Dus bad helpt wel ga ik vanaf overmorgen ook maar doen dan Jij had ook helemaal geen voortekenen nu he.. Rare lichamen ook hihi
Haha dank je! Ik heb nog geen weeën. Jeetje wat spannend, binnen 48 uur ben ik mama Mijn man ligt al weer lekker te slapen, maar ik vlieg continue overeind doordat het er soms ineens uit stroomt. Mijn onderrug voelt wel wat verkrampt, hoop zo dat ik geen rugweeen krijg!
Nee, helemaal niks. Ik zat op de bank Harry Potter te kijken en ineens voel ik iets lopen. Dus ik vloog overeind (wil geen vlekken in mijn bank ) en ja hoor, vruchtwater. Het is een beetje rozig van kleur met vlokjes er in. Ik heb het opgevangen voor de vk
Jaaa echt spannend voor je hoor!! En vooral het wachten op de weeen nu.. Hihiii dus je blijft je bed verschonen nu? Wat een mooie gedachten binnen 48 uur mama!!
Hoe vang je het op eigenlijk? Gewoon maandverbandje? Die moet je dan zeker bewaren tot morgenochtend? Ik dacht dat als het goed was het vruchtwater dat je het niet hoeft op te vangen..
Nee, ik heb een hele stapel handdoeken onder me gelegd, heb kraamverband ingedaan en inmiddels al drie keer schoon ondergoed aan getrokken
Hahaha o das handige tip van de handdoeken!! Spannend hoor! Hihu zie het al voor me.. jij hyper en je ml lekker te snurken
Chanty van de suiker zijn ze achter gekomen doordat ze onderzocht werd door de kinderarts vanwegen mijn medicijne gebruik. Blijkbaar kwam dat door mijn medicatie dat haar suiker te laag was. Als het goed is mogen we straks lekker naar huis!! Oo zo spannend Suus!! Krijg er kippenvel moment van! Kom op meid ik denk aan je !
Succes suus... In mijn hoofd ook een rare dag hier... Mijn dochter is met deze termijn geboren, dus dan zou het vanmiddag beginnen en vanavond zou het moeten gebeuren.. haha, maar voorlopig nog geen tekenen...
Hallo dames mag ik er ook bij Uitgerekend 17 januari tot nu toe verloopt zwangerschap perfect....En helemaal geen voortekenen van naderende bevalling....