Fijn dat het bloeden gestopt is dames!! Weer een geruststelling. En super dat het fijn was bij de vk Rissie, verheug me ook op mijn eerste afspraak! altijd fijn als het goed klikt. Hebben jullie een vaste vk? Bij ons werken ze met een team van 4 vrouwen je leert ze allemaal kennen. Ben benieuwd! Voelen jullie ook kleine steekjes in jullie buik en/of lies soms? En soms heb ik het zo naast de lies, tussen onderbuik en lies links helemaal onderin, en heeel af en toe precies hetzelfde maar dan rechts. Geen idee wat daar zit. Zouden daar banden zitten? Voelde het gisteren en vandaag een paar keer. Dalijk uiteten voor m' n verjaardag, maar mijn leukste kadootje zit stiekem al in mijn buik!! fijne avond allemaal!
Gefeliciteerd Miekje! Zo blij om te lezen dat jullie geen bloed meer hebben! Super! Mijn symptomen zijn rustig op het moment. Wel een opgeblazen buik, maar heb al een buikje van me eigen dus er valt nog niet meer te zien dan vet haha. Pff denken jullie ook constant aan je kindje en zwangerschap? Mijn concentratie op werk word steeds slechter....grr
Gefeliciteerd miekje! Ik heb ook een team van 4 personen echt schatten van mensen Rn zijn blij dat ik weer terug ben 😊. Ik heb ook soms die pijn bij mijn lies. Waar ik gister echt veel symptomen had heb ik vandaag weer haast niks! Ik denk ook constant aan mijn buik en baby maar soms bekruipt ook het gevoel dat het niet goed zit doordat ik dan vandaag weer haast geen symptomen heb.
Gefeliciteerd miekje!!! Idd je leukste en mooiste kadootje zit in je buik hihi . Ja ik heb als goed is 2 verschillende , ik ben nu bij de ene geweets en volgende afspraak heb ik de ander maat heeft ze nu al gezegd. Ik denk ook heel de dag Alleen maar aan zwanger zwanger me kleine baby .haha kan niet anders.niks inteeseerd me ook alleen maar baby baby baby!! Ene moment ook meer kwaaltjes als de andere , en denk ik ook o voel niks meer en uurtje later heb ik weer dat zware onderbuik ongie gevoel, of een steekje . Dus dan denk ik oo het zit nog goed .dat zware onderbuik gevoel is steeds met vlagen en trekt idd soms ook wel eens naar me lies.
Gefeliciteerd Miekje! En eet smakelijk! Wij hebben nu 3 VK in de praktijk, waren er 4 bij mijn dochter... Degene waar ik de eerste (heel veel) afspraken bij had heeft uiteindelijk ook mijn dochter gehaald, wel heel erg leuk! En ze is nu zelf ook zwanger zag ik... Ik denk hier ook continu aan de baby, maar denk ook heel veel aan mijn dochter... En dan denk ik: hoe kan ik ooit zoveel van een nieuwe baby houden als dat ik van mijn meisje doe... (cliche waarschijnlijk, maar goed). Zijn er dames die daar ook ervaring mee hebben? Ik ga ervan uit dat dat vanzelf goed komt als deze kleine druif in mijn armen ligt hoor Maar nu beangstigd het me nog wel eens
Ik heb meer dat ik denk van jeetje ik hoop dat hij zich niet naar achter geschoven voelt. Hij zegt altijd nee zusje of broertje alleen mama en papa. En als ik uitgerekend ben zou hij voor het eerst naar de basisschool gaan. Dus ik vind het doodeng dat hij dalijk denkt dat hij minder waard is voor ons dus probeer het zoveel mogelijk duidelijk te maken.
Je gaat echt evenveel van de volgende houden hoor. De liefde wordt alleen maar groter... Ik loop bij de gyn en heb wel telkens verschillende. Das wel weer een nadeel vind ik.. Qua kwaaltjes.. vanmiddag was ik heel erg moe! Verder nog steeds heule zere borsten. Had ik bij de eerste 2 ook dus is wel een bekende kwaal. Manlief Mag er nog niet eens naar wijzen hahaha! Heb ook een behoorlijke buik. Vandaag m'n zwangerschapsbroek maar uit de kast getrokken. Zit heerlijk! Wat een verademing. Maar als dat nu al zo begint mag ik wel gaan shoppen binnenkort. Wat een ramp! 😊 Gefeliciteerd Miekje! En veel plezier!!
