NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Jaa zo bijzonder die dieren!
    Ahh das wel heel lief Jeszs!! Haha succes met mn vriend.. dank je wel ;) al wordt t m niet vanavond..

Oh Miekje wat een spanning weer bij jou!

Heerlijk om te lezen Rissie!
    Lekker genieten nu thuis! En goed idee om eerst het mutsje te laten ruiken! En ja je kind laten aflikken hoort er ook bij hihii ;)

Hier net terug van verjaardag.. heb een ongi gevoel en last van buik links bovenin.. zal wel weer niets betekenen..

Ben benieuwd hoe het nu met Suus gaat!

2. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Bohhh Mataraa spannend he! Bij mij is het alweer afgezakt helaas, best vermoeiend maar het geeft wel hoop dat er nu duidelijk regelmaat in zat. Als het zo doorgaat vraag ik vrijdag ( bij controle) of ze wil kijken en dan evt. strippen als dat kan. Wie weet doet het iets. Iemand daar ervaring mee? Weet dat het gevoelig is maar hielp het? ;)

Ben ook benieuwd naar Suus!! Jesz ik herken die emoties wel! Zo snel janken om niks, snel geïrriteerd en ook vaak helemaal afwezig in mezelf merk ik. Zal wel weer overgaan een keer ;)

Bijzonder die band met dieren inderdaad, fijn dat het zo klikte met de hond Rissie! Wij hebben twee hele aanhankelijke katjes, ben ik ook benieuwd naar hoe die reageren straks.
    Fijn dat je thuis bent ook trouwens, zo'n kraamhulp lijkt me ook niet altijd even gemakkelijk, komt toch ook in een stukje privé leven en zit continue op je lip. Je moet denk ik geluk hebben dat het een match is en dat ze goed aanvoelt wat je prettig vindt. Ergens lijkt het me ook wel heel fijn een professional om je heen, maar heel dubbel denk ik.

3. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik lig inmiddels in het zkh. Vannacht moet ik blijven en morgenochtend word ik ingeleid. Mijn weeën zijn tot op heden niet hevig genoeg om de bevalling op te wekken. De vk heeft me rond 19:00 uur getoucheerd en toen had ik maar 1 cm ontsluiting. Verder willen ze niet voelen/kijken in verband met infecties.

Ctg toonde net ook maar net wel, net niet 2 weeën per 10 minuten. Vanaf 3 weeën per 10 minuten ben je goed zat aan de gang. Als ik niet kan slapen, kan ik slaappillen krijgen of een injectie. Daar ben ik wel niet zo kapot van, maar ik verwacht niet dat ik zo kan slapen :D

4. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Bij mijn vk doen ze pas met 41 wkn een strip poging.
    Ik mag er donderdag voor kiezen als ik ontsluiting heb.. maar weet nog niet. Wil liever mijn lichaam zo lang mogelijk de kans geven het zelf te doen zeg maar...
    Maar nu heb ik ook niet echt veel lichamelijke klachten dus ik heb makkelijk praten ;) behalve dat ik zwangerschapsischias heb maarja..

Das wel fijn dat het regelmatig was Miekje.. geeft hoop dat het binnenkort doorzet!

5. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Jeetje Suus! Maar wel fijn dat je daar lekker in de gaten gehouden wordt!
    En het idee dat je morgenochtend wordt ingeleid is ook wel fijn toch?

6. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Fijn dat het goed ging met de hond rissie! Onze kat moest in het begin niks van de baby weten, gewoon zijn gang laten gaan en vanzelf kwam hij wel kijken...

Spannend suus, en veel succes morgen!

Hier voor het eerst naar mijn mening ook weeën... Heb niet het idee daar het echt doorzet, hoewel er maar tussen de 5 a 10 minuten tussen zit... Denk dat ik met jou mee doe miekje ;)

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Spannend suus.gelukkig gaan ze dan toch inleiden morgen.maar missvhien gebeurt er vandaag zelf nog iets.

Nijntje mijn ween waren eerst ook niet regelmatig,ben toen onder de douche gegaan.toen kwamen ze opgang.

Het wordt hier echt spannend dames!!

Hier een nacht niet geslapen poeh!! De kleine was steeds aan het huilen.nu slaapt ze,,,,,!!!
    Straks komt de kraamhulp weer.we zullen der volgens haar wel weer een potje van gemaakt hebben ben ik bang. Pff

8. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Spannend Suus.. succes..

@Rissie je moet doen wat je moeder gevoel je zegt jij kent je kindje dat is je moeder instinct wat een kraamverzorgster ook zegt en als zij zegt dat jij er een potje van hebt gemaakt dan is dit misschien niet de juiste kraamverzorgster voor jullie..

Hier gaat het weer de goede kant op.. nog steeds last van stuwing maar gelukkig al een stuk minder als een paar dagen geleden..
    Caitlin is 's nachts erg onrustig dus krijgen wij hier weinig slaap gelukkig is ze overdag heerlijk rustig zodat ook wij een beetje rust kunnen opdoen voor de nacht..

9. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Suus wat spannend zeg. Fijn dat je babytje steeds dichterbij komt maar vermoeiend dat het niet op gang komt. Heel veel succes bijna mama!! Je kunt het!

