NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @mataraa.. Wij hadden dezelfde kraamhulp als bij ons zoontje.
    Speciaal om gevraagd en zij wilde het ook super graag..
    Ik vind het jammer dat het voorbij ,maar aan de andere kant ook wel weer lekker je eigen te hebben..

2. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hoi meiden! Gisteren om 16:40 uur is onze dochter Lotte geboren :)

Na 40 uur weeën, weeën opwekkers, die uiteindelijk voor niet meer als 3 cm. ontsluiting zorgde en haar hartslag die op een gegeven moment gevaarlijk laag daalde bij iedere wee, is ze alsnog met een keizersnede gehaald.

Maar ze doet het super! Het is een heerlijk tevreden meisje. We zijn echt dolgelukkig met haar :D

We moeten wel een paar dagen blijven om te herstellen, maar daarna gaan we lekker naar huis.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      6
  3. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    SusanneO wat fijn dat ze er eindelijk is en wat een leuke naam..

Geniet ervan

4. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Suzanne wat fijn dat ze er is!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje, wat een moppie! Veel sterkte met herstellen ( klinkt best heftig allemaal en zo lang weeën en keizersnede) maar gelukkig heb je er iets heel moois voor terug gekregen waar je nu van kunt gaan genieten :)

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Het is een schatje Susanne!!!

Oh dat zou niet fijn zijn Stokje, idd snel zalfje halen!

Vervelend dat vele plassen 's nachts. Alsof slapen zo makkelijk is momenteel :( naja nog even volhouden dames! We zijn er bijna!!

Miekje ik vind weeën eigenlijk als een combi van beiden voelen maar dan pijnlijk. Het is niet echt te vergelijken. En zo afhankelijk van wat voor soort weeën je hebt.

HIer vannacht wel een goede nacht gehad. Veel gedroomd, maar wel lekker geslapen. Knap je van op!

6. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mama's met de nieuw geboren baby's!! Lekker genieten nu!

Rissie fijn dat de kraam toch wel aardig is.. Zou toch ook wat zijn he.. Komt je bv al op gang?

Miekje hopelijk zet het gauw door! Kan me voorstellen dat het heel vermoeiend is. Weeën voelen niet als ongi kramp of als harde buik. Het voelde bij mij echt als golven door mijn buik die langzaam beginnen, een piek krijgen en daarna weer afnamen. Je herkent ze echt wel als je ze voelt. Sterkte!

@de rest: nog ff volhouden meiden! Jullie kunnen het!

Het gaat hier 's nachts de goede kant op gelukkig. Naima komt nog 2x voor een voeding en slaapt voor de rest heerlijk. Ze is we, wat onrustig aan de borst, draaien en loslaten. Is wel vervelend, maar we gaan toch weer naar het cb om te wegen vandaag dus dan vraag ik dat ook gelijk even. Ben ook super trots op mijn andere 2 kids, ze zijn zo gek op de baby, willen met alles helpen en staan constant met de neus vooraan wanneer Naima ook maar een klein kikje geeft. Heerlijk!

7. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Gefeliciteerd Suus!!!!!

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gefeliciteerd Suus met de geboorte van Lotte! Heftig zeg 40 uur weeën. Eng eng dat der hartje weg viel. Gelukkig is ze gezond ter wereld gekomen! Lekker gaan genieten van jullie meisje.

Hier de bv opgang met de kolf gelukkig!

Miekje eerst vond ik een wee voelen als harde buik die steeds pijnlijker werd. Later voel je echt wel dat het een sterke wee is omdat je ze moet weg gaan puffen. Toen had ik een weeën storm en wist niet hoelang ik moest puffen, staan zitten of doen.

9. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ismi wat fijn om te horen dat het goed gaat. 2 keer snachts aanleggen valt mee toch? Fijn! En leuk dat je andere kindjes zo lief reageren :D

Thnx voor alle weeën tips! Grappig dat echt iedereen ze anders omschrijft. Ook op andere forums zegt echt iedereen wat anders. De een herkent ze veel te laat de ander meteen, zo maf en ook wat je dan voelt is geloof ik voor iedereen anders. De voorweeën voelen bij mij namelijk ook een beetje als een golf maar ook als een combinatie van harde buik met een soort samentrekken vd onderbuik, met een zeurend ongesteldheidsgevoel. Trekt ook door naar onderrug en gisteren zelfs benen. Tegelijkertijd geeft het een benauwd/opvlieger gevoel. Maar weet niet echt wat ik ermee moet want het zet maar niet door en mupke is nu voor t eerst wat rustiger ben hem even goed in de gaten aan het houden. Voel hem bewegen maar in een rustiger tempo als normaal, lastig uit te leggen. Morgen controle, als je tegen de 40 weken gaat zal ze sowieso wel even inwendig kijken toch?

Jesz fijn dat je een goede nacht gemaakt hebt. Droom je ook zoveel? Heb vannacht gedroomd dat hij geboren was, mijn familie had het huis versierd en ik wilde even hier op het forum zetten dat de bevalling reuze mee was gevallen om jullie gerust te stellen 😂Hahah aiai het was maar een droom valt tegen als je dan wakker wordt!

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Oh dat is leuk Simba!

Jaaa daar is ze dan!! Gefeliciteerd Suus!! Hopelijk heb je een goede herstel! Klinkt heavy maar gelukkig dat jullie beide gezond zijn!

Wat heerlijk dat je andere kinderen zo doen Ismi! En 2x voeden is wel te doen toch? Of evengoed vervelend voor je nachtrust?
    Hoop dat ze het goed doet bij de cb!

Fijn dat de bv op gang is Rissie! Doet je neisje het goed?

Miekje ik droom ook veel.. paar weken terug hoe de baby eruit zag.. t/m de neus was het mijn gezicht en neus en mond en kin was het mijn vriend.. vet raar gezicht haha
    En eergister nacht droomde ik dat mijn vriend en ik 2 maanden uitelkaar waren.. werd met zo'n raar gevoel wakker.. vooral omdat het bed leeg was (hij was natuurlijk gewoon naar zijn werk)
    Toen hij thuis was wou ik hem alleen nog maar knuffelen de hele tijd haha

11. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ha Suus. Gefeliciteerd met Lotte, wolk van een dochter! En de naam hoor je tegenwoordig ook niet zo vaak, leuk hoor. Heftige bevalling, hopelijk herstel je snel. Geniet van je kleine meisje!

12. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee meiden, 2x voeden in de nacht is geweldig! Kan iig slapen! Sorry voor de verwarring haha

13. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Suus gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan!

Hier een hele onrustige nacht gehad. Moest constant plassen en heb vanaf half 3 tot nu maar 3 uur slaap gehad denk ik.
    Vanmiddag zalfje halen bij de dokter voor m'n krentenbaard.
    Kon geen kwaad voor pasgeboren baby's zei ze (behalve dan dat t besmettelijk is)

Verder bij iedereen nog rustig?

14. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hier alles nog rustig ja, heeel rustig zelfs. Zoals het nu voelt lijkt het nog wel even te kunnen gaan duren... 🙁

15. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Zo, wat een geklets op een dag :D

Gefeliciteerd suus! 40 uur. Pff... Respect hoor!

Rissie fijn dat de kraam meevalt nu! Het is wel heel erg fijn als het goed zit...

Voor mij waren de weeën echt gevoelig in de onderbuik en rug... Dus ik zou meer het ongi gevoel beschrijven denk ik ;)
    Ik had een vierde jaars stagiaire die mij bevalling heeft begeleid... Ze deed het super, ze was er alleen eerder dan de verloskundige, dus mocht niet met mij beginnen... Terwijl ik al pers neiging had, daar was wel frustrerend... Verder erg tevreden...

