15 januari, 30 (dan 31) jaar, 2e kindje 29 mei (7 weken) eerste echo 19 juni (termijnecho) 2e afspraak
Met mijn eerste zwangerschap helemaal niet bezig geweest met MvM... Nu heb ik er over gelezen en denk dat ik ze ook maar eens ga bellen... Is alleen jammer dat ik de eerste twee weken van juni op vakantie ben.... Maarja, alle beetje helpen Mijn banner klopt niet Moet 4 weken en 6 dagen zijn
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari > 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje 16 Januari > 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > 18 Januari > 19 Januari > 20 Januari > LadyTwilight, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje > Muzieknootje, 28 jaar, 1e kindje ♡Afsprakenlijst♡ >18 Mei - Ismi2006 - MvM >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de
Wauuww wat leuk gemaakt! ♡ Tsja ik heb zelf uitgerekend 17 januari en de vk zei met dezelfde gegevens 18 januari, houd ik die laatste datum voorlopig maar aan dan Heb 3 juni de eerste echo bij de vk En voor op d lijst: 27 jaar ( nog 1 week haha) en eerste kindje
Leuk.. mag ik ook bij jullie me kletsen.. Simba32 35jaar in januari 36 2de kindje uitgerekend 17 januari als ik het goed heb.. afspraak 4 juni vk
Ik heb mij ook aangemeld bij mvm ben ik de enige die dan weer bang is voor ineens een negatieve test.
Wat goed lady twilight! Ik wil me ook aanmelden voor mvm wilde nog heel even wachten tot na de echo. Maar ja ik zou ook weer bang zijn stom he... maar ook weer logisch je wilt gewoon zo graag dat het goed gaat, die angst hoort erbij denk ik.
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari > 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje 16 Januari > 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > 18 Januari >Miekje87, 27 jaar, 1e kindje 19 Januari > 20 Januari > LadyTwilight, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje > Muzieknootje, 28 jaar, 1e kindje ♡Afsprakenlijst♡ >18 Mei - Ismi2006 - MvM >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo > 3 Juni - Miekje87 - eerste echo >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de
Klopt alleen niet bij de grote letters in de titel oeps....hoe krijg ik dit nu weer goed? De tekst klopt nog maar de letters zijn niet meer groot?
Ha meiden, Leuk! Ik ben 29 jaar, 1ste kindje, uitgerekend vermoedelijk 16 januari. Eerste echo 29 mei. Wat betreft de buikklachten heb ik ook last van. Alsof ik ongesteld moet worden. Maar geen bloed dus dan is 't ok geloof ik. Vanmorgen nog een test gedaan en duurde even.. Dus schrok. En streepje leek iets lichter. Dacht zou dat iets betekenen. Komt mijn man net de slaapkamer ingerend met die test. Echt een knaller, zo donker. Nog meer dan gisteren... Ik kan het amper geloven!!
Het is trouwens heel makkelijk om je eigen gegevens in te vullen! Heb ik net ervaren, alleen inderdaad de quotes weghalen en even op de goede plek je gegevens zetten spreekt voor zich En kijken dat je niet ergens een haakje delete zoals mij net Lukt het niet wil ik jullie er ook best inzetten
Ga ik proberen te doen. Kan het alleen nog niet echt geloven. We zijn zo lang bezig geweest! En juist omdat het alsmaar niet lukte was ik iets slordiger geworden met Foliumzuur de laatste twee weken zeker en heb ik ook gewoon gerookt en gedronken. Daar maak ik me dan best zorgen over.
Maar goed ik vertrouw ook op de natuur en de bescherming in de beginfase. Vanaf nu alles goed doen. Verder voel ik me prima. Jullie al misselijk? Heb alleen minder eetlust verder nergens last van. Behalve de buikpijn dan.
Vorige week had ik wat last van menstruatiepijn. Nu moe, minder eetlust, regelmatig hoofdpijn, lage rugpijn en precies wat pijn in mijn liezen. Heb een ander gevoel dan mijn vorige zwangerschap. Ik hoop dat het een goed teken is. Maar genieten kan ik nog niet echt.