NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Bevallen:
    Nijntje84, 13 januari, Teun 39+6
    Chanty34, 10 januari, Jack
    Rissie10, 10 januari, Katie 39+4
    Lady Twilight, 8 januari, Nikki 38+3
    Simba 32, 4 januari, Caitlin 38+2
    Emilio,31 december, ?
    Ismi2006, 27 december, Naima 37+4
    Nikaa, 24 december, Ruben 37+1

Wachtend:
    Mataraa UD: 8 Januari
    SusanneO UD: 16 januari
    Yasgok UD: 17 januari
    Miekje 87 UD: 18 Januari?
    Stokje UD: 18 januari
    Norki Maki UD: 18 januari
    Milou UD: 19 januari
    Jeszss UD: 26 januari

2. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Nijntje Gefeliciteerd en lekker genieten nu..

Vandaag laatste kraamzorg dag gehad zal morgen wel even wennen worden zonder kraamhulp..

Spannend hoor voor iedereen die nog wacht...

3. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hihi zei het toch.. straks beval ik nog als laatste ;)

4. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hoe gaat het nu Jeszs??

O dat zal idd wel wennen zijn Simba.. wel veel gehad aan je kraamhulp?

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Nou mijn eerste kwam ook niet uit zichzelf, dus als deze net zo eigenwijs is, ga je dat niet redden. Hoop sws niet dat je dat redt ;)

Vanmiddag lekker geslapen dus dat heeft wel goed gedaan:D

6. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Gefeliciteerd nijntje! Leuke naam ook!

Ben ook wel benieuwd hoe het met suus is...

Miekje en mataraa wil het bij jullie nogsteeds niet doorzetten?
    Bij mij nog niks te merken. Heb alleen wel steken vanuit m'n lies/bekken. Maar dat heb ik al een groot deel van de zwangerschap gehad dus geen voorteken helaas.

Gister in een onverwachte actie een zwangerschaps shoot gepland. Kwam een leuke actie tegen op facebook, had een afspraak gemaakt voor vandaag maar door een fout in haar agenda lukte t niet meer en nu hebben we zaterdag een...
    En nu maar hopen dat ie niet voor zaterdag er is;p (stiekem mag hij wel komen)

Hoe is het met de rest?
    Nog vol te houden?

7. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Fijn Jeszs :) hoe is het met jou voortekenen nu?

Nee stokje nog steeds niet.. die steken in liezen heb ik ook last van. Zowiezo heb ik last van zwangerschapsischias dus hij werkt nu al op mijn zenuwen ;)
    Vanmiddag tijdje een harde buik gehad die niet wegging met steken erbij.. daarna niets meer.
    Morgen op controle bij vk. Gaat ze kijken of ik al ontsluiting heb! Spannend :)

Hoop dat het nog lukt zaterdag! Hoelang ben je nu?

Miekje hoe gaat ie nou?

Hoop dat Suus nu onderhand de kleine al in haar armen/op haar buik heeft!

8. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Jammer dat het nog niet doorzet mataraa.
    Als je morgen ontsluiting hebt gaan ze het dan verder opwekken oid?
    Spannend zeg! Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt bij je.

Ben nu 39 +2 dacht ik.
    Maandag in ieder geval uitgerekend hihi.

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh Stokje dan maak je het wel spannend met die shoot haha! Wel heel leuk om te doen en om de foto's te hebben!

Hier verder ook geen voortekenen. Voel vooral veel baby overal.... liezen, ribben, zijkant naja allemaal bekende dingen voor jullie!

Dames ik euhm krijg van mijn vriend altijd commentaar dat ik nooit de vk bel voor advies. Maar nu twijfel ik zelf even. Had het van de week 's nachts ook al een keer dat ik ineens zo duizelig ben. Nu net na het eten zit ik ook op de bank en heb ik flinke duizelbuien. Echt het gevoel van 3 flessen wijn en in bed liggen.... Ben ook een beetje misselijk en heb het bloedheet. Is dit nou iets waarvoor je even moet bellen? Of zal dat normaal zijn? Heb verder geen hoofdpijn of dat ik sterretjes zie ofzo...

