NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Vandaag 2x gestript! Nu wat krampen en harde buiken zijn wat heftiger. Zou het dan toch misschien nog gaan gebeuren?

2. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Jeszss wat spannend! Ik hoop zo voor je dat het doorzet!

Over borstvoeding, balen dat het niet bij iedereen even lekker gaat, maar borstvoeding heeft ook zoveel voordelen ;) niks tegen de fles hoor, haha. Maar denk dat de mama's die voor de 2e keer bv geven zullen beamen, ja het kan in het begin lastig zijn, pijn doen (ook al zeggen ze dat dat niet mag want dan zul je wel wat fout doen ;)), veel tijd kosten, en er zullen momenten zijn dat je denkt heb ik niet genoeg melk want mijn baby blijft maar drinken. Maar het word echt beter! Je kindje word groter, krijgt het beter onder de knie, een grotere mond die beter hapt :D en over een paar maanden heeft je kindje met 5 minuten een borst leeg.

Nijntje herkenbaar hoor, ik kan veel hebben van zoonlief, maar af en toe... Merk gelukkig wel al verschil met een week geleden, toen was hij véél ondeugender.:p
    F. heeft gisteravond om half 11 haar laatste voeding gehad, en rond kwart voor 7 werd ze pas wakker, stond wel even te kijken.

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Succes jeszs ik duim voor je dat het doorzet!!!

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Tot 2uur vannacht elk kwartier een lichte wee, daarna is alles stil gevallen. Op naar t ziekenhuis morgen! Ga vandaag ook niet meer strippen, heb dan toch liever een nacht slaap....

5. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat snap ik zeer zeker wel. En als dit mijn eerste kindje was geweest dan had ik ook wel doorgezet. Maar ieder uur aan de borst, de hele dag en 's nachts ruim 3 uur met een voeding bezig zijn een week lang, heeft mij zodanig opgebroken dat ik alleen nog maar een monster naar mijn andere 2 kids kon zijn. Is het dat waard? Nee ik vind van niet. Ieder kind verdiend de aandacht van mama. En van een fles worden ze immers ook groot. ;)

6. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het Jeszs???

7. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeps, ik was te vroeg! Jammer dat het stilgevallen is! Op naar morgen idd. Succes meid!

8. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Jesz hopelijk hebben die weeën wel al ontsluiting gegeven! Bij mij was dat wel zo! Als het niet doorzet succes morgen ik denk aan je en duim voor je!!!!!

9. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Jeszs, jammer dat het niet doorgezet heeft.. maar wie weet heb je inderdaad al een klein beetje ontsluiting gekregen!

Ismi, snap de overweging heel goed. En ze heeft maar mooi een maand gehad!

10. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Jeszss jammer dat het niet heeft doorgezet, gelukkig duurt morgen niet meer lang en heb jij gauw je kleine hekkensluitster in je armen ;)

Ismi ik bedoelde het zeker niet als commentaar naar jou toe, zoals ik al tegen je zei, ik begrijp jouw keuze heel goed, jij en je kids moeten er zeker niet onder lijden, en die 5 weekjes heeft ze mooi binnen :)
    Ik vond dat er ook wel wat positieve borstvoedingsenergie de groep in mocht ;) ik heb zelf ook veel struikelblokken gehad met mijn zoontje, hem zelfs 2 weken één fles kv gegeven omdat ik het niet trok, en uiteindelijk er weer vol op voor gegaan en hem nog lang mogen en kunnen voeden.

11. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ah jeszs balen dat het niet heeft doorgezet :(
    Hoe gaat het nu?

Ismi ik snap je helemaal hoor! Jijzelf en je andere kindjes zijn ook heel belangrijk en idd.. met een fles worden ze ook groot :)

12. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het ook heel jammer want het liep heel erg goed eigenlijk. Maar ze wou er gewoon niet meer aan. Met de fles is ze zoveel rustiger! En het heeft ook zeker voordelen hoor. Ik vond dat gesleep met voeding altijd al gedoe, nu moet ik het weer haha!

Ik denk dat ik haar er helemaal niet meer aan krijg. Geef haar nog wel tussendoor soms de borst maar eigenlijk zit ze al helemaal op de fles. Ik heb ook geen stuwing ofzo meer. Vannacht moest ik er ook uit voor de fles terwijl ik haar de afgelopen nachten nog wel de borst kon geven. Helaas helaas.. Maar ze is zo tevreden nu! Slaapt na iedere voeding en de nachten gaan ook beter. Tis een beetje dubbel...

13. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Heelveel succes vandaag jeszz ik denk aan je!!!!!!

14. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Jeszs heel veel succes! En ga er na die tijd maar eerst heel goed van genieten! Jullie hebben het verdiend!

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Jeszs!!!

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Jaaa jeszs succes!!!

17. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ohh Jesz spannende dag voor jou vandaag!! Zet hem op, nog even en dan heb je eindelijk je mupke in je armen! :)

18. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    ik was stiekem wel even benieuwd.. zijn er al baby's die hun eerste echte lach hebben laten zien? De oudste baby's zijn nu 5 a 6 weken toch? Als ik die reflex-lach zie kriebelt mijn buik al, kan niet wachten om een echte lach te zien :D

19. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja Nikki heeft 1 echte lach laten zien. De snelle Jelle was toevallig gister toen toeterde ik op haar neus met haar speen 😊
    Maar daarna was het huilen huilen huilen denk dat ze mega verstopt zat want kwam geen ontlasting. Heb nu telkens wat water extra in haar fles gedaan en nu na 2 volle poepbroeken ligt ze nu weer lekker te slapen. Maken eindelijk wat sprongen want eerst sliep ze alleen maar bij mij bijna en nu ligt ze in haar kinderwagen te slapen eindelijk wat rust!

20. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog niet echt lachen hier, maar ze kijkt wel steeds vrolijker en ik denk dat het niet lang meer duurt. Ik kan iig ook niet meer wachten!

Ze volgt al wel heel goed met haar ogen en ze krijgt steeds meer interesse in de omgeving. Ook de boxspiraal is erg interessant 😁 Zo leuk die ontwikkeling!

Deel Deze Pagina