NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Bevallen:
    Nijntje84, 13 januari, Teun 39+6
    Chanty34, 10 januari, Jack
    Rissie10, 10 januari, Katie 39+4
    Lady Twilight, 8 januari, Nikki 38+3
    Simba 32, 4 januari, Caitlin 38+2
    Emilio,31 december, ?
    Ismi2006, 27 december, Naima 37+4
    Nikaa, 24 december, Ruben 37+1

Wachtend:
    Mataraa UD: 8 Januari
    SusanneO UD: 16 januari
    Yasgok UD: 17 januari
    Miekje 87 UD: 18 Januari?
    Stokje UD: 18 januari
    Norki Maki UD: 18 januari
    Milou UD: 19 januari
    Jeszss UD: 26 januari

U vraagt wij draaien :cool:
    Weet alleen de datums van bevalling niet meer dus vul maar aan.

2. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Bevallen:
    Nijntje84, 13 januari, Teun 39+5
    Emilio,31 december, ?

Wachtend:
    Mataraa UD: 8 Januari
    SusanneO UD: 16 januari
    Miekje 87 UD: 18 Januari?
    Stokje UD: 18 januari
    Norki Maki UD: 18 januari
    Milou UD: 19 januari

heb ff mijn termijn 1 dag aangepast ;)

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Mataraa proficiat met Daan! Wat een lekker menneke, heerlijk genieten nu! En Shendari proficiat met jullie dochtertje! Ook heerlijk genieten! Weinig slapen is minder fijn, herken het wel maar hoort ook een beetje bij een baby denk ik ;)

Jesz wat vervelend zeg, dat je je zo slecht voelt. Dan zullen ze denk ik ook niet lang meer wachten en actie gaan ondernemen. Nog eventjes.. dan heb je je kleintje in je armen!

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Shendari gefeliciteerd met jullie meisje!! Geniet ervan.

Jeetje vervelend jeszs.ze zullen je nu toch niet lang zo laten lopen als je je zo slecht voelt.
    Hopenlijk heb je snel je kleintje in je armen en kan je gaan genieten!

Hierman lief weer begonnen met werken.
    Gelijk me handen vol ook aan onze hond,want die heeft sinds zaterdag avond een hernia.hij kan helemaal niet lopen met zijn achterkant.gister bij de DA geweest.
    Hij kan ook niet eten en drinken.en voer hem en geeft hem drinken met een spuitje.dus ik heb 2 babys!!
    Hier achter hebben we gelukkig gras.maar mag hem niet tillen dus familie komt hem even op het gras zetten.leuk zo iets kan je er nu niet bij hebben!! Had me kraamtijd wel anders voorgesteld.
    Straks terug naar de DA voor medicine .hopenlijk knapt hij snel op.zodat hij weer zelf kan drinken en eten en staan.dit is zo zielig.pff

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Bevallen:
    Shendari, 23 januari, 41
    Mataraa, 21 januari 41+6
    Miekje87, 20 januari
    Stokje, 19 januari
    Norki Maki, 16 januari
    Milou, 14 januari
    SusanneO, 13 januari, Lotte 39+4
    Emilio,31 december, ?

Wachtend:

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Zat toch even achter de computer dus heb het lijstje bijgewerkt met de info die ik kon vinden. Even afleiding :D

Hier vannacht weer niet zo lekker geweest. Maagzuur komt in golven omhoog en erg misselijk. Pijn in de heupen rug en buik... Begin het nu toch wel spannend te vinden morgen het strippen. Verder al van alles aan het regelen mocht er woensdag oppas nodig zijn voor ons zoontje. Vandaag toch nog maar een wasje draaien. Naja... alles op slakkentempo ;)

Hoe gaat het met jullie allemaal? Spannend he die eerste keren alles alleen doen.

Rissie pittig met jullie hond zo in de kraamtijd. Hopelijk gaat het snel weer beter!

Shendari hoe gaat het nu? Die eerste dagen zijn zwaar, vooral als ze zo onverklaarbaar huilen. Zo zielig ook....

7. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hey meis ja jij houd ons juist in spanning haha! Hoop dat het morgen effect heeft zodat je gauw van je klachten af bent!!

Hier ook de eerste dag zonder mijn vriend potver het is gelijk een drukte van jewelste. Mijn ene kind zijn oren werken gelijk niet meer ;) en mijn andere kind die vraagt ook de nodige aandacht door alleen maar op mijn buik te willen slapen vandaag.
    Net wel een stuk gelopen buiten dus kon ze mooi lekker in de wagen slapen.
    Moet weer ff op gang komen zonder mannetje en mijn bijna 4 jarige spook ook pfoe

8. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Hoop dat het gaat werken Jeszs! En dat jij gauw onze lijst kunt afronden ;)

Oh Rissie dat kun je er dan net niet bij hebben he... Hebben wij hier met de verkoudheid/ hoesten... Zo jammer..

Mijn man is net aan het werk gegaan (late dienst) dus we konden nog wel samen opstarten. Sinds de kraamverzorgster weg is is onze dochter heel erg aanhankelijk en huilt om alles... Drie weken heeft de kv gezegd... Dat hebben ze ongeveer nodig om alles te verwerken en een plekje te geven als grote zus... Dus hier ook oren die niet meer werken lady, haha...

Vanmiddag bij de osteopaat geweest voor mijn bekken klachten en gelijk Teun even laten checken... Zag er voor nu heel goed uit, dus hoop dat hij niet zoveel darmkrampen krijgt als onze dochter toen..
    Morgen komt het consultatiebureau langs... Ben benieuwd....

