou?

Simba heerlijk lekker thuis met de kleine! Heb inderdaad ook gehoord dat koolbladeren ( uit het vriesvak meen ik zelfs) helpen tegen stuwing.

Rissie mooie buikfoto!

Ohh ik word echt zo onzeker van die voorweeën. Gisteravond echt weer zoiets gehad van het gaat doorzetten maar ik viel gewoon in slaap en vanmorgen was de eerste keer dat het weer opnieuw begon te rommelen. Toen twee uur lang menstruatie achtig gevoel gehad doortrekkend naar de rug, nu weer af en toe zo'n voorwee. Maar ik moet misschien maar gewoon er vanuit gaan dat dit zo nog een week doorgaat, anders is het elke keer een teleurstelling als het niet doorzet. Ohh verheug me zo op ons mupke 😊Waar zoeken jullie afleiding in eigenlijk?

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Spannend Chanty!! Wat heerlijk!! Veel succes!!

Dank je voor de tips norki en chanty!

Erg he Miekje!

Mijn afleiding is ook denken dat ik nog zeker 2 weken zo er bij loop. Dat scheelt wel in mijn gedachte gang. Verder doe ik lezen, tv kijken, hond knuffelen, beetje stof weg poetsen, appen ( ik reageer niet meer gelijk want zo houdt je mensen op de hoogte haha) muziekje op, spelletje op telefoon spelen enzo..

Ik had trouwens net een natte onderbroek en lichte menstruatuekrampen.. de kleine is ook hele tijd bewegelijk onderin mijn buik... toch maar even maandverbandje gepakt...
    Ben nu wel even wat onrustiger er door maarja.. er gebeurd nog 2 weken niets probeer ik maar te denken ;)

17. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Vertellen jullie trouwens dit soort dingen tegen je vl/ml?
    Bedoel hij is nu op zijn werk en ik vertel het hem wel als hij thuis komt. Anders zit hij gelijk in de zenuwen ;)
    En de voorweeen? Zeggen jullie dat ook?

Gewoon even nieuwsgierig :)

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Spannend chanty!! Hoop dat de kleine er snel is voor jullie.

Ben benieuwd hoe het met lady gaat!!
    Spannend nog steeds miekje en matara.
    Ik vermaak me met van alles.
    Dingen in het huishouden,films kijken.boodschapje doen.koffie drinken bij familie.
    Mijn man wordt nu erg zenuwachtig,appt heel de dag door of alles goed gaat.of ik al iets voel.
    Heb nog geen gekke dingen gehad ,zoals voorweeen,buikpijn of vruchtwater.,anders zou ik het wel zeggen.alleen die natte plek van de week op mijn bil,dat had ik pas gezegt toen hij thuis kwam,want had er na ook niks meer gezien en dan maakte hij zich straks druk om niks.

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Haha zo is mijn vriend ook.. hele tijd appjes.. wel schattig

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Idd wel schattig en lief hoe bezorgd ze dan zijn!! Net belde ik ook even om te vragen wat hij wilde eten.appte die later ja heb die klant opgehangen en afgekapt omdat jij belde haha

Deel Deze Pagina