NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Milou! Alles goed gegaan?
    Heerlijk genieten van je kleine meid!

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Spannend norki, er is iig iets gaande, wat het dan ook mag zijn ;)

Gefeliciteerd milou!

Nou mataraa, ben benieuwd dit weekend :D

veel meiden vandaag de datum!

3. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ha meiden. Dat er iets gaande is, is wel zeker. Ook al is 't nu gestagneerd, jammer maar misschien ook wel lekker om beetje op adem te komen. Vanaf middernacht regelmatige weeën en dus de hele nacht niet geslapen. Vanmorgen vroeg kwam de VK en had ik (helaas nog maar..) één cm ontsluiting. Verlies wel elke keer bloederig slijm als ik naar 't toilet ga, sorry voor de details.. Nadat de VK was geweest is alles gestagneerd en heb ik af en aan geslapen. Af en toe een wee maar daar blijft het bij. Dus nu is het afwachten wanneer het weer op gang komt. Lastig wel, ook omdat je niet weet waar je aan toe bent of hoe het nu verder zal gaan. Maar ja. Dat er wat in progress is, is zeker. In de tussentijd maar ff zinnen verzetten en beetje bijkomen van afgelopen nacht. Hopelijk zet het ergens vandaag door.

4. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hoe is 't met de andere meiden? Ben benieuwd!

5. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Milou van harte met je dochtertje! Geniet er lekker van samen!

Norki spannend!! Dus toch voorweeën waarschijnlijk en stukjes slijmprop die je verliest of niet? Succes hopelijk zet t snel door.

Hier is het rustig. Nog steeds regelmatig met regelmaat ongesteldheidsgevoel met of zonder harde buik maar er zijn echt nog geen heuvels in te herkennen, het wordt ook niet heftiger. Ik denk dat ons mannetje het nog wel prima heeft zo. Zijn het trouwens allemaal jongetjes die nu gaan komen? Misschien heeft dat ermee te maken? 😄

Mataraa dat bij de gynaecoloog werkt bij jullie dus ook zo. Hoop dat het bij ons allemaal gewoon spontaan begint maarja we zullen zien! Kennen jullie trouwens die engelse/
    amerikaanse dorito' s reclame van tijdens een echo? Best grappig denk dat dat de oplossing is ;)

6. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Eerst voorweeën en daarna een uur of 5 serieuze weeën, rond de minuut met duidelijk opbouw, piek en dalen en om de paar minuten. Na bezoek VK stagneerde dat proces dus en sindsdien redelijk rustig. Al met al niet echt een pretje vannacht en ook nog eens met weinig resultaat. Nu weer regelmatig voorweeën die hopelijk snel weer overgaan in echte weeën. Zo niet gaat het nog wel even duren ben ik bang. Maar goed we wachten af!

7. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Heb je al een lekkere lange warme douche genomen norki? Toen zette het bij mij ineens door ;)
    Wel spannend hoor al die voorweeen! Ook bij de rest ;)

Milou gefeliciteerd! Hoop dat alles goed is gegaan!

Lady, fijn dat de kraamzorg zo goed was! Hier ook zwaar tevreden (maar is voor ons dan ook een bekende waar ik heel erg goed mee kan praten). Tijd gaat wel echt heel erg snel :(

Onze Teun is ten opzichte van gisteren alweer 60 gram aangekomen. Hij weigert snachts een voeding die we nu (omdat hij weer aankomt) gewoon mogen overslaan... Zou betekenen dat we in nacht 4 (komende nacht) misschien al wel 6 uur kunnen slapen :D Wauw :D Onze dochter kwam echt om de twee a drie uur de eerste tijd, wat een verschil... Genieten wordt zo wel heel makkelijk ;)

8. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wauw nijntje, wat een luxe als je nu al zo lang kan slapen! Wat fijn zeg!

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gefeliciteerd milou met jullie kleine!!

Jeetje suus heftig!! Ik had ook rugweeen dus wert wat het is.echt verschrikkelijk.wilde niet op bed om te gaan persen.maar het moest van de vk.

Spannend norki marki,hopenlijk zet het snel door!! Bij mij hielp onder d douche gaan staan ook goed om alles opgang te laten komen.

Heerlijk Nijntje! Dat jullie Teun het goed doet en jullie lekker door kunnen slapen.
    Katie had gister een beetje een baal dag ,ze had 3x alles ondergespuugd.waarschijnlik ineens te veel voeding van het goeie.de kraamzorg was langer gebleven om nog met ins mee te voeden.ze wilde zeker zijn dat de laatste 2 flesjes binnen zouden blijven.gelukiig ging het goed.ik geef nog wel de borstvoeding,alleen kolf ik hem af.het borst geven zelf lukte niet omdat het eerst niet op gang wilde komen.maar ben ook erg onzeker over hoeveel ze dan binnen krijgt,en de nachten dat we het zelf probeerde bleef ze maar huilen van de honger,zelfs na 2uur borst.andere nachten steeds de fles gegeven en dit ging super.dus wij gaan lekker door met de kolf.