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Als ik ontsluiting heb wil ze als ik het wil een strip poging gaan doen. Maar weet nog niet of ik dat wil.. mag ook de volgende controle. Daarna moet ik naar de gyn bespreken inleiden. Ik heb nog even :)
    Voor jou wordt het ook spannend nu Stokje!

Ik had dat gister ook jeszs! Ik heb ook niet gebeld. Vanmiddag had ik het ook na het eten. Beetje misselijk, zweet brak me uit en beetje licht in mijn hoofd. Ik ben ook geen beller dus kan je daar geen advies in geven. En ja de kleine voel ik op het moment ook overal! Alsof hij ieder moment uit mijn buik kan springen haha. Wel ga ik het morgen aangeven bij de vk van de misselijkheid en heet en duizelig enzo..
    Als jij of je vriend er geen goed gevoel bij heeft zou ik bellen hoor! Maarja ik heb makkelijk praten...

11. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ah ik hoor t al, net zo'n eigenwijsje als ik :p ik heb morgen ook controle dus wilde het dan ook maar gaan bespreken!

Strippen ga ik dit keer (mits mogelijk) wel voor en gelijk met 40 weken. Maar dat is puur omdat ik wil voorkomen dat de baby te groot wordt. Zelf ben ik er ook niet zo enthousiast over en meer overtuigd dat als de baby niet wil, het ook met strippen niet lukt. Maar goed, dat is nergens op gebaseerd.

12. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb dat ook wel eens. Ineens een soort van opvliegers met duizeligheid. Je kan je verloskundige altijd even bellen voor advies wat het eventueel kan zijn.
    Misschien dat je wat suikers oid nodig hebt?
    Ik heb sinds vorige week dextro standaard in m'n tas zitten.

Merk dat ik ook licht in m'n hoofd wordt als ik te lang op m'n rug lig of te lang zit/hang op de bank.
    In het ziekenhuis zei ze dat je een grote ader oid kan platdrukken en dan flauw kan vallen als je te lang op je rug ligt nu.
    Heb geen flauw idee hoe dat allemaal werkt haha. Maar merk het idd wel als ik te lang op m'n rug lig

13. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Heeft er trouwens iemand tips/ervaring met kleine beetjes vruchtwater verliezen?

Ik twijfel steeds of het afscheiding is of vruchtwater (maak mezelf er gewoon bang mee haha )

Moest net niezen en t voelt nat aan. Maar wat het dan is weet ik niet. Weet niet of je echt verschil kan zien.

Dus als iemand tips of andere dingen heeft graag!

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Geen ervaring mee, maar ze zeggen dat vruchwater zoetig ruikt een beetje als sperma. Het kan ook afscheiding zijn, maar dat is zurig en meer gelig van kleur. Vruchtwater zou doorschijnend of wit moeten zijn (indien groenig oid dan is er in het vruchtwater gepoept)

Als je niest en het komt eruit is er zeker kans dat het vruchtwater is.

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ha tja.. zolang ik de baby goed voel denk ik niets aan het handje. Ik hou me daar meer mee bezig dan met mezelf ;)
    O nou dan wil ik graag horen wat jouw vk heeft gezegd Jeszs! Ik moet om 12:15 en zal het morgenmiddag laten weten :)

Ja zo zit ik ook in elkaar.. ze zeggen dat de baby nog niet super groot is. 2 wkn terug geschat op 6,5 pond.. zal het wel horen morgen.

Stokje met liggen kan je ook beter op je linkerzij liggen voor betere bloeddoorstroming.

Als je op de buitenkant van je hand blaast en je voelt water lopen tussen je benen is er zeker kans dat dat vruchtwater is!
    En anders opvangen in maandverband en je vk bellen voor de zekerheid :)

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ok stomme gedachte, zou t dan niet werken als je op de binnenkant van je hand blaast? :p haha

Ik moet om 15.15 dus laat t ook even weten! Ik merk deze zwangerschap heel duidelijk het afknellen van de ader. Vorige zwangerschap niet gehad, nu kan ik niet op mn rug liggen.

Hier werd de baby 2 weken terug op 3400 gram geschat en mn eerste was 9 pond bij de bevalling:D

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Nijntje gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje Teun!!
    Jeetje heftig zeg dat de placenta niet wilde komen. Hopenlijk mogen jullie snel thuis gaan genieten!

