NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik had toen constante zeurende buikpijn. Geen krampen.

Nou ik ben dus ook ontzettend angstig voor overgeven. En dan is het echt de hel als het gebeurt ik ga hier niet aan wennen haha!

2. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Nee dat geloof ik hahah... zal jullie op de hoogte houden als het bij mij eruit komt! Hopelijk niet maar heb het gevoel dat dat wel gaat gebeuren binnenkort. Ik heb trouwens dinsdag en woensdag een studietweedaagse met mijn werk:$ moet ik het de hele tijd gaan verbloemen, niemand weet het daar. Niet dat het daar opeens naar boven komt tijdens een of andere activiteit :D

3. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Dat zal je altijd zien hahaha.

4. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Achteraf zijn dat de leukste momenten...

Wij hebben net spontane BBQ gehad bij mijn ouders, heerlijk die gesprekken over een tweede... Tja ja, als het een keer lukt is het leuk (met een big smile van binnen :D)

5. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Leuk hè die spontane afspraken! Bij onze vrienden is het woord Zwanger wel 100 keer voorbij gekomen haha en wij maar lachen.
    Hier nog steeds misselijk! Ongeveer 20 keer per dag voel ik me zwaar beroerd....een vervolgens is het weer voorbij. Me darmen zijn nog steeds zooo van slag...grr.

Verder helemaal happy want ik ben ZWAANNNGERRRRRR!

6. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb toch zo'n hoofdpijn de laatste paar dagen, niet leuk meer.. Het zal er wel bijhorend denk ik maar tis wel heel vervelend...
    Ook doen m'n darmen zo gek! Voelt als zenuwtrekjes in mijn buik haha!

De eerste MvM week zit er hier alweer op. Morgen worden de flessen opgehaald. Ik vind dat de tijd best snel gaat! Aankomend weekend ben ik jarig en dan nog 2,5e week tot de echo.. Spannend!!!

7. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik ben steeds misselijker poh hee! Dit is naar en dan moet ik het nog weken volhouden. Ik hoop toch wel dat de misselijkheid mij iets meer met rust laat anders ben ik alleen maar aan bed gekluisterd.

8. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Probeer wat vaker iets kleins te eten Lady, hier helpt dat heel goed! Is erg vervelend idd...

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ismi: hoofdpijn is drama, ik als migraine patiënt kan het weten, en dan nog is balen dat je niks in kan nemen.
    Ik heb er gelukkig geen last van maar slik iedere dag medicijne die ik nu gelukkig nog wel mag,later in de zwangerschap niet meer.
    Begin ook steeds meer miselijk te worden,geen trek in bepaald eten.en eet het dan ook echt met lange tanden op.gedf gelukkig niet over maar sta wel een paar keer te kokhalzen

10. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat rot van al die vervelende kwaaltjes bij iedereen hè..
    Ik ben met vlagen ook misselijk maar hoef tot nu toe gelukkig nog niet over te geven. Heb nog steeds veel last van mijn buik en borsten en ik blijf het een ontzettend spannende/onzekere tijd vinden. Had van te voren gedacht dat ik wat nuchterder zou zijn..
    Woensdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog voor de eerste echo. Wat spannend zeg!
    Wanneer schrijven jullie je in voor kraamzorg? Las dat je dat het beste voor de 12 weken zwangerschap moest doen.. Denk dat ik dat na de echo maar ga doen.

11. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja lig nu maar in bed met een droog crackertje blugh!
    Wil niet zeuren ofzo want dan lijk ik ondankbaar.
    Maar misselijkheid ben ik gewoon zo bang voor dat ik moet overgeven.
    Ik had trouwens ook gister en eergisteren hoofdpijn.

Nu is de misselijkheid gezakt maar durf mijn bed niet uit.
    Kan het btw zijn dat ik misselijk ben door de obstipatie? Omdat de boel gewoon te vol raakt?
    Het is nu eindelijk eruit en voel me wel wat beter?

12. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hier ook misselijk zonder overgeven tot nu toe. Wel veeeeel buikpijn :( heb het idee dat het wel iets minder erg aan het worden is... zou het kunnen dat je darmen al aan het verplaatsen zijn? Zo voelt het wel ze bewegen ook heel veel en maken behoorlijk wat lawaai :p

Hoofdpijn lijkt me ook vervelend en overgeven ook. Maar voor alles geldt bij mij als ik maar zeker weet dat het met het kindje goed gaat dan boeit het me niet, dan moet ik er maar even doorheen...

Heb inderdaad gelezen dat je kraamzorg heel vroeg moet regelen. Ergens las ik zelfs met 7/8 weken al. Nou wil toch eerst een echo! Spannend he meiden.... voor sommigen nog maar 4 nachtjes slapen! Voor mij nog 9, ook al snel:D

13. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja dat kan zeker hoor!

Ik ben nu ook weer misselijk, moet even weer wat eten. Heb ook weer hoofdpijn (volgens mij zei ik dat net ook al), slik telkens paracetamol daarvoor, maar die werken niet zo goed bij mij. Helaas mag ik geen ibuprofen nu, dat werkte altijd prima...

14. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Lady twilight zou best kunnen denk ik, vrees dat ik er ook last van ga krijgen. Dat gevoel heb ik gewoon... gevoelige darmen en buik dus lijkt me een logisch gevolg. Ben er ook best bang voor, lijkt me niet leuk....knuff voor jou

15. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Voor de hoofdpijn gebruik ik in de zwangerschap magnesium! Wij hebben hier een DA met een uiterst deskundige verkoper die in contact staat met een arts! Hij heeft me die gegeven in de vorige zwangerschap. Het is niet zo effectief als ibruprofen, maar werkt heerlijk! ik heb dan tabletjes die ik in zo heet mogelijk water moet oplossen en drinken! Misschien hebben jullie er iets aan!

Kraamzorg doe ik na de tweede echo denk ik... misschien na de eerste... is hier in het oosten vroeg genoeg! wij willen dezelfde dame weer (tevens vriendin/ buurvrouw van mijn schoonmoeder en heeft vroeger voor mijn man gezorgd, best heel bijzonder!)

16. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ik heb ook die wiebelende darmen haha. Ik heb hier ooit wel eens een topic gelezen over darmen die hetzelfde gevoel als schopjes in de buik. Dat heb ik ook zo vaak gehad heel bizar!

17. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Ha dames!

Sorry voor mijn afwezigheid hoor, maar ik ben duidelijk meer een lezer dan een schrijver..
    Hier sinds gisteren fijn aan het overgeven en vandaag weer hetzelfde riedeltje. Ook nog eens erg verkouden geworden vannacht en daar niks tegen kunnen nemen!
    Moet morgen weer werken en ik moet zeggen dat ik er aardig tegen op zie!

18. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Begrijp ik helemaal! Hoe ver ben je? Sterkte ik hoop dat het snel over gaat alsnog.

19. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    6 weken en 4 dagen!

Ja ik hoop het ook. Ik weet dat het voor een goed doel is maar als dit zo nog weken blijft..dan ga ik huilen haha

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nou dat is voor mij ook niet erg opbeurend ik kots nu al haha
    Gaan wij samen maar huilen haha

Deel Deze Pagina