NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jeetje moet de kraam zorg al bij 7/8 weken , vind wel erg vroeg . Ik denk als ik de 2e echo heb,de de termijn echo dat ik het dan pas regel.ben daar nu nog niet zo mee bezig,

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik zou vandaag naar mijn ouders gaan maar ben maar thuis gebleven mijn vriend is nu samen met de kleine man dara naartoe want die hadden we de zelfgemaakte appeltaart van mijn vader beloofd.

Ik heb de eerste keer ook pas de kraamzorg met 12 weken geregeld vroeg zat.
    Ik wil weer dezelfde als die ik toen had die was geweldig.. Ik kreeg 1 dag een ander en die heb ik gelijk de laan uitgestuurd die was zo gemeen... Ze kwam eerst drie kwartier te laat daarna toen de kleine huilde zei ze nou je kan hem best laten huilen hoor om af te sluiten met een koud badje... En dan nog niet gesproken over dat ze constant vroeg wat ze kon doen echt de hele tijd...

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ja mij leek het ook belachelijk vroeg. Met 12 weken zal ook wel goed zijn toch? Fijn dat je al iemand weet lady twilight. Toch belangrijk om een goede en fijne kraamverzorgster te hebben.

Jeeeeej ik ben verlost van mijn buikpijn!!! Zo opgelucht het was zo pijnlijk. Ik vermoed dat de darmen voor nu even een nieuw plekje gevonden hebben want het was opeens over:D heb wel weer lichte ongi buikpijn maar aan een stuk gelukkig stelt me gerust. En voel mijn onderrug en rechterbovenbeen.. nooit gedacht zoveel te voelen met 6 weken! Voel me ook misselijk ben benieuwd wanneer het voor het eerst naar boven komt. Leuk vooruitzicht :) Heb er veel voor over als het met die kleine maar goed gaat. Neemt niet weg dat het niet makkelijk is die kwaaltjes... sterkte allemaal, jij ook kato!

4. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik heb ook last van mijn onderrug en mijn linkerlies.

5. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Liezen voel ik ook regelmatig :D

6. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    dat was precies wat ik net zei tegen mijn man.. al die kwaaltjes die ik nu al heb en ben pas 7 weken zwanger. Voel me soms wel een beetje een zeur/aansteller alhoewel hij dat echt niet zo ziet gelukkig.

7. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Haha Nika ze zullen nog wel meer gezeur aan moeten horen de komende tijd;) mogen we nog:D

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier ook zo raar,voel me soms helemaal niet zwanger en een uur later behoorlijk!!
    Vanmiddag de hond uitlaten ineens misselijk ,en stond te kokhalzen in de bosjes.ik geef niet over,maar doe ik nooit snel.
    En heb het steeds ijskoud. Kom net onder een warme douch vandaan en nu alweer ijskoud. Ook weer last van me onderrug

9. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Goedemorgen allemaal! :) Ik heb steeds het gevoel dat ik moet gaan overgeven maar dat is nog niet gebeurd. Hier sinds de darmen buikpijn over was gisteren weer ongi achtige druk onderin mijn buik. Vind ik niet fijn want dan ga ik me gelijk weer zorgen maken, terwijl waarschijnlijk gewoon de baarmoeder aan het groeien is maar toch. En daarnaast lage rugpijn die beetje doortrekt in mijn benen. Borsten nog hetzelfde, gevoelige tepels die donkerder worden en steeds meer bultjes. Ben zoooo blij als het vol week woensdag is!
    Eerst de studie tweedaagse nog.... ga wel een collega (vertrouwenspersoon) vertellen dat ik een vermoeden heb dat ik zwanger ben (overtijd nog niet getest) zodat zij me een beetje in de gaten kan houden vind ik wel prettig. Zij weet ook van de mk.

Fijne dag allemaal!

10. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Morning!

Blijkbaar helpt tegen de misselijkheid om tegen het stukje aan te tikken tussen mond en neus. Het lijkt ook echt te helpen.
    Verder geven ze als advies om 1 minuut lang je navel in te drukken.
    Ik probeer momenteel alles om de mevrouw van mvm morgen ochtend niet onder te kotsen 😝
    Hoe lang blijven ze eigenlijk toch niet lang hoop ik?
    Ik kan haast niet eens rechtop zitten zonder misselijkheid.

11. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze zouden bij mij de flessen om 8 uur vanmorgen ophalen maar dat is nog steeds niet gebeurt. Vreemd...

12. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Dat is bizar. Hoe lang duurde je huisbezoek?
    En stinken die flessen echt zo?

13. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat ze er een half uurtje zat in totaal.

En ja de flessen stinken.. er zit een bepaald goedje in om de urine goed te houden. En dat stinkt. Maar je kan de flessen buiten even laten luchten. Half uurtje ongeveer. Dan is de meeste geur er wel uit.

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oh jeetje en ik kan nu echt niet tegen die ranzige luchtjes.
    Je mag het dus open laten staan op balkon even om de lucht te klaren? 😂

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jazeker! Ik heb ze gewoon achterhuis laten staan haha

16. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Whaha. Ik hoop wel dat ze ze gewoon komen ophalen want ik heb geen mogelijkheid ze weg te brengen.

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vind het luchtje wat er uit komt wel mee vallen.
    Ik heb de flessen in de bijkeuken staan.
    Ik moet ze wel zelf weg brengen naar een ander dorp.
    We wonen hierzo in een gat dusja hihi

18. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Kan ik haar dan niet beter eerst vragen of ik ze zelf weg moet brengen? Want scheelt haar rijden als dat wel zo is.

19. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    #419 Norki Maki, 26 mei 2015
    Laatst bewerkt: 26 mei 2015
    Bij mij komt MvM over een uurtje. Ben benieuwd.

Daarnaast vraag ik me af of er ook nog mensen zijn met weinig kwaaltjes?! Ik heb namelijk (bijna) nergens last van. Mijn borsten zijn alleen stuk voller en groter en 's avonds gevoeliger en lijk af en toe wat sneller emotioneel verder niks. Niet moe, niet misselijk, niks...

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik heb gebeld en ze kunnen het komen ophalen.
    En ineens raak ik onzeker en bang dat er geen streepje op die test komt te staan. Vreselijk! Doodeng dit.

Deel Deze Pagina