haha ja zoiets.... ik was er al een beetje bang voor. Bij haar broer was strippen op 41 weken zelfs nog niet mogelijk. Daar had ik met 41,3 net een een verweekte bmm zodat ze de vliezen konden breken en inleiden. Moet eerlijk zeggen dat ik vanochtend wel echt even flink baalde, ik roep de hele zwangerschap al deze keer laten ze me niet zo lang doorlopen met zo'n grote baby in de buik. En ondanks dat die mening de hele zwangerschap gedeeld is door de vk's merken we daar dus nu niks meer van. Ik snap het ook wel, inleiden met een ballon e.d. is ook een heel gedoe. En misschien komt het ook wel gewoon op gang. En tsja ik roep altijd die 2 dagen meer of minder daar kom je ook wel overheen. Dus ik heb net 1,5 uur geslapen, mezelf herpakt en ga er weer voor
He wat een tegenvaller jeszs. Je leeft toch een beetje naar die di toe. Gelukkig kan het nu niet heel lang meer gaan duren. Nog even vol houden. Hoe is het met de duizeligheid ??
Lady: gefeliciteerd met je zoontje! Al jeszss, das idd een tegenvaller. Maar je kleintje heeft het gewoon nog prima bij je! Hopelijk kunnen ze morgen wel strippen.... Vandaag is ook onze dochter jarig. 7 alweer zeg, pfoe! Zaterdag vieren we het. Ook doet ze vandaag mee aan de voorleeswedstrijd op school, dus ik ga straks kijken. Spannend hoor! Maar wel heel leuk. Fijne dag allemaal!
Jeetje Jeszs.. das toch ook balen!! Vooral omdat de vk het eerst ook zeiden.. maar wat je zegt.. die 2 dagen er nog bij Gefeliciteerd Ismi! Morgen laatste dag alweer van de kraamverzorgster.. gaat echt zo snel! Stiekem wel beetje spannend straks zonder haar.. Heerlijk zo'n vraagbaak en ze doet zo leuk met Daan! En ook veel extra dingen in huis..
Hier vanochtend nog even gezellig gemaakt met vriend in t kader baadt t niet dan..... wel veel harde buiken aan over gehouden. Net heerlijk in bad geweest met tijdschrift, lekker ontspannen. Nu eten koken en dan is er er alweer een dag voorbij. Wat kan je mindset toch wisselen tijdens de zwangerschap haha . Morgen alweer controle om te kijken of ze al kunnen strippen. Jeetje mataraa dat is snel gegaan zeg dat t alweer laatste dag kraam is. En eerste keer is ook spannend! Ismi gefeliciteerd!! Hoe is de nacht gegaan nijntje? Rissie duizeligheid wisselt nog, maar is al wel minder nu gelukkig.
Hoi dames, Gisteren is onze zoon om 22:50 uur geboren...Hij weegt 4250 gram en is 54,5 cm lang we zijn zo trots op hem nu genieten....succes nog voor de rest....
Gefeliciteerd Yasgok! Een flinke kerel of niet? Geniet er lekker van! Twee nachten geleden was hij er regelmatig, elke 2 a 3 uur... En gisteren overdag ook.... En afgelopen nacht half 11 gedronken en toen kwam hij pas weer om half 7 voor drinken... haha, wel een paar keer een beetje geprotesteerd tussendoor, maar geen teken dat hij wou drinken en hij sliep ook gewoon gelijk weer verder... Kom nu alleen niet aan de 6 voedingen op een dag.. Net de 4e gehad... De kraamverzorgster zei dat het minimaal 6 keer moest voorlopig ivm suikers die hij binnen moet krijgen.. eerst maar eens kijken of deze nachten zich voort gaan zetten (zou stiekem wel heel erg lekker zijn ) Jeszs wel fijn dat het vandaag weer zo makkelijk gaat Ik zal voor je duimen morgen! Hoe is het met de rest van de dames? Ik merk nu hij iets minder gaat drinken dat mijn borsten vol van de spanning staan... Morgen maar eens bij gaan kolven denk ik
Wat erriggg ismi ik dacht je vandaag gefeliciteerd te hebben maar niet dus in mijn hoofd dan zeker haha. Gefeliciteerd met je dochter! Dank je wel voor jouw felicitatie mijn kleine man alweer 4 jaar morgen Gaat hij een hele dag naar school pfoe dat gaat wennen worden. Gefeliciteerd yasgok!!!!!
