Ik dacht precies hetzelfde. Maatje 36 en Cup E. Van mij hoeft het ook niet persé groter ofzo. Straks zijn we Lolo Ferrari.. 😆😂 Vandaag trouwens helemaal geen symptomen de hele dag. Maakt me dan toch wel weer wat onzeker. Hoe is dat bij jullie?
Ik heb ook D en vind dat ok wel genoeg, hier vandaag ook geen pijnlijke borsten,vanmorgen zijn ze wel even kriebelig geweest. En heb die buikkramp ongie steekjes gevoel ook nog niet gehad,wel moe en een beetje down. Echt al 3 mensen die vandaag op fb geplaatst hebben wij zijn zwanger, en krijg er steeds een naar gevoel bij,dat ik denk hun zijn uit de gevaare zonnen en verder als ik.en ik moet nog maar afwachten of ik dat ook red.pff zo stom. Vanavond om half 9 komt mvm,hopenlijk een knaller en kan ik me weer iets positiever voelen.
Hier ook vandaag veel minder symptomen... Slaat ook hier de twijfel toe... Borsten heb ik nog helemaal geen last van gehad, alleen continu een onpasselijk gevoel en vooral erg moe.... We wachten af... morgen over een week... gaat toch nog best snel En thnx voor de reactie over een tweede kindje.. Wat jij zegt lady herken ik ook... Hoop dat mijn meisje zich niet minder gaat voelen...
Zo, ik ben weer bij met lezen Vandaag afspraak gemaakt bij de gyn en we mogen 28 mei langskomen, spannend hoor. Hier zijn de bekende symptomen ook aanwezig, last van zwaardere borsten, steken in me onderbuik, helemaal als ik moet niezen dan voelt dat niet fijn. Bepaalde geuren kan ik nu ook al niet verdragen, en af en toe van die "stuiptrekkingen"in me benen, heel vreemd.
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari >Rissie10, 25jaar ,1e kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje 16 Januari >Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje >Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje > 18 Januari >Miekje87, 27 jaar, 1e kindje 19 Januari >linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje > Muzieknootje, 28 jaar, 1e kindje ♡Afsprakenlijst♡ >18 Mei - Ismi2006 - MvM >28 mei - linnied - eerste echo >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo >29 mei - Rissie10. - eerste echo >29 mei - Norki Maki - eerste echo > 3 Juni - Miekje87 - eerste echo >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.[/QUOTE]
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari >Nikaa, 23 jaar, 1e kindje 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari >Rissie10, 25jaar ,1e kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje 16 Januari >Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje >Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje > 18 Januari >Miekje87, 27 jaar, 1e kindje 19 Januari >linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje > Muzieknootje, 28 jaar, 1e kindje ♡Afsprakenlijst♡ >18 Mei - Ismi2006 - MvM >27 mei - Nikaa - eerste echo >28 mei - linnied - eerste echo >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo >29 mei - Rissie10. - eerste echo >29 mei - Norki Maki - eerste echo > 3 Juni - Miekje87 - eerste echo >12 juni - Nikaa - intake + echo vk >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari >Nikaa, 23 jaar, 1e kindje 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari >Rissie10, 25jaar ,1e kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje 16 Januari >Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje >Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje > 18 Januari >Miekje87, 27 jaar, 1e kindje 19 Januari >linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje > Muzieknootje, 28 jaar, 1e kindje ♡Afsprakenlijst♡ >27 mei - Nikaa - eerste echo >28 mei - linnied - eerste echo >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo >29 mei - Rissie10. - eerste echo >29 mei - Norki Maki - eerste echo > 3 Juni - Miekje87 - eerste echo >12 juni - Nikaa - intake + echo vk >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak >19 Juni - Ismi2006 - termijnecho >23 Juni - Ismi2006 - afspraak gyn en internist Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.
Mvm is net geweest!! Streepje is net niet even donker . Maar was ook met me ochtend urine wat al heel de dag gestaan heeft. Ze zegt dat het goed is en ik mag mee doen
Rissie mooie test hoor! Hier vandaag vooral mijn liezen die zeuren, beide kanten. Af en toe steekjes/krampjes in buik, dagelijks wit/gelige afscheiding en moeeee en warm afwisselend met koud en rillingen! Ohh en ik kan nog slechter tegen sigarettenrook dan eerst. Vandaag zo'n dag dat ik dacht ja het zit gewoon goed, heerlijk gevoel maar kan net zo goed zijn dat ik me morgen weer zorgen maak. Nog 1 week en 6 dagen.....wil het ook zo graag delen, dat herken ik helemaal Rissie! Kan niet wachten
Goedemorgen. Het begint me toch steeds meer tegen te staan dat ik zo laat pas de echo heb.. Ik wil wel bellen om te vragen of het niet eerder kan maar dat doen ze vast niet zonder reden.... Wat moet ik doen?
Je kunt het altijd proberen Ismi, als jij zegt dat je je zorgen maakt en dat je er continue mee bezig bent of het wel goed gaat ( flink overdrijven) dan kunnen ze je toch niet weigeren lijkt me. 7 weken mag misschien alleen als je een reden hebt ( maar veel zorgen kan ook een reden zijn) en 8 zou anders toch ook al heel mooi zijn toch? In het ergste geval doen ze het niet maar dat zou ik heel raar vinden!
Mijn vk zei zelfs je mag ook met 5 komen maar dan kan ik je nog niet veel vertellen met 7 zien we al veel meer. Dus vandaar 7, maar ik mocht kiezen. Succes meid hoop dat het lukt!
Ismi wat heb je met mijn afspraken gedaan 😋 die van mij zijn ook van de lijst gevallen haha! Ik begrijp dat het je tegen staat hoor deed het mij ook daarom die pretecho erbij gedaan. 4 juni klinkt toch al dichterbij!
Hahaha dat was ik niet! Ik denk dat iemand de verkeerde lijst heeft gepakt en die weer heeft aangevuld.... Pretecho vind ik hier toch echt te duur.. Ik ga geen 60,- betalen.. Stel dat het niet goed is? Ik weet het niet hoor..
Ja dat is waar 60 euro vind ik ook behoorlijk duur. Maar ik heb die 25 euro al helemaal doordacht ook. Ik heb liever mocht het hartje niet kloppen dat ik er achter kom met 7 weken dan met 10 weken en al die tijd in de onzekerheid. Mijn afspraken 27 mei mvm 4 juni termijnecho 25 juni termijnecho en intake vk
Ismi: ik zou idd ook even bellen. Misschien mag je idd wel eerder. Vind 60 idd ook erg duur. Maar wat ladytwilight zegt,zou het ook liever eerder willen weten als het hartje niet meer klopt dan pas bij 10 weken er achter komen