NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Ik heb mij ook erbij gezet....

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik zeg tijd voor een buikfoto met 38 weken. Ik begin aardig vol te zitten:D

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Welkom yasgok, wil je de quotes even weghalen uit de lijst? Fijn dat je zwangerschap zo goed gaat!

4. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ohh spannend Suus!! Succes je kunt het! Hopelijk zet het goed door!

Ik had ook echt een voorgevoel en gehoopt op vannacht. Vind de 12e wel een leuke datum! Maar helaas nog steeds alleen veel gerommel. Zo spannend! En inderdaad iedereen vraagt continue of het nog rustig is, lief bedoeld wel. Badderen doe ik ook dagelijks heerlijk, maar wekt niks op ;)

Jesz wat fijn dat je de lijst gemaakt hebt! Super! En wat een mooie foto, prachtige buik!

Welkom Yasgok en Milou! Op de 18e is het wel heel druk nu. Ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk die dag komen en wie eerder of later. Het kan nu gewoon bij iedereen elk moment gaan gebeuren 😊al gok ik wel erop dat het s avonds of s nachts begint. Hebben jullie dat gevoel ook?

5. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Mooie buik Jeszss!

Ik zit hier nog steeds te wachten op de vk. De weeën zetten helaas niet echt door :( Vannacht kwamen ze vrij regelmatig, maar nu om de (ruim) 10 minuten.

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    hmmm spannend hoor! jammer dat er nu wat minder regelmaat in zit. Maar kan zo omslaan toch ;). Ben heel benieuwd of deze weeen al wat ontsluiting hebben gebracht bij je.

Vermoeiend MIek dat je zoveel voorwerk hebt. Grappig he dat je telkens een datum in je hoofd hebt en als die voorbij is pak je weer een andere. ALsof je iets nodig hebt om je op te richten :D

7. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Mooie foto Jeszss!

Spannend hoor Suus... Klink heel stom misschien en iedereen heeft er een ander gevoel bij, maar toen de bevalling op gang kwam (en ik had er niet zoveel last van natuurlijk) hebben we nog een keertje seks gehad ;) Is ook een samentrekking en wie weet helpt het ook de boel door te laten zetten ;)

Badderen hier ook bijna dagelijks, en ook geen verschil... Merk dat het savonds vaak onrustig is en ook wel wat krampen, maar na de nacht is alles weer weg, haha...

Het blijft spannend he miekje, helemaal als er ineens al zoveel bevallen ;) Ik wil ook.... :p Haha

8. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Mooi buik Jeszs!! Heb je nou zon bruine buik of ligt dat aan mij? Hihi mijnes is echt wit :(

Oooo suus spannend hoor! Hoop dat de weeen snel regelmatig worden!

Ja ik heb dat ook met datas! Wilde vandaag niet en heb dus hele zwangerschap eigenlijk ipv 8 jan 17 jan in gedachten. Moet zeggen dat helpt wel je gedachtes!

Ehm nee morgen ga ik lekker in bad haha

Miekje bij jou stopt het voorwerk ook niet echt he :( lijkt me zo vermoeiend!

Welkom Yasgok!

9. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Suus inderdaad jammer maar je hoort ook vaak dat het zo kan omslaan, misschien heeft de vk nog een trucje ervoor, succes!!

Wat leuk dat jullie dat ook hebben met die datums! Ik heb al wat datums gehad, en dalijk komt het gegarandeerd op een dag dat je het niet verwacht ;)
    Voorwerk is wel frustrerend vaak maar ik probeer het nu gewoon te zien als iets wat een goede voorbereiding is, het is schijnbaar nodig. Wie weet doet het toch al iets. Probeer er nu positief mee om te gaan. En een ding is zeker, binnen een maandje zijn we sowieso allemaal mama😊

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hihi nijntje.. vl zei het vanmorgen al tegen me.. vanacht grijp ik je!:)
    Waarop ik vroeg, om mij of om de kleine te wereld te brengen hahaaa

Laatste 2 weken vond hij het eng maar zijn geduld is op denk ik ;)

11. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Gisteren heeft mijn dochter mijn buik versierd, zo leuk :D

IMG_0881.jpg

IMG_0895.jpg

12. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Haha mataraa, ik begrijp die mannen ook best wel... Ze moeten straks nog een paar weken zonder ;) Hahaha...

13. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Nou dat vrijen mag niet meer hoor als je vliezen zijn gebroken. Ze controleren niet eens op ontsluiting vanwege het risico op infecties. Warm douchen is het enige wat ik nog kan doen, dus dat gaan we zo maar proberen 😊

14. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ahh super leuk nijntje!!
    Leuk ook voor je dochter om te doen!

Haha ja maar ik denk dat het er bij hem op dit moment eerder om gaat dat de kleine maar eens geboren gaat worden ;)

Oh? Dacht dat ze evengoed gaan kijken hoeveel ontsluiting je al hebt suus

15. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Grote fout,... net 16 & pregnant zitten kijken. Aflevering van het jonge stel dat kiest voor adoptie.. Tranen met tuiten hier... Het idee dat ik mijn kleine baby-tje moet afstaan :( (Snap het echt voor hun hoor, heb er wel respect voor zelfs!, maar pfff, maar even geen mtv meer hier ;))

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hihi dat soort programmas sla ik ook over de laatste tijd ;)

17. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Rissie jij bent nu lekker thuis he??
    Hoe gaat het? En hoe reageert je hond?

Ben ik ook zo benieuwd naar hoe mijn hond zal reageren..
    Ze is zo lief voor kinderen maarja, het blijft een hond he. Wel houdt ze mij de laatste dagen extra in de gaten.. overal waar ik heen ga.. ga ik naar de wc, ligt ze voor de deur op mij te wachten haha

18. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ahh Nijntje wat lief! Die foto met je dochtertje, super leuk om haar er zo bij te betrekken! Nee die series sla ik ook over. Keek eerst ook one born every minute maar durf ik nu ook niet.

Ohh nu heb ik vandaag vrijwel nergens last van gehad, en nu voel ik opeens op de bank steeds zo'n soort ongi kramp opkomen met harde buik, die komt en gaat. Zou het..... pfff ik vind het spannend!! Kheb al dagen geen regelmaat meer erin gehad.

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Leuk Nijntje, vond je dochter vast heel leuk om te doen!

Haha herkenbaar dames van die tv programma's. Ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds meer spelletjes op mn telefoon aan het doen ben. COncentratie voor films en tv programma's is ver te zoeken. En tsja moet uiteindelijk ook overal om janken en heb daar gewoon geen zin in :)

Bijzonder he Mataraa hoe beesten reageren op zwangerschap en kinderen. Ik heb van Ravi nog een hele mooie foto waar ik hem liggend in bed aan het voeden ben en de kat er aan de andere kant naast ligt om hem warm te houden, zo lief!! Enneuh.... succes vannacht met je vriend :p

Ah Miekje wat een spanning telkens.... heb je het nog steeds of is het weer afgezakt?

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier heerlijk thuis!!
    Wat vermoeiend een kraamverzorgster poeh!! Ze kletst de oren can je hoofd! En wat een info ...poeh!!
    De hond was helemaal blij.hij heeft eerst aan het mutsje van Katie geroken die ze meteen op had na de geboorte.daarna kwam mijn man binnen met de maxicosi.helemaal blij.ging er meteen naar toe en begon haar te likken.als ze huilt kijkt hij naar de box.weet zeker dat het helemaal goed komt met die 2.

Leuk Nijntje dat je dochter dat mocht doen.zou ze wel geweldig gevonden hebben.best jaloers op jullie buikjes nog.
    Vind het zo emotioneel als ik mijn buikfotos zie.

Spannend suus en miekje.hoop dat het snel doorzet.en nu echt.
    Vervelend dat ze niet mogen kijken suus als de vliezen gebroken zijn.maar het zal vandaag of morgen vast gaan gebeuren.

Zat vorige week ook naar 4 handen op 1 buik te kijken en had het toen ook niet meer tijdens die bevalling.dat ik dacht o jeetje dat moet ik dus nu ook doen.binnen nu en 2 weken!!! Maar moest zo ie zo altijd al huilen bij bevallingen.en bij mij eigen bevalling heb ik niet gehuild.vond het ontzettend mooi,maar kon gewoon niet huilen.heb de middag erna wel even gehuild toen we even alleen waren en ik naar haar aan het kijken was.

Deel Deze Pagina