Gisteren zijn we rond vier uur naar huis gegaan en vanacht goed kunnen slapen... Rond zes uur heeft hij voor het eerst ineens heel goed gedronken... En nu heerlijk aan het genieten!

Ik zal niet zeggen dat het voor de laatste wachtende dames ook vast snel zal gebeuren nu, dat horen jullie al genoeg... Ik zou liever zeggen "geniet nog even van het getrappel en je dikke buikje." ik mis hem nu al wel een beetje ;)

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    O wat fijn dat je goed geslapen hebt nijntje!
    En super dat je voeding goed is gegaan!

Ik kom net terug van de vk.
    Die half uur durende harde buik met duizelig, misselijk en bloedheet is voorwerk.
    In ene komen er hormonen vrij en daar reageert je lichaam dan op. Zolang je geen strakke riem gevoel bovenin je buik hebt en sterretjes ziet is er niets aan de hand :)

Mijn bloeddruk was nog steeds mooi laag, weer iets afgevallen maar dat is niet erg, en de kleine heeft nog goed de ruimte.
    Ze heeft mijn ontsluiting niet gecheckt omdat ik niet gestript wilde worden. Dan laat ze het liever zoveel mogelijk met rust daarbinnen.
    Dinsdag weer heen. Misschien dat ik het dan wel laat doen, maar ik voel me nog zo goed. En de kleine ook! Vind het beetje dubbel...
    Maar ik ga er gewoon vanuit dat hij dit weekend komt :p heb niet voor niets hele tijd die datum in mijn hoofd ;)

17. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze kleine meid is mooi 250 gram in een week aangekomen! Ze weegt nu 2555 gram. Nog een mini maar als ze zo doorgaat komt het helemaal goed. Ben zo blij dat de bv nu zo goed loopt!

18. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    40 + 6 jouw geduld wordt aardig op de proef gesteld Mataraa!
    Maar wel fijn dat je je zo goed voelt!!

En ik heb vandaag ook besloten gewoon lekker te genieten van de kleine in mijn buik, doen waar ik zin in heb, rust, tijd en noem maar op. En als ik daar dan straks écht klaar mee ben, dan is de kleine er vast ook klaar voor en komt alles precies goed op het juiste moment 😊

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Is ook zo Norki!
    Ik geniet ook nog vollop van mijn buik. Het gaat allemaal al zo snel!!
    Hoe het ook loopt.. wij komen ook snel aan de beurt :)

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Nou Mataraa hier wist de vk er eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen. Ze dacht dat het misschien onbewuste spanning voor de bevalling was in combi met ademhalen of ms iets met de bloedsuikers. Maar mocht het vaker voorkomen en langer duren dan mocht ik altijd even bellen. Ik vind de verklaring van jouw vk eigenlijk beter :p en ik ben heel benieuwd of je voorgevoel voor het weekend uit gaat komen! Zou wel fijn zijn. Bereid je ook voor mocht het niet gebeuren dit weekend, dat je je maandag best wat verloren kunt voelen. Ondanks dat je het eigenlijk niet verwacht.

Verder weer helemaal goedgekeurd vanmiddag, dus we mogen weer een weekje verder!

Norki helemaal de juiste instelling! Moet zeggen dat mij ook wel regelmatig gevraagd wordt of ik er klaar mee ben en het nog trek. Maar laten we wel wezen, bijna alle vrouwen vinden de laatste paar weken zwaar. Slapen is moeilijk, zitten en liggen ook, lopen ook. Maar die ene week meer of minder, die redden we wel. Komt wel goed schatje is het toch?

Fijn Ismi dat ze is aangekomen. Inderdaad echt een mini! En heel fijn dat de bv nu goed loopt, dan zul je zien dan gaat het groeien steeds sneller!

SUper Nijntje dat jullie nacht al zo goed was!

Oh en ben zo blij, heb het fotoalbum af!!! Ik laat hem nog even checken door mijn vriend en dan kan ik hem bestellen. Haha echt zo blij dat ik het nog gered heb.

Deel Deze Pagina