Afgelopen nacht gelukkig maar 2 uur wakker gelegen met Teun, de nacht ervoor dat dat bijna de hele nacht... Ik heb zo een vermoeden dat we de eerste regeldag ook gehad hebben :D

9. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Morgen is de grote dag ik wordt ingeleid...
    Ik vind het spannend en eng tegelijk,maar probeer nuchter te blijven...
    Morgen heb ik eindelijk mijn wondertje in mijn handen...
    Ergens wel fijn heerlijk alles op orde gezet en geregeld...
    Dames duim aub voor me:)

10. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Succes, slaap lekker vannacht en geniet ervan morgen!

11. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Jeszss en yasgok, veel succes morgen, spannend hoor!

Manlief is hier sinds vorige week alweer aan het werk, en idd heel herkenbaar, zo pittig weer alleen. Vandaag de hoortest gehad, ik had de neiging om te vragen of ze die test nog herhalen met 2 jaar, omdat zoonlief zijn oortjes niet zo goed meer werken ;) ben benieuwd of het met 3 weken dan weer wat beter gaat.
    Dochterlief is ook heel 'aanhankelijk', maar ik merk van mezelf dat ik dat nu veel beter kan accepteren dan met mijn zoon, toen wist ik niet van clusteren ed, en wilde ik perse dat hij in zijn wieg sliep, omdat iedereen maar zei dat dat zo hoorde. Nu weet ik wel beter, herkenbaar?

12. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Succes yasgok ik duim voor je !!!!

Nijn erg he echt ik werd gel vandaag van mijn kleine man wat was die vervelend vandaag pfoe! Hoop dat het dan idd gauw normaal gaat worden allemaal echt grrrr!

13. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Bevallen:
    Shendari, 23 januari, 41
    Mataraa, 21 januari 41+6
    Miekje87, 20 januari
    Stokje, 19 januari
    Norki Maki, 16 januari
    Milou, 14 januari
    SusanneO, 13 januari, Lotte 39+4
    Daantje09, 12 januari, Faye 39+3
    Emilio,31 december, ?

Wachtend:

Ik heb mezelf ook op het lijstje gezet als jullie dat goed vinden :) voor degen die het nog leuk vinden om te weten, ik ben dus op 12 januari bevallen van dochter Faye, ze woog 3140 gram.

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik kon je idd niet terug vinden daantje! Volgens mij is de lijst nu dan echt compleet. Ik moest hier wel even lachen om je opmerking over de hoortest en je peuter:D

Zet m op yasgok!!

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Shendari!! Heerlijk genieten van jullie meid!

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    O spannend yasgok!! Heel veel succes morgen en lekker genieten als je je kleintje vast hebt!

Voor jou ook spannend Jeszs morgen! Succes! En je weet het he, ontspannnn :D

Oh Rissie wat sneu voor je hond en ook lastig voor jou! Kan je er zeker niet bij hebben nu! Wel lief van je familie dat ze je daarmee helpen!

Ik las iets over regel dag?? Wat houdt dat in??

Hahahahaha al die oren werken opeens niet meer.. te grappig!

Daantje wat een heerlijke meid!

Vandaag hoortest en hielprik gehad.. hoortest was goed en bij de hielprik gaf hij geen kik! Wat een kanjer :)

Wij zijn gister al begonnen met 1 flesje per nacht! Gaat echt goed het eten en slapen. Hij is al aangekomen dus trotser dan trots deze mama van de eigenwijste baby van dit forum ;)

17. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Had ik dat maar! Het begint mij op te breken telkens om de drie uur gewekt worden door mevrouw haha.

18. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Hier begon het ook met een late en maar 1 nachtvoeding, helaas is hij er nu iets regelmatiger snachts.. haha... Maar we zijn dan ook gisteren bij de osteopaat geweest, kan hij ook een dag last van hebben...

Regeldagen zijn dagen waarop de kleintjes hun voeding aanpassen. Is met borst en flesvoeding... dan kan het zijn dat ze soms om het uur al komen drinken... Meestal een dag en komt terug rond de 10 dagen, 3 en 6 weken en 3 en 6 maanden (hoewel niet elke site alle tijden hetzelfde aangeven, moet je maar ff googlen :D) dan zitten ze bv lekker in een ritme van om de 4 uur en dan komen ze ineens om de 2 uur drinken ofzo...

Dat makkelijke met de baby herken ik helemaal daantje... Ik ben nu ook veel makkelijker, je weet nu dat het toch wel goed komt... Vannacht wilde hij weer niet slapen, heeft hij heerlijk in mijn armen geslapen... Vind het wel prima... overdag slaapt hij heerlijk in zijn wiegje.. Wel grappig, mijn dochter had het juist andersom, die sliep snachts tussen de voedingen goed en overdag alleen haze-slaapjes...
    Mooi plaatje trouwens daantje!

Gisteren voor het eerst alleen geweest met de twee kids.. Vond het echt gewoon spannend.. haha... "wat nou als ze allebei tegelijk aandacht willen" spookte continu door mijn hoofd... Gelukkig sliep teun veel en speelde de oudste heerlijk tijdens de voedingen...

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Strippen was nog niet mogelijk helaas. Donderdag gaan ze weer een poging doen en vrijdag hebben we controle in t ziekenhuis. Alles wijst er weer op dat ook deze baby het te goed heeft in mijn buik....

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Jeetje mekreetje jouw baby denkt mij te koud daarbuiten.

Deel Deze Pagina