NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Norki gefeliciteerd!!!!!! Lekker genieten!!!

2. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Milou en norki gefeliciteerd!
    Snelle bevalling norki! Nu lekker gaan genieten!

Hier nog steeds niks.... ook nog geen krampjes ed meer gehad. Wel dat de kleine 's avonds echt extreem druk is.

Vannacht een **nacht gehad. Kon niet in slaap komen en een stuk of 4 keer eruit geweest. Vandaag maar even wat bij slapen hoop ik.

Mataraa bij jou nog niks?
    En Hoe is het bij de rest? Al voortekenen of nog totaal niks.

3. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Norki gefeliciteerd

Caitlin ligt sinds gisteravond in het ziekenhuis. ze dronk steeds minder en spuugde verschrikkelijk. ze was ook niet goed gegroeid.. Nu zijn ze haar aan het observeren om te kijken wat ze doet en daarna word er actie ondernomen..

4. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Bevallen:
    Norki Maki, 16 januari
    Milou, 14 januari
    SusanneO, 13 januari, Lotte 39+4
    Nijntje84, 13 januari, Teun 39+6
    Chanty34, 10 januari, Jack
    Rissie10, 10 januari, Katie 39+4
    Lady Twilight, 8 januari, Nikki 38+3
    Simba 32, 4 januari, Caitlin 38+2
    Emilio,31 december, ?
    Ismi2006, 27 december, Naima 37+4
    Nikaa, 24 december, Ruben 37+1

Wachtend:
    Mataraa UD: 8 Januari
    Yasgok UD: 17 januari
    Miekje 87 UD: 18 Januari?
    Stokje UD: 18 januari
    Jeszss UD: 26 januari

Norki gefeliciteerd! En inderdaad snel gegaan zeg. Pak maar goed je rust, geloof me dat je dat kunt gebruiken :D

5. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Norki jeeejj wat snel proficiat! Nu lekker genieten! :)

Simba dat is rot zeg, wat heftig, hoop dat ze snel weten wat er aan de hand is en dan snel lekker naar huis!

Hier vanmorgen een beetje lichtbruine afscheiding, ik schrok me wild ( nog niet gehad en bij de kleur bruin schrok ik toch) maar de vk gebeld die zei dat het volkomen normaal was, wsch opgedroogd bloed van de slijmprop, even in de gaten houden verder maar kan een teken zijn dat de bevalling eraan zit te komen ik hooooop het!!!!! 😊

6. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Jeetje Simba wat erg. Hopelijk is het niks ernstigs en mag ze snel weer mee naar huis. Sterkte meid!

7. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Jaaa gefeliciteerd Norki!!!!!
    Lekker genieten :) snelle bevalling!

O gets Simba! Hoop dat ze kunnen vinden wat er aan de hand is en dat ze snel beter wordt!! Sterkte!!

Jeszs slapen gaat wel iets beter laatste dagen.. val moeilijk in slaap ookal ben ik dood moe.. draaien wordt ik wakker van ivm die zenuw in mijn rug waar hij op ligt. Moet mezelf echt afzetten met mijn voeten om om te draaien. En moet vaak plassen.
    Laatste week was ik vaak snachts op. Ging ik ook even wat eten en weer terug mijn bed in. Het eten hielp vaak wel.
    Hoop dat je niet lang last houdt van de duizeligheid.

Vanacht deed mijn buik en onderrug zeer. Rug bleef pijn doen en buik af en toe een kramp/steek.
    Vanmorgen nergens last van maar nu begint mijn onderrug weer zeurderig aan te voelen.. dus hier nog geen spannende ontwikkeling :(

Oh ik hoop het ook zo voor je Miekje!! Zou zooo leuk zijn!

8. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Jesz wat vervelend van die duizelingen inderdaad, even goed in de gaten houden en rustig aan doen xx

Stokje nog geen voortekenen? Kan trouwens ook uit het niets opeens gewoon beginnen dus wie weet ;)

Mataraa rugpijn kan ook ergens op wijzen, heb t zelf nu ook ofja een zeurend gevoel, maar ik durf nergens meer vanuit te gaan 😉. Herken wel wat je zei dat je de kleine zo laag voelt bewegen alsof hij eruit wil daar, voel ook weer vaak de messteken down under heb je dat ook?
    Oh ik vind t zo spannend! Al kan t net zo goed nog een week duren er is in ieder geval iets in gang gezet.

De nachten zijn hier trouwens ook echt shit, ben t ook zat om zo vaak wakker te worden van mezelf ( wc, onrustig zenuwachtig gevoel) Ik heb juist gemerkt dat de kleine meer beweegt als ik op mijn rug lig, dus doe ik dat maar maar dat slaapt ook voor geen meter 😅.

Ohhh lieve dames nog eventjes dan zijn we allemaal mama!!! Dat is een feit!

9. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Miekje ik had dat heel erg toen de bevalling eraan zat te komen. Zelfde dag was Nikki er dus spannend!!!!

Jeetje Simba wat rot hopelijk is het niks is maar niks om gelijk zorgen te moeten maken.

10. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat vervelend Simba, ik hoop dat ze snel opknapt. Beterschap!

Norki gefeliciteerd!!!

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gefeliciteerd norki met jullie mannetje!!

Jeetje Simbà dat is schrikken.hopenlijk zijn jullie snel weer thuis en is er niks aan de hand met caitlinn.

Spannend nog steeds matara.idd rug pijn kan ook een begin zijn.

Snap dat je schrik miekje van een beetje bruinige afscheiding.morgen de datum!! Hopenlijk komt jullie kleine snel.

Hier is de kraamhulp weg sinds vanmiddag.het was erg fijn die hulp en veel geleerd! Hele vriendelijke en aardige vrouw!
    Maar toch ook wel erg fijn dat we het nu zelf moeten doen.
    Ze was erg druk in der spraak heel de dag door tetter de tet! Steeds als ze weg ging einde middag hadden we zo iets hehe rust wahah.
    Manlief heeft nog lekker een weekje vrij dus genieten maar!!
    Kleine meid alweer 1 weekje oud!! Gaat dat snel zeg!

Moet zeggen dat ik heel emotioneel ben over het idee dat ik niet meer zwanger ben.als ik me buik foto's zie moet ik huilen,
    Mis me buik en het getrappel.
    Hebben meer meiden hier last van?

12. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Norki gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

Ach Simba dat is schrikken! Hopelijk is er niets ernstigs en kunnen jullie gauw weer naar huis!

Rissie: ik had dat ook wel heel erg. Af en toe nog wel zo'n emo-momentje. Maar hier is het meer dat ik nooit meer zwanger zal worden omdat ik echt ook nooit meer nog een ks wil. Ik vind het ook wel een beetje jammer dat ik eerder weeën kreeg en dus de zwangerschap voor mijn gevoel niet echt goed heb kunnen afsluiten. Maar aan de andere kant ben ik echt heel blij met onze prachtige meid en ook met dat alles zo lekker verloopt hier.

Manlief moet morgen weer aan het werk dus moet ik alles zelf doen. Dat betekent 2 kinderen naar school brengen, boodschappen doen, huis aan kant maken, eten koken en natuurlijk voor Naima zorgen. Maar ik heb er ook wel heel veel zin in!
    Morgen hebben we trouwens ook nog een controle bij de kinderarts om half 10. Ben wel benieuwd wat ze zeggen van ons meisje.

13. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Norki gefeliciteerd! Dus toch doorgezet, hopelijk kunnen jullie ook heerlijk genieten :D

Simba dat is schrikken, hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie snel weer naar huis!

Miekje, ik had dat ook, alleen wel een paar dagen van te voren al, hoop voor jou dat het ook een voorteken is!

