NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Wat een leuk idee! Misschien ook leuk om erbij te zetten wat de uitgerekende datum was en wat de uiteindelijke datum geworden is? Bij de dames die hun kindje al hebben? :)

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Of ms op welke termijn de beebjes geboren zijn? Is ms overzichtelijker :)

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ja dat kan ook :)

Manlief heeft net gekookt.... chilibonen... verdacht hete mega pittige chili con carne, niet alleen ik word ongeduldig😂
    Het zal me benieuwen. Heb de hele dag al ( onregelmatig) harde buiken soms met ongi gevoel. Maar het zal wel niks zijn.

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Haha miek, dan hoop ik voor de verloskundige dat de bevalling nog een dagje duurt :p

Hier vandaag ook veel harde buiken, niet helemaal lekker in orde en kan erg weinig hebben....nu lekker met hittekussen op de bank

5. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hahahahaha :D Dat lijkt me ook echt zooo genant....

6. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Haha ja ik red het nog hoor. Vandaag weer nergens last van pfff haha
    Wel wordt ik af en toe gek van de lief bedoelde berichtjes.. en is de baby er al? Hou je het nog vol? Is het nog rustig? Nu pas merk ik dat ook al is het lief bedoeld, het best irritant is.
    Het liefste wil ik reageren: neehee jahaaa je hoort het vanzelf wel, maar das niet zo aardig he ;)

Leuk idee die lijst idd!

Oei chilli hahaha hoop het ook voor de vk dat het nog een dagje later wordt :p maar voor jou dat het werkt.

Ja vind deze forum ook zo super! Je kan echt alles bij elkaar kwijt! Zooo fijn :)

Dinsdag is mijn zus jarig.. stiekem hoop ik dat ie nu nog maar een paar dagen blijft zitten.. voor de gemakkelijkheid.. andere kant denk ik: blijf je nou baby??

Ondertussen heb ik een adhd in mijn buik dus die heeft het nog wel lekker haha

7. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Pff al die harde buiken bij iedereen... lichaam is voorbereidend bezig maar kan ons ook lekker voor de gek houden ;)

8. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Oh ja, ik word ook de hele dag door geappt en gebeld. Om kierewiet van te worden.

Of dat familie ineens vaak op de koffie komt, terwijl je ze normaliter bijna nooit ziet. Ik heb ook zoiets van LAAT ME MET RUST! :D Het is vast lief bedoeld, maar wel echt irritant.

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hier gelukkig dit keer geen last van. Vorige zwangerschap hebben mensen dat 4,5 week lang (ingeleid met 41,3) gedaan, haha geloof dat ze nu pas vanaf 40 weken durven te vragen:D

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik reageer ook vaak niet meer gelijk.. wacht een tijdje ;)
    Anders krijgen ze de volgende keer gelijk een vermoeden als ik niet reageer gelijk haha

Hahaha ja dan denk je ook? Oh nu wel? Haha

11. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Haha dat is wel fijn Jeszs.. of vind je dat nu jammer?

12. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Rissie lady en chant gefeliciteerd met jullie kleintjes!

Bij mij is er nog niks aan de hand.
    Donderdag en vrijdag wel naar 't ziekenhuis geweest.
    Omdat ik donderdag vanaf een uur of elf ineenkeer veel minder beweging voelde. Donderdag avond en vrijdag ochtend ctg gehad en echo. Alles was verder wel goed. Maar vind het nogsteeds een beetje raar dat t zo ineens uit t niets was.

Hebben jullie ook "voortekenen" gehad voordat t begon?
    Dat je dacht goed er is iets anders?

Ben benieuwd wanneer alle beebs geboren zijn!
    Als het goed is is 1 februari de "laatste" dag voor mij. Dus het zouden allemaal januari kindjes moeten worden toch?

13. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Fijn dat het goed is Stokje!
    Goed dat je naar ziekenhuis bent gegaan!

Ik ben ook benieuwd wanneer alle babys er zijn!
    Mijn "laatste" dag is 22 januari..

Hebben jullie dit ook?
    Overdag lekker relaxed en schoonmaakje en koffie drinken enzo..
    Maar savonds na het avond eten wordt ik beetje zenuwachtig. Zie ik er tegen op om de nacht in te gaan.
    Teneerste omdat ik slecht slaap en ten 2e.. geen idee haha
    Beetje raar eigenlijk..

14. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Dat herken ik helemaal mataraa... Ik had het er net nog over met mijn man.. Overdag is iedereen wakker en bereikbaar (makkelijker in ieder geval) en aangezien ik een dochter heb die opgehaald moet worden, is het wel een boel om dan aan te denken... En bij mij ging de eerste heel snel, dus moet ook niet te lang wachten met vk en oppas bellen. Maar ja, je wilt ook weer niet te vroeg bellen... Haha, je begrijpt het vast :D

En in de avond is mijn buik vaak ook continu hard... Vanmorgen was hij heerlijk soepel..

Stokje, goed dat je het hebt laten controleren, beter 10x teveel dan 1x te weinig toch?

15. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Haha ja heb ik ook,
    Je wordt toch op de een of andere manier zenuwachtig. Want het kan misschien wel eens beginnen vannacht.

M'n vriend had afgelopen nacht een voorgevoel zei die... Maar helaas hij zit nu nog warm in m'n buik.

16. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Controles vond ik wel fijn inderdaad.
    Bij de 2e keer had ze gezegd dat het goed was als er een onregelmatige hartslag was. En op Den duur bleef het maar bij een regelmatig lijntje.. toen kwam ze naar me toegekomen en vroeg of ik m wel voelde. Uhm nee.
    Schrok wel toen.
    Maar moest op mijn zij liggen en toen werd z'n hartje beter gelukkig

17. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Matara drukke ADHD kleine geeft niks toch kan de bevalling ineens doorzetten. Deze mevrouw werd namelijk woest toen mijn vliezen braken zelfs de verloskundige die erbij was zei zooooo kijk je buik is gaan dame is boos haha.

18. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Rissie, dat is snel gegaan. En nu genieten he 💗

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Vind t niet erg hoor mataraa, dan ligt de nadruk er ook niet zo op.

Goed dat je hebt laten controleren stokje! Idd beter te vaak dan te weinig.

Hier trouwens voldoende kans op februari baby hoor! 26e pas uitgerekend.

En zenuwen in de avond zijn zeker wel herkenbaar. Vooral als t een beetje gerommeld heeft met harde buiken.

20. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Phoe gelukkig ben ik daar dus niet de enige in :)

Haha Lady :')

Deel Deze Pagina