Hier ook nog niet behalve af en toe een trekje.. zo leuk haha Hij slaapt nu voor het eerst in zijn bedje! Toch raar geen baby in het zicht.. Ook hij kijkt al heel alert en vond vandaag ook een rammelding interessant zo heerlijk om te zien
Succes jeszs!!! Katie lacht nog niet alleen stuip lachjes. Wel al duidelijke ontwikkeling dat ze opzich heen kijkt en de boxmobiel volgt en erna ligt te kijken.lijkt me zo leuk die lachjes hihi. Hier drama met de bv,me goeie borst waar uit de meeste melk komt is ontstoken.heb er ook al een aantal keer een kloofje in gehad.pff Vanmorgen bij de dokter geweest.ze vond het nog niet nodig om een antibiotica te geven.maar kreeg een neusspray voor de toeschiet reflex.met veel warmte massage en kolven moet het goed komen,zo niet weer bellen.het zit niet mee met de bv.ik ga toch maar langzaam afbouwen om over te gaan op kV.baal er enorm van.
Ff alles bijgelezen. Ik lag ver achter. Gefeliciteerd en wat een leuke naam. Nu is iedereen bevallen.
Ik baker Jack snachts en smorgens altijd in. Hier slaapt hij heel goed door. Nu vraag ik me af tot hoe lang je dit kunt doen? Zijn er nog anderen die hun baby in hun bedje inbakeren?
Dat is nog mooi vlot gegaan ofniet Jeszs? Gefeliciteerd in ieder geval en nu heerlijk genieten! En laat je lekker verwennen deze week... Wat balen Rissie, dan wil je graag, maar krijg je dat allemaal... Juist goed bv geven nu is ook extra goed heb ik gehoord! Inbakeren heb ik nooit gedaan, maar ken de verhalen vanuit het kdv waar ik gewerkt heb wel... Kindjes kunnen er echt veel baat bij hebben ja... Vandaag dochter naar kdv geweest (dinsdag ook) en dan heb ik echt tijd voor Teun.... Dan kan ik hem veel beter "lezen". Dan heb ik veel beter door wanneer hij moe is en wanneer ik hem weg moet leggen... Wij hebben nog geen box staan. Was een tip van onze kraamverzorgster (al bij onze dochter). Ivm beperkt zicht in het begin... Zodra ze een week of 5 a 6 zijn was het beter... Ik mis de box nog niet, dus vind het wel prima zo We hebben daarintegen wel een tripp trapp stoel met baby stoeltje erop... Die is wel zo lekker
Jaaaaa gefeliciteerd!! We kunnen over naar de mama's! @chanty: inbakeren mag je in principe doen totdat ze gaan rollen. Dus je hebt nog wel even de tijd. Ik heb mij andere 2 kids ook altijd ingebakerd maar Naima niet, zij is echt een buikslaper dus inbakeren heeft heel weinig zin. Heeft iemand nog wel iets gehoord van cdvg en pioenroos? Zij schreven hier toch ook mee?
Heb een nieuwe groep aangemaakt bij de mama's: ♡ NOD-clubje is bevallen! De mama's gaan verder ♡ Kunnen we lekker over onze wondertjes kletsen
Jaaa jeszss daar is ze eindelijk! Gefeliciteerd! Kunnen we idd over naar de mama's haha. F. laat al af en toe een lachje zien, als we een beetje gek met haar doen, dan smelt je gewoon Rissie balen van je borstontsteking Idd goed masseren, onder de douchen met een warme straal er op werkt goed, en de harde plekken richting je tepel duwen, voordat je gaat kolven/voeden ook je borsten lekker warm maken met een warme doek oid, alles om je melk klieren goed open te zetten goed je borsten leeg kolven en hopelijk is het gauw weer beter! Nijntje, ja bevalt het goed die newborn set? Wij hebben sinds deze week ook een tripp trapp, maar dan voor zoonlief altijd een ikea gehad, bevalt ons ook erg goed. En voor F. hebben we een schommelstoel gehaald, denk dat we daar ook wel plezier van zullen hebben.
Jaaaaaa Jeszs!!!!!! Gefeliciteerd!! Leuke naam!! Gaat alles goed?? Ik heb Daan wel af en toe in de box hoor.. ligt ie lekker om zich heen te kijken en valt soms in slaap. Dan breng ik hem naar zijn bedje maar dan is hij gelijk weer wakker. Ik baker hem niet in. Hij slaapt snachts goed. (Tenminste als hij geen last heeft van krampjes ) Waar kan ik de mama groep vinden dan??
Jesz van harte proficiat!! Eindelijk kun je lekker genieten van jullie dochtertje, wat fijn!!! Vervelend Rissie van de bv. Bij mij gaat het echt op en af. Gisteren stond ik op het punt om te stoppen maar vandaag wil ik weer doorzetten. Als ik hem goed aanleg en hij goed drinkt zijn de borsten goed leeg, heb ik weinig last ervan en hij valt tevreden in slaap... maar als de voeding niet lukt dan krijg k meteen harde plekken, pijn en hij is over zn toeren zo zielig. Ik kijk het nog 2 weken aan, evt. met lactatiekundige nog erbij. Wat leuk die eerste echte lachjes! Lijkt me zo speciaal. Hier alleen nog grimassen als hij in slaap valt en dan smelt ik al
Hoi dames, Sinds de geboorte van mijn zoon is zijn temperatuur steeds tussen 37.1 en 37.5 en sinds gisteren ligt hij in het ziekenhuis omdat hij een verhoging had 38.1 heeft een virus opgelopen....vandaag is het tussen 37.3 en 37.7 schommelt er tussen... Ze zeggen steeda dat dit goed is....bij van jullie is de temperatuur ook zo sinds de geboorte of is het bij jullie onder de 37....