Mataraa ik vind het knap dat je zoveel geduld hebt! Je bent toch al wat verder. Ik zit nog niet eens op de uitgerekende datum en ik hou het al niet meer ;) ik laat het ook liever de natuur bepalen maar weet wel graag waar ik aan toe ben. Misschien zal ze eerst gewoon eens inwendig kijken voor ze überhaupt wil strippen.

Nijntje ook spannend voor jou! Hoe is het nu? Denk dat we in hetzelfde schuitje zitten. Vannacht wakker geworden van menstruatiekramp ( ook regelmatig) waarvan ik dacht mmm dit voelt toch echt vervelender dan gisteren, maar daarna in slaap gevallen en nu voel ik het weer. We zullen zien.

Rissie zoals je je kraamhulp omschrijft krijg ik inderdaad ook mijn twijfels of ze de juiste match voor jullie is. Ze moet ontlasting geven en jullie op weg helpen en niet jullie op je kop geven lijkt me! Je hebt juist steun nodig van haar.

Simba fijn dat het goed gaat! En dat jullie overdag even bij kunnen komen. Hoe blij je ook bent met jullie nieuwe wondertje, vermoeiend zal het zeker zijn lijkt me! Hoe is het met alle andere nieuwe mama's, al een beetje gewend? :)
    Succes voor alle wachtenden... zal nu echt niet lang meer duren, hopen we dan 😊

10. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Vanacht is na een heftige zware bevalling onze zoon teun geboren :D helaas wilde de placenta dit keer helemaal niet komen, dus is deze in het ziekenhuis onder narcose verwijderd... Misschien vandaag en anders morgen lekker naar huis...

11. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Gefeliciteerd Nijn!!!! Heeft het toch door gezet!!!! Fijne kraamtijd!

Balen Rissie als je al zo in de onzekerheid zit in je zwangerschap en daarna je verloskundige eigenlijk niet zo klikt en nu de kraamhulp ook al niet dat is niet genieten dan.
    Hopen dat alles dalijk fijner verloopt voor je want dit hoort een fijne tijd te zijn met mensen om je heen waar je op kan bouwen en goed voelt.

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd nijn, hopelijk straks lekker naar huis!

13. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Proficiat Nijn!!! Wat fijn dat het heeft doorgezet, minder dat het zwaar was. Hopelijk mogen jullie snel naar huis en lekker genieten van jullie lieve mannetje Teun. Geniet ervan en veel geluk samen!!!

14. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Nijn! Heerlijk! Verder gaat alles goed?

Pff heb jij weer Rissie.. zou zeggen als het niet klikt lekker om een andere vragen hoor! Heb je recht op!

Haha miekje tja.. wat moet ik anders? Kan echt niet wachten tot hij er is! Maar de gedachten op een andere datum werkt echt hoor! Hele tijd in mijn hoofd dat het zondag komt. Daarna wordt ik ongeduldig denk ik ;)

Fijn dat het beter gaat Simba!

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Bevallen:
    Nijntje84, 13 januari, Teun 39+6
    Chanty34, 10 januari, Jack
    Rissie10, 10 januari, Katie 39+4
    Lady Twilight, 8 januari, Nikki 38+3
    Simba 32, 4 januari, Caitlin
    Ismi2006, 27 december, Naima 37+4
    Nikaa, 24 december, R.
    Emilio, 31 december, ?

Wachtend:
    Mataraa UD: 8 Januari
    SusanneO UD: 16 januari
    Yasgok UD: 17 januari
    Miekje 87 UD: 18 Januari?
    Stokje UD: 18 januari
    Norki Maki UD: 18 januari
    Milou UD: 19 januari
    Jeszss UD: 26 januari

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Poeh hier een pittig dagje. Wakker sinds 3 uur door pijn in mn heupen. Vanochtend even een potje gejankt en nu proberen te spelen met de kleine man. Wat zit je lijf dan in de weg zeg. :D maar t lucht wel lekker op:p

17. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Nijn. Hopelijk kom je een beetje bij.
    Ah baby Teun!! Vind ik echt een leuke naam, heel leuk!! Hopelijk lekker genieten nu.

18. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bevallen:
    Nijntje84, 13 januari, Teun 39+6
    Chanty34, 10 januari, Jack
    Rissie10, 10 januari, Katie 39+4
    Lady Twilight, 8 januari, Nikki 38+3
    Simba 32, 4 januari, Caitlin
    Emilio,31 december, ?
    Ismi2006, 27 december, Naima 37+4
    Nikaa, 24 december, Ruben 37+1

Wachtend:
    Mataraa UD: 8 Januari
    SusanneO UD: 16 januari
    Yasgok UD: 17 januari
    Miekje 87 UD: 18 Januari?
    Stokje UD: 18 januari
    Norki Maki UD: 18 januari
    Milou UD: 19 januari
    Jeszss UD: 26 januari

19. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nijn! Wat een leuke naam ook!

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Tot nu toe is iedereen behalve mataraa nog voor de uitgerekende datum bevallen, das best bijzonder!!

Deel Deze Pagina