@pioenroos: ik ben ook misselijk de hele dag. Maar om de 2 uur iets eten werkt bij mij heel goed. Dan eet ik bijvoorbeeld een crackertje met kaas of een boterham, fruit enz.. Zo houd ik het wel onder controle. Succes!
Ja ik las het wat betreft die echo onzekerheid. Maar ze is 5 weken dan kan het toch nog kloppen. Ik denk en hoop in ieder geval dat het goed komt.
O is ze 5 weken.dan zou het idd gewoon kunnen kloppen. Met 5 weken is er idd nog geen hartje te zien,en ik hoop voor haar dat het wel goed is !!
Volgens mij was dat de beste optie... Las ook dat het zakje niet rond maar ovaal was en dat dat ook geen goed teken was... 30% kans dat het goed zat.... Maar wel balen voor haar! Ik hou voor nu maar overal rekening mee, afgelopen week ging best snel voorbij, komende week kan ik me ook bezig houden met de voorbereiding voor de vakantie, dus verwacht dat deze week ook snel voorbij is Hoop alleen dat de echo voor je vakantie nu niet slechte resultaten geeft, tsja alles gaat door je hoofd...
Ja ik hoop toch voor haar op die 30% !! Dat het toch wel goed is! En idd zo vlak voor de vakantie is niet fijn. Als ik zulke dingen lees hou ik ook met alles rekening.en dan nog na 7 weken is en blijft het spannend tot 12,neemt niet wegdat het daarna niet fout kan gaan tuurlijk!! Nooit gedacht dat het allemaal zo'n onzeker iets zal zijn pff. Ik kijk erg naar volgende week vrijdag uit! Maar vind het ook eng.
Heb gewoon serieus last van mijn eerste harde buik dit keer... Toch maar ff wat rustiger aan doen, haha Met de eerste echo scheelt het dat er weinig poespas aan vooraf gaat en je vaak gelijk mag gaan liggen... Was bij mij in ieder geval wel! Ik was toen zo bezig met of het hartje wel klopt, dat ik helemaal vergeten was dat het ook een meerling kon zijn... Tot de vk zei "en ik zie maar 1 kindje"... Oja, chips, dat kon ook nog
O harde buiken?? Dat ken ik nog niet dat gevoel hihi. Hoe voelt dat? O ik heb ook geen zin in een heel gesprek wil liggen en hup die kleine garnaal zien. Heb het liefst dat ze meteen zegt hij is goed , mooie lengte en een kloppend hartje,dan pas ben ik gerust. En idd het kunnen er meer zijn .maar mijn gevoel zegt gewoon 1tje hihi .
Alsof je hele buik strak staat van de spanning... Als je hoogzwanger bent is het dus je hele buik die strak staat en dus ook hard is... Nu echt alsof er een klein hard balletje onderin mijn buik zit... Bij een 2e of 3e kindje kun je er eerder last van hebben... Maar geloof dat ik het met de eerste ook al vrij snel had (fysiek werk)...
Goedemorgen! Harde buik had ik bij de 2e heel snel. Met een week of 12 begon het. Nu voel ik het nog niet maar dat is ook niet erg. Wel viel het me gisteravond op dat ik allemaal puistjes tussen m'n borsten heb? Heel veel! Raar hoor.. Wat een zwangerschap toch met je lichaam doet haha! Vandaag weer werken. Ik geloof dat het best lekker weer wordt, maar ik zal toch m'n vest erbij aan moeten doen anders ziet iedereen het hahaha!
Goedemorgen dames, heerlijk om wakker te worden en je weer te realiseren dat je zwanger bent Ik heb ook de eerste keer alleen de echo, de intake krijg ik waarschijnlijk met 11/12 weken dan. Mocht sowieso pas vanaf 8 zei ze. Is dat normaal? Hoop inderdaad ook meteen een blij gezicht bij de vk te zien die zegt dat alles goed is en het hartje klopt. Spannend blijft het toch denk ik, al vermoed ik dat een eerste goede echo al wat rust geeft en met 11,12 weken nog iets meer rust... hoop ik dan Voor sommigen komt het nu al heel dichtbij he 29 mei!! Gevoel van een harde buik ken ik inderdaad ook nog niet. Xx
Super spannend! Nu echt aftellen. Harde buik weet ik niet, wel in die zin hard dat 'ie bol staat of zo vol lijkt te zitten door je darmen en alles wat er gebeurt. Ik heb er op de 1 of andere manier een goed gevoel over maar durf dit ergens nog niet toe te laten, want was als ik dat doe.. en wat als.. Voel me verder goed, alleen wel enorm veel eetlust. Had gisteren om 20:00 uur gegeten en 22:00 uur alweer rommelde buik dus nog wat gesnoept en nu word ik wakker en rommelt het alweer!
Ik vind het zo eng dat ik de ene dag haast geen symptomen heb en de andere dag weer wel wat. Ik ben wel iedere dag moe en ontzettend pijnlijke borsten. Maar verder voel ik mij meeste tijd wel goed! Af en toe wat misselijk maar niet veel.
Hahah.. dat zou moeten kunnen ja Maar iedereen is anders, sommigen schijnen nergens last van te hebben, anderen moeten de hele dag overgeven. We zullen zien. Norki ik herken je gevoel. Heb ook een goed gevoel maar durf het ook niet geheel toe te laten. Bang dat het dan nog meer pijn doet mocht het mis gaan. Maarja positief denken he, proberen vertrouwen te hebben in ons lichaam. De mk heeft mij wel geleerd ( hoe hard ook) dat als het niet goed is je lichaam zelf handelt, dus zal je lichaam ook zelf alles eraan doen om het op zijn plekje te houden als het wel goed zit. Blijft eng!
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van je darmen en van verstopping? Heb sowieso al pds en nu is het nog erger... moet echt een kop koffie drinken dat helpt gelukkig altijd meteen alleen vind ik koffie nu echt vies dus
Ik heb ook dat me symtohmen wisselen. Heb nu al 2 dagen die druk in me onderbuik niet meer gevoelt ,vind dat ook maar eng dat ik denk waarom is het weg?? Me borsten doen geen zeer meer.zijn nog wel groot en af en toe kriebelen ze. Ik heb ook liever dat ik toch af en toe die buikpijn heb en zeden borsten dan dat het opeens weg is ,bah zeg vind dat maar niks. Ga ik weer lopen denken van o daarom was de test van mvm misschien niet gelijk aan de controlelijn misschien omdat me hcg wel af neemt en het straks mis is. Pff weet dat het vast niks is ,want het is goed zegt me gevoel.maar soms is er ook een duiveltje die zegt of misschien toch niet! Zal zo blij zijn als het vrijdag is, en alles goed is. Dan ben ik vast een stuk gerust gesteld
Goedemorgen! Oh wat is het heerlijk om wakker te worden met het gevoel van oh vandaag 6 weken zwanger! Nog 4 weken tot de 1e echo en intake! We kijken er al zo naar uit! Bij mij is de misselijkheid weer begonnen.... nu hopelijk alleen de ochtend ipv de gehele dag.. Hier ook verstopping Miekje! Ik heb ook pds..
Rissie woensdag komt mvm ik durf te wedden dat ik ook geen knaller heb en vind ik niet erg. Of er moet helemaal geen lijn staan