NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ja vrijdag 42 weken. Daarom hebben ze mij morgen er tussen gepropt bij de vk. Al was er geen plek ik moest en zou een afspraak krijgen. Vond ik wel top!
    Ik zal het vrijdag wel horen.

Vandaag alleen nog last van bruin verlies (en stukjes slijmprop denk ik)

Wel vervelend als het weer zo zou gaan jeszs.. vooral op het eind wil je toch wel dat ze echt de tijd voor je nemen!
    Ookal hebben ze geen tijd, gewoon laten strippen hoor! Mogen ze niet uitstellen door hun tijd te kort door krappe agenda!

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hier een ziekenhuis dagje erop zitten onze kleine meid is snotverkouden en heeft nu 2 soorten neusdruppels en als het vanavond niet beter gaat moet ze een nachtje ter observatie in het ziekenhuis.

3. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    He gets Lady :( hopelijk helpen de neusdruppels!

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Oh vervelend zeg lady, hopelijk doen de druppels iets!

Dat is idd wel netjes mataraa! Het wordt tijd dat je beebje hallo komt zeggen:D

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja 1 hechting.het is ook totaal niet gevoelig.ook al ben ik wel voorzichtig met afvegen enzo.
    Net Naar het dorp gelopen met de kinderwagen.had wel verwacht dat ik dan weer zou bloeden.masr op dit moment wat afscheiding met soms bruin.
    Merk wel dat ik nu moe ben poeh.
    Ons meisje doet het goed! Drinkt lekker en krijgt om 23 uur de fles en komt dan 1 keertje s nachts en slaapt dan heerlijk door.vanmorgen was het 8 uur!! Het is zo'n scheetje!

Vervelend jeszs dat ze je er tussen propt.je wil wel dat je vk tijd voor je maakt.de mijne liep ook standaard uit!! Heel irritant.

6. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Dames ik ben er weer! Haha
    Dit keer met een platte buik!
    Ons kleine ventje is gisteravond om 20.15 geboren! Hij heet V.ince J.esse

T was een snelle bevalling. Belde gisterochtend omdat ik nieuwschierig was of er wat gaande was bij mij. Had Vanaf die avond ervoor ongeveer om de 10 min krampen(dat had ik volgens mij nog gezegt)
    Simddags o m 1 uur was de verloskundige er en had al 4 cm! Had ze zelf ook nog niet verwacht. Omdat m'n vliezen nog niet gebroken waren heeft ze me meteen maar gestript.
    Rond 3/4 uur begonnen de weeën heftiger te worden. 5uue had ik 6 cm en 7 uur al 9.
    Blij dat t achter de rug is;) maar had t heftiger verwacht, de pijn.

Hoe is het met de rest!? Nogsteeds weinig te merken?

Mataraa ik duim voor je dat t eindelijk een beetje door gaat zetten bij jou.
    Lady hopelijk helpen de druppels en hoeft ze niet weer heen!

7. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Jaaaaa gefeliciteerd Stokje!!
    Das wel een mooie bevalling zeg!
    Genietse!

Hihi Rissie nu merk je pas wat de bevalling heeft gedaan he :) qua conditie. Super om te horen!!

8. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wauw stokje dat klinkt als een hele fijne bevalling, gefeliciteerd en geniet!

9. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Lieve meiden,
    Hier een stille meelezer vanaf het prille begin ;) ik heb nooit eerder durven meeschrijven, erg he. Vorige week zag ik een uitnodiging van Mataraa in een ander topic om hier mee te schrijven, hartstikke lief! Toen werd onze dochter geboren en kwam het er niet van.
    Alle meiden waar de baby al geboren is, gefeliciteerd! En de meiden die nog moeten, jullie kunnen het :)

Als ik een beetje goed heb meegelezen, is het erg stil bij miekje en yasgok he :p

10. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Gefeliciteerd stokje!!!!
    Hier is de drama voorbij voor even ze hoeft niet het ziekenhuis nog in gelukkig.
    Nu hopen dat het blijft verbeteren.

11. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Eindelijk weer een baby ;) Haha, gefeliciteerd Stokje! En klinkt ook als een mooie bevalling! Had ik met de eerste ook dat het me mee viel!

Lady, hoop dat de druppels werken... Wij doen er hier ook alles aan om Teun niet ziek te krijgen... Alle drie zijn wij aan het kwakkelen op het moment... Gelukkig is Teun zo tevreden dat we goed aandacht aan ons zelf kunnen geven ;)
    Gisteren van elf uur savonds tot een uur snachts aan het clusteren geweest... Pff, was vergeten hoe vermoeiend dat is, haha..

Vervelend dat het zo lastig is om afspraken te plannen nu voor de wachtende dames...

Rissie, blij voor jou dat je geen last hebt van je hechtingen... Ik vind het heel bijzonder, ben zelf twee bevallingen helemaal gaaf gebleven.. haha, wel heeeeeel erg blij mee hoor ;)

Vind het inderdaad erg stil rond miekje en yasgok... haha... Kom maar op met baby nieuws...