Nog gefeliciteerd ismi en Lady met jullie kids! Vraagje aan degene met verkouden baby's Hebben jullie via de huisarts gehandeld, of gewoon bij de drogist een neusspray gehaald? Helaas is ook Teun aan de beurt Hoorde het bij het drinken vannacht en ook als hij probeert te slapen...
Yasgok gefeliciteerd met je mannetje! Ismi en Lady ook nog gefeliciteerd met jullie dochter en zoon. Hoe is zijn eerste schooldag gegaan lady? Jeszss hoe was je controle vandaag? Konden ze wat doen? Nijntje heerlijk dat Teun al zo goed slaapt, knap je zelf ook van op. F. heeft af en toe ook een nacht dat ze 6/7 uur doorslaapt, maar nog niet elke nacht helaas wat vervelend dat hij nu verkouden word zeg, zo sneu als ze zo klein zijn. Ik zou idd een neusspray met zoutoplossing halen, kun je het daar eerst even mee aankijken. Verder gaat het gewoon goed, geen koorts oid? Hier al 2 dagen een erg wakkere baby, die zowat in de draagdoek woont. Vind het wel prima, ze doet het verder goed. Vandaag een 'newborn shoot' gedaan samen met mijn moeder, man wat lijkt dat makkelijk en is het dat niet was ze heerlijk in slaap, wil je haar leuk neerleggen, word ze weer wakker, paar keer plassen op het kleed ed, buikliggen doet ze niet, dan gaat ze 'kruipen' Ach we hebben een paar leuke foto's, en we proberen het nog wel een keer
Gefeliciteerd Yasgok! Jeetje Jeszs... en nu gaan ze morgen kijken hoe en wat? Ja kraamzorg is snel gegaan! Zo jammer! Ik merk dat ik savonds niet zo lekker in mn vel zit.. beetje zenuwachtig gevoel en niet kunnen eten.. gister de kraamtranen gehad en lijkt wel of het straks weer komt. Hadden jullie dat ook dat zenuwachtige gevoel? De kleine is hier ook best veel wakker. Vind ik wel gezellig
Dank jullie wel! Daantje ja rot! Ik heb het vandaag ook extreem chaotisch gelijk gehad... Kleine de fles daarna hij naar school was die helemaal overstuur wilde niet bij mij weg... Nou ik toch weg en toen wilde de baby niet meer slapen behalve bij mij op de buik toen hem weer ophalen voor middagpauze thuis eten en kleine de fles... Hij weer huilend naar school toen begon ik ook van ellende toen ik wegliep omdat ik het zo zielig vond. Toen maar wezen wandelen naar het winkelcentrum om de baby rustig te houden want in de wandelwagen sliep ze tenminste... Toen hem weer halen en was hij gelukkig blij en vond hij het toch wel leuk alleen zodra hij daarheen gebracht word vind hij zo erg bah! Waren wij thuis begon baby weer te huilen voor de fles allememaggies! Was blij dat ik rustig zat daarna. Hoeveel cc aan fles zitten jullie eigenlijk bij jullie kindjes?
Gefeliciteerd yasok!! Geniet ervan. Poeh jeszs vind wel dat ze je lang late. Lopen,ben je nog duizelig? Snap je wel matara.had het ook steeds s avonds zenuwachtig als ze kraamzorg weg was of we alles wel goed zouden doen.en dacht ook steeds owh als ze maar niet gaat huilen.. De kraamtranen zijn ook zo leuk hahaha, eergisteren avond lekker op de bank zitten huilen om van alles,om me trouwen,om me man dat ik gelukkig ben en Katie.om me zwangerschap,om me hond en weet ik het waarom allemaal nog meer wahah. Lekker laten gaan,is goed! Hier heeft ze of last van regendagen,,heeft alleen maar honger en blijft soms huilen.ook is ze sinds gister weer op nieuw verkouden,ze heeft weer een snot oogje.en der neus zit zo vol.denk dat ze daarom ook een beetje zeurderig is.ik zelf gister ook weer begonnen met keelpijn en een snotneus bleh. Onze hond is tijdelijk bij schoonfamilie zodat wij even rust hebben. Ik kan hem tuurlijk niet uitlaten en tillen, Hij liet alle plas en poep steeds lopen en bleef hijgen van de pijn en piepen.kon het niet aan zien. Terug naar de da geweest met hem.andere medicijnen gehad en bench rust.me schoonmoeder zei dat het beter was als hij een tijdje bij hun kwam logeren tot dat het beter gaat met hem en ik even op rust kon komen.gelukkig gaat het al stukken beter met hem.