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Fijn dat het via de kolf goed gaat Rissie!

Nijntje lekker dat je al kan doorslapen! Zullen velen jaloers op zijn denk ik ;)

Gaat lekker met je Norki! Hopelijk ga je niet veel meer van die nachten krijgen maar zet het gewoon es door!

Ha ik ben ook benieuwd Jeszs..
    Het enige wat ik heb is dat ik de kleine heel erg down under voel bewegen.. alsof hij er zo uit gaat glippen haha

Ben bang dat het nog wel even gaat duren..
    Dinsdag misschien toch wel strippoging..
    Want als je ingeleid wordt zit je toch aan allerlei apparaten vast? Kan je niet lekker rondlopen wat je wilt?
    Dat lijkt me niet zo fijn.. maarja als het moet..

11. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ja dan zit je overal aan vast, daarom hoop ik ook dat het dit keer vanzelf op gang komt.

12. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik ga voor ons duimen!

13. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mataraa, ik ben k geleid maar hing niet aan de apparaten. Ze doen wel een ctg maar dat hoeft niet de hele tijd. Tijdens de ctg heb ik overigens de weeën staand mogen opvangen. Daarna ben ik verder gegaan zonder ctg.
    Ik zou ff navragen wanneer je aan de apparaten hangt en wanneer niet. Ik weet in ieder geval zeker als je pijn stilling wilt zoals het pompje, je dan aan het apparaat komt te hangen.

Hier doet Jack het goed. Over 4 uurtjes alweer een week oud 💙 We krijgen genoeg nachtrust. 2 dagen al kunnen slapen van 24 tot 7, vannacht kwam hij om 5.45. Dus gaat heel goed.

Spannend voor de dames die nog moeten. Ik ben jullie aan het volgen.

Suus gefeliciteerd!! Wat een bevalling, maar nu genieten he.

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh ik wist niet dat dat kon chanty. Ik was ingeleid met elektrode aan hoofdje baby, ctg meter en infuus dus kon geen kant op.

En voor jullie ook al goede nachten zeg!

Pfff voel me vreemd vanavond. Mega actieve baby in buik, en een overvol gevoel in de buik. En zit steeds meer in mn bubbel :)

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    O wist ik niet Chanty! Dank je wel!
    Ik zal het wel horen. Hoop dat het niet nodig is.
    En heerlijk dat je al lekker kan doorslapen!

Oh bij jou ook al Jeszs! Vanaf vanmiddag voel ik de baby al helemaal hyperactief! Nu pas even wat rustiger..

Wie zal de volgende zijn??

Stokje? Norki? Miekje? Of toch jij?
    Haha kan niet wachten :) kom maar op met de babynieuws!

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Haha geen idee, maar vind t wel weer tijd voor babynieuws hier!!

Dus jij had ook al zo'n actieve baby. Hoe slaap jij eigenlijk nog?

Ik ben weer wakker geworden van de duizelbuien. Had het gisteravond ook weer een paar keer en nu tol ik echt rond in bed. Word er naar van. Als ik zo de trap afloop maar even wat eten ofzo

17. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ha meiden! Jullie willen babynieuws? Dat kan!
    Gisteravond is onze kleine man geboren. Even voor 18:00 braken mijn vliezen en even voor half 11 is hij geboren. Achteraf heel snel! Alles gaat goed, later nog meer info. Nu nog even proberen te slapen.

18. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wauw turbo bevalling norki!! Van harte gefeliciteerd met de kleine man en nu bijkomen! Slaap lekker!

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Bevallen:
    Norki Maki, 16 januari
    Milou, 14 januari
    SusanneO, 13 januari
    Nijntje84, 13 januari, Teun 39+6
    Chanty34, 10 januari, Jack
    Rissie10, 10 januari, Katie 39+4
    Lady Twilight, 8 januari, Nikki 38+3
    Simba 32, 4 januari, Caitlin 38+2
    Emilio,31 december, ?
    Ismi2006, 27 december, Naima 37+4
    Nikaa, 24 december, Ruben 37+1

Wachtend:
    Mataraa UD: 8 Januari
    Yasgok UD: 17 januari
    Miekje 87 UD: 18 Januari?
    Stokje UD: 18 januari
    Jeszss UD: 26 januari

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Even de lijst opgezocht want die was alweer ver weg. Mocht ik iemand vergeten zijn sorry, maar overzicht vanaf telefoon is lastig...

Deel Deze Pagina