Dankjulliewel! Het was heerlijk. Bij de griek kun je heel goed eten als je zwanger bent.. laat alleen de samos staan! Ik ben er ook heeeel veel mee bezig, soms te veel en dan duw ik weer even op de rem omdat ik echt eerst een goede echo wil zien! Maar je gaat vanzelf dromen: hoe gaan we het onze ouders vertellen, welke naam is leuk, jongen of meisje, zwangerschapskleding, kamertjes..... pinterest is echt zooo verslavend maar heel leuk Fijn dat jullie de steekjes en liespijn herkennen, zal hopelijk een goed teken zijn. Mijn tepels zijn vooral gevoelig, en heb nog steeds regelmatig steken in de boobs. En ze verkleuren nog steeds echt maf! Wat is het gezellig hier
Ik weet trouwens wel zeker dat je net zoveel van je nieuwe kindje gaat houden, en net zo goed nog net zoveel van je andere kind. Het lijkt me geweldig komt vast goed Leuk dat jullie ook meerdere vk hebben hoor je toch vaker. Ben heel benieuwd!
Kijk.. in de zwangerschapskleding. M'n broek knelde zo erg! Ik moet maar truien van manlief dragen om het nog even te verbergen...
Jeetje ismi dat wordt nog wat haha , maar ze zeggen na 1 of 2 keer eerder zwanger te zijn geweets dat je het sneller ziet! Hier veel zwangere op fb die allemaal mede delen we worden pappa en mama!! Al heel blij niet meer dat jaloerse gevoel te hoeve hebben dat ik denk ik wil ook!! Maar wel dat ze het al op fb kunnen plaatsen!! Nog even 5 ,6 weekjes volhouden hihi.
Ja je merkt het inderdaad. Ismi ook al een hoede darmenbuik van de rijstenkorrel haha! Ik snap alleen niet hoe kan onze buik al zulke vormen aannemen met nog zo een ieniemienie korrel. Gaan je darmen dan zo erg opzetten ?
Ik denk dat het een combinatie is van alles wat verandert, plaats moet maken, groeiende baarmoeder maar ook dat je darmen op kunnen zetten (je wat geobstipeerd kunt zijn). Ik heb er voornamelijk 's middags en 's avonds last van. Als er eenmaal wat eten in zit. En vooral 's avonds lijk ik wel 3 maanden zwanger. 's Morgens weer zo slank als een den! Mijn borsten lijken trouwens echt al zeker een halve cupmaat gegroeid 😳. Nog meer mensen hier last van?
Ja dat heb ik ook idd! Savonds is het echt mega op gezet. En mijn borsten doen echt mega pijn sinds gister kon vandaag gewoon geen bh aan was zo ern opluchting zonder bh dus ze hangen maar in de weide wereld. Nu heb ik niet zoveel om te hangen maar je merkt wel dat het beter word 😂 In mijn vorige zwangerschap liep ik ook als een trotse Pauw toen ze zo groot werden 😂
Mijn borsten doen met vlagen flink zeer, vooral 's avonds is het erg.. Als ik mijn bh uit doe, doet dat echt veel pijn even. Merk ook echt al verschil in cupmaat. Heb ook nog steeds last van m'n onderbuik en een knellende broek.. Heerlijk om hier zoveel herkenning te lezen! Is er nog een lijst van zwangere/uitgerekende data/afspraken? Wil er anders graag bij gezet worden. Nikaa, 23 jaar, 1e kindje uitgerekend op 10-1-2016 afspraak bij de gyn op 27-5 en bij de vk op 12-6
Mijn borsten vallen nog net niet uit me bh!! Met vlagen doen ze zeer en af en toe kriebelen ze dan wil ik er aan krabben hihi En voornamelijk ook s avonds een bol buikje , s ochtends is het idd weer bijna normaal,
Allemaal weer berichtjes om terug te lezen.. Hier vandaag een mijlpaal onze zoon is voor het eerst naar de peuter.. mag hem bijna weer ophalen haha.. Mijn borsten doen ook pijn.. al had ik voor de eerste zwangerschap niet veel lees a cup er is na de bevalling toch wat blijven hangen b cup,maar ik merk nu al dat ze groter worden joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb ik ook eens borsten Mijn buik is behoorlijk opgezet en als ik er niet om denk bij wat ik aan trek kan je het al zien terwijl de baby zoals Lady het aangeeft nog maar een rijstekorrel is.. ben benieuwd hoe lang ik het nog kan verbergen pfff nog een week of 4 dan gaan we het vertellen aan vrienden via facebook en dan zijn we op vakantie dus kan dan alles weer aantrekken wat ik wil..
Zoo herkenbaar allemaal! Echt leuk om te lezen. Ik hoop dus dat me borsten niet nog groter worden.....heb al een E cup. Ze doen bij mij ook erg zeer! Ook vooral savonds. En me knoop prikt ontzettend in me buik, wordt er soms gewoon naar van! Proberen meer jurkjes te dragen denk. Ik zou ook graag op de lijst willen...is tie er nog?