Nou we zijn weer thuis. 'Kleine' dame heeft t nog goed naar haar zin. Vruchtwater voldoende, ctg was goed. Geschat gewicht momenteel, schrik niet, 4460 gram . Och mensen echt, ze roepen allemaal dat t wel goed komt omdat r met 4430 gram ook ter wereld is gekomen, maar 1 bevalling geeft geen garantie voor de volgende toch? En zij is nog zwaarder ws.... Ze hebben makkelijk praten, uiteindelijk moet ik een peuter uitpoepen terwijl de boel sl helemaal uit fatsoen is daaronder. Maar goed, conditie moeder is geen reden tot inleiden voor 41 weken. Dus plan is als volgt: morgen en maandag weer kijken of strippen mogelijk is. Dinsdag weer voor ctg en echo. Dinsdag inleiden stond al vol dus kon kiezen uit woensdag of donderdag. Heb maar voor donderdag gekozen zodat ma geen vrij hoeft te nemen. Ik hou mijn hart vast, straks krijgen we donderdag een tienponder van 57 cm . Maar goed, ik bel maandag nog wel even of er niet toevallig toch plek vrij is gekomen voor dinsdag, je weet t niet. Kan er iemand wat weeën straling deze kant op sturen? Ik reageer later even op jullie berichten hoor!
Jeeeetje nou meid je kan hey! Ik straal je wat goede weeën door en dan komen ze vanavond aan op plaats van bestemming dus zou alvast maar even gaan slapen als ik jou was! Vind het wel bizar dat zr je zo door laten lopen helemaal omdat de lengte en gewicht zo ruim voldoende zijn poeh hee! Maar het gaat jr lukken ik straal je in!!!
Yasgok proficiat!! Lekker genieten nu! Jesz jeetje snap ook niet dat ze je door laten lopen, balen ook je wilt nu gewoon je kindje in je armen houden toch... ik straal ook weeën door, al weet ik niet of je mijne wilt hebben haha, had buik, rug en bovenbeen weeën( die vond ik t heftigste) ik stuur je buik weeën door die ervoor zorgen dat je mupke zich vanavond nog aandient Hier begint het normale ritme weer een beetje terug te komen. Ons ritme en niet dat van de kraamhulp. Vind de borstvoeding best zwaar, gaat met ups en downs maar steeds beter. Leuk om te lezen hoe jullie eerste dagen/weken als moeder zijn gegaan, ik merk dat ik nauwelijks tijd heb gehad om te reageren. Zo bezig met ons mannetje, ben zo verliefd 💗 vind het alleen jammer dat hij zoveel moet slapen nu Genietze allemaal mama's!
Jeetje Jeszs.. ik snap het ook niet hoor van hun... Ik had alleen rugweeen die ik wel jouw kant op wil stralen!! Is ook niet lekker maar beter dat dan nog langer zo lopen!! Ik ga vanavond naar 100cc. Alleen had hij vandaag 2x wat moeite met flesje.. Vraagje aan jullie: Overdag komt hij om de 2,5 a 3 uur en savonds al zowat na 1,5 uur.. gewoon geven dan? Hij heeft dan ook echt honger! Ik ben van mening al heeft hij honger dan krijgt hij gewoon eten.. Ik geeft kv trouwens.. Gister laatste dag kraamzorg.. wel even wennen zo zonder haar.. vond het zo gezellig! Maar nu konden we wel weer lekker terug in bed duiken na de fles hihi was ook wel fijn. Jeetje Rissie.. wel heel fijn dat je hond nu even ergens anders is.. pfoeh vind het ook zo moeilijk met dieren.. En dan je kleine erbij.. Lady lekker daggie zo zeg wel fijn dat hij met een lach van school kwam!
Matara ik zou dan gewoon geven maar je zou ook eventueel Savonds voor hongerige baby's kunnen geven om te kijken of die het langer volhoud dan.