Rissie ik begin er nu last van te krijgen, dat emo gevoel... Het idee dat onze kraamverzorgster woensdag voor het laatst is geeft me nu al een brok in de keel :( heb de vorige keer flink gehuild.. En dat terwijl we haar kennen en waarschijnlijk elke week wel ff een bakkie thee gaan halen... Ze is ook zo lief voor mijn dochter, zie gewoon dat ze geniet van het werken hier... Helft van de tijd zit ze bij mij en kletsen we over van alles en nog wat.. Heerlijk...

Onrustig gevoel ken ik trouwens ook als voorteken.. En erg gevoelig down under.. Beide zwangerschappen de dag ervoor op de fiets ervaren dat dat vervelend werd, de druk op het zadel zeg maar... Beetje opgezet ook
    ..

Teun vanaf weer 60 gram gegroeid... Zo goed :D zolang hij maar 6x drinkt op een dag mag hij het helemaal zelf aangeven wanneer hij wil.. Afgelopen nacht geslapen van kwart over een tot kwart over zes... En dat voor nacht 4 :D

14. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Oja. Dat gevoel dat ik nooit zoveel van de tweede zou kunnen houden als de tweede was totaal ongegrond :p haha... Onvoorwaardelijke liefde :D

15. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde!! Was er ook bang voor. Helemaal onterecht. Ik geniet zelfs nog meer omdat je niet meer zo onzeker bent

16. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Norki gefeliciteerd...

Nou vandaag uitgerekend,maar niksssss helaas.

Woensdag laatste controle kijken wat ze gaan zeggen..

17. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Nou chqnty en nijntje, kon t me al bijna niet voorstellen, maar toch fijn om te horen! Hie vinden de broers/zussen het met de 2e erbij?

18. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hallo ladies, wat een spannende dagen!

Chanty en Nijntje kon me ook al niet voorstellen dat je van een tweede kind minder houdt, is allemaal goed gekomen dus! Heerlijk genieten als gezinnetje! Hoe vinden de broertjes/zusjes het inderdaad? Nijntje wat had jij toen ook die afscheiding?

Simba hoe is het met je dochtertje?

Rissie lijkt me ook heel gek als m'n buik straks weg is, ook het zwanger zijn zelf (9 maanden lang!!) vond ik heel speciaal.
    Toch ben ik er nu wel klaar mee en kan ik niet wachten om kleine ukkepuk vast te houden 😊

Yasgok same here, van al dat voorwerk word ik helemaal zenuwachtig. Op dit moment wat heel licht bloed vermengd op het wc papiertje, en denk vannacht ook een propje bloed/slijm gezien te hebben. Vanmorgen werd ik wakker met ongesteldheid gevoel en dat heb ik nu weer alleen gaat en komt het. Dit heb ik nog niet eerder zo duidelijk gehad maar met al dat vals alarm kan ik er maar beter vanuit gaan dat het niks is. Vind wel shit dat mijn vriend nu weer werken is en het is spekglad hier buiten, mocht ik hem moeten bellen.

Hoe is het met de andere wachtende dames? Xx

19. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Simba wat rot zeg! Hoop dat alles goed gaat en ze snel weer mee naar huis mag.

Miekje ben benieuwd of het bij jou erger wordt.
    Hier nog niks, gister in de avond had ik last van m'n onderrug maar vind het zo lastig om te bepalen of het echt is.
    Voelt een beetje psychisch, zelfde als dat je de hele tijd denkt dat je hoofdpijn krijgt. Dan krijg je op Den duur ook hoofdpijn.

Dus ik probeer niet te denken of het wat kan zijn.

Wel het rare is dat ik vorige week goed naar de wc kon (soms moest ik zelfs 2x per dag) en nu heb ik al 2 keer gehad dat ik drang heb maar niet kan. Zo raar, misschien ligt ie tegen m'n darmen aan oid dat t moeilijker gaat.
    Meer mensen last van toevallig?

Hoe is het met de rest?

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Klinkt toch wel veelbelovend miek! Hier gaat t vandaag tot nu toe wel goed. Gisteren een hele slechte dag gehad. Ik bleef maar duizelig en voelde me echt naar. Hopelijk was dat de laatste keer.... Anders toch t ijzer maar weer prikken

Deel Deze Pagina