Hier vandaag afscheid genomen van de kraamverzorgster... Volgende week daar koffie drinken als "bekenden/vrienden". Dat maakte het afscheid iets dragelijker, kon wel janken... Ze was ook zo vreselijk lief voor ons allemaal en we konden echt uren samen praten...

Oja, en onze grote bikkel is sinds gisteren 110 gram gegroeid.. haha, mede door het clusteren denk ik.. Geboren op 3360 gram, vandaag 3420 gram... Dus nu mogen wij ook naar buiten :D Maar we doen rustig aan... Ik ga eerst morgen afspraak maken bij de osteopaat voor mijn bekken... Want dat gaat echt niet zo lekker.. Kan gelijk Teun ff gecheckt worden ivm de snelle bevalling...

12. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja winterbaby zijn is niet prettig met al de ziektekiemen en verkoudheidskansen.
    Wat super in ieder geval dat Teun het zo gied doet. Nikki zit nog steeds niet op haar geboortegewicht weegt nu 3450 dus nog 100 gram nodig.
    Maar gaat nu wel snel gelukkig volgende week woensdag weer naar kinderarts om te kijken of haar laatste grammetjes erbij zijn gekomen.

Erg he nijn afscheid nemen van kraamzorg die vrouw die ik had was ook zo een ontzettend lieve schat ik barstte in huilen uit toen ze wegging wat vond ik dat vreselijk. Je bouwt ook zo snel ene band op samen. Wij hebben elkaar wel nu op fbdua wel erg leuk. En had een mok laten maken voor haar met een foto van haar samen met Nikki en een foto van mijn kleine man en een foto alleen van Nikki

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja gezellig baby nieuws!! Stokje gefeliciteerd !
    Leuke stoere naam zeg!
    Fijn he zo'n snelle bevalling.
    Hij lijkt een beetje op de mijne.

Het idd erg stil rond miekje en yasok.

Agh lady gelukkig zijn jullie weer thuis.
    Katie is ook verkouden en manlief en ik ook sinds vandaag.
    We hebben neusdruppels van otrivin voor Katie.moet zeggen die werken erg goed.maar het heerst zo erg he pff .drama als je niks voor je kleine kan doen.kraamhulp had het bedje ook scheef gezet zodat ze meer lucht krijgt.

Jammer Nijntje dat je kraamhulp weg is,vooral als je zo leuke lieve hebt!
    Is je man nog wel thuis om te helpen?
    Ik was wel blij dat onze kraamhulp weg was.ze was aardig en heb onwijs veel geleerd maar poeh wat een kwebbel was het ,die der mond niet stil hield. Geniet nu heerlijk met mijn man in onze eigen ritme van de kleine.vind het jammer dat hij volgende week weer moet werken.
    Zie er wel tegen op om alles dan alleen te moeten doen.
    Ben nog even op zoek maar een handfree kolf bh. Zodat ik kan kolven en Katie tergelijketijd kan voeden.anders neemt het kolven zoveel tijd in beslag.

14. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Haha daar ben ik weer dames...
    Vandaag op controle geweest dokter zei we gaan tot dinsdag wachten je hebt nog vruchtwater en alles is nog goed...vandaag ben ik gestript...oooo spannend laatste 6 dagen voor mij...dinsdag ben ik dan 41+2 weken en ik moet om 7 uur melden en wordt dan ingeleid....

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ach arme Katie vind het ook zo zielig he voor die kleintjes.
    Geef mij dan hun portie maar.
    Mijn vriend is ook nog deze week thuis en daarna moet ik het ook zelf doen zie er ook best tegenop aangezien ik even in een ritme moet komen. Mijn kleine vent is volgende week woensdag jarig en dan gaat hij dus hele dagen naar school.

Yasgok spannend!!!! Jouw wachten word wel erg op de proef gesteld zo he haha.

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Fijn lady dat je niet naar ziekenhuis hoeft!

Gefeliciteerd Daantje!

Hier nu sinds half uur onregelmatige krampen.. zou het dan echt? Vl is al zenuwachtig een biertje aan het wegdrinken haha

Ik ga ze zo maar eens een uur lang timen..
    Sorry alles gelezen maar eigenlijk alweer vergeten wat er stond haha
    Zodra het kan zal ik erop reageren :D

17. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Spannend!!!!!! Morgen ochtend kijk ik weer à la minute

18. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hoi meiden. Ik lees eigenlijk ook al vanaf het begin mee maar nooit iets geschreven haha.

Gefeliciteerd aan alle dames die inmiddels al bevallen zijn!

Beterschap met je kleintje Lady! Heftig hè als ze nog zo klein zijn.

Spannend Mataraa!! Ik.hoop dat het door zet!

Ik word morgen gestript. Ben toch best nerveus of het effect zal hebben want ben het zwanger zijn nu wel echt heel erg beu :( Geen leuke zwangerschap gehad met de nodige pijntjes e.d. Dus baal ook flink dat ik ruim over tijd ben nu. Maar goed, hopelijk kan er morgen dus gestript worden en beval ik snel :D

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Mataraa ..... Vol verwachting kijk ik hier :p

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624