Hier een heftige dag achter de rug. Heel de nacht tuurlijk opgelopen en moest vanmorgen eerst gaan bijslapen van de kraamverzorgster. Ze is toch wel fijn gelukkig! Maar het was gister allemaal een beetje rommelig toen ze om 4 uur binne kwam en dat werd me te veel. Ze is heel aardig en heeft het beste met ons voor. Vanmiddag kwam de spanning er uit met weer eens een mirgraine aanval! Hooenlijk is de spanning er nu een beetje af. Deze week ontvangen we nog even geen kraam viste en doen het rustig aan. Alleen echt onze ouders en zusje die af en toe langs komen. Maar ook voor hulp. Ben nu ook een beetje rustig want zag door het bos de bomen niet meer. Ik hoo dat de kleine een beetje rustig is vannacht.

Er is veel gekletst zie ik door iedereen! Dat ik alemaal niet kan onthouden wie wat allemaal gezegt heeft haha!

18. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Dames succes morgen op controle! Ben benieuwd wat de vk zegt en of ze iets gaat doen inderdaad.
    Hier weer met regelmaat harde buiken, en de kleine is nog steeds beweeglijk en voel ik overal inderdaad. Ook nog regelmatig messteken van onder maar dat is volgens de vk puur het hoofdje dat in de bekkenkom beweegt.

Dat van t vruchtwater durf ik ook niet te zeggen. Heb zelf de hele zwangerschap al dagelijks afscheiding maar die plakt en is idd eerder iets gelig. Neem aan dat vruchtwater toch ook moet zorgen dat het echt een beetje nat is niet?

Voelen weeën eigenlijk meer als ongi kramp of als harde buik?
    Of een combinatie? Ik weet het echt niet... ik wil ons mannetje zo graag in m'n armen houden kan niet wachten!!! Maar we moeten nog even volhouden allemaal! Mataraa snap dat je niet anders kunt dan afwachten maar toch vind ik je geduld knap!! ;)
    Stokje zou morgen wel vertellen van die duizeligheid. Ik heb het twee keer gehad en toen moest ik het meteen goed in de gaten houden, zeker als je bloeddruk stijgt. Bloeddruk vindt mijn vk heel belangrijk, gelukkig is hij vrijwel altijd juist heel laag maar ook daar kun je dan weer duizelig van worden.

Rissie fijn dat ze nu wel aardig en prettig is voor jullie. Het is ook niet niks waar je nu allemaal doorheen gaat natuurlijk xx

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Haha jeszs dat bedacht ik me ook.. maar dan kan het zijn dat de lucht ontsnapt door de plooien/lijnen van je hand ;)
    9 pond? Zohee hihii

Gelukkig dat je blij bent met de kraamhulp Rissie!!
    Goed je rust pakken he en genieten van deze tijd!

Miekje 1 ding is zeker, ovwr 2,5 week ben je zeker mama!!! Heerlijk idee toch!!
    Ennuh hoe weeen voelen.. kan ik je helaas geen advies over geven. Ik hoop snel :D
    Mijn bloeddruk is ook hele zwangerschap laag.. ben benieuwd of ie morgen nog steeds laag is.

Pff sinds de laatste week moet ik zoveel plassen snachts! Hele waterval.. ga ik liggen, wordt meneer actief die weer tegen mijn blaas aangaat, weer plassen (en weer een heuze waterval) ga ik weer liggen enz.. soms plas ik wel 5x per nacht! Nadeel is dat ik dan gelijk wakker ben :(

20. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Dat van dat plassen herken ik mataraa.
    Alleen komt er bij mij meestal maar een mini beetje uit.

Lig al bijna een uur klaarwakker, moest plassen en hij is continu druk aan 't bewegen onderin m'n buik. Dus kan niet slapen-_-

Het leek net wel of ik een krentenbaard aan zag komen. Puistje op m'n kin jeukt en toen ik in de spiegel keek zag ik dat ik een hele rode vlek op m'n kin heb. (Heb het wel vaker gehad dus weet ongeveer hoe het begint)
    Maar tandpasta opgesmeerd en morgenochtend meteen de dokter maar bellen...

Deel Deze Pagina